Even bodempje leggen en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
Ik ga echt niet zoveel moeite doen, gewoon frikandelbroodje en energydrinkje, klaar.
Zit allemaal vlak naast elkaar hier, dus zoveel moeite is het niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
Ik ga echt niet zoveel moeite doen, gewoon frikandelbroodje en energydrinkje van AH, klaar.
Ik heb in het verleden weleens 6x hetzelfde stukje niet biologische vlees in het winkelmandje gestopt omdat het biologische niet voorradig was.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hehe, ik had al zo'n vermoeden.
Maar je staat hier niet alleen in.
Brood is inderdaad prima. Zelfs bij de Hema.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:31 schreef Specularium het volgende:
Brood kan prima bij de supermarkt sinds ze het zelf bakken.
Dat vloerbrood is goed te buizen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
De AH hier is hardstikke klein en het brood wat ze hebben is niks.
Brood uit Ghana.quote:
Klopt, ook veel biologische ellende daar.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef Tem het volgende:
De Plus schijnt veel van de vegetarische slager te hebben.
Precies, ik word al een beetje gepusht daar heen te gaan. Zeker nu onze AH steeds minder biologisch heeft.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, ook veel biologische ellende daar.
Die zijn ook goor.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
Die vegetarische burgers en zo vind ik vies
Ik ze een paar weken geleden om eens te proberen en het viel me niet eens tegen.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
Die vegetarische burgers en zo vind ik vies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |