Zoek je ruzie, kom mee naar buiten dan!quote:Op woensdag 24 april 2013 16:14 schreef yvonne het volgende:
En om maar even helemaal de boel af te maken, ik vind Muse en Radiohead ook volledig onderling inwisselbaar.
De laatste albums van beide bands zijn waardeloos, dus in dat opzicht geef ik je helemaal gelijkquote:Op woensdag 24 april 2013 16:14 schreef yvonne het volgende:
En om maar even helemaal de boel af te maken, ik vind Muse en Radiohead ook volledig onderling inwisselbaar.
Het is niet echt feel good/relaxed/funky inderdaadquote:Op woensdag 24 april 2013 17:13 schreef female81 het volgende:
Ik hoor wel dat hun muziek goed in elkaar zit; of je er ook van hóudt is wat anders.
Ook voor de nog relatief toegankelijke hitsingles moet ik in de juiste stemming zijn, zeg maar. Er hangt altijd iets depressiefs overheen.
Gelukkig dat mensen altijd nog zelf mogen bepalen welke muziek ze waarderen en welke muziek ze niet waarderen, he?quote:
grappig hoeveel mensen depressief met muziek associeren, ik zelf ken eigenlijk weinig heeeeeel weinig echt depressieve muziek..quote:Op woensdag 24 april 2013 17:13 schreef female81 het volgende:
Ik hoor wel dat hun muziek goed in elkaar zit; of je er ook van hóudt is wat anders.
Ook voor de nog relatief toegankelijke hitsingles moet ik in de juiste stemming zijn, zeg maar. Er hangt altijd iets depressiefs overheen.
Toppertje op dit vlak, niet geheel toevallig met Thom Yorke:quote:Op woensdag 24 april 2013 18:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
grappig hoeveel mensen depressief met muziek associeren, ik zelf ken eigenlijk weinig heeeeeel weinig echt depressieve muziek..
Ik zie daar weinig depressie in eerder een beetje melancholie... hij geniet ervan om de "rabbit in the headlights" te zijn terwijl depressieve mensen tegen wil en dank niet vrolijk zijn... een voorbeeld van echt depressieve muziek vind ik eels die probeert zelfs nog vrolijke muziek te maken maar hij kan dat gewoon niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:49 schreef female81 het volgende:
[..]
Toppertje op dit vlak, niet geheel toevallig met Thom Yorke:
Vind ik ook best te pruimen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Wat wil je met honderd miljoen miljard postsquote:Op woensdag 24 april 2013 17:40 schreef Treinhomo het volgende:
Tong, je vervalt in herhaling.![]()
Kut; ik verval in herhaling.![]()
Dit, maar dan wat genuanceerder. Beiden wel wat nummers die ik kan luisteren maar zwaar overrated bands.quote:
huh?quote:That said, OK Computer is wellicht iets overgewaardeerd. Ik vind persoonlijk The Bends een beter album.
Het is een mening hequote:Op vrijdag 26 april 2013 11:41 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
huh?
OK Computer, Kid A en Amnesiac zijn voor mij klassiekers, daarna werd het hard minder, hoewel King Of Limbs wel weer aardig was
Ik vind the bends niet tijdloos, echt een jaren 90 abum die op een paar nummers na de test of time niet hebben doorstaan...maar iinderdaad ook maar een meningquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Het is een mening he
Misschien heb ik OK Computer te vaak gedraaid en ben ik 'm nu even beu. OK Computer is een mooier geheel, maar The Bends bevat voor mij betere nummers; The Bends, High & Dry, Fake Plastic Trees, Black Star.
Tijdloos is ook maar een begrip natuurlijk. Tijdloze teksten bijv. zijn vaak veel te algemeen. (ze zijn immers toepasbaar in "elke" tijd) Ik vind een album juist interessanter wanneer het de tijdsgeest weergeeft van de periode waarin het album gemaakt isquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:27 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
Ik vind the bends niet tijdloos, echt een jaren 90 abum die op een paar nummers na de test of time niet hebben doorstaan...maar iinderdaad ook maar een mening
dat het de tijdgeest weergeeft vind ik ook mooi...misschien heb ik the bends wel gewoon te vaak geluisterdquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Tijdloos is ook maar een begrip natuurlijk. Tijdloze teksten bijv. zijn vaak veel te algemeen. (ze zijn immers toepasbaar in "elke" tijd) Ik vind een album juist interessanter wanneer het de tijdsgeest weergeeft van de periode waarin het album gemaakt is
Klopt wel, het is zo'n band die ik leuk had moeten vinden maar waarbij het weer mislukte. Hun eerste 2 albums vond ik nog wel leuk geloof ik, gewoon lekkere rockmuziek met een twist, maar daarna werd het erg pretentieus en een beetje zeurderig.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:36 schreef Moody het volgende:
Radiohead zit wat mij betreft bij de topbands van de jaren '90 wat creativiteit en durf betreft. Niet iedereen kan er tegen, maar dat is juist de kracht van dit soort bands. Je moet een album tot je laten inwerken en niet hier en daar een nummertje meepikken.
That said, OK Computer is wellicht iets overgewaardeerd. Ik vind persoonlijk The Bends een beter album.
Je bent gezegend.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:29 schreef Gewas het volgende:
Is het erg als ik zeg dat ik nog nooit een lied van Radiohead heb gehoord? De band ken ik wel van naam...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |