Hoezo beantoorden?quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja - dat weet ik.
Toverheks had het over die JFK movie en ik heb haar beantwoorden dan jij komt bijdehand doen met je opmerking over september clues.
Jij was off-topic en weer verkeerd - niet ik.
LAAT MAAR.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoezo beantoorden?
Dit was gewoon een melding dat alle films die ze in hollywood maken nep is.
Geen inhoud geen toegevoegde waarde en veel dingetjes in de film zijn debunked.
Als je dat er nou bij zegt, nou ze komen misschien een beetje in de buurt met de film of iets in die geest.
Ja het is GEBASEERD op de aanslag, en het was goeie film
Nee zeg maar wie heeft het gedaan?quote:
Ik las vandaag dat Oswald op weg naar de aanslag geen geweer bij zich had.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee zeg maar wie heeft het gedaan?
Was het oswald?
CIA of zaten ze niet eens in de buurt met de film
De hele Zapruder film was CGI.
Ik vond de film goed en een interessante kijk op de gebeurtenis.
heb net link telegraaf geplaatst PDF ff in gescanned op werk en geupload.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat Oswald op weg naar de aanslag geen geweer bij zich had.
Dat geeft toch weer een heel andere kijk op de zaak.
En we weten immers hoe graag jij Amerikaanse presidenten op hun woord vertrouwtquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:20 schreef Japie77 het volgende:
50 jaar geleden vandaag. Nog maar eens deze speech posten wat hem zijn leven heeft gekost en wat trouwens ook alle vragen omtrent complottheorieen duidelijk beantwoord. Hij zegt namelijk letterlijk in deze speech dat er een geheim netwerk bestaat over de hele wereld van geheime organisaties die de maatschappij ondermijnen.
Dus de geheime genootschap heeft m om zeep geholpen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:20 schreef Japie77 het volgende:
50 jaar geleden vandaag. Nog maar eens deze speech posten wat hem zijn leven heeft gekost en wat trouwens ook alle vragen omtrent complottheorieen duidelijk beantwoord. Hij zegt namelijk letterlijk in deze speech dat er een geheim netwerk bestaat over de hele wereld van geheime organisaties die de maatschappij ondermijnen.
Onlangs was er toch een thread waarin de overeenkomsten tussen conspiracy-enthousiastelingen en gelovigen werd besproken? Ik blijf erbij dat het op exact hetzelfde neerkomt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:42 schreef theguyver het volgende:
is ook eigenlijk best makkelijk, een gebeurtenis gooien op iets waar we het bestaan niet kunnen aantonen.
Tingo, ik had het over een doc, niet de film JFK ik quote me post evenquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:34 schreef Tingo het volgende:
[..]
Toverheks had het over JFK(crap Oliver Stone movie) op Ned2.
Dan jij begon bij de hand te doen over september clues.
JIJ was off -topic.
hoi Toverheks linkje naar PDF staat hierboven, heb zelf nog niet gelezen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tingo, ik had het over een doc, niet de film JFK ik quote me post even
vanavond 22-11- 2013 Documentaire Ned 2 20.55 tot 22.00 uur
Vrijdag 22 november is het precies 50 jaar geleden dat president John F. Kennedy werd vermoord in Texas. Deze film is enkel samengesteld uit meer dan 45 uur archiefmateriaal van lokale nieuwsstations dat tot voor kort niet beschikbaar was. De film reconstrueert de aanslag op Kennedy maar ook het onderzoek, de arrestatie en moord op Lee Harvey Oswald.
Ben nu aan het lezen, maar dat wist ik al dat ze al onderzocht hadden dat er geen geweer in die papieren zak zat maar echt roetjes voor gordijnen, nu doet deze vd Heuvel of dat wereldnieuws is, maar iets staat me bij dat wisten we toch allang, dank voor je moeite van het krantenartikel, ben benieuwt wie er vanavond bij P&W aanschuiven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoi Toverheks linkje naar PDF staat hierboven, heb zelf nog niet gelezen.
dus geen idee wat er in staat maar denk dat meer verkoop stunt is voor promotie van zijn boek.
Vanaaf heb ik andere dingen aan mijn koppieoppas dus ga ff naar de bios.
dacht al vond zo vreemd dacht idd dat je een docu bedoelde..
laat ff weten of die goed is kijk ik m morgen op uitzending gemist.
En daar ga je weer - niemand had het over 'Bildeberg Illuminatie, sector 7, reptilians' maar jij wil graag wat over horen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus de geheime genootschap heeft m om zeep geholpen.
Maakte Oswald hier ook deel van uit?
En enig idee welke organisatie? Bildeberg Illuminatie, sector 7, reptilians?
Beetje raar trouwens dat dit nauwelijks aan bod komt, heb veel verschillende theories doorgenomen.
is ook eigenlijk best makkelijk, een gebeurtenis gooien op iets waar we het bestaan niet kunnen aantonen.
Algemeen bekend, toch?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:39 schreef Tingo het volgende:
Hij was niet zo braaf als wat is gezegd.
Het is een vraag!quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
En daar ga je weer - niemand had het over 'Bildeberg Illuminatie, sector 7, reptilians' maar jij wil graag wat over horen.
Hij was verslaafd aan medicijnen voor zijn rug, en hij heeft menig vrouw gehad en Jackie was al rijk (kind van rijke ouders) en dat de maffia ermee te maken heeft ook al bekend, waarom kan een Ruby Oswald zo doodschieten in het bijzijn van allemaal agenten op een polietieburo, Ruby een nachtclubeigenaar met nauwe banden met de penoze.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:39 schreef Tingo het volgende:
Eerlijk gezegd die gedoe rond Kennedy ben ik niet veel geinterresseerd niet meer.Tis 50 jaar terug en alle betrokken zijn dood of vermoord.
Hij was niet zo braaf als wat is gezegd.
Hij was 'n verschrikkelijk rokken jager.Waarschijnlijk was ie ook verslaafd op heel zwaar medicijnen(pijnstillers) Z'n vader Joe had dikke connecties met the Mob....dus die rijkdom is misschien van wat dubieuse praktijken.Misschien heeft Frank Sinatra gehulpen met JFK's populariteit.
Z'n broer Bobby had Edgar J.Hoovers FBI toestemming gegeven om MLK te achtervolgen en afluisteren.
Ik denk 'n deel van z'n populariteit was dat ie 'n beetje mooi was dus sommige vrouwen wilden wel op z'n paal gaan zitten.
Er zijn miljoenen amerikanen die weten sinds toen dat het hele officiele verhaal klopt niet.
Voor mij weet ik genoeg over de vent.
Maar tis goed voor mensen om te weten dat die authoriteiten zijn niet altijd netjes bezig.
But I'm a little biased cos JFK shagged my Grandma. (that was a joke)
Hij vertelt zelf over het bestaan van die geheime organisaties dus dan is het wat mij betreft aangetoond.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus de geheime genootschap heeft m om zeep geholpen.
Maakte Oswald hier ook deel van uit?
En enig idee welke organisatie? Bildeberg Illuminatie, sector 7, reptilians?
Beetje raar trouwens dat dit nauwelijks aan bod komt, heb veel verschillende theories doorgenomen.
Meen je dat serieus dat jij gelooft dat 1 iemand Kennedy heeft neer geschoten zonder hulp?quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ehm eerlijk gezegd denk ik juist wel Dat 1 en de zelfde persoon is geweest die de president heeft neer geschoten, Zie pagina terug en filmpje hier onder maakt veel duidelijk.
het gaat niet om 'geloven'…quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Meen je dat serieus dat jij gelooft dat 1 iemand Kennedy heeft neer geschoten zonder hulp?
Ja dat weet ik - dus hij was afhankelijk op medicijnen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij was verslaafd aan medicijnen voor zijn rug,
Ja zo ken ik er ook nog wel een paarquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik - dus hij was afhankelijk op medicijnen.
Verslaafd is verslaafd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |