abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:22:49 #176
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133512312
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja - dat weet ik.
Toverheks had het over die JFK movie en ik heb haar beantwoorden dan jij komt bijdehand doen met je opmerking over september clues.
Jij was off-topic en weer verkeerd - niet ik.
Hoezo beantoorden?
Dit was gewoon een melding dat alle films die ze in hollywood maken nep is.
Geen inhoud geen toegevoegde waarde en veel dingetjes in de film zijn debunked.
Als je dat er nou bij zegt, nou ze komen misschien een beetje in de buurt met de film of iets in die geest.

Ja het is GEBASEERD op de aanslag, en het was goeie film :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_133512373
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hoezo beantoorden?
Dit was gewoon een melding dat alle films die ze in hollywood maken nep is.
Geen inhoud geen toegevoegde waarde en veel dingetjes in de film zijn debunked.
Als je dat er nou bij zegt, nou ze komen misschien een beetje in de buurt met de film of iets in die geest.

Ja het is GEBASEERD op de aanslag, en het was goeie film :)
LAAT MAAR.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:28:24 #178
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133512488
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

LAAT MAAR.
Nee zeg maar wie heeft het gedaan?
Was het oswald?
CIA of zaten ze niet eens in de buurt met de film :)
De hele Zapruder film was CGI.
Ik vond de film goed en een interessante kijk op de gebeurtenis.
  vrijdag 22 november 2013 @ 14:20:13 #179
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133514126
50 jaar geleden vandaag. Nog maar eens deze speech posten wat hem zijn leven heeft gekost en wat trouwens ook alle vragen omtrent complottheorieen duidelijk beantwoord. Hij zegt namelijk letterlijk in deze speech dat er een geheim netwerk bestaat over de hele wereld van geheime organisaties die de maatschappij ondermijnen.

Feyenoord!
pi_133514270
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee zeg maar wie heeft het gedaan?
Was het oswald?
CIA of zaten ze niet eens in de buurt met de film :)
De hele Zapruder film was CGI.
Ik vond de film goed en een interessante kijk op de gebeurtenis.
Ik las vandaag dat Oswald op weg naar de aanslag geen geweer bij zich had.
Dat geeft toch weer een heel andere kijk op de zaak.
  vrijdag 22 november 2013 @ 14:27:56 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133514387
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik las vandaag dat Oswald op weg naar de aanslag geen geweer bij zich had.
Dat geeft toch weer een heel andere kijk op de zaak.
heb net link telegraaf geplaatst PDF ff in gescanned op werk en geupload.

http://www.docdroid.net/6e0w/20131122131625055.pdf.html
pi_133515148
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:20 schreef Japie77 het volgende:
50 jaar geleden vandaag. Nog maar eens deze speech posten wat hem zijn leven heeft gekost en wat trouwens ook alle vragen omtrent complottheorieen duidelijk beantwoord. Hij zegt namelijk letterlijk in deze speech dat er een geheim netwerk bestaat over de hele wereld van geheime organisaties die de maatschappij ondermijnen.

En we weten immers hoe graag jij Amerikaanse presidenten op hun woord vertrouwt 8-)
Conscience do cost.
  vrijdag 22 november 2013 @ 15:42:00 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133516577
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:20 schreef Japie77 het volgende:

Dus de geheime genootschap heeft m om zeep geholpen.
;) Maakte Oswald hier ook deel van uit?
En enig idee welke organisatie? Bildeberg Illuminatie, sector 7, reptilians?

Beetje raar trouwens dat dit nauwelijks aan bod komt, heb veel verschillende theories doorgenomen.

is ook eigenlijk best makkelijk, een gebeurtenis gooien op iets waar we het bestaan niet kunnen aantonen.
pi_133516840
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:42 schreef theguyver het volgende:

is ook eigenlijk best makkelijk, een gebeurtenis gooien op iets waar we het bestaan niet kunnen aantonen.
Onlangs was er toch een thread waarin de overeenkomsten tussen conspiracy-enthousiastelingen en gelovigen werd besproken? Ik blijf erbij dat het op exact hetzelfde neerkomt. :P
Conscience do cost.
pi_133517290
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Toverheks had het over JFK(crap Oliver Stone movie) op Ned2.
Dan jij begon bij de hand te doen over september clues.
JIJ was off -topic.
Tingo, ik had het over een doc, niet de film JFK ik quote me post even

vanavond 22-11- 2013 Documentaire Ned 2 20.55 tot 22.00 uur

Vrijdag 22 november is het precies 50 jaar geleden dat president John F. Kennedy werd vermoord in Texas. Deze film is enkel samengesteld uit meer dan 45 uur archiefmateriaal van lokale nieuwsstations dat tot voor kort niet beschikbaar was. De film reconstrueert de aanslag op Kennedy maar ook het onderzoek, de arrestatie en moord op Lee Harvey Oswald.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_133517371
^O^ TheGuyver dank je wel

Dus niet de film JFK maar er komt vanavond een doc. ned 2 om 20.55
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:08:15 #187
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133517374
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:05 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Tingo, ik had het over een doc, niet de film JFK ik quote me post even

vanavond 22-11- 2013 Documentaire Ned 2 20.55 tot 22.00 uur

Vrijdag 22 november is het precies 50 jaar geleden dat president John F. Kennedy werd vermoord in Texas. Deze film is enkel samengesteld uit meer dan 45 uur archiefmateriaal van lokale nieuwsstations dat tot voor kort niet beschikbaar was. De film reconstrueert de aanslag op Kennedy maar ook het onderzoek, de arrestatie en moord op Lee Harvey Oswald.
hoi Toverheks linkje naar PDF staat hierboven, heb zelf nog niet gelezen.
dus geen idee wat er in staat maar denk dat meer verkoop stunt is voor promotie van zijn boek.

Vanaaf heb ik andere dingen aan mijn koppie :) oppas dus ga ff naar de bios.
dacht al vond zo vreemd dacht idd dat je een docu bedoelde..
laat ff weten of die goed is kijk ik m morgen op uitzending gemist.

alvast bedankt ^O^ :*
pi_133517478
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

hoi Toverheks linkje naar PDF staat hierboven, heb zelf nog niet gelezen.
dus geen idee wat er in staat maar denk dat meer verkoop stunt is voor promotie van zijn boek.

Vanaaf heb ik andere dingen aan mijn koppie :) oppas dus ga ff naar de bios.
dacht al vond zo vreemd dacht idd dat je een docu bedoelde..
laat ff weten of die goed is kijk ik m morgen op uitzending gemist.
Ben nu aan het lezen, maar dat wist ik al dat ze al onderzocht hadden dat er geen geweer in die papieren zak zat maar echt roetjes voor gordijnen, nu doet deze vd Heuvel of dat wereldnieuws is, maar iets staat me bij dat wisten we toch allang, dank voor je moeite van het krantenartikel, ben benieuwt wie er vanavond bij P&W aanschuiven.

veel plezier in de bios :W
pi_133518347
Eerlijk gezegd die gedoe rond Kennedy ben ik niet veel geinterresseerd niet meer.Tis 50 jaar terug en alle betrokken zijn dood of vermoord.
Hij was niet zo braaf als wat is gezegd.
Hij was 'n verschrikkelijk rokken jager.Waarschijnlijk was ie ook verslaafd op heel zwaar medicijnen(pijnstillers) Z'n vader Joe had dikke connecties met the Mob....dus die rijkdom is misschien van wat dubieuse praktijken.Misschien heeft Frank Sinatra gehulpen met JFK's populariteit.
Z'n broer Bobby had Edgar J.Hoovers FBI toestemming gegeven om MLK te achtervolgen en afluisteren.
Ik denk 'n deel van z'n populariteit was dat ie 'n beetje mooi was dus sommige vrouwen wilden wel op z'n paal gaan zitten.
Er zijn miljoenen amerikanen die weten sinds toen dat het hele officiele verhaal klopt niet.

Voor mij weet ik genoeg over de vent.
Maar tis goed voor mensen om te weten dat die authoriteiten zijn niet altijd netjes bezig.

But I'm a little biased cos JFK shagged my Grandma. (that was a joke)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_133518508
quote:

[..]

Beetje raar trouwens dat dit nauwelijks aan bod komt, heb veel verschillende theories doorgenomen.

En daar ga je weer - niemand had het over 'Bildeberg Illuminatie, sector 7, reptilians' maar jij wil graag wat over horen.
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:47:01 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133518592
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:39 schreef Tingo het volgende:

Algemeen bekend, toch?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:49:02 #192
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_133518664
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

En daar ga je weer - niemand had het over 'Bildeberg Illuminatie, sector 7, reptilians' maar jij wil graag wat over horen.
Het is een vraag!
Ik zet overal een vraagteken bij.

lezen kerel ..

Btw als je geen hol boeit.
Waarom moet je wel elke keer wel verkondigen? <-- vraagteken!
pi_133519586
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:39 schreef Tingo het volgende:
Eerlijk gezegd die gedoe rond Kennedy ben ik niet veel geinterresseerd niet meer.Tis 50 jaar terug en alle betrokken zijn dood of vermoord.
Hij was 'n verschrikkelijk rokken jager.Waarschijnlijk was ie ook verslaafd op heel zwaar medicijnen(pijnstillers) Z'n vader Joe had dikke connecties met the Mob....dus die rijkdom is misschien van wat dubieuse praktijken.Misschien heeft Frank Sinatra gehulpen met JFK's populariteit.
Z'n broer Bobby had Edgar J.Hoovers FBI toestemming gegeven om MLK te achtervolgen en afluisteren.
Ik denk 'n deel van z'n populariteit was dat ie 'n beetje mooi was dus sommige vrouwen wilden wel op z'n paal gaan zitten.
Er zijn miljoenen amerikanen die weten sinds toen dat het hele officiele verhaal klopt niet.

Voor mij weet ik genoeg over de vent.
Maar tis goed voor mensen om te weten dat die authoriteiten zijn niet altijd netjes bezig.

But I'm a little biased cos JFK shagged my Grandma. (that was a joke)
Hij was verslaafd aan medicijnen voor zijn rug, en hij heeft menig vrouw gehad en Jackie was al rijk (kind van rijke ouders) en dat de maffia ermee te maken heeft ook al bekend, waarom kan een Ruby Oswald zo doodschieten in het bijzijn van allemaal agenten op een polietieburo, Ruby een nachtclubeigenaar met nauwe banden met de penoze.
pi_133519781
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Algemeen bekend, toch?
En ook niet van belang in deze.
  vrijdag 22 november 2013 @ 17:21:15 #195
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133519876
quote:

[..]

Hij vertelt zelf over het bestaan van die geheime organisaties dus dan is het wat mij betreft aangetoond.

Verder hebben meerdere mensen die dicht bij Kennedy stonden verklaard dat de FBI en de CIA bepaalde dingen wisten waar ze niet naar gehandeld hebben, dus die hebben er in ieder geval zijdelings mee te maken. Hij is gewoon vermoord omdat hij te moeilijk werd voor de mensen die echt de macht hebben in de wereld. Hij was niet te controleren zoals Bush en Obama bv wel te controleren zijn.
Feyenoord!
  vrijdag 22 november 2013 @ 17:57:07 #196
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_133520999
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ehm eerlijk gezegd denk ik juist wel Dat 1 en de zelfde persoon is geweest die de president heeft neer geschoten, Zie pagina terug en filmpje hier onder maakt veel duidelijk.

Meen je dat serieus dat jij gelooft dat 1 iemand Kennedy heeft neer geschoten zonder hulp?
Feyenoord!
pi_133521785
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:57 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Meen je dat serieus dat jij gelooft dat 1 iemand Kennedy heeft neer geschoten zonder hulp?
het gaat niet om 'geloven'…

evenmin is het erg zinnig op voorhand een bepaalde theorie 'uit te sluiten', maar vooral om te kijken welke bewijzen ergens voor en welke tegen bepaalde theorieën spreken.

Wat dat betreft zijn de meest overtuigende bewijzen voor een schutter vanuit de 6e etage van de TBD..
zelfs het merendeel van de complottheorien stellen dat gewoon als basis, hooguit voegen die er 'aanpassingen' aan toe als bv een schutter vanuit een andere positie (Grassy Knoll) erbij.
Of stellen die dat Oswald niet de betreffende schutter vanuit de 6e etage was, maar iemand anders geschoten zou hebben
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_133521960
volgens mij is daar ook eens een doc. over geweest, dat Oswald, een lampie rozenwater er ingeluisd is. Die heeft nooit geschoten maar kreeg de opdracht daar positie in te nemen en andere schoten JFK dood, wie zal Oswald ook niet geweten hebben, maar dat hij gebruikt is geloof ik steeds meer en meer. Zijn dochters die een andere achternaam hebben gekregen van de staat en ook een boek hebben geschreven hangen die theorie ook aan. Ze willen niks in de plubliceit en zijn voor de gewone man *onvindbaar*.
Las ooit een artikel dat ze onderhouden worden door de staat>??? waarom vraag je je dan af.
pi_133521962
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 17:13 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Hij was verslaafd aan medicijnen voor zijn rug,
Ja dat weet ik - dus hij was afhankelijk op medicijnen.
Verslaafd is verslaafd.
pi_133522015
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 18:33 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja dat weet ik - dus hij was afhankelijk op medicijnen.
Verslaafd is verslaafd.
Ja zo ken ik er ook nog wel een paar _O- oke jij je zin hij was verslaafd, als hij die medicijnen niet nam dan kwam hij niet eens overeind geloof ik. hoorde van de week welke medicijnen maar de naam weet ik niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')