quote:Op donderdag 25 april 2013 21:33 schreef Nelvalhil het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Harlequin-type_ichthyosis ?
http://www.skoften.net/index/uploaded/massies_kindje lijkt er een beetje op
ja ik heb de documentaire niet gezien dus ik heb geen idee wie ata isquote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
Dacht niet dat Ata een huidprobleem had ...
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:39 schreef Nelvalhil het volgende:
ja ik heb de documentaire niet gezien dus ik heb geen idee wie ata is
en die tweede? die tweede heeft de huidziekte van 'die eerste', en ik moest gewoon daaraan denken toen ik die afbeelding van 'ata' zag ^^quote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
edit:
& die tweede is helemaal bizar ...
Kan ook een plaatje van pinokkio posten, lijkt er ook wel op ...![]()
Zoals de zon op jupiter lijktquote:Op donderdag 25 april 2013 21:33 schreef Nelvalhil het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Harlequin-type_ichthyosis ?
http://www.skoften.net/index/uploaded/massies_kindje lijkt er een beetje op
De gelijkenis valt niet te missen ...quote:Op donderdag 25 april 2013 21:45 schreef Nelvalhil het volgende:
en die tweede? die tweede heeft de huidziekte van 'die eerste', en ik moest gewoon daaraan denken toen ik die afbeelding van 'ata' zag ^^
quote:
Ff sirius héquote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
edit:
& die tweede is helemaal bizar ...
Kan ook een plaatje van pinokkio posten, lijkt er ook wel op ...![]()
Yep.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Iemand nog opgevallen dat Maxime Verhagen ook voorkomt in de docu?
Nee, heb ik niet gezien..quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Iemand nog opgevallen dat Maxime Verhagen ook voorkomt in de docu?
Staat op Youtube, inmiddels:quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:38 schreef PrepperNL het volgende:
heeft er al iemand een streaming linkje of een download pagina voor dit filmpje?
Absoluut! Hij is goed in elkaar gezet en boeit van begin tot eind..quote:Op zondag 28 april 2013 09:22 schreef Beathoven het volgende:
Ik zal eens wat positiefs zeggen. Los van de content vind ik m heel erg geslaagd qua inkleuring van montage en de muziek van moby. Het lijkt t me ook geweldig om de soundtrack en de videomontage van zo'n film-achtige docu te doen dus als iemand nog wat rommel op de plank heeft liggen en een budget.. :p
Zelfs de meest stoffige content kun je met montage, muziek en geluid nog boeiend maken. Postzegels verzamelen kan nog tof worden zo.
"Film is 50 percent visual and 50 percent sound, sometimes the sound overplays the visual" - David Lynch
Dit gaat ook helemaal niet ter boek als een docu, het is weer een aardige subcult film net als Space is the Place. Zo'n "document" waar we 40 jaar later op terugkijken als een mega brainfart.
Sirius is hobby-sherlock holmes / pseudo wetenschap meets the da vinci code. Content dat zo stevig is als een kaartenhuis maar waarmee ze vrij aardig een andere wereld neerzetten. In die context vind ik m best boeiend.
Dank.quote:Op zondag 28 april 2013 08:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Staat op Youtube, inmiddels:
Jouw site ja?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mn website is deze maand wel ineens dubbel zo vaak bezocht. En gisteren was de drukste dag ooit (volgens mij). I love it when a plan comes together![]()
http://aliens-ufos.jouwweb.nl/
Je gelooft dus niet in buitenaards leven ?:Pquote:Op zondag 28 april 2013 11:47 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Dank.
kutfilmpje.
Zogenaamd de beste wetenschappers die het onderzoek doen maar die prutser haalt zelf wat weefsel uit dat hoofd.
Lijkt meer op een psyop officier die gast met zijn futoristische brainwash stem.
Niet vanwege deze film in iedergevalquote:Op zondag 28 april 2013 14:54 schreef joellsoares het volgende:
[..]
Je gelooft dus niet in buitenaards leven ?:P
Ik zou me niet meer kunnen voorstellen dat er GEEN leven buiten deze aarde is.quote:Op zondag 28 april 2013 15:01 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Niet vanwege deze film in iedergeval![]()
\ik zou er natuurlijk graag achter komen of er leven buiten de aarde is, maar helaas wordt er geen moeite gedaan om de ruimte in te gaan.
Zelfs in de aller slechtste scenario's is de kans minder dan 1% dat we alleen zijn in het heelal.quote:Op zondag 28 april 2013 15:10 schreef joellsoares het volgende:
[..]
Ik zou me niet meer kunnen voorstellen dat er GEEN leven buiten deze aarde is.
We hoeven toch niet persee de ruimte in om te kunnen concluderen dat er leven buiten de aarde is, als er al genoeg mensen zijn die het ons hebben verteld.
zelfde met God tochquote:Op zondag 28 april 2013 15:10 schreef joellsoares het volgende:
[..]
We hoeven toch niet persee de ruimte in om te kunnen concluderen dat er leven buiten de aarde is, als er al genoeg mensen zijn die het ons hebben verteld.
We zijn een onbetekenend planeetje, in een onbetekenend melkwegstelseltje. Wel weer in een iets grotere cluster van melkwegstelsels, maar nog steeds onbetekenend op alle clusters van clusters van melkwegstelsels die er bestaan, tel daarbij op de er weleens aminozuren, bouwstenen van eiwitten, in meteorieten zijn gevonden. Het kan zijn dat we alleen zijn in het heelal en dat alleen hier ooit eens iets unieks is gebeurd dat we 'leven' noemen en dat dan ook nog eens zelfbewust is geworden.. Ik kan me dat alleen niet voorstellen, de rest van het heelal zo dood als een pier.quote:Op zondag 28 april 2013 15:10 schreef joellsoares het volgende:
[..]
Om onze planeet te vinden zou het net zoiets zijn als de 33ste zandkorrel op de Shara te vinden net op de as van x en y ongeveer 24 graden noorderbreedte.quote:Op zondag 28 april 2013 19:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
We zijn een onbetekenend planeetje, in een onbetekenend melkwegstelseltje. Wel weer in een iets grotere cluster van melkwegstelsels, maar nog steeds onbetekenend op alle clusters van clusters van melkwegstelsels die er bestaan, tel daarbij op de er weleens aminozuren, bouwstenen van eiwitten, in meteorieten zijn gevonden. Het kan zijn dat we alleen zijn in het heelal en dat alleen hier ooit eens iets unieks is gebeurd dat we 'leven' noemen en dat dan ook nog eens zelfbewust is geworden.. Ik kan me dat alleen niet voorstellen, de rest van het heelal zo dood als een pier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |