Hebben wij het door?quote:Op woensdag 24 april 2013 03:08 schreef klabbakus het volgende:
iemand de 4 acteurs al herkend?
of moet ik nou 2 delen terug gaan lezen?
ik zie namelijk 4 mensen als 'kandidaat' wat gewoon acteurs zijn en ik in meerdere programma's zie
en ik kijk niet eens veel tv/theater, dus zullen er nog wel meer zijn , iemand die dat ook ziet?
Dan is het maar goed dat een Turk zijn geen ras is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:26 schreef eemie het volgende:
Precies! Ik schaam me ervoor, maar ik word lichtelijk racistisch van dit programma. Wat een vent zeg, die Turk, ik weet niet of ik het zielig voor- of ontzettend naief van zn vriendin moet vinden..
De ene groep vindt het volgens mij wel lollig en de andere groep is gewoon te onnozel.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:15 schreef Specularium het volgende:
Er zitten een paar verschrikkelijke bitches tussen.
Verder snap ik niet dat die mannen zich hiervoor laten lenen, of er moet een bedrag tegenover staan.
Welke 4 precies?quote:Op woensdag 24 april 2013 03:08 schreef klabbakus het volgende:
iemand de 4 acteurs al herkend?
of moet ik nou 2 delen terug gaan lezen?
ik zie namelijk 4 mensen als 'kandidaat' wat gewoon acteurs zijn en ik in meerdere programma's zie
en ik kijk niet eens veel tv/theater, dus zullen er nog wel meer zijn , iemand die dat ook ziet?
Zal me inderdaad niks verbazen. Bij die introductie zat hij ook heel nonchalant (zogenaamd) te schilderen. Zo van kijk mij eens mooie schilderijen maken.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Deze vent is schilder en zat ook in ''De Bunker'' dus die zal wel alles
doen om in de publiciteit te komen
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zal me inderdaad niks verbazen. Bij die introductie zat hij ook heel nonchalant (zogenaamd) te schilderen. Zo van kijk mij eens mooie schilderijen maken.
Dat programma heb ik geloof ik nooit gezien.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]deed ie in de Bunker ook
Je hebt niks gemistquote:Op donderdag 25 april 2013 20:58 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat programma heb ik geloof ik nooit gezien.
Inderdaad ja, ik zie hem. Verder wel een mooi schilderij (van zover ik hem duidelijk kan zien.)quote:Op donderdag 25 april 2013 21:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist![]()
The Bunker Online
TBO / Totaal overzicht van ''The Bunker" (op verzoek)
edit:
zie je die engnek helemaal in het wit gekleed?
Dat is hem !![]()
[ afbeelding ]
Ik zal even een ploatje zoeken van het schilderij waar hij af en toe aan ''werkte''
dat schilderij zou geveild worden, maar ik geloof dat hij nog steeds ergens in de Bunker hangt![]()
er waren geen liefhebbers, ik weet niet meer wat het startbod was, maar het ging in elk
geval niet door.
Was wél een mooi schilderij trouwens, eerlijk is eerlijk...
Yep gevonden!
Het schilderij hangt achter Danny...
[ afbeelding ]
dit inderdaad. Ze willen het gewoon tot in de puntjes PERFECT hebben. En ik zou me echt vernederd voelen als ik een van die kerels was en mn vrouw had me opgegeven voor dit programma. Als je zo'n slechte echtgenoot hebt - wat doe je dan bij m??? Zal vast de aandacht zijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:15 schreef Specularium het volgende:
Er zitten een paar verschrikkelijke bitches tussen.
Verder snap ik niet dat die mannen zich hiervoor laten lenen, of er moet een bedrag tegenover staan.
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dit inderdaad. Ze willen het gewoon tot in de puntjes PERFECT hebben. En ik zou me echt vernederd voelen als ik een van die kerels was en mn vrouw had me opgegeven voor dit programma. Als je zo'n slechte echtgenoot hebt - wat doe je dan bij m??? Zal vast de aandacht zijn.
Maar deze spande bij mij echt de kroon:
[ afbeelding ]
Tis toch een schat van een kerel?! Staat altijd voor haar klaar en is bezorgd en al. Ok, moeke vindt dat dat wel minder kan. Het is ook noooooooooooooit goed
Edit: las dat dit stel had meegedaan met die bagger van Oh Oh Europa of iets dergelijks. Pure mediageil dus.![]()
Wat wil je met zo'n zeikvrouw.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat ziet hij er daar eng uit!
quote:
Ik loop gewoon de winkel uit. Doei.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:43 schreef roos85 het volgende:
Ik denk dat ik feller zou reageren dan meneerroos
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef marcodej het volgende:
"Hij maakt een rotopmerking over haar uiterlijk."
Ik spoel een paar afleveringen terug: "Ik heb je niet gekozen voor je uiterlijk."
Eer? In een kledingzaak?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:49 schreef Grouch het volgende:
[..]
Eer. Jeweetoch.
Maar zouden ze dit nu allemaal niet doorhebben ?
Eentje wel..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:49 schreef Grouch het volgende:
[..]
Eer. Jeweetoch.
Maar zouden ze dit nu allemaal niet doorhebben ?
Hij 'wordt er ook niet geil van'quote:
al meegemaakt met meneerroos dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:51 schreef roos85 het volgende:
Ik zou me echt kapot schamen als meneerroos dat soort dingen zou zeggen.
Als hij wordt gekozen als winnaar van het programma zegt dat een hoop over de cultuurbotsing in ons land.quote:
Nah hij gedraagt zich ook vreselijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:56 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als hij wordt gekozen als winnaar van het programma zegt dat een hoop over de cultuurbotsing in ons land.
Dat was ook mijn eerste gedachte.. waarom blijf je bij zo'n drol? Als je er 35 jaar mee getrouwd bent is het wat lastiger om je spullen te pakken, maar verder...?quote:Op woensdag 24 april 2013 02:48 schreef EricOscuro het volgende:
Met alle respect voor die vrouwen... maar hadden ze het eigenlijk niet moeten noemen: de meest naïeve vrouw van Nederland?
Want waarom blijf een vrouw bij zo'n man?
Ik snap dat meisje met die Zerkai niet.. wat een eikel is dat zeg..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte.. waarom blijf je bij zo'n drol? Als je er 35 jaar mee getrouwd bent is het wat lastiger om je spullen te pakken, maar verder...?
Die aflevering van vorige week.. tenenkrommend.. Ze moet het niet hebben van haar uiterlijk?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik snap dat meisje met die Zerkai niet.. wat een eikel is dat zeg..
Nou inderdaad.. of hij er zelf zo fris uit zietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die aflevering van vorige week.. tenenkrommend.. Ze moet het niet hebben van haar uiterlijk?
Dat is echt wel de ergste van het hele stel, ik snap dat kind ook nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik snap dat meisje met die Zerkai niet.. wat een eikel is dat zeg..
Ik was allang weg geweest.. maar goed ik was dat na 1 dag alquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is echt wel de ergste van het hele stel, ik snap dat kind ook niet
Inderdaad, dacht dat dat verboden was in dit programma.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Zo zo, eindelijk krijgen de vrouwen ook eens op hun flikker.
Bij gebrek aan beter...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
die schreeuwende wijven, het is wel een vreselijk programma eigenlijk
zei leukemie geloof ikquote:
Ik vind het wel een origineel concept, alleen ze hebben het zo lui uitgewerkt. Alles is de schuld van de man en de vrouw is per definitie het slachtoffer? Lag dit concept sinds de jaren 40 in een kluis op het mediapark ofzo?quote:
Hij heeft haar al goed afgerichtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:07 schreef franklop het volgende:
lekker in zijn eigen taaltje aanmoedigen, praat lekker Nederlands meid
Bij Help mijn man is klusser/heeft een hobby is het ook altijd de fout van de man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik vind het wel een origineel concept, alleen ze hebben het zo lui uitgewerkt. Alles is de schuld van de man en de vrouw is per definitie het slachtoffer? Lag dit concept sinds de jaren 40 in een kluis op het mediapark ofzo?
Die loopt over een jaar écht wel met een hoofdoek hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:07 schreef franklop het volgende:
lekker in zijn eigen taaltje aanmoedigen, praat lekker Nederlands meid
Had hier gehoopt op iets beters, met behulp van psychologen oid. Alleen zo'n titel trekt misschien meer kijkers, dus tja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij Help mijn man is klusser/heeft een hobby is het ook altijd de fout van de man.
Rasfriet?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:09 schreef D. het volgende:
Ow, hier zit iedereen
Had het hier drukker verwacht: http://forum.fok.nl/templ(...)8D8D8D8/9cc0fe23.jpg
Mja maar das vaak ook omdat zo'n gast ergens aan begint wat ie niet afmaakt en vervolgens z'n gezin in de kou laat zitten. Man denkt dat ie het kan terwijl de vrouw realistisch ziet dat ie niet weet waar hij mee bezig is, en dat van zichzelf ook weet en er dus niet aan begintquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij Help mijn man is klusser/heeft een hobby is het ook altijd de fout van de man.
Nee, valt tegen. Tenminste, deze eerste aflevering heeft een te serieus onderwerp om er om te kunnen lachenquote:
Bij sommigen zou je dat wel hopenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat het acteurs zijn.
Alles van BNN is gescript.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat het acteurs zijn.
POKquote:
Ik zie die Cherzo gasten?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:27 schreef tralalala het volgende:
TV / [RTL5] Zon, Zuipen, Ziekenhuis: Gewoon doorzuipen het is vakantie
Daarom kijken we ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
die schreeuwende wijven, het is wel een vreselijk programma eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toffe usernamequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nou, die kan rechtstreeks door naar de allerslechtste hetero van Nederland.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daarom kijken we ookJahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die opdrachten vind ik nog wel leuk om naar te kijken, maar die gesprekken zijn echt kut. En het is echt wel flink gescript volgens mij ja. Maarja, soms is het wel lachwekkendquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef Paxcon het volgende:
Die kutgesprekken duurde langer dan de opdrachten
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Zelfs Karina kan dit niet in 15 minuten....
Wassen kan sowieso al niet in 15 minuten, dat duurt minstens een uur. Over mijn kookkunsten maar te zwijgenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Zelfs Karina kan dit niet in 15 minuten....
Gewoon door de helft, dan moet het ook met de vork, maar is het makkelijkerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Veel makkelijker met eten, spaghetti om je vork draaien.
Ben verdomme geen Italiaan.
Dan moet je spagheroni kopen dat is al kleine spaghetti.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:42 schreef Specularium het volgende:
Ik breek het ook altijd, daarna snij ik het nog helemaal kapot want ik hou niet van slierten.
Nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet je spagheroni kopen dat is al kleine spaghetti.
Dat is wel een heel zinloos product zeg.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet je spagheroni kopen dat is al kleine spaghetti.
Voor mensen die niet van lange slierten houdenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:43 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dat is wel een heel zinloos product zeg.
Jammer voor die vieze dikke Italiaan met zijn ongewassen handen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:43 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dat is wel een heel zinloos product zeg.
In Italië is het zo dat als je de spaghetti snijd dat je het hart van de kok ook breekt.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:48 schreef tong80 het volgende:
Als vrijgezel deed ik heel het koffieapparaat in de afwas.
Later nog meer dingen zoals Lasagna in de magnatron. Het was een waar kunstwerk nadien. Het plastic was mooi versmolten met het voedsel. Echt een kunstwerk.
Deze opdrachtjes zijn grappig man.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:48 schreef Specularium het volgende:
De formats die Ewout verzint zijn toch een stuk beter.
Dit is allemaal maar lame.
Had ik ook lang geleden toen we die magnetron/oven nieuw hadden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:48 schreef tong80 het volgende:
Als vrijgezel deed ik heel het koffieapparaat in de afwas.
Later nog meer dingen zoals Lasagna in de magnatron. Het was een waar kunstwerk nadien. Het plastic was mooi versmolten met het voedsel. Echt een kunstwerk.
Buren belden bij mij de brandweerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had ik ook lang geleden toen we die magnetron/oven nieuw hadden.
Pizza op 12 minuten vol vermogen, buren dachten dat het huis in de fik stond.
Idd erg herkenbaar jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:58 schreef BlueMage het volgende:
Haha dat herken ik wel: het wel kunnen maar er gewoon geen zin in hebben.
Maakt me niet uit of het een acteur is of niet, hij doet het leuk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:01 schreef Sylvana het volgende:
Dat commentaar van Anthony op die vraag van Ruben over die reactie op het filmpje
Iddquote:
Die spagettisoep was wel heel erg. Hoe verzin je hetquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:12 schreef BlueMage het volgende:
Ik zou ook pissig worden op die Michelle.
...en sommige mannen kunnen gewoon niet koken ook al leg je het duizend keer uit.
Dezelfde soort mensen die verzinnen als het gehakt nog bevroren is het gewoon in de pan te flikkeren zonder wat erbij en opwarmen maar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Die spagettisoep was wel heel erg. Hoe verzin je het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |