Ik vind buiten Groningen (stad) al te verquote:Op woensdag 24 april 2013 16:19 schreef fathank het volgende:
[..]
In Nederland is niks ver weg. Maastricht - Schiermonnikoog misschien.
3,5 uur enkele reis vanuit Roffa? In wat voor 'n gat woont ze tegenwoordig waar maar 1x per uur de belbus gaatquote:Op woensdag 24 april 2013 16:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik vind lange afstandsrelaties niks en ik ben niet zo'n droeftoeter die alleen voor de sex met een vrouw omgaat
[..]
Het is 7 uur heen en terug
[..]
Doet helemaal niet aan fitness
Het staat toch tussen haakjes. Je snapt toch wat ik impliceer????quote:Op woensdag 24 april 2013 16:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik vind lange afstandsrelaties niks en ik ben niet zo'n droeftoeter die alleen voor de sex met een vrouw omgaat
[..]
Het is 7 uur heen en terug
[..]
Doet helemaal niet aan fitness
Ik rij morgen gewoon 100 km enkele reis (vanaf huis. daarvoor al 150 km vanaf mn werklocatie naar huisquote:Op woensdag 24 april 2013 16:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vind buiten Groningen (stad) al te ver
Godver wat een vette foto.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:06 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ik afgelopen zomer op Cherso.
"It's sexier when a guy looks like a Nordic hunter, not like a pumped up action man"quote:Op woensdag 24 april 2013 16:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ach, ze moet juist blij zijn dat je überhaupt moeite doet om er goed uit te zien.
Jongens jongens dat moet een gezellig avondje worden hoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik rij morgen gewoon 100 km enkele reis (vanaf huis. daarvoor al 150 km vanaf mn werklocatie naar huis) voor een gezellig avondje, volgende ochtend om 05:00 het wekkertje om weer op tijd op mn werk te zijn.
Alles flexen tochquote:Op woensdag 24 april 2013 16:26 schreef Jahr00n het volgende:
Wie kan mij trouwens tips geven om lekkere wijven te versieren tijdens het stappen?
16meter kent al mijn verhalen, hij kan vast wel de essentials voor je extraheren.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:26 schreef Jahr00n het volgende:
Wie kan mij trouwens tips geven om lekkere wijven te versieren tijdens het stappen?
Dit. Toen ik nog in Osaka woonde was ik 1.5 uur bezig om in het centrum te komenquote:Op woensdag 24 april 2013 16:19 schreef fathank het volgende:
[..]
In Nederland is niks ver weg. Maastricht - Schiermonnikoog misschien.
Zou je het met het OV ook doen?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik rij morgen gewoon 100 km enkele reis (vanaf huis. daarvoor al 150 km vanaf mn werklocatie naar huis) voor een gezellig avondje, volgende ochtend om 05:00 het wekkertje om weer op tijd op mn werk te zijn.
Ben jij zaterdag nog Ome Ko? Dan kunnen we ff samen chillen toch?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
16meter kent al mijn verhalen, hij kan vast wel de essentials voor je extraheren.
Je moet altijd een baby meenemen als je uitgaat. Grootste bitch magnet die er isquote:Op woensdag 24 april 2013 16:26 schreef Jahr00n het volgende:
wtfquote:Op woensdag 24 april 2013 16:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
en ik ben niet zo'n droeftoeter die alleen voor de sex met een vrouw omgaat
wtfquote:Doet helemaal niet aan fitness
Zwoele moves G, beetje met je wenkbrauwen spelen en je bent fixedquote:Op woensdag 24 april 2013 16:26 schreef Jahr00n het volgende:
Geen pumped up action man body waarderen.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godver wat een vette foto.
[..]
"It's sexier when a guy looks like a Nordic hunter, not like a pumped up action man"
Had er gemengde gevoelens bij.
jij ben een sma tog? woon je in groninge? dan ken je me miss ff een keer afberenquote:Op woensdag 24 april 2013 16:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Geen pumped up action man body waarderen.![]()
Je moet haar duidelijk nog temmen[ afbeelding ]
Als je in Groningen tijdens het uitgaan nog geen chimeids kan fixen dan doe je toch echt wat fout. Ze komen nog naar je toe als je eenzaam in een hoekje Angry Birds aan het spelen bentquote:Op woensdag 24 april 2013 16:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jij ben een sma tog? woon je in groninge? dan ken je me miss ff een keer afberen
ja ik zit helemaal onder de acne van de kuurtjesquote:Op woensdag 24 april 2013 16:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je in Groningen tijdens het uitgaan nog geen chimeids kan fixen dan doe je toch echt wat fout. Ze komen nog naar je toe als je eenzaam in een hoekje Angry Birds aan het spelen bent
Je moet wel je nakuur afmaken Gquote:Op woensdag 24 april 2013 16:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja ik zit helemaal onder de acne van de kuurtjes
No man, houd niet zo van die hengstenparty's.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ben jij zaterdag nog Ome Ko? Dan kunnen we ff samen chillen toch?
Hahaha.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Geen pumped up action man body waarderen.![]()
Je moet haar duidelijk nog temmen[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
No man, houd niet zo van die hengstenparty's.Kom een keer Pand 48, had laatst ook een buffe boy leren kennen daar.
Hij was ook wel smooth met vrouwen, gaat nog mooi worden. Eindelijk eens wat like-minded volk om een festival te doen enzo.
[..]
Hahaha.She ain't got nothing on me, volgens mij doet ze haar best om me niet arroganter te maken ofzo. De rest spreekt boekdelen namelijk, ze diggt het echt wel.
Heb verder ook weinig tot niets te bieden, go figure.
Binnenkort ga ik ff weer naar Subsonic. Lekkere technoparty tjekken.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
No man, houd niet zo van die hengstenparty's.Kom een keer Pand 48, had laatst ook een buffe boy leren kennen daar.
Hij was ook wel smooth met vrouwen, gaat nog mooi worden. Eindelijk eens wat like-minded volk om een festival te doen enzo.
[..]
Hahaha.She ain't got nothing on me, volgens mij doet ze haar best om me niet arroganter te maken ofzo. De rest spreekt boekdelen namelijk, ze diggt het echt wel.
Heb verder ook weinig tot niets te bieden, go figure.
Subsonic heeft altijd zulke gare chicksquote:Op woensdag 24 april 2013 16:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[..]
Binnenkort ga ik ff weer naar Subsonic. Lekkere technoparty tjekken.
No, shit!quote:
Wat is er mis met een opskeer?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Subsonic heeft altijd zulke gare chicks
Is mooi man, wanneer ga je dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[..]
Binnenkort ga ik ff weer naar Subsonic. Lekkere technoparty tjekken.
Zulke cuties en dan aan de speed enzo.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Subsonic heeft altijd zulke gare chicks
Smooth.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jij ben een sma tog? woon je in groninge? dan ken je me miss ff een keer afberen
9 mei denk ik. Ff kijken of er wat matties mee willenquote:Op woensdag 24 april 2013 16:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is mooi man, wanneer ga je dan?
[..]
Zulke cuties en dan aan de speed enzo.
welke gymquote:Op woensdag 24 april 2013 16:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Wie was die leuqe ginger in de gym gisteren?
Ik reis niet vrijwillig met het OV.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zou je het met het OV ook doen?
Beter dan eenzaam op de bank met de linker danwel rechterhand in je eigen onderbroekje.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jongens jongens dat moet een gezellig avondje worden hoor.
beiden doe ik zelf altijd (als je begrijpt wat ik bedoel )quote:Op woensdag 24 april 2013 17:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik reis niet vrijwillig met het OV.
[..]
Beter dan eenzaam op de bank met de linker danwel rechterhand in je eigen onderbroekje.
gingers have no soulquote:Op woensdag 24 april 2013 16:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Wie was die leuqe ginger in de gym gisteren?
nee snap niet doe ns uitleggequote:Op woensdag 24 april 2013 17:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
beiden doe ik zelf altijd (als je begrijpt wat ik bedoel )
Dan ben ik waarschijnlijk in Paris.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
9 mei denk ik. Ff kijken of er wat matties mee willen
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zou je het met het OV ook doen?
Ik heb reisziektequote:Op woensdag 24 april 2013 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan ben ik waarschijnlijk in Paris.
[..]OV. Mooi op je laptop werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |