quote:Op woensdag 24 april 2013 16:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
No man, houd niet zo van die hengstenparty's.Kom een keer Pand 48, had laatst ook een buffe boy leren kennen daar.
Hij was ook wel smooth met vrouwen, gaat nog mooi worden. Eindelijk eens wat like-minded volk om een festival te doen enzo.
[..]
Hahaha.She ain't got nothing on me, volgens mij doet ze haar best om me niet arroganter te maken ofzo. De rest spreekt boekdelen namelijk, ze diggt het echt wel.
Heb verder ook weinig tot niets te bieden, go figure.
Binnenkort ga ik ff weer naar Subsonic. Lekkere technoparty tjekken.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
No man, houd niet zo van die hengstenparty's.Kom een keer Pand 48, had laatst ook een buffe boy leren kennen daar.
Hij was ook wel smooth met vrouwen, gaat nog mooi worden. Eindelijk eens wat like-minded volk om een festival te doen enzo.
[..]
Hahaha.She ain't got nothing on me, volgens mij doet ze haar best om me niet arroganter te maken ofzo. De rest spreekt boekdelen namelijk, ze diggt het echt wel.
Heb verder ook weinig tot niets te bieden, go figure.
Subsonic heeft altijd zulke gare chicksquote:Op woensdag 24 april 2013 16:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[..]
Binnenkort ga ik ff weer naar Subsonic. Lekkere technoparty tjekken.
No, shit!quote:
Wat is er mis met een opskeer?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Subsonic heeft altijd zulke gare chicks
Is mooi man, wanneer ga je dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[..]
Binnenkort ga ik ff weer naar Subsonic. Lekkere technoparty tjekken.
Zulke cuties en dan aan de speed enzo.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Subsonic heeft altijd zulke gare chicks
Smooth.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jij ben een sma tog? woon je in groninge? dan ken je me miss ff een keer afberen
9 mei denk ik. Ff kijken of er wat matties mee willenquote:Op woensdag 24 april 2013 16:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is mooi man, wanneer ga je dan?
[..]
Zulke cuties en dan aan de speed enzo.
welke gymquote:Op woensdag 24 april 2013 16:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Wie was die leuqe ginger in de gym gisteren?
Ik reis niet vrijwillig met het OV.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zou je het met het OV ook doen?
Beter dan eenzaam op de bank met de linker danwel rechterhand in je eigen onderbroekje.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jongens jongens dat moet een gezellig avondje worden hoor.
beiden doe ik zelf altijd (als je begrijpt wat ik bedoel )quote:Op woensdag 24 april 2013 17:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik reis niet vrijwillig met het OV.
[..]
Beter dan eenzaam op de bank met de linker danwel rechterhand in je eigen onderbroekje.
gingers have no soulquote:Op woensdag 24 april 2013 16:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Wie was die leuqe ginger in de gym gisteren?
nee snap niet doe ns uitleggequote:Op woensdag 24 april 2013 17:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
beiden doe ik zelf altijd (als je begrijpt wat ik bedoel )
Dan ben ik waarschijnlijk in Paris.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
9 mei denk ik. Ff kijken of er wat matties mee willen
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zou je het met het OV ook doen?
Ik heb reisziektequote:Op woensdag 24 april 2013 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan ben ik waarschijnlijk in Paris.
[..]OV. Mooi op je laptop werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |