Lol zoveel winny tabs zou je niet eens overleve johquote:Op woensdag 24 april 2013 09:38 schreef 16meter het volgende:
andreas munzer nam ook zieke stacks
hij was ripped tot op het bot
Weeks 1-10
Ephidren-Aspirin-Clenbuterol-Valium-Captagon-Cytomel
Weeks 1-5
500mg Test E ED
152mg Parabolan ED
150mg Dbol ED
150mg Halo ED
20iu HGH ED
20iu Slin ED
Weeks 6-8
300mg Masteron ED
152mg Parablan ED
250mg Winni Tabs ED
150mg Halo ED
50mg Winni inj. ED
24iu's HGH ED
Weeks 9-10
200mg Masteron ED
100mg Winni inj. ED
200mg Halo ED
400mg Winni tabs ED
24iu's HGH ED
Insulin ED
IGF ED
[ afbeelding ]
meestal gwn intramusculair is makkie ik krijg van de verzorger geen idee wat dat allemaal is XDquote:Op woensdag 24 april 2013 10:01 schreef 16meter het volgende:
gwn in je bloedbaan tog :S
of spuit jij soms synthol?
Ik zat inderdaad te twijfelen op het moment dat ik de zin aan het typen was.quote:
Daar is och geen twijfel over mogelijk. Schijnt zelfs zo erg te zijn dat steeds minder taalkundigen dit als fout zien. Simpelweg omdat er zoveel domme lui zijn die geen normaal Nederlands kunnen praten en het chronisch fout blijven zeggen.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad te twijfelen op het moment dat ik de zin aan het typen was.Thanks.
je weet tog wat hij bedoelt? zo fukking treurig van die mense die mense verbetere en shitquote:Op woensdag 24 april 2013 10:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Daar is och geen twijfel over mogelijk. Schijnt zelfs zo erg te zijn dat steeds minder taalkundigen dit als fout zien. Simpelweg omdat er zoveel domme lui zijn die geen normaal Nederlands kunnen praten en het chronisch fout blijven zeggen.
waz met jouquote:Op woensdag 24 april 2013 10:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Daar is och geen twijfel over mogelijk. Schijnt zelfs zo erg te zijn dat steeds minder taalkundigen dit als fout zien. Simpelweg omdat er zoveel domme lui zijn die geen normaal Nederlands kunnen praten en het chronisch fout blijven zeggen.
Dude, en alles in tabletvorm? Shiiiitquote:Op woensdag 24 april 2013 09:38 schreef 16meter het volgende:
andreas munzer nam ook zieke stacks
hij was ripped tot op het bot
Weeks 1-10
Ephidren-Aspirin-Clenbuterol-Valium-Captagon-Cytomel
Weeks 1-5
500mg Test E ED
152mg Parabolan ED
150mg Dbol ED
150mg Halo ED
20iu HGH ED
20iu Slin ED
Weeks 6-8
300mg Masteron ED
152mg Parablan ED
250mg Winni Tabs ED
150mg Halo ED
50mg Winni inj. ED
24iu's HGH ED
Weeks 9-10
200mg Masteron ED
100mg Winni inj. ED
200mg Halo ED
400mg Winni tabs ED
24iu's HGH ED
Insulin ED
IGF ED
[ afbeelding ]
ja mattie test e winni inj hgh masteron allemaal tabsquote:Op woensdag 24 april 2013 10:23 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dude, en alles in tabletvorm? Shiiiit
Kolere ja, en alles gaat eerst langs je leverquote:Op woensdag 24 april 2013 10:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja mattie test e winni inj hgh masteron allemaal tabs
Niets hoorquote:
Tuurlijk snap je wat er staat. Maar dan kunnen we voortaan ook zeggen dat 3x3 8 is. Ook al weten we allemaal wel dat het fout is en we 9 bedoelen.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je weet tog wat hij bedoelt? zo fukking treurig van die mense die mense verbetere en shit
d of t wat de fuk maakt het uit je weet tog wat erstaat?
k heb wel adresje dm mequote:Op woensdag 24 april 2013 10:26 schreef 16meter het volgende:
eth[anoenlicc vertel me waar haal ik die hgh en masteron tabs dna
wil wel kure ma al1 orals ben bang vopr naald =$
wil j soms annabollen??quote:Op woensdag 24 april 2013 10:26 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Kolere ja, en alles gaat eerst langs je lever
Waar staat ED voor eigenlijk?
Dus als veel mensen maar debiel taalgebruik hanteren wordt het vanzelf geaccepteerd?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
faka gquote:Op woensdag 24 april 2013 10:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hey joerie faka met jou
rustig tog
Nee, voor elke dag.quote:
zou wel kk vet sijn gwn even erin steke klaarkomme en daarna weglopequote:Op woensdag 24 april 2013 10:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Of dat als massaal vrouwen met korte rokjes verkracht worden het een vrijbrief is om die te mogen verkrachten
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
faka g
[..]
Nee, voor elke dag.
[..]
zou wel kk vet sijn gwn even erin steke klaarkomme en daarna weglope
Je moet ook op Camille LeBlanc-Bazinet googlen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:11 schreef Fanta-stick het volgende:
Gatver als ik Kortney Olson google krijg ik echt een viesss plaatjeee.
Zou jij wel lekker vinden he, ouwe snoeperd.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Of dat als massaal vrouwen met korte rokjes verkracht worden het een vrijbrief is om die te mogen verkrachten^2
vies wijf zou zeker niet ploegenquote:Op woensdag 24 april 2013 10:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je moet ook op Camille LeBlanc-Bazinet googlen.
Er mee te koop lopen dat je in dezelfde gym traint als waar Barbie "traint"quote:Op woensdag 24 april 2013 10:47 schreef seto het volgende:
ik heb barbie 2x bij mijn jim gezien
jelly?
barbie heb echt fukking grote vriend dus zou zeker niet wat probere mattiequote:Op woensdag 24 april 2013 10:47 schreef seto het volgende:
ik heb barbie 2x bij mijn jim gezien
jelly?
ahaha ze noemt hem ook anabooltjjquote:Op woensdag 24 april 2013 10:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
barbie heb echt fukking grote vriend dus zou zeker niet wat probere mattie
Mja vergeleken jou is anabooltje niets (kijk ze plaatje mensen!!!)quote:Op woensdag 24 april 2013 10:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er mee te koop lopen dat je in dezelfde gym traint als waar Barbie "traint"
Ze trainde ook serieus in zo'n enorm fout roze trainingspak van die zachte stof, ben de naam even kwijt.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er mee te koop lopen dat je in dezelfde gym traint als waar Barbie "traint"
Zo'n badstoffen huispak?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:50 schreef seto het volgende:
[..]
Ze trainde ook serieus in zo'n enorm fout roze trainingspak van die zachte stof, ben de naam even kwijt.
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:51 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
hier wil je geen ruzie mee (behalve carbonc Tjek dat plaatje )
wat mij betreft gewoon solide streefjequote:Op woensdag 24 april 2013 10:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat mij betreft gewoon solide streefje
jammer dat er gekuurd moet worden wil je zo groot worden want dat mag nog niet van me ouders
Daar behoor je andere dingen te doen, jongeman. Je pielemuis wassen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die shit moet je sowieso bij chicks onder de douche doen.
Er zijn ook filmpjes dat je het chicks ziet doen, vaak met iets charmants aan hun tepelsquote:Op woensdag 24 april 2013 11:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ja man dan worde ze klets nat hmmmmmmmquote:Op woensdag 24 april 2013 11:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je ook laten doen, vinden ze best leuk. (srs) Pis ook altijd over ze heen. Schept een band.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daar behoor je andere dingen te doen, jongeman. Je pielemuis wassen bijvoorbeeld.
Jouw interesses bekoren me wel, Ronnie.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er zijn ook filmpjes dat je het chicks ziet doen, vaak met iets charmants aan hun tepels
weheh zijn ze alquote:Op woensdag 24 april 2013 11:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja man dan worde ze klets nat hmmmmmmm
Mmh lekker ja vooral die gele aftersexpis mhhquote:Op woensdag 24 april 2013 11:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kun je ook laten doen, vinden ze best leuk. (srs) Pis ook altijd over ze heen. Schept een band.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |