Dus als veel mensen maar debiel taalgebruik hanteren wordt het vanzelf geaccepteerd?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Daar is och geen twijfel over mogelijk. Schijnt zelfs zo erg te zijn dat steeds minder taalkundigen dit als fout zien. Simpelweg omdat er zoveel domme lui zijn die geen normaal Nederlands kunnen praten en het chronisch fout blijven zeggen.
faka gquote:Op woensdag 24 april 2013 10:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hey joerie faka met jou
rustig tog
Nee, voor elke dag.quote:
zou wel kk vet sijn gwn even erin steke klaarkomme en daarna weglopequote:Op woensdag 24 april 2013 10:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Of dat als massaal vrouwen met korte rokjes verkracht worden het een vrijbrief is om die te mogen verkrachten
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
faka g
[..]
Nee, voor elke dag.
[..]
zou wel kk vet sijn gwn even erin steke klaarkomme en daarna weglope
Je moet ook op Camille LeBlanc-Bazinet googlen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:11 schreef Fanta-stick het volgende:
Gatver als ik Kortney Olson google krijg ik echt een viesss plaatjeee.
Zou jij wel lekker vinden he, ouwe snoeperd.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Of dat als massaal vrouwen met korte rokjes verkracht worden het een vrijbrief is om die te mogen verkrachten^2
vies wijf zou zeker niet ploegenquote:Op woensdag 24 april 2013 10:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je moet ook op Camille LeBlanc-Bazinet googlen.
Er mee te koop lopen dat je in dezelfde gym traint als waar Barbie "traint"quote:Op woensdag 24 april 2013 10:47 schreef seto het volgende:
ik heb barbie 2x bij mijn jim gezien
jelly?
barbie heb echt fukking grote vriend dus zou zeker niet wat probere mattiequote:Op woensdag 24 april 2013 10:47 schreef seto het volgende:
ik heb barbie 2x bij mijn jim gezien
jelly?
ahaha ze noemt hem ook anabooltjjquote:Op woensdag 24 april 2013 10:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
barbie heb echt fukking grote vriend dus zou zeker niet wat probere mattie
Mja vergeleken jou is anabooltje niets (kijk ze plaatje mensen!!!)quote:Op woensdag 24 april 2013 10:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er mee te koop lopen dat je in dezelfde gym traint als waar Barbie "traint"
Ze trainde ook serieus in zo'n enorm fout roze trainingspak van die zachte stof, ben de naam even kwijt.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:48 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er mee te koop lopen dat je in dezelfde gym traint als waar Barbie "traint"
Zo'n badstoffen huispak?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:50 schreef seto het volgende:
[..]
Ze trainde ook serieus in zo'n enorm fout roze trainingspak van die zachte stof, ben de naam even kwijt.
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:51 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
hier wil je geen ruzie mee (behalve carbonc Tjek dat plaatje )
wat mij betreft gewoon solide streefjequote:Op woensdag 24 april 2013 10:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat mij betreft gewoon solide streefje
jammer dat er gekuurd moet worden wil je zo groot worden want dat mag nog niet van me ouders
Daar behoor je andere dingen te doen, jongeman. Je pielemuis wassen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die shit moet je sowieso bij chicks onder de douche doen.
Er zijn ook filmpjes dat je het chicks ziet doen, vaak met iets charmants aan hun tepelsquote:Op woensdag 24 april 2013 11:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die shit moet je sowieso bij chicks onder de douche doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |