We waren toch helden Fles?quote:
Liev Lintjequote:Op woensdag 24 april 2013 23:52 schreef bork het volgende:
Regionalbahn trifft Ozeanriese wer weiß, wo in Deutschland diese ungewöhnliche Begegnung möglich ist?
[ afbeelding ]
Who, waar, where?
Niet spieken op FB
Oh nee dat is niet bij de Müngstener in de buurt. Dan weet ik het nietquote:Op donderdag 25 april 2013 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
zal wel ergens bij Hamburg zijn of zo?
Er schijnt ook een irritant reclamespotje bij te horen. Mocht ie ergens online staan, dan houd ik me aanbevolenquote:
http://t.co/MaxQ7gVVYiquote:Op donderdag 25 april 2013 09:38 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Er schijnt ook een irritant reclamespotje bij te horen. Mocht ie ergens online staan, dan houd ik me aanbevolen
op 538 was de suggestie om bij de overwegen een aftelklok te plaatsen, net zoals bij sommige verkeerslichten gebeurt. Is wel een goed idee eigenlijkquote:
Ja die bel ringelt echt best lang doorquote:Op donderdag 25 april 2013 09:38 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Er schijnt ook een irritant reclamespotje bij te horen. Mocht ie ergens online staan, dan houd ik me aanbevolen
met als risico dat ie terugtelt, er dan ook eens een trein aan de andere kant komt en dat "het dichtzijn" opeens verlengd moet wordenquote:Op donderdag 25 april 2013 09:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op 538 was de suggestie om bij de overwegen een aftelklok te plaatsen, net zoals bij sommige verkeerslichten gebeurt. Is wel een goed idee eigenlijk
klopt, dat is nadeel, maar voor een aantal overwegen zou het best een optie kunnen zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 09:53 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
met als risico dat ie terugtelt, er dan ook eens een trein aan de andere kant komt en dat "het dichtzijn" opeens verlengd moet worden
Je zegt een aantal overwegen, je bedoelt natuurlijk overwegen zoals bijvoorbeeld een hoekse lijn waar een beperkt aantal treinen met een bepaalde cadans voorbij komen. Maar overal kan een trein moeten remmen, langzaam rijden en dergelijken en lijn inziens wekt het dan gevaarlijk gedrag in de hand.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, dat is nadeel, maar voor een aantal overwegen zou het best een optie kunnen zijn
Misschien met het nog te rijden aantal meters tot de overweg plus snelheid?quote:Op donderdag 25 april 2013 10:05 schreef Peterselieman het volgende:
het is iig het overwegen waard om iets te doen met aftelklokken.
Andere optie is om bij stations waar vrijwel direct erna een overweg ligt te werken met een aftelklok, zodat de trein op het moment dat de teller op 0 staat direct zou moeten kunnen vertrekken. Is met de proef van het spoorboekloos rijden in Geldermalsen voor de sprinters al eens uitgetest.
Zegmaar, dat de neus van de trein de weg de overweg raakt op het moment dat de boom 1 sec horizontaal isquote:Op donderdag 25 april 2013 10:12 schreef James1988 het volgende:
Movares (of was het een ander bureau) heeft een tijdje terug een systeem gepresenteerd dat ervoor moet zorgen dat overwegen minder lang dicht zijn, door rekening te houden met de snelheid van de trein e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |