Bohquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:53 schreef pindaplukker het volgende:
Donderdag komen deze binnen![]()
[ afbeelding ]
Nieuw nieuw?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:11 schreef El_Thijs het volgende:
Donderdag nieuwe fiets ophalen. Honda CBF600 ABS
En het kost geen moer inderdaad..quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:12 schreef pindaplukker het volgende:
onder een bandit hoort een Danmoto demper, dat geeft pas een mooi geluidje
Lekker geluidje zal daar uitkomenquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:53 schreef pindaplukker het volgende:
Donderdag komen deze binnen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En het kost geen moer inderdaad..
http://www.dan-moto.com/D(...)lesale-18_20_58.html
gewoon zelf erin lsten graverenquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]![]()
Dat is nog wel een poging waard natuurlijk. Jammer dat het geen E-keur heeft, maar goed. Dat heeft de Viper ook niet.
Nee, 2005.quote:
Ja. Op meerdere plaatsenquote:
pas vooral op thv zoetermeerquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:55 schreef Geerd het volgende:
Aah dank u gewoon aan de snelheid houden dus (A)
Zover hoef ik gelukkig niet in Utrecht moet ik zijn, 10.00 uur, 7 uur wekker onderweg ff bakkie doe of 2.Mocht ik verkeerd rijden heb ik nog wat spelingquote:
Je hebt de TT gelezen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:04 schreef SaxoPower het volgende:
Dat het hier niet over de Superbike gaat zeg!
Ik ben er bij als vrijwilliger
Bij Utrecht effe oppassen TC op alle rijstroken, maar op de buitenste mag je maar 80, binnenste 100.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zover hoef ik gelukkig niet in Utrecht moet ik zijn, 10.00 uur, 7 uur wekker onderweg ff bakkie doe of 2.Mocht ik verkeerd rijden heb ik nog wat speling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt de TT gelezen?
Er zitten hier motorrijders, de posers zitten op MF in het "hoe strik jij de veters van je motorgympies" topic
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:30 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moge wel duidelijk zijn wie de FOK!'ers en MF'ers zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]wat is mf????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de FOK!s, MF zuigt natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]Alleen lurken bij de streetfighters/projecten. Posten tegenwoordig bijna niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dit is de FOK!s, MF zuigt natuurlijk
Jij herkent een troll nog niet als hij naast je in de sloot ligt he?quote:
Shit hequote:Op dinsdag 23 april 2013 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij herkent een troll nog niet als hij naast je in de sloot ligt he?
Jawelquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij herkent een troll nog niet als hij naast je in de sloot ligt he?
Weg: Dat is zo'n strook zwart grijzig spul waar sloten omliggenquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:48 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz zit net even te kijken terug weg kan ik mooi dijkje mee pakken, als ik de weg kan vinden
Hier is 'ie rood.... En nee, het is geen fietspad! Oh, en er staan huizen om heen, geen sloten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Weg: Dat is zo'n strook zwart grijzig spul waar sloten omliggen
:p welke kant van de lek is aan te rijden?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Weg: Dat is zo'n strook zwart grijzig spul waar sloten omliggen
Overal, behalve de lek inrijden dan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
:p welke kant van de lek is aan te rijden?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:45 schreef Gummiebeer het volgende:
Hoe vet is dit![]()
Volgende keer maar met een boesa proberen dan, meer kans.
Ik moet nu denken aan wat fb foto's van mensen die met een ktm onderaan de dijk lagenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Overal, behalve de lek inrijden dan.
Gedoe altijd. Mensen die dat doen weten zelf ook wel dat het niet handig is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:29 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, op MF hoef je ook niet te verkondigen dat je zonder pak rijdt hoor. Die zijn daar ook flink tegen.
Ik hang er zo nu en dan wat rond. Posten eigenlijk zelden.
Vooral dat dus, al ga ik dat wel minder doen nu ik gewoon laarzen en jas in de topkoffer kan gooien nu.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:31 schreef Salatrel het volgende:
op dagen dat ik met de trein naar het werk kan rijd ik ook zonder pak naar het station toe.... het is niet verstandig maar ik kan mijn pak nou eenmaal niet kwijt daar
He, een eensgezinde.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:29 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, op MF hoef je ook niet te verkondigen dat je zonder pak rijdt hoor. Die zijn daar ook flink tegen.
Ik hang er zo nu en dan wat rond. Posten eigenlijk zelden. Ken er hier in de buurt wel een hoop via MF, maar dat forum hoeft van mij niet. Niet in de laatste plaats omdat dat MyReact echt de meest verschrikkelijke forumsoftware ooit is.
Wel een bitje hypocriet. Over wheelies doen ze dan weer niet moeilijk, terwijl dat toch echt een artikeltje 5 is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:29 schreef BlackLining het volgende:
mjah rij ik echt naar rotterdam cs dan wel volledig motorpak aan want daar heb ik gewoon een locker dan gaan helm en handschoenen in de topkoffer en de rest in de locker... maar als ik naar barendrecht rijd kan ik mijn pak nergens kwijt dus dan maar zonder... is ook maar een klein stukje (al kan daar ook net zo goed iets gebeuren natuurlijk)quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vooral dat dus, al ga ik dat wel minder doen nu ik gewoon laarzen en jas in de topkoffer kan gooien nu.
werk je ook bij de NS? Dat doet volgens mij het halve topicquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mjah rij ik echt naar rotterdam cs dan wel volledig motorpak aan want daar heb ik gewoon een locker dan gaan helm en handschoenen in de topkoffer en de rest in de locker... maar als ik naar barendrecht rijd kan ik mijn pak nergens kwijt dus dan maar zonder... is ook maar een klein stukje (al kan daar ook net zo goed iets gebeuren natuurlijk)
dat doe ik dus ookquote:al relativeer ik dat dan altijd maar dat de snelheden daar meestal niet hoger uitkomen dan wat ik op een scooter zou rijden en daar zou ik ook geen compleet pak voor aantrekken
En zo rijd * Gummiebeer soms op een snorscooter gevalquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mjah rij ik echt naar rotterdam cs dan wel volledig motorpak aan want daar heb ik gewoon een locker dan gaan helm en handschoenen in de topkoffer en de rest in de locker... maar als ik naar barendrecht rijd kan ik mijn pak nergens kwijt dus dan maar zonder... is ook maar een klein stukje (al kan daar ook net zo goed iets gebeuren natuurlijk)
al relativeer ik dat dan altijd maar dat de snelheden daar meestal niet hoger uitkomen dan wat ik op een scooter zou rijden en daar zou ik ook geen compleet pak voor aantrekken
voor zover ik weet Geerd en ik?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
werk je ook bij de NS? Dat doet volgens mij het halve topic
Ik ben ooit met helm op op de snorfiets aangehouden omdat ik brommer reed op het fietspadquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:37 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
En zo rijd * Gummiebeer soms op een snorscooter geval
Er zit een verschil tussen iets onveiligs en levensgevaarlijk? Ik vind lange afstanden/hogere snelheden gevaarlijker dan een wheelie, mits de wheelie-makende-motorrijder het ook écht kan. Een gecontroleerde wheelie hoeft niet perse gevaarlijk te zijn. Maar ga maar eens op je muil met de motort, zonder beschermende kleding. Geheid dat je dan wel anders piept.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:33 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wel een bitje hypocriet. Over wheelies doen ze dan weer niet moeilijk, terwijl dat toch echt een artikeltje 5 is.
Een wheelie is per definitie een gevaarlijke gedragingquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:39 schreef einschtein het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen iets onveiligs en levensgevaarlijk? Een gecontroleerde wheelie hoeft niet perse gevaarlijk te zijn. Maar ga maar eens op je muil met de motort, zonder beschermende kleding. Geheid dat je dan wel anders piept.
Beetje rare vergelijking, imo.
Deed ik ook altijd met slecht weer of als het echt te koud was. Een beetje met je kale bakkes op de snor voelt als naakt rijden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben ooit met helm op op de snorfiets aangehouden omdat ik brommer reed op het fietspad
Heb mijn reply even ietsje aangepast.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Een wheelie is per definitie een gevaarlijke gedraging
Dit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Een wheelie is per definitie een gevaarlijke gedraging
Ik ging naar rijlesquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:39 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Deed ik ook altijd met slecht weer of als het echt te koud was. Een beetje met je kale bakkes op de snor voelt als naakt rijden.
oja jij doet locjes rangeren in breda he.... jij was dus de oorzaak dat fyra +10 had vanochtend in rotterdamquote:
ik was vrij vandaag, lekker puhquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oja jij doet locjes rangeren in breda he.... jij was dus de oorzaak dat fyra +10 had vanochtend in rotterdam
vertrek uit breda is 4 sporen breed, daar wil nog wel eens iets voorrang krijgen op de fyraquote:
over de HSL?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:45 schreef Mirgeam het volgende:
misschien een goederentreintje die voorrang kreeg ofzo?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:47 schreef WhiteJoker het volgende:
Foei Sala! Offtopic!
Maar goed. Moet denk ik een nieuw pak kopen. De huidige begint wat te strak te zittenIk denk zelf aan kevlar jeans en een jas.
Jij dus ook begrijp ik? Of ging het over het eerste stuk?quote:
Zo zou je kunnen redeneren, maar dat is nogal kromquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:48 schreef Salatrel het volgende:
ik vind dat we het best over werk kunnen hebben want dat werk stelt ons namelijk in staat om motorgerelateerde spullen te kopen en onze hobbiey te bedrijven
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:47 schreef WhiteJoker het volgende:
Foei Sala! Offtopic! Binnenlandse Fyra gaat toch helemaal niet over de HSL?
dan heeft ie toch ergens een verkeerde wissel genomen de laatste keer dat ik meereed want ik zou zweren dat ie over de HSL gingquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:47 schreef WhiteJoker het volgende:
Binnenlandse Fyra gaat toch helemaal niet over de HSL?
nee, kevlar + doorwaaijas is een prima combinatiequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:48 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Jij dus ook begrijp ik? Of ging het over het eerste stuk?
ik vermoed van nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:52 schreef Yreal het volgende:
Doet zo'n kevlar broek nog wat tegen regen?
protesterenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:52 schreef Yreal het volgende:
Nope :pquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:52 schreef Yreal het volgende:
bahquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:00 schreef BlackLining het volgende:
Nee. Sterker nog, het heeft alle eigenschappen van een spijkerbroek wat dat betreft.
In de zin dat een natgeregende kevlarbroek nog dagen lang vochtig blijft
Je wilt een ER-5 uit 2004 verkopen en een GS 500 terugkopen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:32 schreef klawie het volgende:
iemand ervaring met cama motoren wil bij een gs 500 kijken maar de jongen die onderhoud doet voor mij raadt het af omdat het meeste ex schade motoren zijn
Ik loop eerlijk gezegd liever in een spijkerbroek in de zomer dan in een zwart zwaar pak...quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:00 schreef BlackLining het volgende:
Nee. Sterker nog, het heeft alle eigenschappen van een spijkerbroek wat dat betreft.
In de zin dat een natgeregende kevlarbroek nog dagen lang vochtig blijft
Oh, er is ook niks mis met een kevlarbroek hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:02 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik loop eerlijk gezegd liever in een spijkerbroek in de zomer dan in een zwart zwaar pak...
quote:
Regen is sowieso geen succes. Mensen gaan meteen hele rare dingen doen .quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh, er is ook niks mis met een kevlarbroek hoorIk vind de mijne heerlijk. Rij er altijd mee.
Maar regen is dus gewoon echt geen succes met dat ding.
Ik zit er ook aan te denken voor de zomer, maar zo'n kevlarspijkerbroek mist itt een motorbroek de knieprotectoren, is dat een extra risico?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh, er is ook niks mis met een kevlarbroek hoorIk vind de mijne heerlijk. Rij er altijd mee.
Maar regen is dus gewoon echt geen succes met dat ding.
Je hebt ze ook mét protectoren...quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef yurian het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken voor de zomer, maar zo'n kevlarspijkerbroek mist itt een motorbroek de knieprotectoren, is dat een extra risico?
de mijne heeft knie- en heupprotectorsquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef yurian het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken voor de zomer, maar zo'n kevlarspijkerbroek mist itt een motorbroek de knieprotectoren, is dat een extra risico?
Mijn kevlarbroek heeft gewoon knieprotectoren hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef yurian het volgende:
[..]
zit geen strategie achter wil gwm ipv van een makkelijke motor een keer een mooie kopen en na wat reken werk past deze net in me budgetquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je wilt een ER-5 uit 2004 verkopen en een GS 500 terugkopen?
Interessante keuze.. Leg es uit?
GS uit welk bouwjaar? Want als je het mij vraagt zou ik zeggen: ze zijn zo op het eerste oog gelijkwaardig..quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:10 schreef klawie het volgende:
[..]
zit geen strategie achter wil gwm ipv van een makkelijke motor een keer een mooie kopen en na wat reken werk past deze net in me budget
Ik zit te kijken naar een Esquad. Helaas wel behoorlijk aan de prijs.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mijn kevlarbroek heeft gewoon knieprotectoren hoor
Ik heb ze er vaker niet in dan wel, maar goed
bij mij voel ik ze de 1e tien minuten na het aantrekken, daarna merk ik het niet eens meerquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:10 schreef BlackLining het volgende:
Tja, dan is het een risico. Met is natuurlijk beter dan zonder.
Ik vind het uiterst beroerd rijden, met protectoren in een kevlarbroek.
denk je dat ik rijk ben ofzoquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en ik maar in willen zoomenen update je kaarten eens we zittne al bij 2013.4
![]()
oh u heeft geen LM editiequote:Op dinsdag 23 april 2013 22:14 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
denk je dat ik rijk ben ofzo
oei dubbel
quote:JEANS ESQUAD, TELMA RAW BLUE ARMASTRETCH.
Maat
Prijs : ¤28.995,00
nee ik heb een zumo 210, sloom ding... 340 LM is mooi spul, maar ik wil nog ander leuk spul kopen dus ik moet het er maar mee doenquote:
ik heb de triptorquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:16 schreef Skv het volgende:
[..].
http://www.motorkledingli(...)eryprefix=No&cname=J
ik heb de 350 machtig mooi apparaat. snel opgestart, snelle gpsfix en zeer goed afleesbaar ook als de zon erop staatquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:16 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
nee ik heb een zumo 210, sloom ding... 340 LM is mooi spul, maar ik wil nog ander leuk spul kopen dus ik moet het er maar mee doen
http://www.motorkledingli(...)UAD-STEIN-DARK-BLUE/quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:17 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb een Richa jeans. Jammer alleen dat die kevlar jeans vaak het uiterlijk hebben van een jute zak wat een beetje het effect weghaalt.
Mijn kevlarjeans zit trouwens in een andere, normale spijkerbroekHeb er vaak twee over elkaar aan op de motor. Wappert minder, en ziet er beter uit. En het is nog steeds een stuk koeler dan een motorbroek.
Dainese maakt ook wel aardige kevlarjeans trouwens.
Waarom is die 120 Euro goedkoper dan de andere modellen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:16 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
nee ik heb een zumo 210, sloom ding... 340 LM is mooi spul, maar ik wil nog ander leuk spul kopen dus ik moet het er maar mee doen
[..]
ik heb de triptor
kevlar op de plekken waar het nodig is, ipv 100% armalith, wat geloof ik iets van kevlar + spijkerstof in een isquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom is die 120 Euro goedkoper dan de andere modellen?
Wat dat betreft moet je dus wel opletten dat je een kevlarjeans koopt van een fatsoenlijk merk. Het is namelijk heel makkelijk om aan de binnenkant van een spijkerbroek wat lappen kevlar te plakken en te zetten dat je een motorbroek hebt gemaakt. Het spijkerstof deel moet ook stevig zijn. Als het kevlar namelijk gewoon losscheurt als je op je plaat gaat heb je er vrij weinig aan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:21 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
kevlar op de plekken waar het nodig is, ipv 100% armalith, wat geloof ik iets van kevlar + spijkerstof in een is
revzilla heeft goeie reviews, erg nuttigquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:20 schreef KneusTeun het volgende:
ik heb die kevlar van alpinestars en die zit echt lekker gewoon. Draag ik vaak dan de rest van de dag ook gewoon
Wel maatje groter dan normaal nodig.
de gs komt uit 2004 zijn motorisch nagenoeg het zelfde maar kwa uiterlijk is hij toch een stuk mooierquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
GS uit welk bouwjaar? Want als je het mij vraagt zou ik zeggen: ze zijn zo op het eerste oog gelijkwaardig..
Zou wel even wat fotootjes posten in je topic, je linkjes doen het nu niet.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:26 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
revzilla heeft goeie reviews, erg nuttig
Handig overzicht. Maar is kevlar handig in de zomer, of is er nog een koelere (en veilige) oplossing?quote:
Daarom: slippers en zwembroek!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:42 schreef BlackLining het volgende:
Blijft toch een van de meest irritante dingen aan motorrijden.
Dat gedonder met dat pak de hele tijd
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en ik maar in willen zoomenen update je kaarten eens we zittne al bij 2013.4
![]()
Ik heb een Draggin'. Ik ben er nog niet mee gaan liggen, maar hij voelt degelijk aan en heeft verstevigingen op de juiste plaatsen. Er zitten geen protectoren in, maar ze passen er wel in.quote:
bij 24mx is dat gratis, DHL dacht ik en dat punt is om de hoek bij mij. had ook nodig, want eerste "echte" maat was te klein... en scheelde 50euro met alle andere shops, ook niet geheel onbelangrijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:01 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik vind die Alpinestars Axiom wel erg tof. Nu nog ergens in een fysieke winkel vinden, ik wil hem toch echt wel passen. En dat retour sturen is natuurlijk ook niks.
Prima outfit! Waar heb je die schoenen vandaan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:27 schreef KneusTeun het volgende:
Mijn outfit werkt redelijk vlot
En makkelijk om gewoon mee de stad in te lopen of iets dergelijks.
Shark helm met sunvisor
[ afbeelding ]
Jas Dainese leer (echte kon ik even niet vinden)
[ afbeelding ]
Bijna zelfde alleen geperforeerd leren mouwen. Hele dainese pad systeem erin incl. rug
Axioms (beetje baggy)
[ afbeelding ]
En puma schoenen
[ afbeelding ]
Dit alles heeft me rond de 700 euro gekost! wel even veel zoek werk, want die dainese jas kost normaal al 490,-!?!?!
Enige probleem dat dit op de CB750 gericht was, dus nu voor de super ten wil ik een meer adventure pakket.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door BlackLining op 23-04-2013 23:43:50 ]Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
ik heb de s900 ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:27 schreef KneusTeun het volgende:
Mijn outfit werkt redelijk vlot
En makkelijk om gewoon mee de stad in te lopen of iets dergelijks.
Shark helm met sunvisor
[ afbeelding ]
Jas Dainese leer (echte kon ik even niet vinden)
[ afbeelding ]
Bijna zelfde alleen geperforeerd leren mouwen. Hele dainese pad systeem erin incl. rug
Axioms (beetje baggy)
[ afbeelding ]
En puma schoenen
[ afbeelding ]
Dit alles heeft me rond de 700 euro gekost! wel even veel zoek werk, want die dainese jas kost normaal al 490,-!?!?!
Enige probleem dat dit op de CB750 gericht was, dus nu voor de super ten wil ik een meer adventure pakket.
Denk dat hij bedoeld dat ze wat lichter van kleur mogen zijn. Deze is wat donkerder, wat mijn voorkeur is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:54 schreef KneusTeun het volgende:
die pumas kun je bijna overal wel krijgen, beschermen ook de enkels. zijn ultra licht en lopen goed!
de shark s900c zit lekker, dat pompje met lucht werkt goed, alleen wel idee dat beetje gehorig met rijwind is.
en die axioms zij als je aanhebt gewoon net jeans, komt in plaatje niet goed uit
Mooie helm!quote:Op woensdag 24 april 2013 00:03 schreef KneusTeun het volgende:
Klopt, zijn wel donker, echt bijna zwart. Maar past bij mij juist mooi met al het andere zwarte
Haha je bedoeld mijn helm denk ik? Ik vind het zonnevizier ook erg handig. Alleen jammer dat het knopje op het schuifje kapot is bij mij.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Mooie helm!
Heb zelf deze (wit): http://shop.motorhuisbakker.nl/345-hjc-fs-max-wit
Grappig. Ik zei vanmiddag nog tegen SD dat we een keertje naar Garzweiler moeten en daar kom jij dus volgens mij ook langs?quote:
ich zou es niet wissenquote:Op woensdag 24 april 2013 01:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Grappig. Ik zei vanmiddag nog tegen SD dat we een keertje naar Garzweiler moeten en daar kom jij dus volgens mij ook langs?
Zie ook: FOT / Garzweiler
https://maps.google.nl/ma(...)8&hq=garzweiler&z=17
Deze man begrijpt.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:48 schreef KneusTeun het volgende:
Daarom kleding eigenlijk gewoon zwart houden. Dat past bij alles
Dan kun je hem vandaag mooi even oproken.. Pics!quote:Op woensdag 24 april 2013 10:57 schreef pindaplukker het volgende:
booohooo, krijg morgen pas een ander achterbandje er op. En het is zo lekker weer vandaag
Ik moet nog met dat bandje naar de bandenboer rijdenquote:Op woensdag 24 april 2013 11:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan kun je hem vandaag mooi even oproken.. Pics!
Mooi glimmend bandje van het ijzer wat er al door heen komtquote:Op woensdag 24 april 2013 11:39 schreef Vrieskist het volgende:
Had pindaplukker niet die band waar de flarden aan hingen?
Juist jaquote:Op woensdag 24 april 2013 11:42 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Mooi glimmend bandje van het ijzer wat er al door heen komt
Ik was het niet .... helaasquote:Op woensdag 24 april 2013 14:00 schreef Salatrel het volgende:
zo maar eens een doordeweeks stukje lekdijk gedaanvanaf kinderdijk tot nieuwpoort achter een super tenere gezeten en die trok hem ook lekker door
Ik reed ook nog op de lekdijk, van de pont bij Schoonhoven tot de a27, lekker rustig op de weg!quote:Op woensdag 24 april 2013 14:00 schreef Salatrel het volgende:
zo maar eens een doordeweeks stukje lekdijk gedaanvanaf kinderdijk tot nieuwpoort achter een super tenere gezeten en die trok hem ook lekker door
Ik zit koffie te drinken op kantoorquote:Op woensdag 24 april 2013 15:22 schreef BlackLining het volgende:
Ik zit koffie te drinken in de Limburgse Alpen
Lekker rijden hoor
Nicequote:Op woensdag 24 april 2013 15:22 schreef BlackLining het volgende:
Ik zit koffie te drinken in de Limburgse Alpen
Lekker rijden hoor
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:38 schreef BlackLining het volgende:
Lekkere outfit ja! Als het om looks gaat mag de broek van mij wat meer denim stijl, maar daarvoor zitten we in het verkeerde forum
Schoenen zijn wel nice, maar ik heb ook érg graag mijn enkels en kuiten een beetje beschermd. Heb het vaak overwogen, maar ik hou het toch echt bij laarzen. Ik wil wel een keer laarzen die gewoon ónder een kevlarbroek kunnen (heb ze er nu altijd overheen, broek in de laars) en er aan de onderkant uit zien als normale schoenen.
Mooi helmpje ook trouwens!Ik draag kisten. Voor mij ideaal, kan ik ook nog eens een stukje lopen als ik van de motor afkom en het scheelt weer een paar schoenen meenemen op vakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei, gelukkig valt het mee. Waarom schrok je? Te dicht op de voorganger of eventjes niet opletten?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:15 schreef Geerd het volgende:
Kan ook op het lijstje! In de file onderuit geremd met voor, waarom? Schrok denk ik.
Motor onder een busje geparkeerd, hij had niks.
Opgetild geen olie op de weg starten en gaanKuip beetje naar de klote en richting aanwijzer.
Gelukkig was het een busje anders was der wel schade geweest had ik het examen op me buik kunnen schrijven.
Wel voor de helft gehaald iig andere helft per post.
Gelukkig ben je okay en valt de schade mee.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:15 schreef Geerd het volgende:
Kan ook op het lijstje! In de file onderuit geremd met voor, waarom? Schrok denk ik.
Opgetild geen olie op de weg starten en gaanKuip beetje naar de klote en richting aanwijzer.
Gelukkig was het een busje anders was der wel schade geweest had ik het examen op me buik kunnen schrijven.
Ja denk combinatie van en slaperig, achja daarom haal ik ook nooit dure fietsenquote:Op woensdag 24 april 2013 16:24 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Oei, gelukkig valt het mee. Waarom schrok je? Te dicht op de voorganger of eventjes niet opletten?
en de mijne staat nog bij de garagequote:Op woensdag 24 april 2013 17:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
Fucking heerlijk weer, zwaar relaxde rit net.
gelukkig nog net in April. gelukkig had het busje niks... nu ook een Alpje kopen dan maar?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:15 schreef Geerd het volgende:
kijk nou maar uit dat je hem zelf niet weer tegen de vangrail parkeerdquote:Op woensdag 24 april 2013 18:20 schreef Yreal het volgende:
Net een r6je helemaal weg gereden op mijn KLEKijk ik nog even achterom en zie ik hem bijna de bocht uit knallen
![]()
Prachtig is dat
Dat was een mechanische foutquote:Op woensdag 24 april 2013 18:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kijk nou maar uit dat je hem zelf niet weer tegen de vangrail parkeerd
Dat zegt genoeg over de piloot op de R6.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:20 schreef Yreal het volgende:
Net een r6je helemaal weg gereden op mijn KLEKijk ik nog even achterom en zie ik hem bijna de bocht uit knallen
![]()
Prachtig is dat
dit dusquote:Op woensdag 24 april 2013 18:31 schreef JK het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over de piloot op de R6.
Een R6 rijd normaal gesproken het snot voor de ogen van een KLE500. Of zou het een 25kW R6 zijn geweest met een beginner er op? Ach, heb jij ook een keer een lolletje.
Tuurlijk, maar het was zo'n figuur met open uitlaat die dan een beetje staat te gassen bij het stoplicht. En dan gewoon keihard bij hem weg rijdenquote:Op woensdag 24 april 2013 18:31 schreef JK het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over de piloot op de R6.
Een R6 rijd normaal gesproken het snot voor de ogen van een KLE500. Of zou het een 25kW R6 zijn geweest met een beginner er op? Ach, heb jij ook een keer een lolletje.
Tja, posers heb je altijd. Kopen ze een bloedmooie motor en dan kunnen ze niet rijden.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het was zo'n figuur met open uitlaat die dan een beetje staat te gassen bij het stoplicht. En dan gewoon keihard bij hem weg rijden
Oh dat zag ik ook al wel, maar toen hij bijna de bocht uit ging had ik het niet meerquote:Op woensdag 24 april 2013 18:35 schreef JK het volgende:
[..]
Tja, posers heb je altijd. Kopen ze een bloedmooie motor en dan kunnen ze niet rijden.
Ik heb met een 150cc motorscooter ook wel eens 750cc+ motoren zoekgereden met rotondes. Ze komen je wel weer bijna inhalen tot de volgende rotonde, maar mij voorbij komen deden ze niet. En geloof me, 150cc komt bijna niet vooruit. Je kan alleen keihard op die rotonde afrijden, remmen en gas open gooien.. niets schakelen, gewoon weer gaan.
Je kan natuurlijk van de buitenkant niet zien of je een goede motorrijder tegen je hebt of een rookie.
Ik geloof er niks van!quote:Op woensdag 24 april 2013 18:51 schreef Anne het volgende:
Vanmiddag bij Louis geweest in Mönchengladbach en niks gekauft.
of het is misschien een merk dat niet elk jaar met een nieuwe collectie komtquote:Op woensdag 24 april 2013 18:51 schreef Anne het volgende:
Vanmiddag bij Louis geweest in Mönchengladbach en niks gekauft.
Edit; Mijn jas die ik 3 jaar geleden heb gekocht hing nog in de schappen.
Daar komt ook echt niks nieuws in de schappen en rekken.
De rest van de pakken kende ik ook alquote:Op woensdag 24 april 2013 18:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
of het is misschien een merk dat niet elk jaar met een nieuwe collectie komt
Volgens mij ben ik 1 vraag vergetenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:34 schreef Salatrel het volgende:
hoe is het eigelijk afgelopen met je examen?
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik 1 vraag vergetenmaar dan nog 11 foutjes niks aan het handje,
pv volgens mij ook alles der in zitten, wat ik zo heb nagekeken.
lekker he...toen ik nog dagdiensten deed moest ik een keer door de vrijdagmiddagspits naar huis. Dat is een ritje van ong 20km.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:40 schreef Skv het volgende:
Wel voor het eerst ooit tussen een file doorgereden. Machtig.
sportuitlaatquote:Op woensdag 24 april 2013 19:53 schreef Skv het volgende:
Je moet wel verdomd alert zijn dat er geen auto's switchen van rijbaan. En mijn motor heeft geen alarmlichtenstand .
gewoon altijd rekening mee houden als iemand een gaatje laat vallen dat iemand hem erin xal willen rijdenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:53 schreef Skv het volgende:
Je moet wel verdomd alert zijn dat er geen auto's switchen van rijbaan. En mijn motor heeft geen alarmlichtenstand .
quote:
Ja, bedacht me net dat er al 40 op stond voor ik gingquote:
Lolquote:Op woensdag 24 april 2013 20:17 schreef BlackLining het volgende:
Oh ja, kut ook
Besefte me pas na een uur of 3 in België dat internetradio luisteren wellicht niet zo handig was daarBen benieuwd naar de rekening..
Vodafone, met internet op reis, dus eerste 35mb is voor 2 euro. Die was aan het SMSje te zien om 10 voor 5 voor bij. 10 over 6 waren we weer in Nederland zag ik, dus 80 minuten. Aan 96kbps = 57mb buiten bundelquote:Op woensdag 24 april 2013 20:19 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
LolDaarom staat roaming bij mij uit. Welke provider heb je?
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vodafone, met internet op reis, dus eerste 35mb is voor 2 euro. Die was aan het SMSje te zien om 10 voor 5 voor bij. 10 over 6 waren we weer in Nederland zag ik, dus 80 minuten. Aan 96kbps = 57mb buiten bundel
Het is dus niet meer dan ¤60,50quote:Datalimiet in buitenland
Om je te beschermen tegen hoge kosten zit er standaard een limiet op het gebruik van data in het buitenland. Als je voor ¤ 60,50 data gebruikt hebt met je telefoon, laptop of tablet, heb je de datalimiet bereikt en kun je niet meer internetten.
Ga naar My Vodafone om de datablokkade aan te passen of uit te schakelen. Of neem contact op met onze Klantenservice.
Jawel, want die vervalt bij het aanzetten van die bundelquote:Op woensdag 24 april 2013 20:23 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
[..]
Het is dus niet meer dan ¤60,50
Blackberryquote:Op woensdag 24 april 2013 20:27 schreef Salatrel het volgende:
Wees blij dat je geen blackberry internet hebtdan betaal je bijna 9 eeuro per MB
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:58 schreef Gummiebeer het volgende:
Crap...
Vanochtend is mijn tante heen gegaan. Alsof het toeval is... ik reed een ere rit met stepjes naar beneden met een rouwauto achter mij..het moest zo zijn blijkbaar.
Sterkte, gum.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:58 schreef Gummiebeer het volgende:
Crap...
Vanochtend is mijn tante heen gegaan. Alsof het toeval is... ik reed een ere rit met stepjes naar beneden met een rouwauto achter mij..het moest zo zijn blijkbaar.
Alarmlichten zijn nutteloos. Koekblikkers kijken toch op hun telefoonquote:Op woensdag 24 april 2013 19:53 schreef Skv het volgende:
wees blij dat het niet meer om euro's per mb gaatquote:Op woensdag 24 april 2013 20:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vodafone, met internet op reis, dus eerste 35mb is voor 2 euro. Die was aan het SMSje te zien om 10 voor 5 voor bij. 10 over 6 waren we weer in Nederland zag ik, dus 80 minuten. Aan 96kbps = 57mb buiten bundel* ¤0,85 per mb = ¤46
Nou ja, tanken voor ¤1,49 maakt wel het een en ander goed.
gecondoleerdquote:Op woensdag 24 april 2013 20:58 schreef Gummiebeer het volgende:
Crap...
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:58 schreef Gummiebeer het volgende:
Crap...
Gecondoleerdquote:Op woensdag 24 april 2013 20:58 schreef Gummiebeer het volgende:
Crap...
Was het een MF-er?quote:Op woensdag 24 april 2013 18:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het was zo'n figuur met open uitlaat die dan een beetje staat te gassen bij het stoplicht. En dan gewoon keihard bij hem weg rijden
Blègh, log ding. Ik vond mijn 600R veel leuker.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:38 schreef Skv het volgende:
Maatje van me stond net voor de deur: 'Hé, ik heb ook een fiets gekocht!':
[ afbeelding ]
Heeft wel een píetsie meer vermogen dan mijn SRX!
Die zijn gaafquote:Op woensdag 24 april 2013 22:38 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou 'm zelf ook niet hebben gekocht (te groot en te log). Hou meer van oldtimers / naked bikes.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Was het een MF-er?
[..]
Blègh, log ding. Ik vond mijn 600R veel leuker.
Ook wel es op zo'n 1000 gereden, maar dat vond ik niks..
Mooie brommert !quote:Op woensdag 24 april 2013 22:38 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, maar ook een flink pietsie lelijker.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:38 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Gecondoleerdquote:Op woensdag 24 april 2013 20:58 schreef Gummiebeer het volgende:
Crap...
Deze regeling is toch al een stuk afgezwakt t.o.v. het vorige voorstel?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:03 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gecondoleerd
Iedereen trouwens de nieuwe oldtimer regeling al gelezen
Hee, zo een had ik hiervoor. Daar hebben een paar MC's nog nachtmerries van gekregen na de infame "Wilde Zwijnen Meet"quote:Op woensdag 24 april 2013 22:38 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
vanaf 40 jaar MRB vrij.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:08 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Deze regeling is toch al een stuk afgezwakt t.o.v. het vorige voorstel?
Naja, als ik hem aan het opknappen ben wordt die toch geschorstquote:Op donderdag 25 april 2013 09:16 schreef Vrieskist het volgende:
Ik vind het vrij schappelijk. 30 euro per jaar is wel op te hoesten voor zo'n hobby project.
Zet nu iedereen zijn oldtimer te koop? Is het voor auto's ook 30 euro per jaar? Rare reden om dan je oldtimer weg te doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Naja, als ik hem aan het opknappen ben wordt die toch geschorst
Jezus....
http://www.marktplaats.nl(...)ibutes=&attributes=#
alleen al 3.5 pagina vandaag.
En de dag is nog maar net begonnen.
En 16 pagina's vanaf gister
Auto's is max 120 per jaar.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:27 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Zet nu iedereen zijn oldtimer te koop? Is het voor auto's ook 30 euro per jaar? Rare reden om dan je oldtimer weg te doen.
Hmm, is alweer een stuk meer natuurlijk. Toch, hobby's kosten geld.quote:
Ja, en als je het dus het kwarttarief `120` euro wilt, dan moet je hem december t/m februari schorsen, maar dan mag die ook niet op de openbare weg staan.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:30 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Hmm, is alweer een stuk meer natuurlijk. Toch, hobby's kosten geld.
Al loopt het nu wel op, als je ook nog onderhoud hebt etc.
d'r staat dat motoren in een overgangsregeling vallen, maar niet dat het kwarttarief voor motoren geldt. Of lees ik het verkeerd...quote:Op donderdag 25 april 2013 09:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
vanaf 40 jaar MRB vrij.
http://nos.nl/artikel/499354-regeling-oldtimers-versoepeld.html
Vraag me af hoe het zit met motoren.
Ik wilde als ik het huis uit was een oldtimertje kopen en die lekker opknappen
Edit: al gevonden:
Voor motoren komt het kwarttarief neer op circa ¤ 30 per jaar.
Valt nog mee dus, maar alsnog....
In dezen brief:quote:Op donderdag 25 april 2013 09:57 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
d'r staat dat motoren in een overgangsregeling vallen, maar niet dat het kwarttarief voor motoren geldt. Of lees ik het verkeerd...
Ah, ze bedoelen overgang van 26 jaar naar 40 jaar en niet van oude regeling naar nieuwe regeling.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
In dezen brief:
http://www.rijksoverheid.(...)g-mrb-oldtimers.html
Ik ook, eergisteren. Voelde goed.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:40 schreef Skv het volgende:
Wel voor het eerst ooit tussen een file doorgereden. Machtig.
Ja, da's dus helemaal kut, want ik gebruik de Niksan in de winter dus juist het meeste; de rest van het jaar issie meer voor de fun.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, en als je het dus het kwarttarief `120` euro wilt, dan moet je hem december t/m februari schorsen, maar dan mag die ook niet op de openbare weg staan.
Gaat vooral over koekblikkenquote:Op donderdag 25 april 2013 11:22 schreef Anne het volgende:
Ik denk dat die discussie beter hier gevoerd kan worden: PTA / Nieuwe oldtimer regeling #8
Gefeliciteerd, ook ontmaagd dus..quote:Op donderdag 25 april 2013 10:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ook, eergisteren. Voelde goed.
Zelf doen is ook niet zo moeilijk. Mijn ervaring is dat er meer mensen zijn die ruimte voor je maken, dan mensen die je klemrijden. En altijd er vanuit gaan dat mensen van strook gaan wisselen. Dus bij gaten aan één kant heel erg voorzichtig zijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:47 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga altijd gewoon achter de andere motorrijders aanDan is er al ruimte gemaakt door de koekblikkers. Maar ik hou me wel in. Je hebt ze er namelijk tussen die bij ieder stoplicht zo neurotisch naar voren willen rijden.
Call me a neuroot, maar als er ruimte is, sta ik vooraanquote:Op donderdag 25 april 2013 12:47 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga altijd gewoon achter de andere motorrijders aanDan is er al ruimte gemaakt door de koekblikkers. Maar ik hou me wel in. Je hebt ze er namelijk tussen die bij ieder stoplicht zo neurotisch naar voren willen rijden.
Hoezo, had ie een Fok sticker op zijn kenteken?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:11 schreef handboek het volgende:
Reed er vandaag iemand van jullie op de a58 met xx-97-xx?
Als er ruimte is, kruip ik naar voren. Er tussen doorgaan is makkelijk, je moet het alleen niet allemaal te snel willen doen en écht goed opletten.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:47 schreef Juicyhil het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoezo, had ie een Fok sticker op zijn kenteken?
Hij zag eruit als een Fokker.. Wijde broek etc op een all-road.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoezo, had ie een Fok sticker op zijn kenteken?
Overduidelijk inderdaad...quote:Op donderdag 25 april 2013 13:16 schreef handboek het volgende:
[..]
Hij zag eruit als een Fokker.. Wijde broek etc op een all-road.
I have had it with these motherfucking apls on this motherfucking road!quote:Op donderdag 25 april 2013 14:02 schreef Salatrel het volgende:
ik zou dat geld voor een huurmotor gewoon lekker op zak houden en een oud maar betrouwbaar brik kopen... een Alp ofzo
Voor de huur van een motor ben je denk ik net zoveel kwijt als voor de MRB voor een heel jaarquote:
Had ik ook al gezegd, ik koop een motor voor je, knap em op, heb jij iets om mee te rijdenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor de huur van een motor ben je denk ik net zoveel kwijt als voor de MRB voor een heel jaar![]()
Verzekering is een prikkie, en een cheapass motortje kost ook niet de wereld. Geef haar dat ding cadeau, heeft ze voor pak 'm beet 200¤ per jaar een eigen speeltje.
Geen idee, kon zo snel ook niks vindenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:11 schreef wspa_ het volgende:
Zag net een enorme stoet motorrijders met politie over de A12 denderen. Wat een geluid! Zeker wel 300 rijders. Weet iemand welke club of whatever 't is? Of is dit best normaal?
Het zag er indrukwekkend uit.
Zoiets als deze, heb er zelf ook op gereden, heerlijke dingen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:18 schreef Sounddragon het volgende:
Niet zeggen; gewoon doen. heb je geen discussie ook; gegeven paarden enzo
U bedoeld....quote:Op donderdag 25 april 2013 14:19 schreef BlackLining het volgende:
ak grote meetings of geplande protesten. Ik heb er zelf ook een keer in mee gereden, van Breda naar Brussel. Duizenden motoren onder politie escorte. Snelwegen afgezet, met toezicht door rood, en voor de rest kon alles wachten
Dat ding ziet er bijna als nieuw uit manquote:Op donderdag 25 april 2013 14:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zoiets als deze, heb er zelf ook op gereden, heerlijke dingen.
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Die dingen doen het altijd.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:23 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Dat ding ziet er bijna als nieuw uit man
Ja psies, net brommertje, kost weinig, en prima geschikt voor een beginnend motorrijdstertquote:Op donderdag 25 april 2013 14:22 schreef lipjes het volgende:
Zoiets als deze, heb er zelf ook op gereden, heerlijke dingen.
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:11 schreef wspa_ het volgende:
Zag net een enorme stoet motorrijders met politie over de A12 denderen. Wat een geluid! Zeker wel 300 rijders. Weet iemand welke club of whatever 't is? Of is dit best normaal?
Het zag er indrukwekkend uit.
Zag ik net in m'n timeline verschijnen...twitter:polapeldoorn twitterde op donderdag 25-04-2013 om 14:08:18800 motorrijders onderweg van #Moordrecht naar #Apeldoorn voor #rmsdag. Politie begeleidt 'ride out' om verkeersveiligheid te waarborgen. reageer retweet
Voor die prijs lijkt me dat prima, gewoon de n-wegen pakken.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Die dingen doen het altijd.
Gaan niet harder als 140, maar maakt ook niet uit
Satudarah dus.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:25 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]Zag ik net in m'n timeline verschijnen...twitter:polapeldoorn twitterde op donderdag 25-04-2013 om 14:08:18800 motorrijders onderweg van #Moordrecht naar #Apeldoorn voor #rmsdag. Politie begeleidt 'ride out' om verkeersveiligheid te waarborgen. reageer retweet
Ja, denk als je zegt 400 dat je hem zo meekrijgt.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja psies, net brommertje, kost weinig, en prima geschikt voor een beginnend motorrijdstert
Correctie, 156km/hquote:Op donderdag 25 april 2013 14:25 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Voor die prijs lijkt me dat prima, gewoon de n-wegen pakken.
Al moet ik zeggen dat ik als beginnende motorrijder het wel fijn vind dat die wel iets harder dan 140 kan, heb je wat meer mogelijkheden(powerrrrrr!) bij het invoegen etc.
Kan je toch geen buil aan vallen. Of ze moet de kleur niet mooi vinden natuurlijkquote:Op donderdag 25 april 2013 14:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja, denk als je zegt 400 dat je hem zo meekrijgt.
[..]
Correctie, 156km/h
Top speed: 154.0 km/h (95.7 mph)
wel een 2cil
Teller 95625 Kmquote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef lipjes het volgende:
Dit is ook wel wat voor dr denk.
http://www.motoroccasion.nl/motoren/1069994/honda-cb-500.html
Die GSX400's zijn er ook nog in de R uitvoering, een GSX400R dus, met de kleurstelling die Suzuki nog steeds gebruikt voor de Gixxers: http://www.motorshopper.n(...)nderhouden-1982.htmlquote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Kan je toch geen buil aan vallen. Of ze moet de kleur niet mooi vinden natuurlijk
Wel even een schroevendraaier mee als je gaat kijken dan. Even luisteren naar de big-ends.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
gooi er 500 euro onderhoud tegenaan en gaan
Echt geen alpquote:Op donderdag 25 april 2013 14:33 schreef BlackLining het volgende:
Ja of een Alp natuurlijk
Anders valt ze zo uit de toon tegen de tijd dat ze hier mee gaat posten.
Ook een prima keus!quote:Op donderdag 25 april 2013 14:32 schreef lipjes het volgende:
Of gewoon een oude XJ600, terugtunen op 25kw
http://www.motoroccasion.nl/motoren/1072649/yamaha-xj-600.html
die dingen gaan zo 200.000 mee zonder grote problemen
Inderdaadquote:Op donderdag 25 april 2013 14:34 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ook een prima keus!
Wel grappig wat je nog kan kopen voor zo'n budget.
Da's nog best wel een kek dinkie.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:32 schreef lipjes het volgende:
Of gewoon een oude XJ600, terugtunen op 25kw
http://www.motoroccasion.nl/motoren/1072649/yamaha-xj-600.html
die dingen gaan zo 200.000 mee zonder grote problemen
11pm op afbetalingquote:Op donderdag 25 april 2013 14:37 schreef einschtein het volgende:
[..]
Da's nog best wel een kek dinkie.En die prijs, da's nie veel.
Ja verbaasde mij ookquote:Op donderdag 25 april 2013 14:34 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ook een prima keus!
Wel grappig wat je nog kan kopen voor zo'n budget.
Mwa, ongeveer 176, zoiets als mij.quote:
M'n ouwe heer zweert bij die XJ'squote:Op donderdag 25 april 2013 14:37 schreef einschtein het volgende:
[..]
Da's nog best wel een kek dinkie.En die prijs, da's nie veel.
"Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat vaak ook"quote:Op donderdag 25 april 2013 14:39 schreef Salatrel het volgende:
wel grappig dat je voor 600 euro zon fiets kan kopen met nog geen 40k op de teller en er nog garantie bij krijgt ook
Stelt geen drol voor.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
11pm op afbetalingkan ze hem nog zelf betalen ook
Ik vind hem alleen niet zo mooi.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja verbaasde mij ook
[..]
Mwa, ongeveer 176, zoiets als mij.
[..]
M'n ouwe heer zweert bij die XJ's
yamaha's zijn oerdegelijkquote:Op donderdag 25 april 2013 14:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
"Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat vaak ook"
Zal nog wel het een en ander aan mankeren hoor. Het zal wel rijden, maar ik gok op een major olie lek, bagger compressie, roest op het frame of zoiets.
Dat ding heeft gemiddeld 1.500km per jaar gereden ongeveer. Je kunt er dus ook wel van uitgaan dat seals en dergelijke lekker uitgedroogd zijn > olielek.
Ik ken anders ook een Yamaha die flink olie heeft staan pissen op de stoep bij Mickeysquote:Op donderdag 25 april 2013 14:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
yamaha's zijn oerdegelijkde mijne had helemaal niets toen die laatste keer voor een beurt ging
ja als beun de haas er met zijn tengels aan gaat zittenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ken anders ook een Yamaha die flink olie heeft staan pissen op de stoep bij MickeysOok een Xj, toevallig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |