Belezen typetje, is het niet?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee. Jij mag mijn kont kussen, maar that's it.
Hou je fantasieën maar voor je meneertje.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee. Jij mag mijn kont kussen, maar that's it.
Och, in de jaren '20/'30 van de vorige eeuw was het qua tolerantie met betrekking tot homo's redelijk gesteld in veel landen in Europa. In Nazi-Duitsland ging het na 1934 (nacht van de lange messen) pas echt goed mis.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Interessant feitje is dat het Ottomaanse rijk homoseksualiteit in 1839 decriminaliseerde.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tanzimat
In Ierland is dat bijvoorbeeld pas recent gebeurd.
Maar in Ierland is het pas in 1993 uit het Strafboek gehaald. Dat is meer dan honderd jaar later dan het Ottomaanse Rijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:03 schreef Semisane het volgende:
[..]
Och, in de jaren '20/'30 van de vorige eeuw was het qua tolerantie met betrekking tot homo's redelijk gesteld in veel landen in Europa. In Nazi-Duitsland ging het na 1934 (nacht van de lange messen) pas echt goed mis.
Welke? Die van blote mannen, of die van een neo-conservatief pretparadijs waar rijkaards zwervers mogen doodschoppen?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:03 schreef Voorschrift het volgende:
Gedraag jullie maar, anders ga ik mijn fantasieën hier maar spuien en dat willen jullie niet.
Ach ja, denken... Het kan ook wel wat efficiënter.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Er is inderdaad wel wat van te maken...zolang je de Fransen een beetje wegdenkt.
Waarom niet beiden combineren.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke? Die van blote mannen, of die van een neo-conservatief pretparadijs waar rijkaards zwervers mogen doodschoppen?
Als het even kan verkies ik dan toch de eerste.
Blote rijkaards die blote zwervers doodschoppen?quote:
Eerder een fan van de nog idiote tea-party. Als ergens domheid en onwetendheid als een groot goed wordt gezien, is het daar wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We hebben een PVV'er in ons midden menson.
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:05 schreef De_Guidance het volgende:
Haha, wie is EttovanBelgië? Ik mag hem nu al.
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Blote rijkaards die blote zwervers doodschoppen?
You SEEECK little monkey!
Ierland heeft inderdaad erg achter gelegen mbt homo-rechten. Dat van het Ottomaanse Rijk wist ik toevallig ook, omdat ik daar een tijdje wat over had gelezen na aanleiding van een WO1 docu. Behoorlijk interessante geschiedenis daar.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar in Ierland is het pas in 1993 uit het Strafboek gehaald. Dat is meer dan honderd jaar later dan het Ottomaanse Rijk.
Vind ik toch wel een interessant onverwacht feitje.
Interessant? Ja.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar in Ierland is het pas in 1993 uit het Strafboek gehaald. Dat is meer dan honderd jaar later dan het Ottomaanse Rijk.
Ik zou het appreciëren dat je die suggestie niet meer zou wekken aangezien ik een afkeer heb wat veel punten van het partijprogramma van de PVV betreft. De PVV maakt zich daarnaast net als de VVD ook schuldig maakt aan het suggereren van het zijn van een rechtse politieke partij terwijl ze in werkelijk ook vrijwel ieder punt extreem links zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We hebben een PVV'er in ons midden menson.
Goh, daar stond je zelf ook echt bij stil toen je homo's omschreef of niet?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:12 schreef President. het volgende:
[..]
Ik zou het appreciëren dat je die suggestie niet meer zou wekken aangezien ik .....
Tea-party...zei het toch?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:12 schreef President. het volgende:
[..]
Ik zou het appreciëren dat je die suggestie niet meer zou wekken aangezien ik een afkeer heb wat veel punten van het partijprogramma van de PVV betreft. De PVV maakt zich daarnaast net als de VVD ook schuldig maakt aan het suggereren van het zijn van een rechtse politieke partij terwijl ze in werkelijk ook vrijwel ieder punt extreem links zijn.
Bovendien is de PVV momenteel niet in de positie om een rol te spelen in een kabinet of welke andere vorm van bestuur dan ook ookal zouden ze goede politieke standpunten innemen aangezien veel kamerleden en andere volksvertegenwoordigers die opereren namens de PVV op z'n zachtst gezegd niet onomstreden zijn.
Qua ontwikkeling staat deze user al een paar jaar stil vermoed ik zo. Minstens een jaar of 30.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goh, daar stond je zelf ook echt bij stil toen je homo's omschreef of niet?
Je weet waarschijnlijk niet half hoe veel ik hier om heb lopen lachen.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hou je fantasieën maar voor je meneertje.
Waarom heb je er dan voor gekozen om een dergelijke gebruiksnaam en usericon te gebruiken?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke? Die van blote mannen, of die van een neo-conservatief pretparadijs waar rijkaards zwervers mogen doodschoppen?
Als het even kan verkies ik dan toch de eerste.
Het was niet mijn intentie om homoseksuelen te beledigen, ik gaf gewoon een mening weer.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goh, daar stond je zelf ook echt bij stil toen je homo's omschreef of niet?
Bij de PVV houden ze echter wel van conservatieve homohaters. In die zin zou je er prima op je plaats zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:12 schreef President. het volgende:
[..]
Ik zou het appreciëren dat je die suggestie niet meer zou wekken aangezien ik een afkeer heb wat veel punten van het partijprogramma van de PVV betreft. De PVV maakt zich daarnaast net als de VVD ook schuldig maakt aan het suggereren van het zijn van een rechtse politieke partij terwijl ze in werkelijk ook vrijwel ieder punt extreem links zijn.
Bovendien is de PVV momenteel niet in de positie om een rol te spelen in een kabinet of welke andere vorm van bestuur dan ook ookal zouden ze goede politieke standpunten innemen aangezien veel kamerleden en andere volksvertegenwoordigers die opereren namens de PVV op z'n zachtst gezegd niet onomstreden zijn.
Ik zou het ook appreciëren dat je niet meer de suggestie zou wekken dat ik een lid o.i.d. ben van de Tea Party.quote:
Hoezo, dat land is enorm groot fan van de paus. Zo verrassend is het niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dan moet je minder hard je best doen om zo over te komen knul.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:23 schreef President. het volgende:
[..]
Ik zou het ook appreciëren dat je niet meer de suggestie zou wekken dat ik een lid o.i.d. ben van de Tea Party.
Waarom denk je dat?quote:
Jouw gebral was nauwelijks een mening te noemen...maar wellicht zal je ooit begrijpen waarom. Als je wat ouder bent dan 16. (Dit is een schatting gebaseerd op je uitspraken en taalgebruik.)quote:Op woensdag 24 april 2013 19:22 schreef President. het volgende:
[..]
Het was niet mijn intentie om homoseksuelen te beledigen, ik gaf gewoon een mening weer.
Gewoon, ik vind het jammer voor je dat je niet beter weet.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:30 schreef President. het volgende:
[..]
Zou je kunnen uitleggen waarom je verbaasd bent over de desbetreffende post?
Ach joh...sommige mensen zijn net intelligent genoeg om te snappen dat ze met zulke uitspraken aan het trollen zijn. Sommige mensen daarin tegen zijn te doen om dat te begrijpen en menen ook nog serieus een mening te uiten. Die laatste groep verdient een beetje medelijden.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind het jammer voor je dat je niet beter weet.
Met dergelijk simplisme snap ik niet dat je rechts wilt zijn, dan siert de kansarme bijstander je meer.
Ja precies, dat zal het wel zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:32 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach joh...sommige mensen zijn net intelligent genoeg om te snappen dat ze met zulke uitspraken aan het trollen zijn. Sommige mensen daarin tegen zijn te doen om dat te begrijpen en menen ook nog serieus een mening te uiten. Die laatste groep verdient een beetje medelijden.
Ben je dan niet van mening dat sommige dingen nou eenmaal simpel zijn, zo zijn geen van de dingen die ik heb benoemd in de desbetreffende post onjuist?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind het jammer voor je dat je niet beter weet.
Met dergelijk simplisme snap ik niet dat je rechts wilt zijn, dan siert de kansarme bijstander je meer.
Vergelijk homoseksuelen voor de aardigheid eens met Afrikanen. Je oorzaak gevolg redenering slaat verder als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:28 schreef President. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Het is gewoon een feit dat homoseksuelen over het algemeen relatief gezien vaker onbeschermde seks hebben, vaker hiv hebben en verspreiden, vaker aids hebben etc. en dat het vijftig jaar geleden bijna onvoorstelbaar was dat een kabinet van frankrijk een dergelijk besluit zou nemen dus het kan wel degelijk te weg openen voor het huwelijk tussen mensen en dieren/planten/voorwerpen etc.
Niet geheel. HIV bij vrouwen wordt bijvoorbeeld vaker door heteroseksueel dan door homoseksueel contact verspreid.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:09 schreef President. het volgende:
[..]
Ben je dan niet van mening dat sommige dingen nou eenmaal simpel zijn, zo zijn geen van de dingen die ik heb benoemd in de desbetreffende post onjuist?
Zeker wel, de percentages homo/geen homo met HIV is wereldwijd gezien zo'n 50/50, en qua onveilige seks is dat ook vergelijkbaar. Je gekrakeel slaat nergens op.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:09 schreef President. het volgende:
[..]
Ben je dan niet van mening dat sommige dingen nou eenmaal simpel zijn, zo zijn geen van de dingen die ik heb benoemd in de desbetreffende post onjuist?
Afrikanen die onbeschermde seks hebben zijn vaak onwetend, daar kunnen die Afrikanen zelf verder vrij weinig aan doen, homoseksuelen die onbeschermde seks hebben zijn zich vaak echter bewust van de risico's.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vergelijk homoseksuelen voor de aardigheid eens met Afrikanen. Je oorzaak gevolg redenering slaat verder als een lul op een drumstel.
Gewoon van wiki.quote:The HIV virus affects the human immune system and eventually leads to Acquired Immune Deficiency Syndrome (AIDS).[19][20][21] The CDC reports that in 2009, MSM accounted for 61% of all new HIV infections and that MSM who had a history of recreational drug injection accounted for an additional 3% of new infections. Among the approximately 784,701 people living with an HIV diagnosis, 396,810 (51%) were MSM.
Je bevestigt daarmee zonder het waarschijnlijk zelf te weten mijn punt, wereldwijd is de helft van het aantal mensen dat hiv heeft homoseksueel terwijl er veel minder mensen homoseksueel zijn dan heteroseksueel.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker wel, de percentages homo/geen homo met HIV is wereldwijd gezien zo'n 50/50, en qua onveilige seks is dat ook vergelijkbaar. Je gekrakeel slaat nergens op.
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:21 schreef President. het volgende:
[..]
Je bevestigt daarmee zonder het waarschijnlijk zelf te weten mijn punt, wereldwijd is de helft van het aantal mensen dat hiv heeft homoseksueel terwijl er veel minder mensen homoseksueel zijn dan heteroseksueel.
Ik betwijfel of Afrikanen zo onwetend zijn, maar verder gebruik je doodleuk wat marginale statistische verschillen tussen groepen mensen om de gehele groep af te serveren. Volgens dezelfde logica zijn alle mannen tuig die preventief moeten worden opgesloten.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:18 schreef President. het volgende:
[..]
Afrikanen die onbeschermde seks hebben zijn vaak onwetend, daar kunnen die Afrikanen zelf verder vrij weinig aan doen, homoseksuelen die onbeschermde seks hebben zijn zich vaak echter bewust van de risico's.
Trouwen, kerk, kindermisbruik, seks, HIV?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:23 schreef Naqin het volgende:
Wat heeft HIV eigenlijk met trouwen te maken?
Een groot deel van de Afrikanen is onwetend wat beschermde seks betreft mede doordat Afrikanen vaak nog erg gelovig zijn doordat de rooms-katholieke kerk daar nog een grote invloed heeft, en laat dat nou net een van de grootste georganiseerde homoverenigingen ter wereld zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Afrikanen zo onwetend zijn, maar verder gebruik je doodleuk wat marginale statistische verschillen tussen groepen mensen om de gehele groep af te serveren. Volgens dezelfde logica zijn alle mannen tuig die preventief moeten worden opgesloten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |