Belezen typetje, is het niet?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee. Jij mag mijn kont kussen, maar that's it.
Hou je fantasieën maar voor je meneertje.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee. Jij mag mijn kont kussen, maar that's it.
Och, in de jaren '20/'30 van de vorige eeuw was het qua tolerantie met betrekking tot homo's redelijk gesteld in veel landen in Europa. In Nazi-Duitsland ging het na 1934 (nacht van de lange messen) pas echt goed mis.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Interessant feitje is dat het Ottomaanse rijk homoseksualiteit in 1839 decriminaliseerde.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tanzimat
In Ierland is dat bijvoorbeeld pas recent gebeurd.
Maar in Ierland is het pas in 1993 uit het Strafboek gehaald. Dat is meer dan honderd jaar later dan het Ottomaanse Rijk.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:03 schreef Semisane het volgende:
[..]
Och, in de jaren '20/'30 van de vorige eeuw was het qua tolerantie met betrekking tot homo's redelijk gesteld in veel landen in Europa. In Nazi-Duitsland ging het na 1934 (nacht van de lange messen) pas echt goed mis.
Welke? Die van blote mannen, of die van een neo-conservatief pretparadijs waar rijkaards zwervers mogen doodschoppen?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:03 schreef Voorschrift het volgende:
Gedraag jullie maar, anders ga ik mijn fantasieën hier maar spuien en dat willen jullie niet.
Ach ja, denken... Het kan ook wel wat efficiënter.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Er is inderdaad wel wat van te maken...zolang je de Fransen een beetje wegdenkt.
Waarom niet beiden combineren.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke? Die van blote mannen, of die van een neo-conservatief pretparadijs waar rijkaards zwervers mogen doodschoppen?
Als het even kan verkies ik dan toch de eerste.
Blote rijkaards die blote zwervers doodschoppen?quote:
Eerder een fan van de nog idiote tea-party. Als ergens domheid en onwetendheid als een groot goed wordt gezien, is het daar wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We hebben een PVV'er in ons midden menson.
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:05 schreef De_Guidance het volgende:
Haha, wie is EttovanBelgië? Ik mag hem nu al.
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Blote rijkaards die blote zwervers doodschoppen?
You SEEECK little monkey!
Ierland heeft inderdaad erg achter gelegen mbt homo-rechten. Dat van het Ottomaanse Rijk wist ik toevallig ook, omdat ik daar een tijdje wat over had gelezen na aanleiding van een WO1 docu. Behoorlijk interessante geschiedenis daar.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar in Ierland is het pas in 1993 uit het Strafboek gehaald. Dat is meer dan honderd jaar later dan het Ottomaanse Rijk.
Vind ik toch wel een interessant onverwacht feitje.
Interessant? Ja.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar in Ierland is het pas in 1993 uit het Strafboek gehaald. Dat is meer dan honderd jaar later dan het Ottomaanse Rijk.
Vind ik toch wel een interessant onverwacht feitje.
Ik zou het appreciëren dat je die suggestie niet meer zou wekken aangezien ik een afkeer heb wat veel punten van het partijprogramma van de PVV betreft. De PVV maakt zich daarnaast net als de VVD ook schuldig maakt aan het suggereren van het zijn van een rechtse politieke partij terwijl ze in werkelijk ook vrijwel ieder punt extreem links zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We hebben een PVV'er in ons midden menson.
Goh, daar stond je zelf ook echt bij stil toen je homo's omschreef of niet?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:12 schreef President. het volgende:
[..]
Ik zou het appreciëren dat je die suggestie niet meer zou wekken aangezien ik .....
Tea-party...zei het toch?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:12 schreef President. het volgende:
[..]
Ik zou het appreciëren dat je die suggestie niet meer zou wekken aangezien ik een afkeer heb wat veel punten van het partijprogramma van de PVV betreft. De PVV maakt zich daarnaast net als de VVD ook schuldig maakt aan het suggereren van het zijn van een rechtse politieke partij terwijl ze in werkelijk ook vrijwel ieder punt extreem links zijn.
Bovendien is de PVV momenteel niet in de positie om een rol te spelen in een kabinet of welke andere vorm van bestuur dan ook ookal zouden ze goede politieke standpunten innemen aangezien veel kamerleden en andere volksvertegenwoordigers die opereren namens de PVV op z'n zachtst gezegd niet onomstreden zijn.
Qua ontwikkeling staat deze user al een paar jaar stil vermoed ik zo. Minstens een jaar of 30.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goh, daar stond je zelf ook echt bij stil toen je homo's omschreef of niet?
Je weet waarschijnlijk niet half hoe veel ik hier om heb lopen lachen.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hou je fantasieën maar voor je meneertje.
Waarom heb je er dan voor gekozen om een dergelijke gebruiksnaam en usericon te gebruiken?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke? Die van blote mannen, of die van een neo-conservatief pretparadijs waar rijkaards zwervers mogen doodschoppen?
Als het even kan verkies ik dan toch de eerste.
Het was niet mijn intentie om homoseksuelen te beledigen, ik gaf gewoon een mening weer.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goh, daar stond je zelf ook echt bij stil toen je homo's omschreef of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |