SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Maar het moet niet omgedraaid worden. "Oh nu wil ik genieten/mezelf belonen". Dat dan de eerste gedachte is; "kom laat ik eens gaan eten"quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nou sorry, maar niet in mijn leven... Eten is naast energiebron ook genieten.
ja klopt. ik was vergeten dat dat makkelinker gemaakt is voor reeksenquote:
geen sorry, ik hoor het alleen vakerquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja klopt. ik was vergeten dat dat makkelinker gemaakt is voor reeksen
sorry
Klinkt superquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:50 schreef Susie het volgende:
ja jeetje he! Wat gaan jullie hard?! Heb nog niet teruggelezen, maar gisteren zei ik dat ik vandaag ging beginnen.... En ik ben begonnen!Ben best trots op mezelf. Alleen vergeten fruit te halen vanmorgen, dus morgen maar halen.
Nu nog bedenken hoe ik (buiten het huishouden om;) ) aan sporten ga komen, volleybalseizoen is alweer afgelopen en hardlopen kan ik niet. Dus ik denk dat ik maar meer ga wandelen? Ik loop wel op mijn vrije dag veel met Anouk en op werkdagen van huis naar station en werk en vice versa, maar goed, mag wel wat meer natuurlijk.
als ik wil genieten dan neem ik een glas wijn... Net zo fout.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:39 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar het moet niet omgedraaid worden. "Oh nu wil ik genieten/mezelf belonen". Dat dan de eerste gedachte is; "kom laat ik eens gaan eten"
Die twee hoeven elkaar ook helemaal niet uit te sluiten, geen idee waar je dat vandaan haalt.
Maar kan je er goed op lopen? Voor de rest staan ze prima!quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ze zijn er! En ze passen ook nog eens!
Alleen zijn ze wel heul hoog!
ik geloof dat ik dat zonder te kijken dan in de prullenbak gegooid zou hebben. Heel lief, maar niet voor jou. Beetje vreemd ook wel 'ik vind het voor mij niet gezond, hier, jij mag het hebben'.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt superNu gewoon doorgaan natuurlijk
En ik ben in de spelshow 'Isa's Diet Challenges' aanbeland. Het gaat hier dus goed op het moment; ik eet gezond, ik eet 3 maaltijden en 2 tussendoortjes, ik drink thee en water en ik beweeg een stuk meer elke dag. Ik zou met mijn exschzus naar het ziekenhuis, maar die had besloten thuis eerst haar voorraadkast leeg te halen en mij een volle tas te brengen. En er zit niets bij wat ik als gezond voedsel zou duiden. Denk aan: kaaskoekjes (wie lust dat?!), drop, bonbons, koekjes, smac, luncheonmeat blikken (ja meervoud), slagroom, popcorn, pannenkoekenmix etc. Ik neem het snoep wel mee naar mijn werk en van de rest moet mijn vriend maar kijken wat hij hebben wil. Het was zo lief bedoeld, maar haar eetgewoontes staan lijnrecht op die van mij
Ja ik denk ook dat ik die idd mooier vind.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:00 schreef Sjeen het volgende:
En dan niet in zwart maar in de kleur die je vanmiddag liet zien
oh, die zal echt niet zitten met hoogte, het is manquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat ik die idd mooier vind.
Dat ze lekker zitten is een groot woord, maar ze zitten ook niet niet lekker zeg maar.
Nog even kijken wat F. er zo van vindt. Qua hoogte.
mijn man is net zo groot.. als ik hakken van 5cm aan doe kijk ik op m neerquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, die zal echt niet zitten met hoogte, het is man
Nee. Dat valt hier over het algemeen wel mee. Hij vindt hoog op zich niet lelijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, die zal echt niet zitten met hoogte, het is man
Oh nee, het gaat niet om gezond/ongezond bij haar hoor (daar kijkt ze niet naar). Ik denk dat ze het gewoon niet eet/lust en aangezien mijn vriend al voor de zoveelste keer een computer van hun repareert denk ik dat het een soort betaling was of zo. En het was absoluut echt lief bedoeld. Ik vroeg net aan Ross wat te doen met de luncheonmeat en smac. Hij: 'In the bin of course, it's not war time'.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
ik geloof dat ik dat zonder te kijken dan in de prullenbak gegooid zou hebben. Heel lief, maar niet voor jou. Beetje vreemd ook wel 'ik vind het voor mij niet gezond, hier, jij mag het hebben'.
Susie, goed dat je daad bij woord gehouden hebt!
mij zou het niet tegenhouden. Maar ik ben ook "maar" 1.68quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn man is net zo groot.. als ik hakken van 5cm aan doe kijk ik op m neer
Ben jij zo klein?!quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
mij zou het niet tegenhouden. Maar ik ben ook "maar" 1.68
Ik heb geen idee wat je daarmee hoort te doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:08 schreef Sarabi het volgende:
Ik moest googlen wat luncheonmeat ook al weer was....
weggooien.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je daarmee hoort te doen.
bwahahaquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben jij zo klein?!Ik dacht dat je veel groter was, maar dat zijn natuurlijk altijd je hakken dan
Lijkt me te zout voor katten?quote:
Ik ben gewoon verbaasdquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
bwahahaik loop vaker op platte schoenen dan op hakken trouwens
wellicht komt t omdat je me nog nooit op een foto naast iemand hebt zien staan? Soon, very Soon...
die komt wel op FOK, dat is het minste wat ik kan doen natuurlijk , als ik met een Fokker trouwquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verbaasdEn ik hou me aanbevolen voor de foto waarop je naast iemand staat, soon
Nee, lijkt me niks.quote:
mijn vriend ook, maar bij hem kan het niet hoog genoeg zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn man is net zo groot.. als ik hakken van 5cm aan doe kijk ik op m neer
Hij is echt lekker. Gepofte rijst met een melklaagje aan de onderkant.quote:
Maar ik vind gepofte rijst niet zo lekker, doet me denken aan die vreselijke rijstwafelsquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:20 schreef Qwea het volgende:
Hij is echt lekker. Gepofte rijst met een melklaagje aan de onderkant.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
mijn vriend ook, maar bij hem kan het niet hoog genoeg zijn
gotta love him!quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh nee, het gaat niet om gezond/ongezond bij haar hoor (daar kijkt ze niet naar). Ik denk dat ze het gewoon niet eet/lust en aangezien mijn vriend al voor de zoveelste keer een computer van hun repareert denk ik dat het een soort betaling was of zo. En het was absoluut echt lief bedoeld. Ik vroeg net aan Ross wat te doen met de luncheonmeat en smac. Hij: 'In the bin of course, it's not war time'.
Ja die vind ik ook niet te vreten. Deze welquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik vind gepofte rijst niet zo lekker, doet me denken aan die vreselijke rijstwafels
Wanneer neem je 'm 's mee op vakantie naar Darfield?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh nee, het gaat niet om gezond/ongezond bij haar hoor (daar kijkt ze niet naar). Ik denk dat ze het gewoon niet eet/lust en aangezien mijn vriend al voor de zoveelste keer een computer van hun repareert denk ik dat het een soort betaling was of zo. En het was absoluut echt lief bedoeld. Ik vroeg net aan Ross wat te doen met de luncheonmeat en smac. Hij: 'In the bin of course, it's not war time'.
Gaan we doen hoor! En ik verwacht ook geen blikvlees bij jouquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
Wanneer neem je 'm 's mee op vakantie naar Darfield?krijgt 'ie ook geen smac of luncheonmeat
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rijstwafels! Met smeerkaas!quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik vind gepofte rijst niet zo lekker, doet me denken aan die vreselijke rijstwafels
Wat jammer van de schoenen. Ik heb idd ook best veel 'net niet' schoenen die te mooi waren om te laten staan. Zo zonde eigenlijk, want ik draag ze domweg niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Het wordt toch een nee... Ze zitten niet supersuperlekker en ik heb al een kast vol met net-niet schoenen.
Zo, en nu overweeg ik om maar meteen naar bed te gaan zolang ik nog geen vreetbui heb.
Wij zijn ook bijna even groot, maar hij vindt het nog steeds mooi als ik hoge hakken aan hebquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
mijn vriend ook, maar bij hem kan het niet hoog genoeg zijn
En schoenen die dan echt, echt lekker zitten doe ik dan veel te lang aanquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik probeer mijn te grote voeten vaak toch nog in net te kleine schoenen van bijv. het prijzencircus te proppen.
Of afgelopen winter een zwart pumpje van Van Haren omdat ik echt iets nodig had en geen zin en geld voor een grote voeten winkel.
Beide heb ik nu dus nooit meer aan. Echt zonde v h geld
Hear hear, precies ook waarom ik graag in jurkjes loop.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik loop ook niet op hakken voor de zakelijkheid maar omdat ik me er woest aantrekkelijk mee voel
Jammer dat ze niet lekker zaten BE! Was het niet uit te lopen?
Volgens mij de goulash, hij doet iig een appel en venkel erin. Het vlees gedeelte hoef ik niet te weten, gaat alleen om de groentesaus.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Welk recept is het? Ik heb de afleveringen op m'n pc staan, kan hem wel ff voor je uittypen.
Ik ben net wakker, na een dutje van 8 uur...
Ik voel me nergens woest aantrekkelijk in helaas, en op hakken voel ik me net een verklede vent, terwijl ik verder wel vrouwelijk type ben (makeup/jurkjes/vaak huilenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik loop ook niet op hakken voor de zakelijkheid maar omdat ik me er woest aantrekkelijk mee voel
Ik zal zo ff voor je kijken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:12 schreef Zeester het volgende:
[..]
Volgens mij de goulash, hij doet iig een appel en venkel erin. Het vlees gedeelte hoef ik niet te weten, gaat alleen om de groentesaus.
Nee, dat was het enige dat niet hoefde eigenlijk, het bandje moest zelfs een gaatje erbij. Maar mijn rechterteen raakte overstretched. En de pees die erbovenop zat ging heel erg irriteren daardoor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
overnieuw? Da's balen! Om hoeveel kilo gaat het?quote:Op woensdag 24 april 2013 09:43 schreef summer2bird het volgende:
Okey, ik moet weer overnieuw beginnen
Dit keer gaat het lukken! Ik ben er zeker van!
96.9quote:Op woensdag 24 april 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
overnieuw? Da's balen! Om hoeveel kilo gaat het?
Supercool! Ben erg benieuwd! DUIMEN!quote:Op woensdag 24 april 2013 08:36 schreef Tink89 het volgende:
We gaan een bod doen!]
Superspannend. Gisteren uiteindelijk pas om 8 uur thuis, dus samen een klein frietje gedeeld. Wel gewoon vlees en salade erbij gemaakt, dus uiteindelijk viel de schade mee. Vanochtend een atl
Leuk! Spannend! Leuk!quote:Op woensdag 24 april 2013 08:36 schreef Tink89 het volgende:
We gaan een bod doen!]
Superspannend. Gisteren uiteindelijk pas om 8 uur thuis, dus samen een klein frietje gedeeld. Wel gewoon vlees en salade erbij gemaakt, dus uiteindelijk viel de schade mee. Vanochtend een atl
Nee, alleen aangekomen. Ik ben zo'n 8 kg aangekomen de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, hoeveel er af ging en weer bij - heb je ernstig gejojood?
Ai, da's niet fijn. Zit je wel al weer wat lekkerder in je vel?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, alleen aangekomen. Ik ben zo'n 8 kg aangekomen de afgelopen tijd.
Ja, daarom wil ik weer beginnenquote:Op woensdag 24 april 2013 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ai, da's niet fijn. Zit je wel al weer wat lekkerder in je vel?
Ik vond de cruesli met noten eerst heel erg lekker, maar ik vond het wel een smaak die erg snel verveeld.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:19 schreef summer2bird het volgende:
Ik wou nog wel vragen, kent iemand de cruesly, met 4 noten erin?
Is die te pruimen?
Ik eet vaak alleen de rode vruchten of chocola variant, maar ik denk dat de noten beter zijn (en goedkoper)
Fijn! Nou, succes!quote:Op woensdag 24 april 2013 10:53 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, daarom wil ik weer beginnen
Ik heb medicatie die goed aanslaat, en mijn buien zijn ook grotendeels weg. Dus is mijn hoofd weer een stuk helderder, en zie ik het ook meer zitten om meer te doen zoals wandelen e.d.
Ja? Ik vind 'm helemaal briljant! Wel die van Jordans trouwens!quote:Op woensdag 24 april 2013 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond de cruesli met noten eerst heel erg lekker, maar ik vond het wel een smaak die erg snel verveeld.
eauquote:Op woensdag 24 april 2013 11:00 schreef BananaPancake het volgende:
Popcorn, snoepjes, chocola, de hele mikmak zeg maar
Ja! Gaat goedkomen, heb nu weer zin in gezond voer. Wel nog iets waar ik aan moet werken echter, om niet bij een misstap gelijk zo los te gaan.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eauwelnu, gewoon weer goed doorpakken
Ik baalde ook al een beetje. De zon schijnt zo heerlijk! En morgen ook en dan moet ik uiteraard ook werken.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Pff, het is veel te mooi weer om te moeten werken...
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Leuk! Spannend! Leuk!
en goed van je atl
Zeker duimen, zodra het van ons is, roep ik! Ben allang blij dat Mr. Tink89 vanochtend een vast contract gekregen heeft en we dus ook echt aan de slag kunnen met een huis.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Supercool! Ben erg benieuwd! DUIMEN!
ik wil naar huis. Harp spelen. Zucht.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Pff, het is veel te mooi weer om te moeten werken...
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Gelukkig werk ik de komende 7 dagen.
Omdat ik morgen moet werken (en vandaag) en vrijdag vrij ben. Daarom.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
echt, morgen voorspellen ze 22 graden en vrijdag 9? What are this
En nog een paar chocotoffjesquote:Op woensdag 24 april 2013 12:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ik wil naar huis. Harp spelen. Zucht.
Lijstje:
O yoghurt met muesli en lijnzaad. 3 uur over gedaan om het weg te krijgen door antihistamine-misselijkheid.
T: zie hierboven.
L 2 volkoren broodjes. Een met hoummous, andere met tartex. paar cherrytomaatjes, klein stukje meloen.
T fruitVergeten te eten. Werd thuis een handje pistachenootjes.
D paksoistamppot met rookkaas.
T zie wel of dat nog lukt. En anders een pot thee met een koekje. Dan het vergeten middagT; fruit.
En t kan zijn dat ik broodje #3 van de lunch zo nog poog op te eten.
Is hummus niet heel kcalrijk?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Net uit de band gevlogen met het avondeten... Ik kon mezelf er niet toe zetten om de pasta te maken, ook al hoefde ik alleen nog maar wat groenten te snijden en in de pan te mikken, dus heb maar brood met hummus en tomaten (verslaving, anyone?) gegeten tot ik vol zat. Tis geen patatje met, maar toch.
Misschien te veel smaken door elkaarquote:Op woensdag 24 april 2013 19:28 schreef Barretje80 het volgende:
jahis een beetje doorgeschoten in de " gezond-doen hype" hier thuis
er zaten 5 smaken ( zoet, zuur, bitter, zout, peper) - bessen ( Schisandra bes) in.. en die zijn me toch een partij smerig!
alle 5 smaken... dat smaakt dus naar
verder met spinazie, gember, goji bessen, acai bessen, banaan, mango
Is zoute boter, gezouten roomboter of iets anders?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:23 schreef Barretje80 het volgende:
nog een lijstje:
O:een TE smerige smoothie
t: 2 bth met appelstroop
L:rauwkost salade met garnale
n, stukje stokbrood, 2 bth met zoute boter
t: 2 gekookte eieren, yoghurt met cruesli
S: klein uurtje zwemmen
D: sushi!!en wijn
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:21 schreef Zeester het volgende:
Vandaag was ik ook officieel onder de 100![]()
Doe mij ook maar de stamppot ipv groene smoothies. De enige groene smoothie die ik aantrekkelijk vind is met als enige groen avocado.quote:Van die groene smoothies vind ik heel interessant klinken, maar lijkt me niet zo lekker. En snap er het health-voordeel tov groente/fruit eten ook niet zo van. De stamppot van Vanyel klinkt ook goddelijk!
Greys had een heel lekker recept.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik vind die groene smoothies zo vies klinken als ik hier de opsommigen lees van wat er in gaat.![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:21 schreef Zeester het volgende:
Vandaag was ik ook officieel onder de 100
Ik eet het ook enkel omdat ik het lekker vind. Niet omdat ik te weinig groente of fruit krijgquote:Op donderdag 25 april 2013 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie gewoon het hogere doel van smoothies niet zo. Iedereen doet er nogal halleluja over maar ik sla echt over. Ik hark met mijn dagelijkse 400 gram groente plus 300 gram rauwkost wel genoeg groenvoer binnen gok ik.
Hoe doe je dat, zo veel? Ik doe elke dag m'n best om genoeg binnen te krijgen namelijk, dus probeer groente echt vaker in tussendoortjes te incorporeren. Smoothies horen wmb alleen met fruit, daar ga ik echt geen groente ingooien.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie gewoon het hogere doel van smoothies niet zo. Iedereen doet er nogal halleluja over maar ik sla echt over. Ik hark met mijn dagelijkse 400 gram groente plus 300 gram rauwkost wel genoeg groenvoer binnen gok ik.
Ik eet gewoon 400 gram bij avondeten. Met 100 gram aardappelrijstpasta en 100 gram vlees heb je dan een normale maaltijd qua hoeveelheid. En ik neem als tussendoortje vaak een grote rode paprika of een komkommer. Dan ben je er alquote:Op donderdag 25 april 2013 10:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, zo veel? Ik doe elke dag m'n best om genoeg binnen te krijgen namelijk, dus probeer groente echt vaker in tussendoortjes te incorporeren. Smoothies horen wmb alleen met fruit, daar ga ik echt geen groente ingooien.
Nou, dat dusquote:Op donderdag 25 april 2013 09:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zie een smoothie niet als iets heel verhevens ofzo. Ik vind het gewoon lekker en doordat ik het om de dag eet, smaakt mijn standaard muesli op de andere dagen minder eentonig. Plus het is handig met restjes enzo.
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:44 schreef miss_sly het volgende:
Tink, een bod, wat spannend! Zenuwslopend dat wachten dan. Succes!
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
Verder natuurlijk vele jompels voor alle gweichtsverlies en duimpjes voor Tink
Txs, het is inderdaad behoorlijk zenuwslopend! M'n oom vond het tof, al zag hij wel nog wat dingetjes die wij niet gezien hadden. Gelukkig waren ze onoverkomelijk en dus is het nu duimen, duimen, duimen, duimen... Heb er gewoon buikpijn van!quote:Op donderdag 25 april 2013 09:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tink, wat vond je oom van het huis?
Jaaaaquote:
boh, kut. Verzekering?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fuhuuuuckk. Mijn pony is net te kort geknipt en ik heb mijn telefoon laten vallen. Hij doet het nog maar heeft een barst in het scherm
auwquote:Op donderdag 25 april 2013 13:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fuhuuuuckk. Mijn pony is net te kort geknipt en ik heb mijn telefoon laten vallen. Hij doet het nog maar heeft een barst in het scherm
Nope, geen verzekering. Dit scherm zit er nog geen half jaar in. Het is de oude telefoon van mijn vriend, die had hem nog veel erger laten vallen en er zaten echt heel veel scheuren in toen. Hij een nieuwe, nieuw scherm er in laten zetten en nu dus weer kapot.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:09 schreef Qwea het volgende:
Volkorenbrood ipv bruin
En lijnzaadNormaal naar de toilet
Ik zou telkens overal van nassen. "Ooh maak mij ook ff zo'n gerechtje!"quote:Op donderdag 25 april 2013 15:47 schreef Sometimes het volgende:
Gefeliciteerd!
Werken in de horeca in combinatie met afvallen vond ik altijd lastig. Soms werkt het en soms juist niet.
Het is in ieder geval flink aanpoten gewoonlijk.
Kleine hapjes ja. En dan veel.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou telkens overal van nassen. "Ooh maak mij ook ff zo'n gerechtje!"
Ik weet t, maar ik heb hiervoor jaren bij die ene grote Amerikaanse koffieketen gewerkt, en daar waren de verleidingen ook enorm, zeker in vloeibare vorm, maar dat kon ik eigenlijk wel prima aan. Gewoon streng zijn voor jezelf en zorgen dat je genoeg eet op een werkdag! En dan af en toe een x wat lekkers!quote:Op donderdag 25 april 2013 15:47 schreef Sometimes het volgende:
Gefeliciteerd!
Werken in de horeca in combinatie met afvallen vond ik altijd lastig. Soms werkt het en soms juist niet.
Het is in ieder geval flink aanpoten gewoonlijk.
Ja precies. Dat heb ik nu alquote:
quote:Nu is mijn historie wat dat aangaat ook niet echt goed, in welk opzicht dan ook. McDonalds, een snackbar en een shoarmatent
Nja, dat dus. Maar daar zijn (waren?) we niet zo goed in natuurlijk, anders hoefden we hier ook niet te postenquote:Op donderdag 25 april 2013 16:00 schreef Zeester het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties!
[..]
Ik weet t, maar ik heb hiervoor jaren bij die ene grote Amerikaanse koffieketen gewerkt, en daar waren de verleidingen ook enorm, zeker in vloeibare vorm, maar dat kon ik eigenlijk wel prima aan. Gewoon streng zijn voor jezelf en zorgen dat je genoeg eet op een werkdag! En dan af en toe een x wat lekkers!
Starbucks?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:00 schreef Zeester het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties!
[..]
Ik weet t, maar ik heb hiervoor jaren bij die ene grote Amerikaanse koffieketen gewerkt, en daar waren de verleidingen ook enorm, zeker in vloeibare vorm, maar dat kon ik eigenlijk wel prima aan. Gewoon streng zijn voor jezelf en zorgen dat je genoeg eet op een werkdag! En dan af en toe een x wat lekkers!
Ik haal pindakaas niet eens meer in huis, kan er toch niet af blijven. Zo zijn er wel meer producten.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja precies. Dat heb ik nu alff broodjes smeren voor m'n vent, likje pindakaas. Hapje worst, hapje cruesli
[..]![]()
Ooh op brood smeer ik het (bijna) niet. En af en toe een likje, ach. Val nog steeds af, dus er gaat iets goedquote:Op donderdag 25 april 2013 16:06 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik haal pindakaas niet eens meer in huis, kan er toch niet af blijven. Zo zijn er wel meer producten.
Het lukte me toch altijd aardig. Misschien ook omdat er goede alternatieven zijn, ik vind een latte zonder smaakje met magere melk ook heerlijk meestal, en omdat ik weet hoe slecht t is. Bovendien mochten we ook eigenlijk niet van de pastry snoepen dus dat hielp ook. Ik weet niet hoe dat bij m'n nieuwe werk is, maar het is met helemaal open keuken dus ff stiekem een paar happen naar binnen schuiven gaat niet makkelijk ongemerkt. En als ik dan met korting een broodje mag ofzo als lunch ben ik ook tevreden met een lekker broodje met mager beleg. Maar ik weet nog niet of dat zo is, neem de eerste dag gewoon bammetjes mee.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:05 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Nja, dat dus. Maar daar zijn (waren?) we niet zo goed in natuurlijk, anders hoefden we hier ook niet te posten
Bohhhquote:Op donderdag 25 april 2013 16:44 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Zeester!
Mijn innerlijke draakje schreeuwt om de stroopwafels die er in de kamer naast mij liggen. Maar... IK DOE HET NIET!!!!!
Zo, en nu ga ik mijn kiwi verorberen.
Hier zaten ze aan de patat en ik met mijn bakje komkommer en tomaat.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
Was net ook even bijten toen iemand tegenover me zo'n grote gevulde koek van AH to go zat weg te harken terwijl ik met mijn bakje komkommer zat
werk je op de bouw ofzo?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:08 schreef Qwea het volgende:
Ik ben ook echt blij dat ik thuis lunch. Het is of patat hier, of shoarma, of donner, of weet ik het
Daar kwam ik een hele tijd geleden achter, dat ze zelf dus ook stevig is geweest.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:22 schreef Sarabi het volgende:
En waarom Jillian cool is:
[ link | afbeelding ]
Ze weet hoe het voelt.
Daar hoef je geen zeug voor te zijn hoor. Ik vond 5 minuten onvoorstelbaar lang en een belachelijk en tamelijk onverstandig idee om zo lang te gaan rennen.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik mocht weer overwerken, yay. Dankzij de heeeerlijke zo'n nog wel energie om te koken. Straks hardlopen. Wordt spannend, moet voor het eerst 5 minuten. Ja, dat is veel, als je een zeug bent
.
Liever dat dan zo'n slanke spriet die geen idee heeft waar ze over praat.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:45 schreef tjoptjop het volgende:
Zijn die niet het irritantste? Van die voormalige die dan een soort zendingsdrang krijgen. Bij ex-rokers wil je dat ook nog weleens zien.
Ja doe eens kappen. Serieus, ik zag Isa (toch?) het laatst ook al doen. Stop eens met jezelf zo naar beneden halen.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, dat is veel, als je een zeug bent.
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:20 schreef Sjeen het volgende:
Straks volleybalwedstrijd, als we die met 4-0 winnen, zijn we kampioen
Succesquote:Op donderdag 25 april 2013 19:20 schreef Sjeen het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja doe eens kappen. Serieus, ik zag Isa (toch?) het laatst ook al doen. Stop eens met jezelf zo naar beneden halen.
Schiet je geen fuck mee op.En het doet ook geen recht aan de persoon wie je bent. Dik, of dun.
Succes!!!!quote:Op donderdag 25 april 2013 19:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Succes
Ik ga nu maar echt aan Jillian beginnen, over 30 minuten ben ik weer trots.
Netjesquote:Op donderdag 25 april 2013 19:25 schreef MaJo het volgende:
Eindelijk weer een kilo afgevallenBleef maar maanden hangen op hetzelfde gewicht dat ik me echt af ging vragen of ik nog wel af kon vallen
Maar gelukkig is er weer wat af
Dat Jillian wil ik ook al eeuwen gaan doen maar kan me er steeds niet toe zetten
Braafquote:Op donderdag 25 april 2013 19:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh sorry, je hebt gelijk Q. Verder vind ik mezelf redelijk tof hoor, daar niet van. Genoeg mensen die de helft van mijn gewicht wegen, en het me niet nadoen.
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
Kinders slapen, manlief sporten en ik... Pootjes omhoog, Greatest British Sewing Bee aan en...
[ afbeelding ]
Met als uitspatting 25 gram kroepoek a 120kcal ongveer.
Hoeveel kcal e.d zit erin?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
http://www.recipebridge.c(...)it--ainsley-harriot-
Geen idee, maar het is een Ainsley's low fat meal in minutes dus het is redelijk ok. Alleen de noodles zijn 'heavy' maar dat is een kwestie van meer groente dan noodles.quote:
quote:Better choice: Chicken chow mein
860 calories, 30g fat
Still not a top choice if you’re trying to lose weight but chow mein is one of the more nutritionally balanced Chinese takeaways, especially if you ask for extra vegetables (or swap the chicken version for a mushroom one). It has less saturated fat than battered dishes and only moderate salt levels.
With noodles already incorporated in the dish you won’t need side orders. Other reasonable choices include beef in black bean sauce and chicken with cashew nuts.
860 kcal en 30gr vet? Teringquote:Op donderdag 25 april 2013 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is een Ainsley's low fat meal in minutes dus het is redelijk ok. Alleen de noodles zijn 'heavy' maar dat is een kwestie van meer groente dan noodles.
Hmmm...
[..]
nee net op de bank beland. Buiten in de zon gegezeten met boekquote:Op donderdag 25 april 2013 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
Zit iedereen in de sportschool vanavond?
Ik mag niet meer naar de sportschool voorlopigquote:Op donderdag 25 april 2013 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
En en en en en??quote:Op donderdag 25 april 2013 19:20 schreef Sjeen het volgende:
niet? Ben je geblesseerd?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag niet meer naar de sportschool voorlopig
En toch val ik nog, veel langzamer wel, af
"twee lepels frambozenijs" werkte ook nietquote:Op donderdag 25 april 2013 20:50 schreef Brighteyes het volgende:
Fuck... Nog niet sterk genoeg om weerstand te bieden aan de rest v d kroepoek...
Ik had het weg moeten gooien.
Heb heel veel pijn door een nieuwe hernia, zo erg zelfs dat fysio niet meer kan.quote:
Ga lopen jij. Huphup. Ik wil ook zo graag maar mn enkel wil nietquote:Op donderdag 25 april 2013 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"twee lepels frambozenijs" werkte ook niet. Gelukkig zat er niet heel veel in de doos... Nu ben ik aan het wachten tot het donker is zodat ik kan lopen
.
Ja ik ga zo echt hoor, maar ik voel me nog te ongemakkelijk om in het licht te lopenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ga lopen jij. Huphup. Ik wil ook zo graag maar mn enkel wil niet
Waarom wachten tot het donker is?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
"twee lepels frambozenijs" werkte ook niet. Gelukkig zat er niet heel veel in de doos... Nu ben ik aan het wachten tot het donker is zodat ik kan lopen
.
ow...shit zeg... En nu? Operatie?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb heel veel pijn door een nieuwe hernia, zo erg zelfs dat fysio niet meer kan.
Ik weet het... Maar weet je hoe leuk lopen in het licht isquote:Op donderdag 25 april 2013 21:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja ik ga zo echt hoor, maar ik voel me nog te ongemakkelijk om in het licht te lopen. Ik woon echt midden in de stad zowat, dus kom altijd wel mensen tegen, daar niet van, maar mijd het zoveel mogelijk, nog
,
Ik wil perse geen operatie, dus hoop niet dat het daarop gaat uitdraaien.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
ow...shit zeg... En nu? Operatie?
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht net 'fuck it! Ik ga een snoepje pakken!' Maar twee tellen later dacht ik 'niks fuck it! Niks snoepje!' Dus het laatste kleine handje blauwe bessen gepakt en nu lig ik lekker in bed!
En zowaar, ein-de-lijk deze week een beetje beweging in de weegschaal! Dus nog even extra blij met die
laatste fuck it!
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht net 'fuck it! Ik ga een snoepje pakken!' Maar twee tellen later dacht ik 'niks fuck it! Niks snoepje!' Dus het laatste kleine handje blauwe bessen gepakt en nu lig ik lekker in bed!
En zowaar, ein-de-lijk deze week een beetje beweging in de weegschaal! Dus nog even extra blij met die
laatste fuck it!
Een tv-serie aan het kijken en bijna een halve liter melk met aardbeien opgedronken omdat ik vandaag veel te weinig kcal had gehad. *burp*quote:Op donderdag 25 april 2013 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
Yopquote:Op donderdag 25 april 2013 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh lekker!Doet me aan de zomervakantie denken, bij de Intermarche een fles Yop mee en die dan in de auto al weglurken met zijn vieren.
Anyway, mijn remindertje bliept: 22.00 Hoog tijd om te gaan slapen!
ik had een hoop was te vouwenquote:Op donderdag 25 april 2013 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
Wat goed!quote:
ik speel recreatief in de A klasse. We zijn kampioen in A2 en promoveren naar A1 nu. Ooit was die klasse niet gesplitst, maar de poule werd te grootquote:Op vrijdag 26 april 2013 07:07 schreef Susie het volgende:
[..]
Wat goed!Naar welke klasse gaan jullie nu?
Super mijlpuntquote:Op vrijdag 26 april 2013 07:43 schreef Stormqueen het volgende:
Hoera voor sjeen!
En voor mezelf: BMI ein-de-lijk weer onder de dertig nu!
you go girl!quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:43 schreef Stormqueen het volgende:
Hoera voor sjeen!
Nice!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:43 schreef Stormqueen het volgende:
Hoera voor sjeen!
Natuurlijk gaat dat gewicht vanzelf weer omlaag! Als er een energietekort is dan kan je lichaam niet anders dan energie uit je lichaam zelf halen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:09 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn buik is zeker weten minder/anders dan 3 weken geleden, dus ik hou me iig maar vast aan het feit dat het iig strakker aan het worden is. Dat gewicht gaat ook echt wel bewegen.De noodles en de kroepoek waren natuurlijk ook flink zout.
Kijk uit hoor, het leven wordt een stuk ingewikkelder en minder leuk met minder koolhydraten. Ik vind die focus op weinig koolhydraten altijd een beetje ingewikkeld, want dat betekent dat je echt heel voorzichtig moet zijn met heel veel producten!quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier plus van 7 ons.. maar goed gisteren gesport.
Heel gesprek gisteren gehad met de instructeur op de sportschool. En dat heeft me wel aan het denken gezet. En ben erg in twijfel over hoe ik mijn viedingspatroon wil gaan aanpakken.
Volgens hun is het heel normaal dat ik stil sta of zelfs bij kom op de weegschaal, want ik ben nu vooral spieren aan het trainen om straks beter te kunnen verbranden.
Heb met mezelf de deal dat ik 1 juni pas weer mag wegen. En tussentijds alleen mag opmeten.
Maar qua eten.. vind hij (en ik ook) dat ik te veel koolhydraten moeten eten om mijn punten te halen met Weightwatchers. Ik krijg te veel suiker binnen.
Dus ik heb vandaag wel even stof tot nadenken. Hoe wil ik door...
Vandaag maar lekker beginnen met wat kwark!
(Oh en ik word helemaal gek van mijn buikpijn!)
Da's wel heel kort door de bocht en ongenuanceerd. Er is in het begin een inspanning nodig om watt kennis op te doen en het kost wat moeite om je oude gewoontes aan te passen. Als je eenmaal je patroon hebt aangepast, is je toekomstperspectief een stuk leuker leuker (minder kans op diabetes II en alle bijbehorende nare kwalen) en een bak energie waar je versteld van staat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:40 schreef Zeester het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, het leven wordt een stuk ingewikkelder en minder leuk met minder koolhydraten. Ik vind die focus op weinig koolhydraten altijd een beetje ingewikkeld, want dat betekent dat je echt heel voorzichtig moet zijn met heel veel producten!
Het ging vooral om minder pastarijst aardappels en brood. Eet nu vier sneetjes.. en savonds een goede hoeveelheid carbs. Maar anders kom ik niet makkelijk aan mijn punten. Moet 36 punten...quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:40 schreef Zeester het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, het leven wordt een stuk ingewikkelder en minder leuk met minder koolhydraten. Ik vind die focus op weinig koolhydraten altijd een beetje ingewikkeld, want dat betekent dat je echt heel voorzichtig moet zijn met heel veel producten!
quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:43 schreef Stormqueen het volgende:
Vervang een deel van je koolhydraten door vetten. En kies verder voor de volkoren variant, dan heb je complexe koolhydraten en die zijn beter voor je lichaam.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het ging vooral om minder pastarijst aardappels en brood. Eet nu vier sneetjes.. en savonds een goede hoeveelheid carbs. Maar anders kom ik niet makkelijk aan mijn punten. Moet 36 punten...
Door vetten ja? Ik dacht meer eiwitten.. wat zou een goede lunch zijn bijvoorveeld?quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vervang een deel van je koolhydraten door vetten. En kies verder voor de volkoren variant, dan heb je complexe koolhydraten en die zijn beter voor je lichaam.
Dat gaat ook eigenlijk nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:57 schreef J0ycie88 het volgende:
En het is ook niet zo dat ik helemaal geen koolhydraten meer ga eten want dat wil ik absoluut niet.
Ik denk ook dat mijn lichaam uiteindelijk wat beter functioneert met minder suikers.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat gaat ook eigenlijk niet
Ik eet bij mijn lunch alleen koolhydraten in de vorm van groente en verder niet. Dat bevalt me prima, want het voorkomt bij mij heel erg een middagdip.
Ok daar heb ik wat aan! Ga zo mijn boodschappenlijstje eens omgooien.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Eiwitten geven sneller een verzadigd gevoel, dus een groot deel van je KH vervangen door eiwitten gaat niet lukken.
Je zou bijvoorbeeld minder brood kunnen eten en daarbij een salade ofzo.
Of een salade met kikkererwten, tomaat, komkommer, paprika en een scheutje olijfolie. Of een salade met avacado, kip, sla en tomaat.
Valt wel mee, dat overtrokkenquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:10 schreef Zeester het volgende:
Ik reageer misschien ook een beetje overtrokken op weinig kh, maar voor mij zou echt alle lol in het leven weg gaan als ik geen koolhydraten meer at. Bovendien ben ik gewoon veel meer een aanhanger van het hele meer calorieën uit dan in afvalsysteem, maakt niet zoveel uit wat er dan in gaat zeg maar.
Ok, geen ramp om wat vaker vis te etenquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vooral niet bang zijn om gezonde vetten te eten. Die heeft je lichaam ook nodig.
Dus eet regelmatig vis, neem eens een handje (ongebrande!) amandelen of andere nootjes, doe een scheutje olijfolie over je salade of doe lekker avocado ergens doorheen.![]()
Dingen met weinig vet hebben vaak het probleem dat er extra suikers toegevoegd zijn of dat het niet lekker is.
Ik ben ook te gek op koolhydraten. Het liefst in deeg-vormquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:10 schreef Zeester het volgende:
Ik reageer misschien ook een beetje overtrokken op weinig kh, maar voor mij zou echt alle lol in het leven weg gaan als ik geen koolhydraten meer at. Bovendien ben ik gewoon veel meer een aanhanger van het hele meer calorieën uit dan in afvalsysteem, maakt niet zoveel uit wat er dan in gaat zeg maar.
Dat is ook het punt bij mij, zonder kan ik niet.. Maar zoveel als nu werkt ook niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:10 schreef Zeester het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |