SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Maar het moet niet omgedraaid worden. "Oh nu wil ik genieten/mezelf belonen". Dat dan de eerste gedachte is; "kom laat ik eens gaan eten"quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
nou sorry, maar niet in mijn leven... Eten is naast energiebron ook genieten.
ja klopt. ik was vergeten dat dat makkelinker gemaakt is voor reeksenquote:
geen sorry, ik hoor het alleen vakerquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja klopt. ik was vergeten dat dat makkelinker gemaakt is voor reeksen
sorry
Klinkt superquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:50 schreef Susie het volgende:
ja jeetje he! Wat gaan jullie hard?! Heb nog niet teruggelezen, maar gisteren zei ik dat ik vandaag ging beginnen.... En ik ben begonnen!Ben best trots op mezelf. Alleen vergeten fruit te halen vanmorgen, dus morgen maar halen.
Nu nog bedenken hoe ik (buiten het huishouden om;) ) aan sporten ga komen, volleybalseizoen is alweer afgelopen en hardlopen kan ik niet. Dus ik denk dat ik maar meer ga wandelen? Ik loop wel op mijn vrije dag veel met Anouk en op werkdagen van huis naar station en werk en vice versa, maar goed, mag wel wat meer natuurlijk.
als ik wil genieten dan neem ik een glas wijn... Net zo fout.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:39 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar het moet niet omgedraaid worden. "Oh nu wil ik genieten/mezelf belonen". Dat dan de eerste gedachte is; "kom laat ik eens gaan eten"
Die twee hoeven elkaar ook helemaal niet uit te sluiten, geen idee waar je dat vandaan haalt.
Maar kan je er goed op lopen? Voor de rest staan ze prima!quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ze zijn er! En ze passen ook nog eens!
Alleen zijn ze wel heul hoog!
ik geloof dat ik dat zonder te kijken dan in de prullenbak gegooid zou hebben. Heel lief, maar niet voor jou. Beetje vreemd ook wel 'ik vind het voor mij niet gezond, hier, jij mag het hebben'.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt superNu gewoon doorgaan natuurlijk
En ik ben in de spelshow 'Isa's Diet Challenges' aanbeland. Het gaat hier dus goed op het moment; ik eet gezond, ik eet 3 maaltijden en 2 tussendoortjes, ik drink thee en water en ik beweeg een stuk meer elke dag. Ik zou met mijn exschzus naar het ziekenhuis, maar die had besloten thuis eerst haar voorraadkast leeg te halen en mij een volle tas te brengen. En er zit niets bij wat ik als gezond voedsel zou duiden. Denk aan: kaaskoekjes (wie lust dat?!), drop, bonbons, koekjes, smac, luncheonmeat blikken (ja meervoud), slagroom, popcorn, pannenkoekenmix etc. Ik neem het snoep wel mee naar mijn werk en van de rest moet mijn vriend maar kijken wat hij hebben wil. Het was zo lief bedoeld, maar haar eetgewoontes staan lijnrecht op die van mij
Ja ik denk ook dat ik die idd mooier vind.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:00 schreef Sjeen het volgende:
En dan niet in zwart maar in de kleur die je vanmiddag liet zien
oh, die zal echt niet zitten met hoogte, het is manquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat ik die idd mooier vind.
Dat ze lekker zitten is een groot woord, maar ze zitten ook niet niet lekker zeg maar.
Nog even kijken wat F. er zo van vindt. Qua hoogte.
mijn man is net zo groot.. als ik hakken van 5cm aan doe kijk ik op m neerquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, die zal echt niet zitten met hoogte, het is man
Nee. Dat valt hier over het algemeen wel mee. Hij vindt hoog op zich niet lelijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, die zal echt niet zitten met hoogte, het is man
Oh nee, het gaat niet om gezond/ongezond bij haar hoor (daar kijkt ze niet naar). Ik denk dat ze het gewoon niet eet/lust en aangezien mijn vriend al voor de zoveelste keer een computer van hun repareert denk ik dat het een soort betaling was of zo. En het was absoluut echt lief bedoeld. Ik vroeg net aan Ross wat te doen met de luncheonmeat en smac. Hij: 'In the bin of course, it's not war time'.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:02 schreef Brighteyes het volgende:
ik geloof dat ik dat zonder te kijken dan in de prullenbak gegooid zou hebben. Heel lief, maar niet voor jou. Beetje vreemd ook wel 'ik vind het voor mij niet gezond, hier, jij mag het hebben'.
Susie, goed dat je daad bij woord gehouden hebt!
mij zou het niet tegenhouden. Maar ik ben ook "maar" 1.68quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn man is net zo groot.. als ik hakken van 5cm aan doe kijk ik op m neer
Ben jij zo klein?!quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
mij zou het niet tegenhouden. Maar ik ben ook "maar" 1.68
Ik heb geen idee wat je daarmee hoort te doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:08 schreef Sarabi het volgende:
Ik moest googlen wat luncheonmeat ook al weer was....
weggooien.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je daarmee hoort te doen.
bwahahaquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben jij zo klein?!Ik dacht dat je veel groter was, maar dat zijn natuurlijk altijd je hakken dan
Lijkt me te zout voor katten?quote:
Ik ben gewoon verbaasdquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
bwahahaik loop vaker op platte schoenen dan op hakken trouwens
wellicht komt t omdat je me nog nooit op een foto naast iemand hebt zien staan? Soon, very Soon...
die komt wel op FOK, dat is het minste wat ik kan doen natuurlijk , als ik met een Fokker trouwquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verbaasdEn ik hou me aanbevolen voor de foto waarop je naast iemand staat, soon
Nee, lijkt me niks.quote:
mijn vriend ook, maar bij hem kan het niet hoog genoeg zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn man is net zo groot.. als ik hakken van 5cm aan doe kijk ik op m neer
Hij is echt lekker. Gepofte rijst met een melklaagje aan de onderkant.quote:
Maar ik vind gepofte rijst niet zo lekker, doet me denken aan die vreselijke rijstwafelsquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:20 schreef Qwea het volgende:
Hij is echt lekker. Gepofte rijst met een melklaagje aan de onderkant.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
mijn vriend ook, maar bij hem kan het niet hoog genoeg zijn
gotta love him!quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh nee, het gaat niet om gezond/ongezond bij haar hoor (daar kijkt ze niet naar). Ik denk dat ze het gewoon niet eet/lust en aangezien mijn vriend al voor de zoveelste keer een computer van hun repareert denk ik dat het een soort betaling was of zo. En het was absoluut echt lief bedoeld. Ik vroeg net aan Ross wat te doen met de luncheonmeat en smac. Hij: 'In the bin of course, it's not war time'.
Ja die vind ik ook niet te vreten. Deze welquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik vind gepofte rijst niet zo lekker, doet me denken aan die vreselijke rijstwafels
Wanneer neem je 'm 's mee op vakantie naar Darfield?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh nee, het gaat niet om gezond/ongezond bij haar hoor (daar kijkt ze niet naar). Ik denk dat ze het gewoon niet eet/lust en aangezien mijn vriend al voor de zoveelste keer een computer van hun repareert denk ik dat het een soort betaling was of zo. En het was absoluut echt lief bedoeld. Ik vroeg net aan Ross wat te doen met de luncheonmeat en smac. Hij: 'In the bin of course, it's not war time'.
Gaan we doen hoor! En ik verwacht ook geen blikvlees bij jouquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
Wanneer neem je 'm 's mee op vakantie naar Darfield?krijgt 'ie ook geen smac of luncheonmeat
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rijstwafels! Met smeerkaas!quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik vind gepofte rijst niet zo lekker, doet me denken aan die vreselijke rijstwafels
Wat jammer van de schoenen. Ik heb idd ook best veel 'net niet' schoenen die te mooi waren om te laten staan. Zo zonde eigenlijk, want ik draag ze domweg niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
Het wordt toch een nee... Ze zitten niet supersuperlekker en ik heb al een kast vol met net-niet schoenen.
Zo, en nu overweeg ik om maar meteen naar bed te gaan zolang ik nog geen vreetbui heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |