Dat is één van die punten waarop het boek wat botst met de serie.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik verbaas me trouwens aflevering na aflevering over hoe ontzettend dóm en naief Sansa is![]()
Je hoeft maar een scheet haar richting uit te laten, en ze gaat erin mee. Of het nu Joffrey (begin S1) is, Littlefinger of nu de Tyrells, ze slikt het allemaal als zoete koek zonder ook maar een beetje gezond verstand
Goed om te zien dat ik niet de enige was die zich dat afvroeg bij deze aflevering.quote:Op woensdag 24 april 2013 01:16 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoe pissen die eunuchs eigenlijk.. Door een rietje ofzo?
Op zich zijn beide alternatieven beter voor haar dan de huidige situatie.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:50 schreef timmmmm het volgende:
Je hoeft maar een scheet haar richting uit te laten, en ze gaat erin mee. Of het nu Joffrey (begin S1) is, Littlefinger of nu de Tyrells, ze slikt het allemaal als zoete koek zonder ook maar een beetje gezond verstand
Het zijn gewoon castraten. Niets meer niets minder.quote:Op woensdag 24 april 2013 02:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Goed om te zien dat ik niet de enige was die zich dat afvroeg bij deze aflevering.
Leuke berekening, maar ze zijn nog bezig de stad uit te marcheren als het beeld vervaagt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:03 schreef Timm-E het volgende:
[..]
[nerd-modus] Het zijn er veel te weinig... mannetje of 40 per blokje, 2 keer 12 blokjes achter elkaar en dat 3 keer. En nog een keer 7 blokjes achter de Dothraki. Dat is zo'n (40*2*12*3)+(7*40) = 3160. Dan zou meer dan de helft nog in de stad moeten zitten! [/nerd-modus]
TMI homey, TMI...quote:Op woensdag 24 april 2013 05:27 schreef Luuksor het volgende:
Even gegoogled.. Er word inderdaad een splint ingebracht zodat de wond niet geheel heelt.. :S
Wie is dat dan? De Warlock ofzo?quote:Op woensdag 24 april 2013 09:49 schreef Ugjerke het volgende:
Zit je even Doctor Who te kijken...
[ afbeelding ]
Uitklapbaar plastuitje in hun harnas. Duh.quote:Op woensdag 24 april 2013 01:16 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoe pissen die eunuchs eigenlijk.. Door een rietje ofzo?
In Game of Thrones is dat die Warlock die Dany's draken steelt.quote:
Okequote:Op woensdag 24 april 2013 09:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In Game of Thrones is dat die Warlock die Dany's draken steelt.
In Doctor Who is hij de leider van de Brethren, een groep die Koningin Victoria in een soort weerwolfachtig wezen wil veranderen.
Dat hoor ik niet vaak. Dat iemand wel naar Torchwood heeft gekeken, maar niet naar Doctor Who.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Oke. Dat moet ik altijd nog eens bij gaan kijken, Doctor Who. Torchwood wel helemaal gezien.
Ik zag destijds torenhoge reviews voorbij komen voor Torchwood, dus was wel benieuwd. Viel zeker niet tegen. Captain Jackquote:Op woensdag 24 april 2013 10:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet vaak. Dat iemand wel naar Torchwood heeft gekeken, maar niet naar Doctor Who.
Telt "Wat voor rol zou John Barrowman in Game of Thrones kunnen krijgen" als on-topic?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik zag destijds torenhoge reviews voorbij komen voor Torchwood, dus was wel benieuwd. Viel zeker niet tegen. Captain Jack.
Maar goed, back on topic.
Ik heb ook Torchwood wel gezien en Doctor Who nietquote:Dat hoor ik niet vaak. Dat iemand wel naar Torchwood heeft gekeken, maar niet naar Doctor Who.
Loras Tyrell natuurlijkquote:Op woensdag 24 april 2013 10:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Telt "Wat voor rol zou John Barrowman in Game of Thrones kunnen krijgen" als on-topic?
quote:
Met zo'n kop ben je voor eeuwig verdoemd om zulke rollen te spelen.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In Game of Thrones is dat die Warlock die Dany's draken steelt.
In Doctor Who is hij de leider van de Brethren, een groep die Koningin Victoria in een soort weerwolfachtig wezen wil veranderen.
Of scheidsrechter.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:20 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Met zo'n kop ben je voor eeuwig verdoemd om zulke rollen te spelen.
Heeft wel wat weg van Collina inderdaadquote:
Niet eens de Deal With it Khaleesi als UI ?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:48 schreef Khaleesi het volgende:
Zo verslijt je 3 topics in een uur en zo wordt er in 5 uur niks gepost.![]()
Welkom in de FOK! GoT reeks.
Doe eens posten dan!quote:Op woensdag 24 april 2013 21:15 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Niet eens de Deal With it Khaleesi als UI ?
Was die informatie het leven waard van een stuk of vier mannen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:51 schreef Zihuatanejo het volgende:
Interessant die scene met Theon. Die bastard heeft die hele scene gespeeld alleen om informatie over de stark boys te krijgen? Ben benieuwd naar de volgende afleveringen.
Als je een complete familielijn wil uitroeien en zijn gebied definitief wil innemen? Dan is het waarschijnlijk wel een paar honderd zo niet duizend levens waard.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:24 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Was die informatie het leven waard van een stuk of vier mannen?
Ramsay Snow is een psychopaat, dus ik denk niet dat hij daar mee zit.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:24 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Was die informatie het leven waard van een stuk of vier mannen?
Wat? Ik denk dat je die scene nog even terug moet kijken of youtube ofzo.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:01 schreef Zenato het volgende:
Omdat ik het boek niet had gelezen zat ik echt met een "wut!?" gezicht te kijken toen Khaleesi zij dat zijn draak niet naar beneden kon, wegens die taal.
Zo erg wil je gewoon niet getrolled worden.
In seizoen 2 veroverd Theon Winterfell. Roose Bolton, ondergeschikte van Robb, stuurt zijn bastardzoon om Winterfell te heroveren.quote:Op donderdag 25 april 2013 04:14 schreef RickoKun het volgende:
Heb even een mindblockje. Waarom wordt theon ook alweer gevangen genomen / neergeslagen? Ben het even vergeten. Of moet dat nog uitgelegd worden?
Ja, haha. WTF.quote:Op donderdag 25 april 2013 07:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat? Ik denk dat je die scene nog even terug moet kijken of youtube ofzo.
Het zijn in ieder geval niet de meest brave Northerners.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik geloof er geen zak van dat die Boltons Theon martelen en Jaime kidnappen omdat Robb het vroeg. Die zijn zelf iets van plan. Jaime en Theon worden vast niet braaf terug naar Robb gebracht.
House Stark wankelt en er zijn van oudsher meer huizen in het Noorden die grote ambities hebben.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik geloof er geen zak van dat die Boltons Theon martelen en Jaime kidnappen omdat Robb het vroeg. Die zijn zelf iets van plan. Jaime en Theon worden vast niet braaf terug naar Robb gebracht.
"A flayed man holds no secrets." icm hun vlag zegt al genoeg.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het zijn in ieder geval niet de meest brave Northerners.
Nee. In principe een dikke spoiler.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:49 schreef Ang3l het volgende:
En dan ik dan weer denk "Ramsay Snow"?
*google* O. Ja. De jongen uit Skins en zo. Theon-scene. Freak.
Maar is die naam wel genoemd in de serie al dan?
O, dan ben ik dus niet gekquote:
O ja, kut, dat bedoelde ik ookquote:Hij zit niet in Skins trouwens (wel in Misfits).
Klopt. Al ziet die Joe Dempsie er wel totaal anders uit in GoTquote:Op donderdag 25 april 2013 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meisje van Piggy (bij Craster) en de jongen die met Arya meereist zijn van Skins.
Die herkende ik anders eerder dan "Cassie"quote:Op donderdag 25 april 2013 10:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Klopt. Al ziet die Joe Dempsie er wel totaal anders uit in GoT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |