Dat schuingestreepte deel, naar je pui/raam toe.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Waar zou jij een schuifwand plaatsen dan?
Het huis is gewoon verre van ideaal. De ideale oplossing zou verhuizen zijn, maar gezien restschuld en dergelijke is dat gewoon onverstandig.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:07 schreef Fendy het volgende:
Overigens denk ik niet dat de perfecte oplossing bestaat!
Zoals troel hem nu gemaakt heeft is het naar mijn idee bij benadering de meest handige/ruimtebesparende/voordelige/minst ingrijpende oplossing met relatief lage kosten. Al zou ik dan nog wel voor een rond hoekje gaan in je woonkamer, staat net effe netter
Zoals ik al eerder zei: Waarom verhuur je het niet en huur je iets anders?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het huis is gewoon verre van ideaal. De ideale oplossing zou verhuizen zijn, maar gezien restschuld en dergelijke is dat gewoon onverstandig.
Dat zou dan dus verhuizen naar Purmerend inhouden bijvoorbeeld, zie ik zelf niet echt zitten.
Omdat verhuren gaat neerkomen op 1100 a 1200 euro in de maand ex gas/licht. Volgens mij gaat dat ook niet echt simpel.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: Waarom verhuur je het niet en huur je iets anders?
Ik heb het niet over alternatieve oplossingen zoals verkopen/verhuren, zie mijn eerdere posts daar ook over, waarin ik adviseer om dat parallel te doen, zonder makelaar.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het huis is gewoon verre van ideaal. De ideale oplossing zou verhuizen zijn, maar gezien restschuld en dergelijke is dat gewoon onverstandig.
Dat zou dan dus verhuizen naar Purmerend inhouden bijvoorbeeld, zie ik zelf niet echt zitten.
Is dit op schaal? Zoja, hoe groot is het hok wat je getekend hebt?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:23 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had de hoop dat ik heir een rond muurtje kon maken, maar ook niet
Dit is min of meer op schaal ja (maar geen idee hoe de precieze maten zijn en of dat in of exclusief muur isquote:Op woensdag 24 april 2013 11:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Is dit op schaal? Zoja, hoe groot is het hok wat je getekend hebt?
Iets bijleggen, dat je ongeveer je hypotheek eruit hebt. Zet het te koop en doe er ondertussen een huurder in. Volgens mij kun je dan ook je aftrek houden.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Omdat verhuren gaat neerkomen op 1100 a 1200 euro in de maand ex gas/licht. Volgens mij gaat dat ook niet echt simpel.
Moet de hypotheekverstrekker wel akkoord gaan met verhuur.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:30 schreef Ticootje het volgende:
Iets bijleggen, dat je ongeveer je hypotheek eruit hebt. Zet het te koop en doe er ondertussen een huurder in. Volgens mij kun je dan ook je aftrek houden.
Wat willen ze doen? Het huis per executie aanbieden? Zolang er gewoon betaald wordt en er geen slapende honden wakker worden gemaakt...quote:Op woensdag 24 april 2013 12:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Moet de hypotheekverstrekker wel akkoord gaan met verhuur.
Hoe vaak heb je dit al gedaan?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat willen ze doen? Het huis per executie aanbieden? Zolang er gewoon betaald wordt en er geen slapende honden wakker worden gemaakt...
http://www.eigenhuis.nl/a(...)ing-geldverstrekker/quote:Op woensdag 24 april 2013 12:35 schreef Ticootje het volgende:
Wat willen ze doen? Het huis per executie aanbieden? Zolang er gewoon betaald wordt en er geen slapende honden wakker worden gemaakt...
Maar hoe zinvol is dat als dat betekent dat ze alsnog met een restschuld zitten?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Iets bijleggen, dat je ongeveer je hypotheek eruit hebt. Zet het te koop en doe er ondertussen een huurder in. Volgens mij kun je dan ook je aftrek houden.
Als je er toch weer uit wil, dan ga je toch geen permanente verbouwing doen waardoor het sowieso minder waard wordt?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:46 schreef Pvoesss het volgende:
Verhuren lijkt me al lastig en dan hebben we maandelijks minder geld ten tijde van verhuur en dan erna ook nog die restschuld.. Dan bewoon ik het toch liever wat jaar of tijdens de verkoop met de hoop op een zo laag mogelijke restschuld.
Een paar muurtjes van gipsblokken is een permanente verbouwing? Okay....quote:Op woensdag 24 april 2013 13:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je er toch weer uit wil, dan ga je toch geen permanente verbouwing doen waardoor het sowieso minder waard wordt?.
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een paar muurtjes van gipsblokken is een permanente verbouwing? Okay....
Misschien grote legoblokken in plaats van gipsblokken gebruiken om het tijdelijke karakter te onderstrepen?
Kun je wel weer leuk mixen met kleurtjes Pvoesss
Ja, best wel permanent eigenlijk, je vloerbedekking bijvoorbeeld moet er op aangepast worden.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:07 schreef Leandra het volgende:
Een paar muurtjes van gipsblokken is een permanente verbouwing? Okay....
Misschien grote legoblokken in plaats van gipsblokken gebruiken om het tijdelijke karakter te onderstrepen?
Kun je wel weer leuk mixen met kleurtjes Pvoesss
Volgens mij ligt er nu in het appartement een volledigee gietvloerachtigietse constructie, waar je dus gewoon bovenop wat zou kunnen doen?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, best wel permanent eigenlijk, je vloerbedekking bijvoorbeeld moet er op aangepast worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |