Als Rolfje hoofdletters wil dan kan hij ze krijgen.quote:
DaT iNdErDaAdquote:
Inderdaadquote:
Ik ben ook weg van jouquote:
Voor mij 3 uur en 25 minutenquote:
Hoofdletters midden in een zinquote:
Dat is een woord.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoofdletters midden in een zin
kquote:
Wat was het dan?quote:
twitter:sanderdeheer twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 13:51:11Hoi Johan, hier de DM met het nummer van WA en Maxima. Spreek je wat leuks voor ze in? 0657512222 reageer retweet
Kylie Minogue, In Your Eyes.quote:
Kylie Minogue - In Your Eyesquote:
En hij/zij zei zeker 'it's in your eyes' als bekende stukje ofzoquote:
Ik vind het een matige troll.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
allemaal even bellen naar dat nummer
Nee, 'I want to make it with you'.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En hij/zij zei zeker 'it's in your eyes' als bekende stukje ofzo
Daarmee kom ik niet direct op Kylie, het valt nog mee dus.quote:
*afkortingquote:
Gelukkig weinig last van de laatste tijd!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:26 schreef Pino112 het volgende:
http://www.klompenboer.nl/Audio%20Fragmenten/Aluminimum%20Radio(231107).mp3![]()
Piraten
Ik denk vanavond bij de muziek weerquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig weinig last van de laatste tijd!!![]()
*klopt af*
wat doe jequote:Op dinsdag 23 april 2013 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als Rolfje hoofdletters wil dan kan hij ze krijgen.
Ik vind er geen kloot aan, maar dat heb ik al vaker gezegd geloof ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk vanavond bij de muziek weer. Vind dat praten zoals in dat linkje het leukste van alles
2 uur en 9 minutenquote:
Dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:
Hihi knopquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd
47...quote:
HENKIEquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:27 schreef henkde_j het volgende:
LIF / Moeten ook jongens aan de tuinbroek?
![]()
is beter dan als hun kont boven de broek uitsteekt...quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
De meeste mannen hebben al geen kont, in een tuinbroek verdwijnt'ie helemaal als sneeuw voor de zon
De bekende bouwvakkersdecolletéquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
is beter dan als hun kont boven de broek uitsteekt...
nee de neger manier van broek dragen...quote:
Okee, nog erger dus...quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee de neger manier van broek dragen...
pics?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee de neger manier van broek dragen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
maar ff spoiler, want kan als schokkend worden ervaren, iets met boxer en jeans.Het lijkt mij ook verdomd lastig om je riem goed strak te trekken wanneer je deze achterstevoren draagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Dat deed Kris Kross in de jaren '90 anders welquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook verdomd lastig om je riem goed strak te trekken wanneer je deze achterstevoren draagt[ afbeelding ]
Dat gaat druk worden op z'n Facebook...quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:27 schreef FZN05 het volgende:
Dus Domien gaat tot vrijdagmiddag 18:00u niet twitteren, hmmm.
Dat is echt erruggggquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:27 schreef FZN05 het volgende:
Ja, want daar is veel voor nodigquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
Gewoon StuBru luisteren mensen, die belgische muziek is veel beter dan Kane en Coldplay..![]()
![]()
Nee, maar toch draaien ze niet beter op 3FMquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, want daar is veel voor nodig
Wat was de tegenprestatie van sander? Dat had ik gemist.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:27 schreef FZN05 het volgende:
#ivhnwtwitter:digihaas twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 16:30:18Ik millimeter mijn haar als @Domien het aangaat! reageer retweet
Waarom ze zo'n homofoob vragen is een raadselquote:
?quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waarom ze zo'n homofoob vragen is een raadsel
'Wollah'quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:17 schreef alors het volgende:
Wollah dat nummer klinkt niet eens verkeerd
Oh, die uitspraken die hij deed over homo's.quote:
Uiteindelijk moet Sander slechts een fles Gin en een fles Tonic geven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:11 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat was de tegenprestatie van sander? Dat had ik gemist.
Oh okay, ja op zich raar, maar wel eerlijk, denk toch dat 80% van de bevolking er zo over denkt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh, die uitspraken die hij deed over homo's.
Dat hij het prima vond maar dat hij er niets van wilde zien op straat
Domienquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:19 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet Sander slechts een fles Gin en een fles Tonic geven.
stokslobberjen? greppeltje graaien?quote:
True, maar die 80 procent zou niet in zo'n blad mogenquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
Oh okay, ja op zich raar, maar wel eerlijk, denk toch dat 80% van de bevolking er zo over denkt.
Niet haten op Pienjo ja.quote:
Vind het allemaal prima, maar niet in dit topicquote:
Haha, via zijn twitter wist je altijd waar zijn eerste spreek over ging! Nu zal dat wat minder voorspelbaar worden, misschien.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:29 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Domien zegt zelf al dat ie een trieste lul is.
Weet ook al wat ie om 10.10 gaat vertellen morgen.
Ja ik ook in de autoquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Hardop lachend hardlopen, ook een leuke ervaring![]()
Ook al heb ik m al 10 keer gezien
In 2013 worden mailboxen niet meer religieus gelezen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:29 schreef FZN05 het volgende:
Jeetje, denk je dat het duidelijk is dat we een afspraak hebben verzet naar vanmorgen, bleek meer dan de helft het niet te weten.![]()
Dus die kwamen vanmiddag bij elkaar en zullen ons we weer de schuld geven
Pingen!quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In 2013 worden mailboxen niet meer religieus gelezen.
Whatsappen/Viberen is de sleutel tot succes
Psst, kijk die post boven me.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In 2013 worden mailboxen niet meer religieus gelezen.
Whatsappen/Viberen is de sleutel tot succes
Welke lucky was het?quote:
ben je toen onder een boom gaan zitten huilen of nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb je een groepsafspraak, komt meer dan helft niet opdagen. Voor niets naar de andere kant van de stad gefietst.
Staat dit in de Dag top 5? Het intrekken er van was dus 1 grote hoax?quote:
Op de een of andere manier heb ik nu een hit van Hennie Huisman in m'n hoofd...quote:
Slijmbal, dat roep je naar iedereenquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:26 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zal strijden als een leeuw, tot het jou aan niks ontbreekt!!![]()
![]()
Daar stond je dan vanavondquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik nu een hit van Hennie Huisman in m'n hoofd...
Maar zoals bij elke wedstrijdquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Het was heel spannend, maar toch ook fijn!
Hier is de cursus "omgaan met teleurstellingen" afgelast, ik heb er moeite mee...quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:36 schreef MarijeH het volgende:
Ik ben vanavond voor niets naar school gegaan. Ik had een cursus Engels, maar dat ging dus niet door.
We laten ons niet kennen!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar zoals bij elke wedstrijd
Kan er maar één de winnaar zijn
Cursus Riet-dekken ging ook niet door, Riet is ziekquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier is de cursus "omgaan met teleurstellingen" afgelast, ik heb er moeite mee...
Ik hoop dat ze snel weer opknapt!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Cursus Riet-dekken gaat niet door, Riet is ziek
nee zo ver heen ben ik nou ook weer niet...quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ben je toen onder een boom gaan zitten huilen of niet
gelukKig!quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee zo ver heen ben ik nou ook weer niet...
Ik? Neequote:
Mja, bezuinigingen en omroepfusies hè? Zal de komende tijd vast nog wel meer nieuws naar buiten komen hierover.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:43 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)a-Luna-moet-stoppen/
Casa Luna stopt er meede NPO is radio 1 aardig de nek aan het omdraaien
![]()
Ik zag wat 'interessante' posts in VBL waarin allerlei random users haar naam gebruikten.quote:
Volgens mij wordt ze nogal gehekeld door een triest clubje "fans"...quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag wat 'interessante' posts in VBL waarin allerlei random users haar naam gebruikten.
Jawel, op Nederland 3 is er duidelijk een bal te zien.quote:
Nee. En ik heb vanavond geen zak te doen (verplicht avondje bankhangen), dat schiet niet op zoquote:
scherpquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, op Nederland 3 is er duidelijk een bal te zien.
SC!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik? Nee
Ik was aan het klussen(heb m'n plafond verlaagd dus ben de afwerking aan het doen voordat ik kan gaan verven
)
Lang weekend dus denk dat k maar eens ga schuren dan (in de meest dubbelzinnige betekenis van het woord)
Volgende week koninginnenach jatochnietan?quote:
Ik heb weer een boerderij aangemaakt op m'n tablet, dom vermaakquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
En Candy Crush ben ik nu ook wel zat voor vandaag, net zoals alle andere duizend andere spelletjes. Nog even en ik ga uit verveling naar bed.
Als het weer een beetje meezit ben ik er welquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgende week koninginnenach jatochnietan?
hoe heet dat?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb weer een boerderij aangemaakt op m'n tablet, dom vermaak
Landlevenquote:
Je pa?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als het weer een beetje meezit ben ik er wel
Met een bekende van je misschien
Die zal er vast ook zijnquote:
Whehe dacht dat je dat niet meer van plan wasquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die zal er vast ook zijnmaar ik bedoel die andere
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:24 schreef MarijeH het volgende:
Hebben jullie ook last van een storing op de stream?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:24 schreef SilentChaos het volgende:
Nee, want ik luister kwaliteitsmuziekiTunes
Ook op de kabel heb ik storing jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:24 schreef MarijeH het volgende:
Hebben jullie ook last van een storing op de stream?
Kunnen we nog wel een drankje doenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe dacht dat je dat niet meer van plan was
Ik gok dat dat niet gaat werkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kunnen we nog wel een drankje doenzij vroeg wat ik ging doen en aangezien vele van m'n vrienden saaaaaaaaaaaaaaai zijn, een mens moet wat
![]()
En ik ga Pino opvolgen: weinig drinken doe je ook geen domme dingen
Jaaa jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kunnen we nog wel een drankje doenzij vroeg wat ik ging doen en aangezien vele van m'n vrienden saaaaaaaaaaaaaaai zijn, een mens moet wat
![]()
En ik ga Pino opvolgen: weinig drinken doe je ook geen domme dingen
Niet echt zinnig aangezien iedereen op het zelfde resultaat gaat wedden vermoed ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zullen we een weddenschap houden?
Dan wint er niemand, dat weet SC zelf ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zullen we een weddenschap houden?
En dat is? (ik vergeet soms wat ik zegquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:29 schreef SilentChaos het volgende:
Maar Muis, ik denk dat jullie dikke vrienden kunnen worden
Ze heeft dezelfde opvattingen over mooie vrouwen
Ik ken de band iTunes niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:24 schreef SilentChaos het volgende:
Nee, want ik luister kwaliteitsmuziekiTunes
Dat mooie vrouwen per definitie niet lief/aardig kunnen zijn en dat er altijd wat achter zitquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dat is? (ik vergeet soms wat ik zeg)
Waar is je boomstam?quote:
Prachtigquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel is bezig met een zorgvuldig geplande stunt.
quote:
Ze had het niet over bonzaiboompjesquote:
Owh dat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat mooie vrouwen per definitie niet lief/aardig kunnen zijn en dat er altijd wat achter zitdus eigenlijk: knappe vrouwen zijn allemaal bitches
hihahoquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze had het niet over bonzaiboompjes
Auwquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ze had het niet over bonzaiboompjes
Zeg, half mei is er in mijn woonplaats (welke niet genoemd hoeft te worden hier!) een classic car meeting.quote:
Dus dan zie je fietsen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, half mei is er in mijn woonplaats (welke niet genoemd hoeft te worden hier!) een classic car meeting.
Is dat iets tofs om te bezoeken?
Net even een requestje gedaanquote:
Neen, oude automobielenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus dan zie je fietsen?
Want vroeger was de auto nog niet uitgevonden haha.
Doe ze de groeten daar een kutjegestel
Hangt er van af of je van auto's met grote koplampen houdtquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, half mei is er in mijn woonplaats (welke niet genoemd hoeft te worden hier!) een classic car meeting.
Altijdquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat niet zoquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hangt er van af of je van auto's met grote koplampen houdt
Heerlijke luchtquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
Aude autos meuren zo walgelijk als je er achter rijd.
Anders mag je het zelf opruimenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:38 schreef SilentChaos het volgende:
Oh en Minthy, ik beloof niet te komen
Volgens mij wordt er het hele weekend van alles georganiseerd hier, ontwijken zal sowieso niet gaanquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijd
Zeker als je van oude auto's houdt (dooddoener he)
Ach, als het in de buurt is, is het altijd de moeite om langs te gaan
Ach, wat is het verschil met andersquote:
Kak, wolfje is me net voor qua gevatte opmerking...quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:38 schreef SilentChaos het volgende:
Oh en Minthy, ik beloof niet te komen
Ik ga undercover met m'n Opelquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Kak, wolfje is me net voor qua gevatte opmerking...![]()
![]()
En fijn, beloofd is beloofd!!
zusje komt zoquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Michiel zou 'Busje komt zo' moeten draaien, dat nummer is groot geworden dankzij de piratenzenders.
Kut... Ik zal ze tot bumper kneden, goodluck with that onequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga undercover met m'n Opel
Die koplampen van jou moet ik eruit halen
Zo'n DYI pakket?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
Ik degradeer totaal in de respectladder, maar ik drink nu een Bacardi Mojito![]()
Ik zag het in de supermarkt en dacht: Dat moet ik toch eens proberen
En werkte het? Met je staafje lekker in een glas prikken?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
Ik degradeer totaal in de respectladder, maar ik drink nu een Bacardi Mojito![]()
Ik zag het in de supermarkt en dacht: Dat moet ik toch eens proberen
Jagertheequote:
Ja vanmiddag.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
Had ik al verteld dat er een blinde meneer de vistent in kwam lopen, ging ruiken, om vervolgens te zeggen: goedemiddag dames?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
Had ik al verteld dat er een blinde meneer de vistent in kwam lopen, ging ruiken, om vervolgens te zeggen: goedemiddag dames?
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:55 schreef wolfrolf het volgende:
Dus ik wil een kamer boeken in het hotel, zegt de dame dat kan!
Dus ze begeleid mij naar mijn kamer, zeg ik zo: Tering deze kamer is krap!
Waarop zij antwoord: Meneer, dit is de lift.
Daarom hou ik van je!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
Gvd Wolf
Misschien is het het ene biertje wat ik op heb, maar ik vind'm echt grappig![]()
Om m'n verschrikkelijk slechte humorquote:
Verdomme, hou hier eens mee op... Eens in de week lachen is meer dan voldoende hier!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:55 schreef wolfrolf het volgende:
Dus ik wil een kamer boeken in het hotel, zegt de dame dat kan!
Dus ze begeleid mij naar mijn kamer, zeg ik zo: Tering deze kamer is krap!
Waarop zij antwoord: Meneer, dit is de lift.
Wij hebben echt te foute humor hoor Minthyquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdomme, hou hier eens mee op... Eens in de week lachen is meer dan voldoende hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Hij deed gister ook al zo gemeen via WFquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wij hebben echt te foute humor hoor Minthy
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:02 schreef henkde_j het volgende:
Een garpje van de bouw:
Wat is het verschil tussen een accu en een steiger...?Die wist ik, zonder op de spoiler te klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ik trok alleen maar een opgeluchte conclusie!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij deed gister ook al zo gemeen via WF
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:02 schreef henkde_j het volgende:
Een garpje van de bouw:
Wat is het verschil tussen een accu en een steiger...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is hetzelfde verschil als een accu en het huis naast mij
4 fucking polen...
Maar die 2 chickies![]()
Ik snap niet wat die in die grijze, kleine, smerige, gezette stucadors zien
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:
Ja, maar schattebout. Ik hing depressief op de bank van me af te schelden en je maakte me aan het lachen. Ik genoot van m'n neerwaartse spiraalquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik trok alleen maar een opgeluchte conclusie!
Is een soort van mentale SM, soms best fijn op z'n tijdquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar schattebout. Ik hing depressief op de bank van me af te schelden en je maakte me aan het lachen. Ik genoot van m'n neerwaartse spiraal
Ik moest zó enorm lachen, niet eerlijk!!!11quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is een soort van mentale SM, soms best fijn op z'n tijd
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind het sowieso een kutclub met dat gegeil van iedereen.
Over geil gesproken, hoe is't met je vriendinquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind het sowieso een kutclub met dat gegeil van iedereen.
Een plant.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:11 schreef henkde_j het volgende:
*iemand trouwens een goed housewarming cadeau tip?
Jongen/Meisje?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:11 schreef henkde_j het volgende:
Een pallet Dreftquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:11 schreef henkde_j het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geef dan gewoon een vaatwasser.
Je doet een jaar met een Dreft, dus eigenlijk geef je iemand dan een lifetime afwasmiddelquote:
Is dat zo'n beetje hetzelfde idee als die vagina reiniger?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:19 schreef wolfrolf het volgende:
henk: Ik heb iemand ooit Ajax Showerpower gegeven voor haar housewarming
[ afbeelding ]
Het viel nog goed ook
Daar gebruik je volgens mij geen Ajax voor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is dat zo'n beetje hetzelfde idee als die vagina reiniger?
misschien het voetbalteamquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar gebruik je volgens mij geen Ajax voor.
Wel bij kalkaanslagquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar gebruik je volgens mij geen Ajax voor.
quote:
Of cum aanslag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Of cum aanslag.Nou dat spul plakt als een malleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker in combinatie met water, is net gips(en ik kan het weten, heb net m'n plafon weer zitten gipsen
)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
is de enige nuttige bijdrage die ik kan leveren.
Ik ben naar bed
Slaap lekker, muizepoepje!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
is de enige nuttige bijdrage die ik kan leveren.
Ik ben naar bed
Knoflookpers (serieus)quote:
de citruspers, etagiere, kandelaars, servetten, kerstballen, placemates.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Knoflookpers (serieus)
Vergiet (en dat is niet de verleden tijd van vergeten)
Tosti-ijzer
Blender
Keukenmachine
Slagroomklopper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |