Als Rolfje hoofdletters wil dan kan hij ze krijgen.quote:
DaT iNdErDaAdquote:
Inderdaadquote:
Ik ben ook weg van jouquote:
Voor mij 3 uur en 25 minutenquote:
Hoofdletters midden in een zinquote:
Dat is een woord.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoofdletters midden in een zin
kquote:
Wat was het dan?quote:
twitter:sanderdeheer twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 13:51:11Hoi Johan, hier de DM met het nummer van WA en Maxima. Spreek je wat leuks voor ze in? 0657512222 reageer retweet
Kylie Minogue, In Your Eyes.quote:
Kylie Minogue - In Your Eyesquote:
En hij/zij zei zeker 'it's in your eyes' als bekende stukje ofzoquote:
Ik vind het een matige troll.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
allemaal even bellen naar dat nummer
Nee, 'I want to make it with you'.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En hij/zij zei zeker 'it's in your eyes' als bekende stukje ofzo
Daarmee kom ik niet direct op Kylie, het valt nog mee dus.quote:
*afkortingquote:
Gelukkig weinig last van de laatste tijd!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:26 schreef Pino112 het volgende:
http://www.klompenboer.nl/Audio%20Fragmenten/Aluminimum%20Radio(231107).mp3![]()
Piraten
Ik denk vanavond bij de muziek weerquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig weinig last van de laatste tijd!!![]()
*klopt af*
wat doe jequote:Op dinsdag 23 april 2013 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als Rolfje hoofdletters wil dan kan hij ze krijgen.
Ik vind er geen kloot aan, maar dat heb ik al vaker gezegd geloof ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk vanavond bij de muziek weer. Vind dat praten zoals in dat linkje het leukste van alles
2 uur en 9 minutenquote:
Dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:
Hihi knopquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd
47...quote:
HENKIEquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:27 schreef henkde_j het volgende:
LIF / Moeten ook jongens aan de tuinbroek?
![]()
is beter dan als hun kont boven de broek uitsteekt...quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
De meeste mannen hebben al geen kont, in een tuinbroek verdwijnt'ie helemaal als sneeuw voor de zon
De bekende bouwvakkersdecolletéquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
is beter dan als hun kont boven de broek uitsteekt...
nee de neger manier van broek dragen...quote:
Okee, nog erger dus...quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee de neger manier van broek dragen...
pics?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee de neger manier van broek dragen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
maar ff spoiler, want kan als schokkend worden ervaren, iets met boxer en jeans.Het lijkt mij ook verdomd lastig om je riem goed strak te trekken wanneer je deze achterstevoren draagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Dat deed Kris Kross in de jaren '90 anders welquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook verdomd lastig om je riem goed strak te trekken wanneer je deze achterstevoren draagt[ afbeelding ]
Dat gaat druk worden op z'n Facebook...quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:27 schreef FZN05 het volgende:
Dus Domien gaat tot vrijdagmiddag 18:00u niet twitteren, hmmm.
Dat is echt erruggggquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:27 schreef FZN05 het volgende:
Ja, want daar is veel voor nodigquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
Gewoon StuBru luisteren mensen, die belgische muziek is veel beter dan Kane en Coldplay..![]()
![]()
Nee, maar toch draaien ze niet beter op 3FMquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, want daar is veel voor nodig
Wat was de tegenprestatie van sander? Dat had ik gemist.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:27 schreef FZN05 het volgende:
#ivhnwtwitter:digihaas twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 16:30:18Ik millimeter mijn haar als @Domien het aangaat! reageer retweet
Waarom ze zo'n homofoob vragen is een raadselquote:
?quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waarom ze zo'n homofoob vragen is een raadsel
'Wollah'quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:17 schreef alors het volgende:
Wollah dat nummer klinkt niet eens verkeerd
Oh, die uitspraken die hij deed over homo's.quote:
Uiteindelijk moet Sander slechts een fles Gin en een fles Tonic geven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:11 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat was de tegenprestatie van sander? Dat had ik gemist.
Oh okay, ja op zich raar, maar wel eerlijk, denk toch dat 80% van de bevolking er zo over denkt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh, die uitspraken die hij deed over homo's.
Dat hij het prima vond maar dat hij er niets van wilde zien op straat
Domienquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:19 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet Sander slechts een fles Gin en een fles Tonic geven.
stokslobberjen? greppeltje graaien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |