SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patronen:
ravelry
Bloemen haken
veel leuke patronen op Lucy's 'Attic24' weblog
Garnstudio Nederlandse patronen
Webshops
Hobbydoos.nl
hobbygigant
wolhalla
wolmarkt.nl
Zpagetti
't trendje
het wolhuis
woolly
juf steek
creamijn
echtstudio
Communities:
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
Enkele afgeronde projecten van het vorige topic ..
Trovey kleedt alles aan:
Spuuglokjes deken:
Lijnloos' megaproject:
Whoopdidoo's konijn:
Hook on![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Muck op 23-04-2013 12:44:47 ]It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Gewoon in een USB-ingang douwen zeker?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:03 schreef Muck het volgende:
Die eendjes![]()
En dat virus kun je toch gewoon te lijf gaan met een haaknaald?
nice!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:17 schreef blabbel6 het volgende:
Mijn ripple is af! Eindelijk!!
Ik ben er een jaar geleden ongeveer aan begonnen maar ik heb tussendoor een hoop andere dingen gemaakt. Ben wel blij dat ie af is.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ben even de naam kwijt, maar iemand heeft een mooie omslagdoek gemaakt en zocht inspiratie voor een randje: ik denk dat de rand die om de Eliseshawl (van ravelry) zit er mooi bij zou passen.
Wauw! Mooie kleurtjesquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:17 schreef blabbel6 het volgende:
Mijn ripple is af! Eindelijk!!
Ik ben er een jaar geleden ongeveer aan begonnen maar ik heb tussendoor een hoop andere dingen gemaakt. Ben wel blij dat ie af is.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ben even de naam kwijt, maar iemand heeft een mooie omslagdoek gemaakt en zocht inspiratie voor een randje: ik denk dat de rand die om de Eliseshawl (van ravelry) zit er mooi bij zou passen.
Toch vierkantjes ja? En welke? Granny squares?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:46 schreef -Spring het volgende:
Haha, dat ben ik ook van plan, Miss. Maar ik 'moet' eerst twee dekentjes maken voor twee zwangere vriendinnen. Ik wil alleen per se vierkantjes, vind de andere patronen lang niet zo mooi. Ik denk dat ik maar ga beginnen met het oefenen op zo'n babydekentje van de drops-site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |