abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 april 2013 @ 12:17:48 #1
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_125634595

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Wie loopt waar en wanneer google docs

[ Bericht 0% gewijzigd door MaleDuck op 23-04-2013 12:28:30 ]
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_125634633
bedankt voor het openen. ^O^
pi_125634795
Jep thanks MaleDuck!

Voor de mensen die de Golden Tenloop al eens gelopen hebben; hoe druk is het 5km parcours? Ik had een regionaal loopje in gedachte om mijn 5km PR te verbreken maar dan moet ik dus werken. Alle andere loopjes die ik kan vinden in Mei zijn op dagen dat ik moet werken. IJsselsteinloop is ook nog een optie, maar die is een week voor de Vestingloop hier in Den Bosch.

Ik ben bang dat de Golden Tenloop te druk is om lekker op tijd te lopen. Klopt dit of heb ik een verkeerd beeld in mijn hoofd zitten?
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
  dinsdag 23 april 2013 @ 12:26:36 #4
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125634839
Als je de ruimte wilt hebben, moet je maar zorgen dat je vooraan loopt :)
F means you're fucked
pi_125634896
Ik ga mijn schoenen ook maar weer eens aantrekken. Over 12 dagen mijn eerste 5K!

(vandaag les 23; 10-12-12 minuten)
pi_125634975
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:26 schreef YUR het volgende:
Als je de ruimte wilt hebben, moet je maar zorgen dat je vooraan loopt :)
:D

Duidelijk, ik denk dat ik dat PR dan maar in training ga proberen te verbreken.
The sun in your Eyes
  Moderator dinsdag 23 april 2013 @ 12:52:41 #7
155227 crew  Guppy
dus
pi_125635601
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:31 schreef Onama het volgende:

[..]

:D

Duidelijk, ik denk dat ik dat PR dan maar in training ga proberen te verbreken.
Of gewoon ook de IJsselsteinloop doen? Omdat het kan?

Ik loop een week later de Marikenloop :)

Filmpjes van Hilversum staat online trouwen, we zijn echt op alle mogelijke manieren vastgelegd _O_
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 23 april 2013 @ 12:58:01 #8
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125635762
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:25 schreef Onama het volgende:
Jep thanks MaleDuck!

Voor de mensen die de Golden Tenloop al eens gelopen hebben; hoe druk is het 5km parcours? Ik had een regionaal loopje in gedachte om mijn 5km PR te verbreken maar dan moet ik dus werken. Alle andere loopjes die ik kan vinden in Mei zijn op dagen dat ik moet werken. IJsselsteinloop is ook nog een optie, maar die is een week voor de Vestingloop hier in Den Bosch.

Ik ben bang dat de Golden Tenloop te druk is om lekker op tijd te lopen. Klopt dit of heb ik een verkeerd beeld in mijn hoofd zitten?
http://www.fides.nl/compo(...)des-run-circuit.html
:)
Deze loopjes (behalve Delft en Naaldwijk) zijn goed te doen wb drukte.
pi_125636098
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:28 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik ga mijn schoenen ook maar weer eens aantrekken. Over 12 dagen mijn eerste 5K!

(vandaag les 23; 10-12-12 minuten)
Spannend!!
pi_125636187
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:58 schreef GotC het volgende:

[..]

http://www.fides.nl/compo(...)des-run-circuit.html
:)
Deze loopjes (behalve Delft en Naaldwijk) zijn goed te doen wb drukte.
Thanks! Had op dutch-runners gekeken maar hier staan er toch wat meer. Misschien dat ik die in Delft ga doen. Die is dan misschien wat drukker, maar valt wel precies tussen de Cityrun in Roermond en de Vestingloop in Den Bosch. En ik ben dan vrij ook.

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:52 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Of gewoon ook de IJsselsteinloop doen? Omdat het kan?

Ik loop een week later de Marikenloop :)

Filmpjes van Hilversum staat online trouwen, we zijn echt op alle mogelijke manieren vastgelegd _O_
Jep betreft tijd zijn IJsselstein of Delft de enige opties in Mei. Ik ga even kijken welke het beste uitkomt tegen die tijd. Mooie aan Delft is wel dat ik dan twee weken rust heb voor de Vestingloop. Mooie aan IJsseltein is dat ik er vrij snel ben met het OV. Een van de twee gaat gebeuren. Ga wel pas na Roermond een besluit nemen denk ik.
The sun in your Eyes
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:12:45 #11
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125636271
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:10 schreef Onama het volgende:

[..]

Thanks! Had op dutch-runners gekeken maar hier staan er toch wat meer. Misschien dat ik die in Delft ga doen. Die is dan misschien wat drukker, maar valt wel precies tussen de Cityrun in Roermond en de Vestingloop in Den Bosch. En ik ben dan vrij ook.

[..]

Jep betreft tijd zijn IJsselstein of Delft de enige opties in Mei. Ik ga even kijken welke het beste uitkomt tegen die tijd. Mooie aan Delft is wel dat ik dan twee weken rust heb voor de Vestingloop. Mooie aan IJsseltein is dat ik er vrij snel ben met het OV. Een van de twee gaat gebeuren. Ga wel pas na Roermond een besluit nemen denk ik.
Leuk dat je in Roermond meedoet :D
Ik kom denk ik wel kijken, heb verder geen plannen voor Koninginnedag. Heb nog getwijfeld om zelf mee te doen, maar gisteren pas te horen gekregen dat vriendlief moet werken en ik mezelf moet gaan vermaken.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_125636276
Hier ook maar even de vraag neerleggen:

Gisteren de CWCM gemailed met de vraag of ik kan up- of downgraden al naar gelang training bij het event van komend september. 10K is de veilige optie, maar HM de toffe optie. Deze optie ís haalbaar, mits ik redelijk blessurevrij blijf.

Ze raden me aan om voor de HM te registeren en proberen dan wel om te zetten voor als het écht niet anders kan (als ik écht maar 10 kan lopen), maar ik vind 't maar wat, inschrijven voor de HM daar dit jaar! :o
Ja doei.
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:14:28 #13
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125636334
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ook maar even de vraag neerleggen:

Gisteren de CWCM gemailed met de vraag of ik kan up- of downgraden al naar gelang training bij het event van komend september. 10K is de veilige optie, maar HM de toffe optie. Deze optie ís haalbaar, mits ik redelijk blessurevrij blijf.

Ze raden me aan om voor de HM te registeren en proberen dan wel om te zetten voor als het écht niet anders kan (als ik écht maar 10 kan lopen), maar ik vind 't maar wat, inschrijven voor de HM daar dit jaar! :o
Ondanks het feit dat ik de vraag niet kan vinden, geef ik je toch een antwoord:

Niet miepen, gewoon doen.
F means you're fucked
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:14:43 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125636343
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:14 schreef YUR het volgende:

[..]

Ondanks het feit dat ik de vraag niet kan vinden, geef ik je toch een antwoord:

Niet miepen, gewoon doen.
Ik zocht ook de vraag..
pi_125636353
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:08 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Spannend!!
Ja dat kun je wel zeggen. Wordt een hele uitdaging om in één stuk te rennen, dat is nog nooit gelukt. Maar de vorige les kwam ik dichtbij, 2x 15 minuten met 2 minuten wandelen tussendoor.
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:15:19 #16
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125636366
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:10 schreef Onama het volgende:

[..]

[..]

Gezellig! Delft is wel goed druk, maar wel een leuke loop om te doen. Mooi door het centrum enzo O+
Gewoon op tijd het juiste startvak in en gaan :7
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:15:50 #17
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125636386
Volgende TT: niet miepen, gewoon doen!

ik doe zelf ook geregeld mee aan miepen, I know :X
pi_125636484
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:12 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Leuk dat je in Roermond meedoet :D
Ik kom denk ik wel kijken, heb verder geen plannen voor Koninginnedag. Heb nog getwijfeld om zelf mee te doen, maar gisteren pas te horen gekregen dat vriendlief moet werken en ik mezelf moet gaan vermaken.
Jaren in Roermond gewoond en heb er nog een aantal vrienden rondzwerven. Als je jezelf moet gaan vermaken dan iseen wedstrijdje toch de ideale manier. :D Rustig richting Roermond in de ochtend, rondwandelen door het centrum want er is genoeg te doen. Wedstrijdje lopen en borrelen bij de Gouden Appel (mijn stamkroeg). Kan me geen betere Koninginnedag voorstellen! *O*
The sun in your Eyes
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:18:39 #19
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125636487
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:15 schreef Quoi het volgende:
Volgende TT: niet miepen, gewoon doen!

ik doe zelf ook geregeld mee aan miepen, I know :X
Je bent een vrouw, dus het is een ingecalculeerd risico :P
F means you're fucked
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:20:20 #20
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125636559
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:18 schreef Onama het volgende:

[..]

Jaren in Roermond gewoond en heb er nog een aantal vrienden rondzwerven. Als je jezelf moet gaan vermaken dan iseen wedstrijdje toch de ideale manier. :D Rustig richting Roermond in de ochtend, rondwandelen door het centrum want er is genoeg te doen. Wedstrijdje lopen en borrelen bij de Gouden Appel (mijn stamkroeg). Kan me geen betere Koninginnedag voorstellen! *O*
Klinkt leuk en gezellig inderdaad.....ik zag op de site dat inschrijven nog mogelijk was....maar heb sinds de Venloop geen 5km meer gerend, dus denk dat dat niet zo heel verstandig is -O-
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_125636592
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:15 schreef GotC het volgende:

[..]

Gezellig! Delft is wel goed druk, maar wel een leuke loop om te doen. Mooi door het centrum enzo O+
Gewoon op tijd het juiste startvak in en gaan :7
Sorry, met Delft bedoelde ik dit loopje: http://www.dekoplopers.nl/nl/kopjesloop/ (uit jouw lijstje). Die is dan weer heel rustig.
The sun in your Eyes
pi_125636606
Vanavond maar eens beginnen met het vervolg van start to run.

Keep running als deze net zo goed is opgesteld als start to run hoop ik snel mee te kunnen doen met de 10K!
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:22:11 #23
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125636629
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:21 schreef Onama het volgende:

[..]

Sorry, met Delft bedoelde ik dit loopje: http://www.dekoplopers.nl/nl/kopjesloop/ (uit jouw lijstje). Die is dan weer heel rustig.
Ohh _O- Ik dacht de Golden Ten. Kopjesloop is idd rustig.
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:23:23 #24
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125636663
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:21 schreef Onama het volgende:

[..]

Die heeft zeker ook een snel parcours. Geschikt om een PR te lopen :) Ook andere loopjes in Delft overigens: Delftse Houtloop, Bertusloop, Kerkpolderloop, Kwartaalloop.
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:23:53 #25
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125636686
@Onama, dit is ook wel een leuke: De Royal Ten in Den Haag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')