Vandaar wat?quote:
Ohzo haha ;D ja nee dat ben ik ook gewoon.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat je zo slim overkomt en zo.
Laten we niet verder offtopic gaan.
Die neuken tenminste.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:43 schreef corehype het volgende:
[..]
Genoeg wanhopige boyz die er in trappen
heb 't even aangegeven bij de moderatiequote:Op dinsdag 23 april 2013 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo haha ;D ja nee dat ben ik ook gewoon.
oja sorry ontopic
laatste woord btw ik heb gelijk hehe.
Ja. Schuif hem er gerust in dan, dat betekent sws dat ze wil.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:15 schreef LethalNinja het volgende:
Dusssss
Maar als een meisje je smst dan wilt ze dus met je neuken?
Geld dit ook voor een whatsappje? of een fbtje?
Niets mis mee trouwens, krikt onze ego opquote:Herkenbaar TS. Destijds moest geen vrouw iets van mij hebben. Met de jaren droog ik steeds beter op en ben ik redelijk succesvol en komen ze als vliegen op de stroop op je af.
Heb je nou al geneukt danquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:23 schreef corehype het volgende:
[..]
Niets mis mee trouwens, krikt onze ego op
In de tussentijd zoeken we smatjes
Die uitgeneukte vrouwen van toen zie je nu in de kroeg terug als goudvissen in een lekkende zak, wanhopig op zoek naar de laatste trein, ofwel een lieve zorgzame man die hen nog snel even van een koter wil voorzien.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:23 schreef corehype het volgende:
[..]
Niets mis mee trouwens, krikt onze ego op
In de tussentijd zoeken we smatjes
Ik kan er boos om worden inderdaad, maar aan de andere kant ze willen mij maar ik heb hen niet nodig en nu voel ik mijn egoquote:Het is niet voor niets ts dat ze pas naar je te komen als ze 'uitgeneukt' zijn.
Zo gaat het wel altijd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Heb je plaatje maar even verbeterd.
Ben 26 en hossel nog steeds 18 jarige. 8 jaar verschil is niets.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:58 schreef Zosk het volgende:
Op je 24ste willen omgaan met chicks van 18.
quote:
Maar je hebt dus nog niet geneukt, nou geweldig zeg.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:36 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik kan er boos om worden inderdaad, maar aan de andere kant ze willen mij maar ik heb hen niet nodig en nu voel ik mijn ego
Vriendin van me is beetje artistiek typje, en zegt tegen mij: "Gek, al mijn vriendinnen hebben een technisch ingestelde vriend".quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:16 schreef rozecroc het volgende:
Herkenbaar TS. Destijds moest geen vrouw iets van mij hebben. Met de jaren droog ik steeds beter op en ben ik redelijk succesvol en komen ze als vliegen op de stroop op je af.
Ah oké, ik heb hierdoor een andere mening gekregen, bedankt voor de informatie.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:40 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Ben 26 en hossel nog steeds 18 jarige. 8 jaar verschil is niets.
Tussen mijn ouders zit 12 jaar.
herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:26 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Die uitgeneukte vrouwen van toen zie je nu in de kroeg terug als goudvissen in een lekkende zak, wanhopig op zoek naar de laatste trein, ofwel een lieve zorgzame man die hen nog snel even van een koter wil voorzien.
Eens met deze man dat 40-48 precies hetzelfde is als 18-26quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:40 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Ben 26 en hossel nog steeds 18 jarige. 8 jaar verschil is niets.
Tussen mijn ouders zit 12 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:00 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Eens met deze man dat 40-48 precies hetzelfde is als 18-26
Waarom niet? Allemaal volwassenen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Ik ben er van overtuigd dat de belevingswereld van een 40-jarige en een 48-jarige dichter bij elkaar liggen dan die van een 18-jarige en 26-jarige.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom niet? Allemaal volwassenen toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |