Interpretatie van een maagdje iddquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:33 schreef LethalNinja het volgende:
Dus omdat ze sms'n hoe het met je gaat willen ze ook meteen in je bedje duiken?
Je bent waarschijnlijk nog steeds een engerd met gare kleren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:35 schreef corehype het volgende:
Ze willen juist NIET neuken en dat is het probleem
Jij snapt vrouwen echt niet he, natuurlijk betekent dat het.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:33 schreef LethalNinja het volgende:
Dus omdat ze sms'n hoe het met je gaat willen ze ook meteen in je bedje duiken?
Heb je dit zelf bedacht ..?! Knap hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:39 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is een bekend fenomeen.
De 'stoere jongens' van vroeger hebben een kutbaantje in een fabriek, wonen in een flatje en kunnen niks bieden qua toekomstperspectief. De sletjes van vroeger zien dit in en willen nu gaan voor een man die financieel alles voor elkaar heeft. Goede baan, eigen huis, zekerheid.
Ze ruilen dan na het rondgeneuk in hun jeugd, de stoere jongens in voor de nerderige maar succesvolle jongens. De jongens die ze vroeger nooit zagen staan, maar waar ze nu naar snakken omdat deze wel hun leven op orde hebben.
Genoeg wanhopige boyz die er in trappenquote:Dat is een bekend fenomeen.
De 'stoere jongens' van vroeger hebben een kutbaantje in een fabriek, wonen in een flatje en kunnen niks bieden qua toekomstperspectief. De sletjes van vroeger zien dit in en willen nu gaan voor een man die financieel alles voor elkaar heeft. Goede baan, eigen huis, zekerheid.
Ze ruilen dan na het rondgeneuk in hun jeugd, de stoere jongens in voor de nerderige maar succesvolle jongens. De jongens die ze vroeger nooit zagen staan, maar waar ze nu naar snakken omdat deze wel hun leven op orde hebben.
Klopt, die gaan uiteindelijk voor de afgelikte boterham die hun vroeger nooit zag staan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:43 schreef corehype het volgende:
[..]
Genoeg wanhopige boyz die er in trappen
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:32 schreef corehype het volgende:
Ik zou me vreselijk irriteren aan een wijf die zich gewaagd kleedt
Sowieso als je ouder bent zijn alle wijven afgelikte boterhammenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, die gaan uiteindelijk voor de afgelikte boterham die hun vroeger nooit zag staan.
Als jij die nerderige jongen bent moet je ook gewoon voor een carrierechickie gaan, niet voor zo'n golddigger.
En dus neuk je alsnog niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:32 schreef corehype het volgende:
dus val mij niet meer lastig want je kans is verstreken
Daarom om de zoveel tijd inwisselen voor een nieuwe 16-jarige.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso als je ouder bent zijn alle wijven afgelikte boterhammenso what.
Niet allemaal. Er zijn ook vrouwen die gewoon een paar langdurige relaties hebben gehad, ipv het lokale sletje uit te hangen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso als je ouder bent zijn alle wijven afgelikte boterhammenso what.
Alsof ik een tekort aan vrouwen hebquote:En dus neuk je alsnog niet.
Goed bezig broer!
Dan nog, zijn ze misschien nog wel vaker genakt.. alleen dan door dezelfde piemel.. boeiend.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet allemaal. Er zijn ook vrouwen die gewoon een paar langdurige relaties hebben gehad, ipv het lokale sletje uit te hangen.
Wat een crap is ditquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:39 schreef Sapstengel het volgende:
Owh.. Die heb ik al een tijdje niet meer langs zien komen met zijn janktopics.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:43 schreef LethalNinja het volgende:
Is TS wellicht een kloontje van schenkstroop
Inderdaad, lekker belangrijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan nog, zijn ze misschien nog wel vaker genakt.. alleen dan door dezelfde piemel.. boeiend.
Tja ik had alleen maar nice guys, douchebags en sukkels als voorbeelden dus dat schiet ook niet op met de meiden.quote:Wat een crap is dit
Alsof je vroeger niet meisjes kan hebben gehad en toch een goede opleiding kan hebben gedaan.
U jelly?![]()
Niks mis meequote:Op dinsdag 23 april 2013 11:58 schreef Zosk het volgende:
Op je 24ste willen omgaan met chicks van 18.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:50 schreef corehype het volgende:
[..]
Alsof ik een tekort aan vrouwen heb
Gewoon voor een meijer neuken op de Wallen of een Thais kindje kopen en smeden naar wens
Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:58 schreef Zosk het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks mis meeniet alle mannen zijn zo door ontwikkeld en volwassen als jij
houd daar rekening mee he
![]()
Geen probleem als je lelijk en onzeker bent inderdaad.quote:
why notquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:58 schreef Zosk het volgende:
Nou als je toch aan het generaliseren bent, het zijn juist de meisjes van 18 die enorm oppervlakkig zijn en op het uiterlijk afgaan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Geen probleem als je lelijk en onzeker bent inderdaad.
Goede conclusie, dit. Sterk staaltje denkwerk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Geen probleem als je lelijk en onzeker bent inderdaad.
Ja man, zo is het echt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nou als je toch aan het generaliseren bent, het zijn juist de meisjes van 18 die enorm oppervlakkig zijn en op het uiterlijk afgaan.
De oudere vrouwen gaan meer voor dingen als carriere en financiele zekerheid dan voor uiterlijk. Dus eigenlijk ben jij hier de lelijke en onzekere.
Tijd voor een ander vak haha.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, ik ben socioloog, ik weet deze dingen.
Klinkt aannemelijk. Denk het ook idd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, ik ben socioloog, ik weet deze dingen.
Voel je je aangevallen? Snap het nu wel ja waarom je het verdedigd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goede conclusie, dit. Sterk staaltje denkwerk.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks mis meeniet alle mannen zijn zo door ontwikkeld en volwassen als jij
houd daar rekening mee he
![]()
Typische reactie van iemand die er compleet naast zit en dan omdat er geen argumenten meer zijn de aandacht bij de ander legtquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voel je je aangevallen? Snap het nu wel ja waarom je het verdedigd.
Beetje hypocriet, aangezien je dat zelf juist doet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Typische reactie van iemand die er compleet naast zit en dan omdat er geen argumenten meer zijn de aandacht bij de ander legtzwak
En nu jij weer door dit te posten, dus ook jij bent hypocriet. En daarbij ook nog zwak.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Beetje hypocriet, aangezien je dat zelf juist doet.
Studeer je toevallig voor socioloog?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En nu jij weer door dit te posten, dus ook jij bent hyopocriet. En daarbij ook nog zwak.
Het gaat snel berg afwaards.
Oh oh oh jullie fokkers. Ik ben zelf 18 dus ik kan wel meepraten i guess.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:39 schreef Sapstengel het volgende:
Nee, psycholoog. Dus ik weet alles beterquote:
Aha, vandaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, psycholoog. Dus ik weet alles beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |