Vandaar wat?quote:
Ohzo haha ;D ja nee dat ben ik ook gewoon.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat je zo slim overkomt en zo.
Laten we niet verder offtopic gaan.
Die neuken tenminste.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:43 schreef corehype het volgende:
[..]
Genoeg wanhopige boyz die er in trappen
heb 't even aangegeven bij de moderatiequote:Op dinsdag 23 april 2013 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo haha ;D ja nee dat ben ik ook gewoon.
oja sorry ontopic
laatste woord btw ik heb gelijk hehe.
Ja. Schuif hem er gerust in dan, dat betekent sws dat ze wil.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:15 schreef LethalNinja het volgende:
Dusssss
Maar als een meisje je smst dan wilt ze dus met je neuken?
Geld dit ook voor een whatsappje? of een fbtje?
Niets mis mee trouwens, krikt onze ego opquote:Herkenbaar TS. Destijds moest geen vrouw iets van mij hebben. Met de jaren droog ik steeds beter op en ben ik redelijk succesvol en komen ze als vliegen op de stroop op je af.
Heb je nou al geneukt danquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:23 schreef corehype het volgende:
[..]
Niets mis mee trouwens, krikt onze ego op
In de tussentijd zoeken we smatjes
Die uitgeneukte vrouwen van toen zie je nu in de kroeg terug als goudvissen in een lekkende zak, wanhopig op zoek naar de laatste trein, ofwel een lieve zorgzame man die hen nog snel even van een koter wil voorzien.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:23 schreef corehype het volgende:
[..]
Niets mis mee trouwens, krikt onze ego op
In de tussentijd zoeken we smatjes
Ik kan er boos om worden inderdaad, maar aan de andere kant ze willen mij maar ik heb hen niet nodig en nu voel ik mijn egoquote:Het is niet voor niets ts dat ze pas naar je te komen als ze 'uitgeneukt' zijn.
Zo gaat het wel altijd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Heb je plaatje maar even verbeterd.
Ben 26 en hossel nog steeds 18 jarige. 8 jaar verschil is niets.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:58 schreef Zosk het volgende:
Op je 24ste willen omgaan met chicks van 18.
quote:
Maar je hebt dus nog niet geneukt, nou geweldig zeg.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:36 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik kan er boos om worden inderdaad, maar aan de andere kant ze willen mij maar ik heb hen niet nodig en nu voel ik mijn ego
Vriendin van me is beetje artistiek typje, en zegt tegen mij: "Gek, al mijn vriendinnen hebben een technisch ingestelde vriend".quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:16 schreef rozecroc het volgende:
Herkenbaar TS. Destijds moest geen vrouw iets van mij hebben. Met de jaren droog ik steeds beter op en ben ik redelijk succesvol en komen ze als vliegen op de stroop op je af.
Ah oké, ik heb hierdoor een andere mening gekregen, bedankt voor de informatie.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:40 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Ben 26 en hossel nog steeds 18 jarige. 8 jaar verschil is niets.
Tussen mijn ouders zit 12 jaar.
herkenbaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:26 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Die uitgeneukte vrouwen van toen zie je nu in de kroeg terug als goudvissen in een lekkende zak, wanhopig op zoek naar de laatste trein, ofwel een lieve zorgzame man die hen nog snel even van een koter wil voorzien.
Eens met deze man dat 40-48 precies hetzelfde is als 18-26quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:40 schreef Capslockie het volgende:
[..]
Ben 26 en hossel nog steeds 18 jarige. 8 jaar verschil is niets.
Tussen mijn ouders zit 12 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:00 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Eens met deze man dat 40-48 precies hetzelfde is als 18-26
Waarom niet? Allemaal volwassenen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Ik ben er van overtuigd dat de belevingswereld van een 40-jarige en een 48-jarige dichter bij elkaar liggen dan die van een 18-jarige en 26-jarige.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom niet? Allemaal volwassenen toch?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:00 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Eens met deze man dat 40-48 precies hetzelfde is als 18-26
Klopt, mijn tante was 23 en mijn oom 41 toen ze met elkaar trouwden. /care.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het bij jou om de belevingswereld draait, is het nogal simplistisch om puur aan de hand van de leeftijden het zielig te noemen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:04 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat de belevingswereld van een 40-jarige en een 48-jarige dichter bij elkaar liggen dan die van een 18-jarige en 26-jarige.
Puur juridisch gezien is er natuurlijk niks mis mee, want het zijn inderdaad allebei volwassen. Maar persoonlijk vind ik het meestal een beetje sad.
Ja, maar jij bent sowieso een verhaal apart.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:07 schreef wenfer2 het volgende:
Zeer terechte klacht. Ik zie het al gebeuren. Al die 19 jarige chicks populair doen met inderdaad 24 jarigen en dan over 3 jaar bij mij uit komen huilen. Donder op.
Ja daar heb je gelijk in. Je bedoelt dat iemand van 26 ook de belevingswereld kan hebben van iemand van 20?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Als het bij jou om de belevingswereld draait, is het nogal simplistisch om puur aan de hand van de leeftijden het zielig te noemen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent sowieso een verhaal apart.
Dit, idd. Je hebt 18 jarigen die op 12 lijken in zowel uiterlijk als gedrag maar ook lijkenop 30 jarigen.. en andersom ook.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Als het bij jou om de belevingswereld draait, is het nogal simplistisch om puur aan de hand van de leeftijden het zielig te noemen natuurlijk.
Jij gaat zeker voor het eerste?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit, idd. Je hebt 18 jarigen die op 12 lijken in zowel uiterlijk als gedrag maar ook lijkenop 30 jarigen.. en andersom ook.
Nee, liever gewoon 8 jaar.quote:
Bijvoorbeeld, of andersom of een tussenweg natuurlijk. En ondanks dat ik je punt wel snap, is het natuurlijk ook zo dat het eigenlijk gewoon de norm is dat een jongen ouder is dan een meisje in een relatie. Dus ik vind "geen meisje van hun eigen leeftijd kunnen krijgen" een beetje negatief verwoord.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:08 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Je bedoelt dat iemand van 26 ook de belevingswereld kan hebben van iemand van 20?
Toch zie je in de praktijk dat het vaak om jongens gaat die geen meisje van hun eigen leeftijd kunnen krijgen, en het vervolgens bij een generatie jonger gaan zoeken. Daar zijn ze namelijk toch al stoer omdat ze een stuk ouder zijn.
Uitzonderingen daar gelaten.
Jongee dit is fok, dat is hier meer de norm, al die nerdjes die ouder worden maar nog steeds alleen maar denken aan gamen en downloaden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:08 schreef NietDoen het volgende:
Ja daar heb je gelijk in. Je bedoelt dat iemand van 26 ook de belevingswereld kan hebben van iemand van 20?
Ga niet haten ey sahbi! #wazzmetjouquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent sowieso een verhaal apart.
wat een baasquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:23 schreef hezdunnah het volgende:
Ik ken iemand bijna 20 met eentje van 14.
Was serieus niet hatelijk bedoeld. Maar je snapt zelf ook wel dat meisjes van 19, iemand die dagelijks in stropdas over straat gaat misschien iets te vinden toch? Nou ja niet allemaal natuurlijk.quote:
Van die leeftijd zijn er maar weinig Jort Lovers idd.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Was serieus niet hatelijk bedoeld. Maar je snapt zelf ook wel dat meisjes van 19, iemand die dagelijks in stropdas over straat gaat misschien iets te vinden toch? Nou ja niet allemaal natuurlijk.
Precies, iets minder opgedirkt zou hij juist een zware streep voor hebben op de meesten die helemaal geen moeite doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van die leeftijd zijn er maar weinig Jort Lovers idd.
Als ik echt een goede dag heb gooi ik een das om me nek. Meestal ben ik gewoon in een gekleurde/grijs/witte broek (pantalon) met een overhemd en nette schoenen. Als ik naar buiten ga doe ik liever of geen jas of een jasje (colbertje) aan. Als ik een jasje zonder pochet draag voel ik mij wel naakt, dus vandaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Was serieus niet hatelijk bedoeld. Maar je snapt zelf ook wel dat meisjes van 19, iemand die dagelijks in stropdas over straat gaat misschien iets te vinden toch? Nou ja niet allemaal natuurlijk.
Als je goed voor de dag komt en het lijkt alsof je er geen moeite voor doet is natuurlijk het mooiste en het elegantst. Eerst ga ik kijken wat nou eigenlijk mijn eigen stijl is en zo veel mogelijk uit proberen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Precies, iets minder opgedirkt zou hij juist een zware streep voor hebben op de meesten die helemaal geen moeite doen.
Ik ben zelf ook een liefhebber van herenkleding maar op je 19de staat dat voor geen meter imo. Daar moet je wel wat karakter (lees rimpels) voor in het gezicht hebben, anders staat het eerder schattig dan dat het serieus overkomt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Als ik echt een goede dag heb gooi ik een das om me nek. Meestal ben ik gewoon in een gekleurde/grijs/witte broek (pantalon) met een overhemd en nette schoenen. Als ik naar buiten ga doe ik liever of geen jas of een jasje (colbertje) aan. Als ik een jasje zonder pochet draag voel ik mij wel naakt, dus vandaar.
In de jaren '40 '50quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een liefhebber van herenkleding maar op je 19de staat dat voor geen meter imo. Daar moet je wel wat karakter (lees rimpels) voor in het gezicht hebben, anders staat het eerder schattig dan dat het serieus overkomt.
Ja vind ik ook. Het komt ook al snel over alsof je heel hard probeert. Daarom zou ik als ik wenfer was wel in zekere mate die nette stijl behouden, maar niet te snel zijn met het afschepen van bijvoorbeeld sneakers en af en toe gewoon een mooie spijkerbroek dragen in plaats van een pantalon en het jasje zo nu en dan thuislaten. Want zwaar overdressed zijn is bijna net zo erg als helemaal schijt hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een liefhebber van herenkleding maar op je 19de staat dat voor geen meter imo. Daar moet je wel wat karakter (lees rimpels) voor in het gezicht hebben, anders staat het eerder schattig dan dat het serieus overkomt.
Ik ben liefhebber van de jaren 40 en 50 draag ook geregeld een fedora die past bij mijn kostuum maar ik bedoel te zeggen, misschien dat het door de mode van tegenwoordig komt hoor, dat ik het meestal niet zo vind staan bij tieners, begin twintigers. Pas als je wat rimpels in het gezicht krijgt staat het beter, anders vind ik het altijd overkomen of je schattig bent aangekleed voor de schoolfoto.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:36 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
In de jaren '40 '50liep iedereen in pak. van 13 jarigen tot 89 jarigen. Ik ben van het formal casual look. En Italie .
Eens. Wat nettere kleding kan heel goed staan, ook bij jongere mensen. Maar als je pas 19 bent moet je oppassen dat het niet té is zeg maar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Het komt ook al snel over alsof je heel hard probeert. Daarom zou ik als ik wenfer was wel in zekere mate die nette stijl behouden, maar niet te snel zijn met het afschepen van bijvoorbeeld sneakers en af en toe gewoon een mooie spijkerbroek dragen in plaats van een pantalon en het jasje zo nu en dan thuislaten. Want zwaar overdressed zijn is bijna net zo erg als helemaal schijt hebben.
zwaar overdressed zijn = helemaal schijt hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Het komt ook al snel over alsof je heel hard probeert. Daarom zou ik als ik wenfer was wel in zekere mate die nette stijl behouden, maar niet te snel zijn met het afschepen van bijvoorbeeld sneakers en af en toe gewoon een mooie spijkerbroek dragen in plaats van een pantalon en het jasje zo nu en dan thuislaten. Want zwaar overdressed zijn is bijna net zo erg als helemaal schijt hebben.
Ik snap ook wel dat het er mooier uit ziet als ik 35 ben en mij huid begint uit te drogen maar ik ga daar niet op zitten wachten. Sterker nog ik denk niet dat veel mannen in staat zijn om tot hun 35e er slonzig bij te lopen en dan 'ineens' die overstap te kunnen maken. Of je hebt een personal shopper nodig maar daar ziet menig man vanaf omdat dat enorm kostbaar is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben liefhebber van de jaren 40 en 50 draag ook geregeld een fedora die past bij mijn kostuum maar ik bedoel te zeggen, misschien dat het door de mode van tegenwoordig komt hoor, dat ik het meestal niet zo vind staan bij tieners, begin twintigers. Pas als je wat rimpels in het gezicht krijgt staat het beter, anders vind ik het altijd overkomen of je schattig bent aangekleed voor de schoolfoto.
[..]
Eens. Wat nettere kleding kan heel goed staan, ook bij jongere mensen. Maar als je pas 19 bent moet je oppassen dat het niet té is zeg maar.
In die jaren duwden ze ook miljoenen joden het graf in... je punt? tijden veranderen... meestal in een goede manierquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:36 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
In de jaren '40 '50liep iedereen in pak. van 13 jarigen tot 89 jarigen. Ik ben van het formal casual look. En Italie .
Goed punt wel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In die jaren duwden ze ook miljoenen joden het graf in... je punt? tijden veranderen... meestal in een goede manier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |