quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:14 schreef the85mc het volgende:
Heb al de hele dag dat nieuwe nummer van daft punk in mijn hoofd. Wordt nu bijna irritant.. En weer flink stuk op de mtb gedaan, iets van 50 km. Niet heel snel, maar ging wel aardig. Eerste keer van t seizoen dat ik weer echt 'ver' heb gefietst.
Nu proberen te slapen, al ben ik totaal niet moe. Heb nog energie voor 10!
Misschien kan ik beter wat melatonine nemen, anders word ik morgen wel moe wakker. Handig dat overleggen met jezelf..
Want een regenpak dragen bevordert de werklust?quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mogguh. Geen zinen het regent. Regenpak maar aan dus.
Vreemde kantooretiquette.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Want een regenpak dragen bevordert de werklust?
Nee, dat sloeg uiteraard op 'en het regent', wijsneusquote:Op dinsdag 23 april 2013 07:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Want een regenpak dragen bevordert de werklust?
Haha ieh. Uhm een fietsparaplu anders?quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:39 schreef Viking84 het volgende:
Iew, zweten in je regenpak. Ik ruik nu al niet echt fris meer.
Iemand ervaring met zo'n Goretex-jas?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha ieh. Uhm een fietsparaplu anders?
Alleen regenkleding dragen als het echt heel erg hard regent, in geval van miezerregen blijf je met een fleece ook droog genoeg.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:39 schreef Viking84 het volgende:
Iew, zweten in je regenpak. Ik ruik nu al niet echt fris meer.
Iemand ervaring met zo'n Goretex-jas?
Thanks!quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Alleen regenkleding dragen als het echt heel erg hard regent, in geval van miezerregen blijf je met een fleece ook droog genoeg.
Schoon t-shirt meenemen en aantrekken op je werk.
Deo op je werk neerzetten.
En een ademende regenjas kopen. Ik heb jarenlang met zo'n soort jas gefietst:
[ afbeelding ], werkte uitstekend! Ding bedekte mn dijbenen en dat is echt meer dan genoeg bij het fietsen.
Nog steeds dik! Het slapen wordt minder, want een fijne houding vinden wordt lastiger nu Kukident wat zwaarder wordt. Probeer maar eens lekker te slapen met een zak aardappelen op je buik geplaktquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat sloeg uiteraard op 'en het regent', wijsneus. Hoe is het nu?
ik denk de hele tijd dat kukident een kat is.. Weet ook niet waarom..quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nog steeds dik! Het slapen wordt minder, want een fijne houding vinden wordt lastiger nu Kukident wat zwaarder wordt. Probeer maar eens lekker te slapen met een zak aardappelen op je buik geplakt.
Dat zou een verrassing zijn!quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:32 schreef the85mc het volgende:
[..]
ik denk de hele tijd dat kukident een kat is.. Weet ook niet waarom..
Vind je het geen mooie naam ofzo?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:34 schreef the85mc het volgende:
heeft niet iemand hier een kat die kukident heet? Of.. in IRL. Ik weet het niet, ik leg wel de link kukident en kat.
Ik denk eerder aan een kuiken, maar dat is volgens mij ook waar die naam vandaan komt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:32 schreef the85mc het volgende:
[..]
ik denk de hele tijd dat kukident een kat is.. Weet ook niet waarom..
Ik legde een voedingskussen om me heen (onder buik, tussen benen door naar rug), als ik dan omdraaide hoefde ik het kussen niet te verplaatsen. Maar het was wel warm idd... Jammer dat het voor jou niet werkt!quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja heb ik en geprobeerd, maar ik vind het 3x niks. Veel te warm en ik draai teveel van rug naar zij en weer naar andere zij. Elke keer hannesen met dat ding. Nee...
Met een beetje geluk kún je binnenkort niet eens meer teveel van rug naar zijn en weer naar je andere zij draaien. Althans, niet zonder hulpquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja heb ik en geprobeerd, maar ik vind het 3x niks. Veel te warm en ik draai teveel van rug naar zij en weer naar andere zij. Elke keer hannesen met dat ding. Nee...
Schat, niemand hier heeft een kat die kukident heeftquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef the85mc het volgende:
oh wacht eens, heeft Conleche geen kat die kukident heet? of bedoelt ze daar ook wat anders mee
Conleche heeft niet eens een katquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef the85mc het volgende:
oh wacht eens, heeft Conleche geen kat die kukident heet? of bedoelt ze daar ook wat anders mee
Ik heb er eentje op m'n rug en ik kan er niet bijhijijijijijijquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mega pukkels op mijn gezicht. Ik lijk wel een puisterige puber
Even checken: je weet wel wat Kukident is tochquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef the85mc het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Even checken: je weet wel wat Kukident is toch
Dan is het goedquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:32 schreef the85mc het volgende:
Haha, ja ik heb wat dingen door elkaar gehaald.. En ik weet wat kukident is jaAnyway, maakt ook niet uit. Tijd voor meer koffie.
Met je rug tegen een boomstam aanschuren?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb er eentje op m'n rug en ik kan er niet bijhijijijijijij
Co heeft een Koek, da's een hond. En de Koek is vast heel beledigd nuquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef the85mc het volgende:
Koekidentquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Co heeft een Koek, da's een hond. En de Koek is vast heel beledigd nu.
Je gezicht erop doen? Wat is dat?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Met je rug tegen een boomstam aanschuren?![]()
Ik ga mn gezicht erop doen. Hoop dat er nog wat van te maken valt
Opmakenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je gezicht erop doen? Wat is dat?
Het is geen jeukende bult, maar hij is wel rood en pijnlijk en het is gewoon irritant dat hij er zit.
Dat zeg ik ook altijdquote:
Uh nee. Ik heb een hond. En die heet Koek. Dat begint idd met een K.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef the85mc het volgende:
Watte?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Uh nee. Ik heb een hond. En die heet Koek. Dat begint idd met een K.
[ afbeelding ]
En dan nog 8 daarvan.
Oh ja d'ohquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:19 schreef anna82 het volgende:
[..]
SPUIT 11
Heb ik hem goed, heb ik hem goed?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:19 schreef anna82 het volgende:
[..]
SPUIT 11
Heb ik hem goed, heb ik hem goed?
11 spuiten??? Bedoel je niet spuit 11?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Uh nee. Ik heb een hond. En die heet Koek. Dat begint idd met een K.
[ afbeelding ]
En dan nog 8 daarvan.
Een verdrinkingsdood?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Homeopaten zonder grenzen![]()
"We maken je beter met zwaar verdunde stofjes al betekent het je dood!"
iets, niets, biets?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil aan een collega bewijzen dat er echt wel een woord is dat rijmt op 'waterfiets'. Hebben jullie suggesties?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:49 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Een verdrinkingsdood?
* Mufasa208 krijgt steeds meer zelfstandig dagen.
Had vandaag ook een patient met elleboogklachten, maar kwam er maar niet achter wat hij nou allemaal vertelde. Sta je daar met: dafuq? Elleboog vastpakken, bewegen, testen. Strekkingsbeperking aantreffen en dat doorbewegen. Patient bijna klachtenvrij.
Als je je duim naar buiten draait, aan welke kant van jouw elleboog dan? De binnen of buitenzijde?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Nice!
Ik heb ook wel eens elleboogklachten lately, enig idee?![]()
Denk teveel computeren, voor werk en prive
![]()
Euh binnenkant denk ik zo!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:00 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Als je je duim naar buiten draait, aan welke kant van jouw elleboog dan? De binnen of buitenzijde?
Snaterfiets, paterfiets, ziejelaterfiets!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Rijmen op waterfiets?? Dat is toch niets?
Nee, 'niets\ mag dus niet. En 'nies' oid rijmt niet op 'fiets'quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:59 schreef Mufasa208 het volgende:
Spies, Mies, nies.
Pak er een rijmwoordenboek bij.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Snaterfiets, paterfiets, ziejelaterfiets!</koningslied-niveau>
Taal is altijd in ontwikkeling jeweettoch! Nu heb ik het gezegd dus nu bestaat hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Paksoi rijmt niet op waterfietsquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is paksoi toch lekker... dussssssssssssssssss, dat gezegd hebbende ga ik weer verder met nutteloze dingen doen
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ga-op-je-giechel-en-krijg-een-optater-fiets!
En dan hebben we natuurlijk nog de...:Hahaha, die gaat naar collega!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*linkje copy paste*
Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Euh binnenkant denk ik zo!De holle kant, zeg maar
Brain capacity is low at the moment.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, 'niets\ mag dus niet. En 'nies' oid rijmt niet op 'fiets'.
Oooh derpquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:15 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Als je dan je duim naar buiten draait, de binnen of buitenzijde van de holle kant? :p
Is het ploppen pijnlijk?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oooh derpScuzi
Buitenkant!
Ik kan met polsendraaien ook ineens mega-goed ploppen/knakken
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mufasa208 op 23-04-2013 16:34:34 ]
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ga-op-je-giechel-en-krijg-een-optater-fiets!
En dan hebben we natuurlijk nog de...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:27 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Is het ploppen pijnlijk?
Je hebt toch niet getennist met je muis?
Maar het klinkt als.... Pijn aan de buitenzijde van je elleboog, duh!
Kunnen verscheidene dingen zijn. Peesaanhechting, tenniselleboog of de elleboog zelf.
Als je knijpt met die hand, doet het daar dan ook zeer? En dan goed hard in iets knijpen.Neuh niet zozeer op alle vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(heb de muurtest maar niet gedaan
) Het zeurt alleen, komt meestal gedurende de dag opzetten en zit dan in elleboog en soms onderarm/pols. Dacht dat het misschien kwam door te lang met mousepad werken, doe ik namelijk wel eens
![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Gelukkig! :pquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Neuh niet zozeer op alle vragen(heb de muurtest maar niet gedaan
) Het zeurt alleen, komt meestal gedurende de dag opzetten en zit dan in elleboog en soms onderarm/pols. Dacht dat het misschien kwam door te lang met mousepad werken, doe ik namelijk wel eens
![]()
Bent u fysio?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:36 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Gelukkig! :p
Dat kan heel goed.pauzes nemen en onderarm rekken.
Okidoki!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:36 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Gelukkig! :p
Dat kan heel goed.pauzes nemen en onderarm rekken.
No problemo.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okidoki!Dank u voor deze analyse
yoga voor oma's natuurlijkquote:
Ah!quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
yoga voor oma's natuurlijk![]()
geen idee, echt niet. Weet niet eens welke soorten er zijn /n00b
Yogo Yogoquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:31 schreef An24 het volgende:
[..]
Ah!Misschien sla je aan op een woord: Poweryoga, Ashtanga, Hathayoga, kundalini, vinyassa, Dru....?
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik woog vandaag 2 witte asperges af, gewoon voor de lol, even kijken wat het kost... 1.56E , te lachwekkend gewoon
loop je jezelf eens niet zo te kleineren. Gewichten zijn best ok en je hebt het volgehouden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:23 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb gesport
stelde weinig voor, maar toch
10 minuutjes opwarmen cardio op de crosstrainer hartslag 155
losse dumbbel oefeningen met weinig gewicht want slappe polsjes en armpjes
(curl met 5 kg, alternating front raises met 4kg, single triceps extension achter mijn rug met 5 kg, bent-over row met 5 kg, alles drie sets van 10)
lever chest press 15 kg (), 3x10
leg curl met 25 kg, 3x10
leg extension met 25 kg, 3 x10
leg press met 100 kg, 3 x 1
2x25 waist twists met een barbell op mn schouders (vooral bij gebrek aan een broomstick overigens)
en toen weer naar huis.
Ik ga zoeken naar wat losse oefeningen om met de dumbbells en barbells te doen, vind ik leuker dan de apparaten. durfde nog geen van de aanwezige mannen te vragen om me te leren bankdrukken, zeker omdat ik nog zulke slappe polsjes en pecs heb...
(ik schrijf t zo uitgebreid op trws, zodat ik dit kan plakken in mn mail om te onthouden wat ik gedaan heb)
Goed bezig!quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:23 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb gesport
stelde weinig voor, maar toch
10 minuutjes opwarmen cardio op de crosstrainer hartslag 155
losse dumbbel oefeningen met weinig gewicht want slappe polsjes en armpjes
(curl met 5 kg, alternating front raises met 4kg, single triceps extension achter mijn rug met 5 kg, bent-over row met 5 kg, alles drie sets van 10)
lever chest press 15 kg (), 3x10
leg curl met 25 kg, 3x10
leg extension met 25 kg, 3 x10
leg press met 100 kg, 3 x 1
2x25 waist twists met een barbell op mn schouders (vooral bij gebrek aan een broomstick overigens)
en toen weer naar huis.
Ik ga zoeken naar wat losse oefeningen om met de dumbbells en barbells te doen, vind ik leuker dan de apparaten. durfde nog geen van de aanwezige mannen te vragen om me te leren bankdrukken, zeker omdat ik nog zulke slappe polsjes en pecs heb...
(ik schrijf t zo uitgebreid op trws, zodat ik dit kan plakken in mn mail om te onthouden wat ik gedaan heb)
Nee nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:17 schreef Nallie het volgende:
Peultjes hebben ze wel Prob, in zo'n koelbak op de groenteafdeling!
Ik hoop vooral dat je iets vind waar je plezier in hebt en wat je uitdaagt, vooralsnog dikkequote:Op dinsdag 23 april 2013 18:27 schreef kwakz0r het volgende:
ben ook wel trots en blij hoor!
nu volkorenpenne met gehaktballetjes in tomatensaus maken, hongerrrr
(ik hoef nog even geen info over wat te eten voor en na het sporten, van de bank af komen is voor mij al pure winst en een enorme stap, sorry fitness goeroemannen)
Waar zit je nu?quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zaterdag ga ik de sportschool opzeggen en een betere zoeken.
nope! die heeft geen centjes voor een sportschoolabbo momenteel. Ik kwam vanuit een vergadering op school, had sportkleren alvast aangedaan.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:06 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig Kwakzijn al best nette gewichten toch?
Ging je vriend mee?
Een vast lesje per week geeft ook een soort van ritme, ik zou het doen!quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nope! die heeft geen centjes voor een sportschoolabbo momenteel. Ik kwam vanuit een vergadering op school, had sportkleren alvast aangedaan.
op zaterdag hebben ze bodypumples zag ik, dat lijkt me wel wat, ga ik over een week proberen (aankomende zaterdag zitten we met de familie in brabant). dus denk dat ik nu volgende week woensdag voor t eerst weer ga. ik mik op 2 keer per week m'n hele lichaam, en eigenlijk op twee keer [er week die drempel over om te gaan
Waarom durf je dat niet?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:15 schreef Sarabi het volgende:
Dat is helemaal knap dan!
Zeker omdat je een paar weken geleden die motivatie van je vriend nog nodig had.
Bodypump durf ik nog steeds nietben benieuwd naar jouw ervaringen.
ik lees altijd kwak als er kwark staat. voel me veelvuldig aangesproken in dit topic....quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:15 schreef Viking84 het volgende:
Goed zoooooooo kwak! (ik typte kwark)
Mijn salade was nom! Heb het etiket bewaard zodat ik de ingrediënten kan neerpennen voor mezelf en Maraca. Er zit wel een hoop bagger in die vinaigrette, volgens mij, dat moet anders kunnen
^^quote:
Kwak met frambozen!quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik lees altijd kwak als er kwark staat. voel me veelvuldig aangesproken in dit topic....
Vooral in mijn lijstjes natuurlijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik lees altijd kwak als er kwark staat. voel me veelvuldig aangesproken in dit topic....
heb t één keer eerder gedaan, vond t toen vet leuk! maar de instructrice daar was heel erg van de "heee froukje, volgende keer weer he? wanneer zie ik je weer?" en dan krijg ik juist de neiging om me terug te trekken als ik een keer een sessie gemist hebquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:15 schreef Sarabi het volgende:
Dat is helemaal knap dan!
Zeker omdat je een paar weken geleden die motivatie van je vriend nog nodig had.
Bodypump durf ik nog steeds nietben benieuwd naar jouw ervaringen.
Haha herkenbaarquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heb t één keer eerder gedaan, vond t toen vet leuk! maar de instructrice daar was heel erg van de "heee froukje, volgende keer weer he? wanneer zie ik je weer?" en dan krijg ik juist de neiging om me terug te trekken als ik een keer een sessie gemist heb
Je doet alles op je eigen niveau, dus komt vast goedquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben meer van de danslesjes.
Heb het idee dat ik niet sterk genoeg ben voor bodypump.
Het is best handig als je wat gevoel hebt voor ritme. Gelukkig is het niet noodzakelijk, want ik heb dat nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Lunges & squats zijn sowieso vervelend.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is best handig als je wat gevoel hebt voor ritme. Gelukkig is het niet noodzakelijk, want ik heb dat niet.
Je hoeft niet sterk te zijn - bij ons zijn er best een heel aantal mensen die maar heel kleine gewichtjes aan die stang hangen. Alleen al die verdomde squats en lunges, daar moet iedereen even doorheen, als je die beweging niet gewend bent. Ook daarvan hebben we altijd een paar deelnemers die er helemaal geen stang bij doen.
Ikzelf doe wel gewicht bij de squats, maar niet bij de lunges - dat vind ik zonder gewicht al zwaar en ik ben niet zo heel evenwichtig.
Zo kom je snel zonder werk te zittenquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:49 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Een verdrinkingsdood?
* Mufasa208 krijgt steeds meer zelfstandig dagen.
Had vandaag ook een patient met elleboogklachten, maar kwam er maar niet achter wat hij nou allemaal vertelde. Sta je daar met: dafuq? Elleboog vastpakken, bewegen, testen. Strekkingsbeperking aantreffen en dat doorbewegen. Patient bijna klachtenvrij.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Viespeuk
Nu moet ik weer aan Greys' kwakjes in het zwembad denken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Met het risico op spuit 11, waarom zou je waterfiets als rijmwoord gebruiken? Moeilijke woorden stop je in een zin en je ruimt met de makkelijke woorden. Dan doe je een leuk rijmschema met abba cddc ipv aabbccddee-rijmelarij.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil aan een collega bewijzen dat er echt wel een woord is dat rijmt op 'waterfiets'. Hebben jullie suggesties of is er écht écht niets dat erop rijmt?
Sugarsnaps!quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:58 schreef Probability het volgende:
Waar staan de peultjes in de ap? En waar zijn alle medewerkers? Haha
Het zal wel geen peultjes seizoen zijn..
Dat word je vanzelf. Ik vond het leuk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom voor jou en Maraca?quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:15 schreef Viking84 het volgende:
Goed zoooooooo kwak! (ik typte kwark)
Mijn salade was nom! Heb het etiket bewaard zodat ik de ingrediënten kan neerpennen voor mezelf en Maraca. Er zit wel een hoop bagger in die vinaigrette, volgens mij, dat moet anders kunnen
Omdat Maraca erom vroegquote:
Als dat elke keer zo gaat als laatst, dan is je geld in een halfuur opquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag een hotel in juni uitzoeken van lief omdat ie geen zin heeft om heen en terug te rijden
Gelukkig heb ik dit jaar een geld meevaller van 1000 euro dus dat ga ik helemaal uitgeven aan hotels in Nederland in een jaar
met de bodypump? Ja zijn er zat die dat doen, ik heb nog genoeg vet over mijn spieren dus probeer wel op te bouwen. Zondag weer !!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
Ik gebruik nog steeds gewichtjes van 1 kilo.
Liquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:48 schreef Probability het volgende:
O: Brabants roggebrood met klein beetje pindakaas, soja chai thee home made
T: smoothie van een halve banaan, sinaasappelsap, gebroken lijnzaad en een scheutje soja melk
L: tosti van geitenkaas met tijm, grote latte
T: blikje cola light (het restaurant was al dicht voor koffie...)
L2: 3 crackers pindakaas
D: zalm teriyaki met 30-40 gram noodles, een hele broccoli, rode ui, sperziebonen en sesamzaadjes
T: flesje vitamin water voor de lekker
S: shape +buikspierplezier
T: kwark met magere sinaasappelyoghurt + twee sinaasappels
Loveli ben je trots?
Worden je spieren dan niet te dik?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
met de bodypump? Ja zijn er zat die dat doen, ik heb nog genoeg vet over mijn spieren dus probeer wel op te bouwen. Zondag weer !!
quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:16 schreef Perruche het volgende:
Bodypump, zo leuk! Squats kan ook zonder gewihten, en er zijn genoeg mensen die alles met 1 kg beginnen!
Eindstand:
O. Twee speltbth geitenkaas
T. Hand gemengde noten en koffie verkeerd met sojamelk
L. Quiche en kleine salade met kip
T. Zo'n gezond drankje, twee handjes chips
T. Mueslireep
S. Lesje in de sportschool (vermoeiend!!)
D. Entrecote, halve broccolo, een gebakken aardappel
T. Koekje met chocoladelaagje en thee met honing
En dat koekje stond ook niet op het oorspronkelijke lijstjequote:Op dinsdag 23 april 2013 21:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]had stiekem wel verwacht dat er KH's bij die D zouden komen
![]()
ze kunnen mij njet snel te dik, als dat tenminste ten koste gaat van de vetlaag eroverheen. Benspieren werden wel dik maar het vet bleef ook, dus daar heb ik het teruggeschroefd..quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Worden je spieren dan niet te dik?
ik houd me dan ook vaker niet dan wel aan mijn planning.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat koekje stond ook niet op het oorspronkelijke lijstje
Zijn Perr-lijstjes, dan komen dat soort dingen er uiteindelijk bij...quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat koekje stond ook niet op het oorspronkelijke lijstje
Oh, daar hebben we de terugkerende 'wie weet nog een leuke serie?'-vraag weer (voor ik iedereen over me heen krijg als ik het zelf een keer vraag: het is niet erg hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Heeft er hier iemand nog een goede tip voor een tv serie?
Leuk en afgekeken: parenthood, downton Abbey, girls, homeland...volg Grey's anatomy en modern family. Wil eigenlijk iets waar ik in 1x een paar seizoenen kan kijken, want van elke keer wachten op een nieuwe aflevering wordt ik ook niet zo blij...
Ken je Little Britain? Geen serie echt, maar wel dolkomisch!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Leuk en afgekeken: parenthood, downton Abbey, girls, homeland...volg Grey's anatomy en modern family. Wil eigenlijk iets waar ik in 1x een paar seizoenen kan kijken, want van elke keer wachten op een nieuwe aflevering wordt ik ook niet zo blij...
Of je vegetarisch eet zou me een worst wezen (quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:32 schreef Perruche het volgende:
Ja viz ik heb het vegetarische gedoe maar opgegeben, werd ect een beetje panisch van de "innerlijke druk" icm werk en sporten en weet ik wat. Maar wel alles bio
Ik vind het heel verleidelijk om minder te eten dan op m'n lijstje staat, vooral als ik niet sportquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik houd me dan ook vaker niet dan wel aan mijn planning.
Elementary (wel nog in eerste seizoen)quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Forbrydelsenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Elementary (wel nog in eerste seizoen)
De nieuwe series van Upstairs Downstairs (2 seizoenen)
Sherlock (ook over sherlock, net als elementary maar heel anders)
how I met your mother (8 seizoenen om in te halen!)
west wing
borgen
the killing / forbrydelsen
new girl (nu bijna einde tweede seizoen)
ohja, the americans vergeet ik nog, leuke serie over russische embedded spies, wel nog maar net begonnen.quote:
ja? ik heb de amerikaanse gevolgd eerst, vond ik ook erg leuk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Forbrydselsen(wel opletten dat je de Deense versie pakt). Eerste seizoen was iig leuk, daarna ben ik afgehaakt.
Heb ik net mijn typo verbeterd, ga je me quotenquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja? ik heb de amerikaanse gevolgd eerst, vond ik ook erg leuk.
American Horror Storyquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:32 schreef Jagärtrut het volgende:
ohja, nog eentje die ik vergeet! en al vijf afgeronde seizoenen!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
American Horror Story
Fringe is ook wel tof
Veel al gezien...wacht op het derde seizoen van borgen...quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Elementary (wel nog in eerste seizoen)
De nieuwe series van Upstairs Downstairs (2 seizoenen)
Sherlock (ook over sherlock, net als elementary maar heel anders)
how I met your mother (8 seizoenen om in te halen!)
west wing
borgen
the killing / forbrydelsen
new girl (nu bijna einde tweede seizoen)
de play store kon m niet vinden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:51 schreef loveli het volgende:
In de metro: 'stoom je lickaam klaar voor de zomer met de app van de Willeke Zorg Workout Club.
Nou, die ga ik morgen uittesten.
hoe deed je dat dan met hardlopen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:22 schreef Viking84 het volgende:
Bodypump lijkt mij ook wel wat. Helaas mag ik niet sporten met CI en iets kunnen horen tijdens zo'n les is toch wel handighopelijk is m'n nieuwe CI volgens wat beter bestand tegen water/zweet.
Elfen liedquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
American Horror Story
Fringe is ook wel tof
Valt wel mee. Je zal er eerder sneller strak van worden. Als je 1 kilo blijft doen, zal je in ieder geval geen verdere resultaten boeken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Worden je spieren dan niet te dik?
Beidenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
American Horror Story
Fringe is ook wel tof
Das een goede start hoor. Is de 'rustige' variant van poweryoga, maar goed voor spieropbouw en flexibiliteit. Je moet houdingen lang vast houden. Bij ashtanga komt er iets meer theorie bij kijken, er zit meer flow in en de ademhaling is iets anders.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:31 schreef _aurum_ het volgende:
Het was hatha yoga An, is dat goed?
Ik heb benen getraind en ben zo klaar als een klontjelekker slapen vanaaf
Toen ik vrij actief Jillian deed werden m'n benen echt dikker: meer spier, maar zelfde vet. Net als Perr. Mocht ik ooit vrijetijd krijgen dan wil ik afwisselen met hardlopen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Je zal er eerder sneller strak van worden. Als je 1 kilo blijft doen, zal je in ieder geval geen verdere resultaten boeken.
Trigun, Cowboy Bebop.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Elfen lied
Dan zou ik ook Serial Experiments Lain aanraden natuurlijk
Geen idee hoe je daarbij komt, want bij mij werkt het wel degelijk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Je zal er eerder sneller strak van worden. Als je 1 kilo blijft doen, zal je in ieder geval geen verdere resultaten boeken.
toen ik nog hardliep droeg ik nog wel een CI maar merkte dat dat niet zo goed was. Misschien is het zelfs de reden dat ie nu niet meer goed functioneert. Nu sport ik dus altijd zonder.quote:
Ohhh! Elfenlied ga ik binnenkort weer eens kijkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Elfen lied
Dan zou ik ook Serial Experiments Lain aanraden natuurlijk
Als je altijd hetzelfde gewicht doet dan onderhoud je toch meer wat je al hebt? Terwijl als je zwaarder gaat je probeert meer spierweefsels te krijgen.quote:Op woensdag 24 april 2013 06:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen idee hoe je daarbij komt, want bij mij werkt het wel degelijk.
Ga ik zwaarder, krijg ik lelijke te gespierde armen.
Als je met je eigen gewicht werkt word je toch ook niet steeds zwaarder?
Hangt er een beetje vanaf wat je met die 1kg doet.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je altijd hetzelfde gewicht doet dan onderhoud je toch meer wat je al hebt? Terwijl als je zwaarder gaat je probeert meer spierweefsels te krijgen.
Maar 1kg is wel heel erg licht.
Hm... met pumpen gebruik ik meestal meer, maar dat komt omdat ik sowieso een "gespierde" bouw heb.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf wat je met die 1kg doet.
Ik las 'gespierde darmen'.quote:Op woensdag 24 april 2013 06:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ga ik zwaarder, krijg ik lelijke te gespierde armen.
Dat is exact de reden waarom ik minder gebruik.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm... met pumpen gebruik ik meestal meer, maar dat komt omdat ik sowieso een "gespierde" bouw heb.
Ook als ik niet sport heb ik al brede schouders en dat soortige dingenquote:Op woensdag 24 april 2013 08:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is exact de reden waarom ik minder gebruik.
Ik ook. Ik wil dan ook niet gespierder worden, maar slechts van het speklaagje af (met de nadruk op je, want maat 36 staat me nog steeds).quote:Op woensdag 24 april 2013 08:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ook als ik niet sport heb ik al brede schouders en dat soortige dingen
En persoonlijk vind ik het geen probleem (zelfs wel een van mijn lichamelijke "kwaliteiten"), dus tja
quote:Op woensdag 24 april 2013 08:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil dan ook niet gespierder worden, maar slechts van het speklaagje af (met de nadruk op je, want maat 36 staat me nog steeds).
Maandagmiddag (gelukkig toen ik al thuis was) nog een flinke aanval gehad. Duurde een uur, en daarna tot 22u in bed gelegen, zo kapot was ik ervanquote:
Het verschil tussen maat 36 en maat 38 is bij mij 2 kilo, dus eigenlijk is er geen verschilquote:Op woensdag 24 april 2013 08:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]als ik maat 36 heb, is er niets meer van me over
Dit weekend eens kijken in hoeverre ik weer in m'n favoriete witte broek maat 38 pas.
Ik merk wel al duidelijk verschil, maar op de plekken waar ik het eerst afval. Hoop dat het nu een beetje doorzet. Maandag heb ik een weegschaal, dus vanaf dan kan ik me weer gaan wegen.
Voor een spoedgeval kunnen ze toch wel ruimte creëren?quote:Op woensdag 24 april 2013 08:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maandagmiddag (gelukkig toen ik al thuis was) nog een flinke aanval gehad. Duurde een uur, en daarna tot 22u in bed gelegen, zo kapot was ik ervan
Gelukkig heb ik morgen infuus! Blijkbaar had ik er al een ruim een week geleden moeten hebben, dus dat verklaart wel het e.e.a. Geen idee hoe dat verkeerd is gelopen, maar ergens heb ik iets verkeerd geteld qua datum. Stom stom stom, maar ja. Allang blij dat het morgen al kan. Eerstvolgende datum (na morgen) was 6 mei. Denk dat dat niet goed zou zijn afgelopen.
quote:Op woensdag 24 april 2013 08:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het verschil tussen maat 36 en maat 38 is bij mij 2 kilo, dus eigenlijk is er geen verschil
Hoe slanker je bent ik ben, hoe minder verschil er is tussen kledingmaten. De stap naar maat 40 is bij mij ongeveer 3 kilo. Tussen 40 en 42 zit bij mij 5 kilo.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]Bij mij zit er wel wat meer verschil tussen kledingmaten. Wel 10 kilo tussen 44 en 40/42.
Als je geen vet verliest heeft het met je eetpatroon te maken. Strakker worden gebeurt voor 80% in de keuken en 20% in de sportschool.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Toen ik vrij actief Jillian deed werden m'n benen echt dikker: meer spier, maar zelfde vet. Net als Perr. Mocht ik ooit vrijetijd krijgen dan wil ik afwisselen met hardlopen.
Het werkt prima voor mij zo, net als yoga voor jou prima werkt, dus ik ga gewoon door op de manier zoals ik het al ruim 5 jaar doe en waar ik goede ervaringen mee heb.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Als je geen vet verliest heeft het met je eetpatroon te maken. Strakker worden gebeurt voor 80% in de keuken en 20% in de sportschool.
Tink: ik werd ook gewoon gespierder, nu met yoga groeien mijn spieren ook gewoon. Maar ik word niet 'groter'. Ik was zelf op mijn 25e op weg naar droog getraind zijn. Als je spieren echt te dik worden heeft het volgens mij te maken met het gewicht versus het aantal herhalingen en niet alleen met het gewicht.
Ik zeg toch ook niet dat je het fout doet? Ik zeg alleen dat hoger gaan dan 1 kilo gewicht niet per definitie betekent dat je lelijke dikke spieren krijgt, maar dat daar meer factoren bij komen kijken. En dan is ook nog eens elk lijf anders.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het werkt prima voor mij zo, net als yoga voor jou prima werkt, dus ik ga gewoon door op de manier zoals ik het al ruim 5 jaar doe en waar ik goede ervaringen mee heb.
Volgens mij ligt het bij 'beginners' wat minder scherp. Bij intensiever sporten dan voorheen zul je altijd wat spiermassa aanzetten, ondanks je eetpatroon. Verder doen factoren aanleg en bouw ook mee.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:52 schreef An24 het volgende:
Als je geen vet verliest heeft het met je eetpatroon te maken. Strakker worden gebeurt voor 80% in de keuken en 20% in de sportschool.
Dit.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het bij 'beginners' wat minder scherp. Bij intensiever sporten dan voorheen zul je altijd wat spiermassa aanzetten, ondanks je eetpatroon. Verder doen factoren aanleg en bouw ook mee.
En dit.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:01 schreef V1z0R het volgende:
Tink heeft ook een sportieve achtergrond toch? Punt is dat je ooit gekweekte spiermassa niet verliest maar dat het leegloopt. Bij voldoende stimulatie groeit dat dus heel snel naar het oude niveau.
quote:Op woensdag 24 april 2013 09:05 schreef Tinkepink het volgende:
Geldt natuurlijk ook voor mijn eigen posts, ik maak me er namelijk zelf ook wel eens schuldig aan![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 08:46 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe slanker je bent ik ben, hoe minder verschil er is tussen kledingmaten. De stap naar maat 40 is bij mij ongeveer 3 kilo. Tussen 40 en 42 zit bij mij 5 kilo.
Die infuusafdeling is nu al overvol, dus dat gaat volgens mij niet. Heb je gewoon dikke pech. Of er moet iemand uitvallen (als je koorts hebt of ziek bent, mag je geen infuus, bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 24 april 2013 08:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor een spoedgeval kunnen ze toch wel ruimte creëren?
En als je dikke pech hebt, wat gebeurt er danquote:Op woensdag 24 april 2013 09:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die infuusafdeling is nu al overvol, dus dat gaat volgens mij niet. Heb je gewoon dikke pech. Of er moet iemand uitvallen (als je koorts hebt of ziek bent, mag je geen infuus, bijvoorbeeld).
Infusen duren 2-4 uur, ze hebben in totaal 7 plekken. Dus per dag kunnen ze max 14 man verwerken (7 's ochtends, 7 's middags). En dan deel je met o.a. reumapatiënten. Bovendien is de afdeling eigenlijk onderbezet, dus weet niet zeker of ze fulltime draaien, zeg maar.
Haha herkenbaarquote:Op woensdag 24 april 2013 09:18 schreef Nallie het volgende:
Nou ik merk bij mij dat cardio toch essentieel is voor t vetlaagje.
Ik kan nog zo netjes eten, maar dat laatste stukkie moet toch echt met sport.
Vroagah at ik gewoon een week netjes en dan was ik weer slank
Nou, in principe komt het zelden zover (want normaal gesproken is de planning veel beterquote:Op woensdag 24 april 2013 09:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En als je dikke pech hebt, wat gebeurt er dan. Heb je dit soort drama's dan dagelijks of erger?
![]()
.
quote:Op woensdag 24 april 2013 09:18 schreef Nallie het volgende:
Nou ik merk bij mij dat cardio toch essentieel is voor t vetlaagje.
Ik kan nog zo netjes eten, maar dat laatste stukkie moet toch echt met sport.
Vroagah at ik gewoon een week netjes en dan was ik weer slank
Die is verkast naar het BB-topique...quote:Op woensdag 24 april 2013 09:24 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Over bodypump, waar is marmar?
Maar ik gebruikte de woorden "volgens mij"quote:Op woensdag 24 april 2013 09:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En dit.
Ik kan er gewoon niet zo goed tegen als persoonlijke meningen als algemene waarheden worden verkondigd terwijl ik zeker weet dat het in sommige gevallen anders is. Iets met toon en muziek.
Geldt natuurlijk ook voor mijn eigen posts, ik maak me er namelijk zelf ook wel eens schuldig aan![]()
Was dat maar waar, maar helaasquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 09:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Was dat maar waar, maar helaas![]()
If anything, dan zorgt juist de Remicade ervoor dat ik méér last krijg van huidproblemen. Mgoed, als ik dan geen darm/buikproblemen heb, vind ik het prima
Wat heftig dat je bij een week vertraging al zoveel klachten hebtquote:Op woensdag 24 april 2013 08:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maandagmiddag (gelukkig toen ik al thuis was) nog een flinke aanval gehad. Duurde een uur, en daarna tot 22u in bed gelegen, zo kapot was ik ervan
Gelukkig heb ik morgen infuus! Blijkbaar had ik er al een ruim een week geleden moeten hebben, dus dat verklaart wel het e.e.a. Geen idee hoe dat verkeerd is gelopen, maar ergens heb ik iets verkeerd geteld qua datum. Stom stom stom, maar ja. Allang blij dat het morgen al kan. Eerstvolgende datum (na morgen) was 6 mei. Denk dat dat niet goed zou zijn afgelopen.
ik zit nu nog af te toe te klooien met de ademhaling. Dus ik hou het nog ff hierbijquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Das een goede start hoor. Is de 'rustige' variant van poweryoga, maar goed voor spieropbouw en flexibiliteit. Je moet houdingen lang vast houden. Bij ashtanga komt er iets meer theorie bij kijken, er zit meer flow in en de ademhaling is iets anders.
je zet spiermassa aan en je vet% wordt niet lager. Dan pas je ineens minder goed in je kledingquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Toen ik vrij actief Jillian deed werden m'n benen echt dikker: meer spier, maar zelfde vet. Net als Perr. Mocht ik ooit vrijetijd krijgen dan wil ik afwisselen met hardlopen.
Ik doe ook altijd 1 kilo!quote:Op woensdag 24 april 2013 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je altijd hetzelfde gewicht doet dan onderhoud je toch meer wat je al hebt? Terwijl als je zwaarder gaat je probeert meer spierweefsels te krijgen.
Maar 1kg is wel heel erg licht.
Hm... okequote:Op woensdag 24 april 2013 10:06 schreef _aurum_ het volgende:
Het is altijd het verhaal van input en output. Je lichaam past zich ook aan na verloop van tijd he. Dus ik het begin val je misschien wat af, maar je blijft hetzelfde eten of je gaat zelfs meer eten....
En het hangt er ook vanaf wat je eet, je zal toch meer eiwitten moeten eten om spiermassa aan te maken
Misschien ben ik ook gewoon raar hoor. Ik word altijd blij van zware gewichten en ik wil graag wat meer spier krijgen en zo.quote:
Met bier zo wild dat het schopt!quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 09:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die is verkast naar het BB-topique...
Zwaarder kunnen mijn armen ook nog niet altijd aanquote:Op woensdag 24 april 2013 10:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook gewoon raar hoor. Ik word altijd blij van zware gewichten en ik wil graag wat meer spier krijgen en zo.
Dat! Wel leuk voor haar dat het zo goed gaatquote:Op woensdag 24 april 2013 10:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt?Daar kom ik nu ook pas achter...
Klinkt goedquote:Op woensdag 24 april 2013 11:06 schreef V1z0R het volgende:
Vanavond lekker zelfgemaakte kofte
De pittige saus gister alvast gemaakt, dus vanavond alleen even de pita's in de oven en de kofte grillen en dan lekker vreten
Vreten
Nahquote:
Die griekse yoghurt, smaakt die nou ook anders dan gewone (volle) yoghurt?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik heb de boel maar even omgedraaid vandaag. Er moet nog wel meer bij, is ongeveer lijstje:
O: smoothie banaan, jus, frambozen en havermout
L: 150 gram zalmfilet, groene asperges, broccoli en avocado
T: appel
D: pomoensoep en twee rijstwafels met hummus komkommer en paturain met zalm en komkommer.
S: uur en kwartier yogales
T: Griekse yoghurt met rabarberjam
Griekse yoghurt is heerlijk!quote:Op woensdag 24 april 2013 11:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die griekse yoghurt, smaakt die nou ook anders dan gewone (volle) yoghurt?
Ik vind van wel. Hij smaakt nog steeds lekker vol, maar toch frisser dan volle yoghurt of kwark. Voor mijn gevoel vult het beter.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die griekse yoghurt, smaakt die nou ook anders dan gewone (volle) yoghurt?
Ja, pilates vind ik wel leuk om te doen. Maar net als jij woon ik in een boerengat wat achteraf en ik heb werkelijk geen idee waar ik hier pilates kan doen. Cursus is wel noodzakelijk, omdat juist bij pilates de houding alles is.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:25 schreef V1z0R het volgende:
Zou pilates of zo dan niet iets voor je kunnen zijn, tink?
In 2009 had ik echt een prima figuur. (ja, ja, (valse) bescheidenheid is mij vreemdquote:Op woensdag 24 april 2013 11:23 schreef Tinkepink het volgende:
Zit het BB-topic even door te scrollen en stuitte op de de squattende vrouwen. En zag daar bevestigd wat ik eigenlijk al wist: van squatten krijg je stevige benen en billen. Mooi, zolang je naakt bent. Maar met kleren aan zou het de indruk kunnen wekken dat je eh... dik bent.
Dat wil ik dus niet.
Dus, wat doen jullie om je benen slank en gespierd te houden/krijgen?
Ik neig nu toch wel weer heel erg naar cardio i.c.m. met maximaal 2x per week kracht.
Als je dat dilemma oplost krijg je een stickertje. Doe mij de billen die bij squatten horen, maar niet de bijbehorende benen. Voeg daar een smalle taille aan toe en ik word gelukkig.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:23 schreef Tinkepink het volgende:
Zit het BB-topic even door te scrollen en stuitte op de de squattende vrouwen. En zag daar bevestigd wat ik eigenlijk al wist: van squatten krijg je stevige benen en billen. Mooi, zolang je naakt bent. Maar met kleren aan zou het de indruk kunnen wekken dat je eh... dik bent.
Dat wil ik dus niet.
Dus, wat doen jullie om je benen slank en gespierd te houden/krijgen?
Ik neig nu toch wel weer heel erg naar cardio i.c.m. met maximaal 2x per week kracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |