quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:14 schreef the85mc het volgende:
Heb al de hele dag dat nieuwe nummer van daft punk in mijn hoofd. Wordt nu bijna irritant.. En weer flink stuk op de mtb gedaan, iets van 50 km. Niet heel snel, maar ging wel aardig. Eerste keer van t seizoen dat ik weer echt 'ver' heb gefietst.
Nu proberen te slapen, al ben ik totaal niet moe. Heb nog energie voor 10!
Misschien kan ik beter wat melatonine nemen, anders word ik morgen wel moe wakker. Handig dat overleggen met jezelf..
Want een regenpak dragen bevordert de werklust?quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mogguh. Geen zinen het regent. Regenpak maar aan dus.
Vreemde kantooretiquette.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Want een regenpak dragen bevordert de werklust?
Nee, dat sloeg uiteraard op 'en het regent', wijsneusquote:Op dinsdag 23 april 2013 07:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Want een regenpak dragen bevordert de werklust?
Haha ieh. Uhm een fietsparaplu anders?quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:39 schreef Viking84 het volgende:
Iew, zweten in je regenpak. Ik ruik nu al niet echt fris meer.
Iemand ervaring met zo'n Goretex-jas?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha ieh. Uhm een fietsparaplu anders?
Alleen regenkleding dragen als het echt heel erg hard regent, in geval van miezerregen blijf je met een fleece ook droog genoeg.quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:39 schreef Viking84 het volgende:
Iew, zweten in je regenpak. Ik ruik nu al niet echt fris meer.
Iemand ervaring met zo'n Goretex-jas?
Thanks!quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Alleen regenkleding dragen als het echt heel erg hard regent, in geval van miezerregen blijf je met een fleece ook droog genoeg.
Schoon t-shirt meenemen en aantrekken op je werk.
Deo op je werk neerzetten.
En een ademende regenjas kopen. Ik heb jarenlang met zo'n soort jas gefietst:
[ afbeelding ], werkte uitstekend! Ding bedekte mn dijbenen en dat is echt meer dan genoeg bij het fietsen.
Nog steeds dik! Het slapen wordt minder, want een fijne houding vinden wordt lastiger nu Kukident wat zwaarder wordt. Probeer maar eens lekker te slapen met een zak aardappelen op je buik geplaktquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat sloeg uiteraard op 'en het regent', wijsneus. Hoe is het nu?
ik denk de hele tijd dat kukident een kat is.. Weet ook niet waarom..quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nog steeds dik! Het slapen wordt minder, want een fijne houding vinden wordt lastiger nu Kukident wat zwaarder wordt. Probeer maar eens lekker te slapen met een zak aardappelen op je buik geplakt.
Dat zou een verrassing zijn!quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:32 schreef the85mc het volgende:
[..]
ik denk de hele tijd dat kukident een kat is.. Weet ook niet waarom..
Vind je het geen mooie naam ofzo?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:34 schreef the85mc het volgende:
heeft niet iemand hier een kat die kukident heet? Of.. in IRL. Ik weet het niet, ik leg wel de link kukident en kat.
Ik denk eerder aan een kuiken, maar dat is volgens mij ook waar die naam vandaan komt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:32 schreef the85mc het volgende:
[..]
ik denk de hele tijd dat kukident een kat is.. Weet ook niet waarom..
Ik legde een voedingskussen om me heen (onder buik, tussen benen door naar rug), als ik dan omdraaide hoefde ik het kussen niet te verplaatsen. Maar het was wel warm idd... Jammer dat het voor jou niet werkt!quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja heb ik en geprobeerd, maar ik vind het 3x niks. Veel te warm en ik draai teveel van rug naar zij en weer naar andere zij. Elke keer hannesen met dat ding. Nee...
Met een beetje geluk kún je binnenkort niet eens meer teveel van rug naar zijn en weer naar je andere zij draaien. Althans, niet zonder hulpquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja heb ik en geprobeerd, maar ik vind het 3x niks. Veel te warm en ik draai teveel van rug naar zij en weer naar andere zij. Elke keer hannesen met dat ding. Nee...
Schat, niemand hier heeft een kat die kukident heeftquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef the85mc het volgende:
oh wacht eens, heeft Conleche geen kat die kukident heet? of bedoelt ze daar ook wat anders mee
Conleche heeft niet eens een katquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef the85mc het volgende:
oh wacht eens, heeft Conleche geen kat die kukident heet? of bedoelt ze daar ook wat anders mee
Ik heb er eentje op m'n rug en ik kan er niet bijhijijijijijijquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mega pukkels op mijn gezicht. Ik lijk wel een puisterige puber
Even checken: je weet wel wat Kukident is tochquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef the85mc het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Even checken: je weet wel wat Kukident is toch
Dan is het goedquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:32 schreef the85mc het volgende:
Haha, ja ik heb wat dingen door elkaar gehaald.. En ik weet wat kukident is jaAnyway, maakt ook niet uit. Tijd voor meer koffie.
Met je rug tegen een boomstam aanschuren?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb er eentje op m'n rug en ik kan er niet bijhijijijijijij
Co heeft een Koek, da's een hond. En de Koek is vast heel beledigd nuquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef the85mc het volgende:
Koekidentquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Co heeft een Koek, da's een hond. En de Koek is vast heel beledigd nu.
Je gezicht erop doen? Wat is dat?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Met je rug tegen een boomstam aanschuren?![]()
Ik ga mn gezicht erop doen. Hoop dat er nog wat van te maken valt
Opmakenquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je gezicht erop doen? Wat is dat?
Het is geen jeukende bult, maar hij is wel rood en pijnlijk en het is gewoon irritant dat hij er zit.
Dat zeg ik ook altijdquote:
Uh nee. Ik heb een hond. En die heet Koek. Dat begint idd met een K.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:20 schreef the85mc het volgende:
Watte?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Uh nee. Ik heb een hond. En die heet Koek. Dat begint idd met een K.
[ afbeelding ]
En dan nog 8 daarvan.
Oh ja d'ohquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:19 schreef anna82 het volgende:
[..]
SPUIT 11
Heb ik hem goed, heb ik hem goed?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:19 schreef anna82 het volgende:
[..]
SPUIT 11
Heb ik hem goed, heb ik hem goed?
11 spuiten??? Bedoel je niet spuit 11?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Uh nee. Ik heb een hond. En die heet Koek. Dat begint idd met een K.
[ afbeelding ]
En dan nog 8 daarvan.
Een verdrinkingsdood?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Homeopaten zonder grenzen![]()
"We maken je beter met zwaar verdunde stofjes al betekent het je dood!"
iets, niets, biets?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil aan een collega bewijzen dat er echt wel een woord is dat rijmt op 'waterfiets'. Hebben jullie suggesties?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:49 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Een verdrinkingsdood?
* Mufasa208 krijgt steeds meer zelfstandig dagen.
Had vandaag ook een patient met elleboogklachten, maar kwam er maar niet achter wat hij nou allemaal vertelde. Sta je daar met: dafuq? Elleboog vastpakken, bewegen, testen. Strekkingsbeperking aantreffen en dat doorbewegen. Patient bijna klachtenvrij.
Als je je duim naar buiten draait, aan welke kant van jouw elleboog dan? De binnen of buitenzijde?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Nice!
Ik heb ook wel eens elleboogklachten lately, enig idee?![]()
Denk teveel computeren, voor werk en prive
![]()
Euh binnenkant denk ik zo!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:00 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Als je je duim naar buiten draait, aan welke kant van jouw elleboog dan? De binnen of buitenzijde?
Snaterfiets, paterfiets, ziejelaterfiets!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Rijmen op waterfiets?? Dat is toch niets?
Nee, 'niets\ mag dus niet. En 'nies' oid rijmt niet op 'fiets'quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:59 schreef Mufasa208 het volgende:
Spies, Mies, nies.
Pak er een rijmwoordenboek bij.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Snaterfiets, paterfiets, ziejelaterfiets!</koningslied-niveau>
Taal is altijd in ontwikkeling jeweettoch! Nu heb ik het gezegd dus nu bestaat hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Paksoi rijmt niet op waterfietsquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is paksoi toch lekker... dussssssssssssssssss, dat gezegd hebbende ga ik weer verder met nutteloze dingen doen
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ga-op-je-giechel-en-krijg-een-optater-fiets!
En dan hebben we natuurlijk nog de...:Hahaha, die gaat naar collega!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*linkje copy paste*
Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Euh binnenkant denk ik zo!De holle kant, zeg maar
Brain capacity is low at the moment.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, 'niets\ mag dus niet. En 'nies' oid rijmt niet op 'fiets'.
Oooh derpquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:15 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Als je dan je duim naar buiten draait, de binnen of buitenzijde van de holle kant? :p
Is het ploppen pijnlijk?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oooh derpScuzi
Buitenkant!
Ik kan met polsendraaien ook ineens mega-goed ploppen/knakken
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mufasa208 op 23-04-2013 16:34:34 ]
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ga-op-je-giechel-en-krijg-een-optater-fiets!
En dan hebben we natuurlijk nog de...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:27 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Is het ploppen pijnlijk?
Je hebt toch niet getennist met je muis?
Maar het klinkt als.... Pijn aan de buitenzijde van je elleboog, duh!
Kunnen verscheidene dingen zijn. Peesaanhechting, tenniselleboog of de elleboog zelf.
Als je knijpt met die hand, doet het daar dan ook zeer? En dan goed hard in iets knijpen.Neuh niet zozeer op alle vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(heb de muurtest maar niet gedaan
) Het zeurt alleen, komt meestal gedurende de dag opzetten en zit dan in elleboog en soms onderarm/pols. Dacht dat het misschien kwam door te lang met mousepad werken, doe ik namelijk wel eens
![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Gelukkig! :pquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Neuh niet zozeer op alle vragen(heb de muurtest maar niet gedaan
) Het zeurt alleen, komt meestal gedurende de dag opzetten en zit dan in elleboog en soms onderarm/pols. Dacht dat het misschien kwam door te lang met mousepad werken, doe ik namelijk wel eens
![]()
Bent u fysio?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:36 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Gelukkig! :p
Dat kan heel goed.pauzes nemen en onderarm rekken.
Okidoki!quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:36 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Gelukkig! :p
Dat kan heel goed.pauzes nemen en onderarm rekken.
No problemo.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okidoki!Dank u voor deze analyse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |