Wat een onzin. Hij zegt gewoon dat hij niet zoals Ronaldo bij een mindere club moet beginnen en gelijk al naar de wereldtop moet. Niet achter elke boom wat zien vrind.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Op maandag 22 april 2013 21:47 schreef Chase_Utley het volgende: Wat een onzin. Hij zegt gewoon dat hij niet zoals Ronaldo bij een mindere club moet beginnen en gelijk al naar de wereldtop moet. Niet achter elke boom wat zien vrind.
Inderdaad, laten we realistisch zijn, PSV is gewoon een derde rangs club op Europees niveau. Dan mag dat ook best gezegd worden.
Wat een onzin. Hij zegt gewoon dat hij niet zoals Ronaldo bij een mindere club moet beginnen en gelijk al naar de wereldtop moet. Niet achter elke boom wat zien vrind.
Volgens mij bedoelt Ronaldo dat zijn situatie anders was dan die van Neymar; Ronaldo was 17 toen ie naar PSV kwam (uit mijn hoofd) verre van gearriveerd nog, wel een toptalent natuurlijk. Neymar is 20 en al verder, ook bekender (en naast toptalent al een ster). Dan kun je een station wel overslaan.
In die context moet je het volgens mij zien, en er niet teveel achter zoeken.
PSV was nu eenmaal zijn eerste club toen ie in Europa ging spelen, vandaar dat ie het noemde.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
Op dinsdag 23 april 2013 11:03 schreef Caland het volgende: Ik vraag mij dan altijd af hoe zoiets naar buiten komt. Stiekem toch Bommeltje die hiervoor de credits wilt krijgen?
Raiola en Thijs zijn dik hè. Bommel heeft Raiola. Dat zal de link zijn.
Op dinsdag 23 april 2013 11:03 schreef Caland het volgende: Ik vraag mij dan altijd af hoe zoiets naar buiten komt. Stiekem toch Bommeltje die hiervoor de credits wilt krijgen?
Zolang Koeman en consorten blijft mekkeren over PSV is het heel verstandig om zoals van Bommel doet wat mentaliteit te tonen. Niet voor niks dat Slegers het op Twitter smijt.
Op dinsdag 23 april 2013 12:10 schreef Buitendam het volgende: Zolang Koeman en consorten blijft mekkeren over PSV is het heel verstandig om zoals van Bommel doet wat mentaliteit te tonen. Niet voor niks dat Slegers het op Twitter smijt.
Dat ze maar resultaat tonen en gewoon 3 keer winnen. Dat zie ik echter niet gebeuren
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Pieters heeft gewoon ritme nodig, hij heeft in 1,5 jaar nauwelijks gespeeld.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Op dinsdag 23 april 2013 12:10 schreef Buitendam het volgende: Zolang Koeman en consorten blijft mekkeren over PSV is het heel verstandig om zoals van Bommel doet wat mentaliteit te tonen. Niet voor niks dat Slegers het op Twitter smijt.
Dat en laten we ook niet vergeten dat Pieters sowieso nooit een echte geweldenaar is geweest in verdedigend opzicht.
uitgegroeid tot een prima linksback voor PSV en basisspeler van Oranje. Op het gebied van linksbacks was hij gewoon prima, daar is het nu eenmaal dun gezaaid.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
uitgegroeid tot een prima linksback voor PSV en basisspeler van Oranje. Op het gebied van linksbacks was hij gewoon prima, daar is het nu eenmaal dun gezaaid.
Je zegt het zelf al. Het was geen Numan, Lee of Heintze om er maar eens een paar te noemen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Alex eet Marcelo op als hij 1 grote bek heeft, Alex
Alex one man defence
Sierd zei het ook al tijdens Barça - PSG, met Alex was PSV kampioen, al voor de winterstop
Die man stond in de 16 van Barça, 10 seconden later haalt hij de bal weg uit de eigen 16..
Zo dat was mijn fap momentje
Alex was door zijn fysiek, snelheid en pure verdedigersinstinct idd in staat om ontzettend veel in zijn eentje op te lossen. Dat was echt fenomenaal . Vond hem persoonlijk bij PSV beter dan Jaap Stam.
Je zegt het zelf al. Het was geen Numan, Lee of Heintze om er maar eens een paar te noemen.
tja die lopen er sowieso weinig meer rond.
Sorry heren, maar hier moet ik toch even om komen lachen in jullie topic
quote:
Ook bij Jong PSV heeft Erik Pieters gisteravond gewerkt aan zijn status als schlemiel van dit seizoen. De verdediger maakte een eigen doelpunt in de met 6-4 verloren wedstrijd bij de beloften van FC Twente. De international was ook medeschuldig aan twee andere tegengoals.
Pieters miste het grootste deel van dit seizoen al door een gebroken middenvoetsbeentje en verwondde na zijn rentree tegen PEC Zwolle in januari zijn onderarm na een klap door een ruit. Ook dat kostte hem drie maanden.
Twee weken geleden, bij weer een rentree tegen Ajax, was Pieters met een fout verantwoordelijk voor de beslissende 2-3, die PSV zo goed als kansloos maakte in de titelrace.
Hoe lang ligt hij nog vast? Op deze manier gaat hij natuurlijk nooit meer opbrengen wat Newcastle destijds volgens de geruchten bereid was te betalen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Op woensdag 24 april 2013 11:40 schreef HL_Dog43 het volgende: Paar topics geleden werd de naam Kyle Ebicilio, en zoals ik al dacht komt ie niet naar PSV. Hij kiest voor Twente. Jammer, maar logisch.
Wat lul je nou slap man, Alex stamt zeker af van wat jij neger noemt
Nee. Alex stamt af van een Gorilla.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij is nu inderdaad een neger.
Witte of Albinoneger (negrus blancus) Deze neger onderscheidt zich van de andere negersoorten door zijn opvallend witte huidskleur. Deze huidskleur wordt ontwikkeld tijdens de puberteit, de witte neger wordt dus oorspronkelijk geboren als een andere neger en ontwikkelt vervolgens zich verder tot witte neger. Wetenschappers hebben tot op heden toe geen flauw idee hoe dit vreemde verschijnsel zich heeft kunnen voordoen. De witte neger is overigens zeer zeldzaam, maar u kent allen wel het goede voorbeeld Michael Jackson. Hij vertoont enkele trekjes die bij alle bekende witte negers voorkomen, namelijk:
Een onverbeterlijke neiging tot het maken van slechte muziek Een lelijke neus, die ondertussen reeds vervangen blijkt te zijn De grote droom tot het bezitten van een eigen pretpark ... Het fenomeen witte neger wordt onderzocht door het International Panel on Color Change
Witte neger is ook een bijnaam voor soulzangers/zangeressen.
Voorbeeld:"Dat geile, blanke gospelzangeresje is een echte witte neger, zo'n stem!" Het is niet duidelijk of dit terugslaat op eventuele pedofiele trekjes of gebruikt wordt omdat deze individuen doorgaans dikke lippen en een lelijke neus hebben.
ook pas sinds McClaren weg is, die was hetzelfde als Advocaat. En het is bij PSV waarschijnlijk dat er een jeugdige trainer komt. Volgens mij heeft Kyle ook nog eens minder concurrentie bij PSV, gaat wat weg bij PSV en in de jeugd loopt toch niks rond wat op hem lijkt. Daar waar Twente nog een zooi buitenlandse talenten heeft aangetrokken.
Vind Cocu alleen wat te zwak nog, zie hem niet als hoofdtrainer eigenlijk.
Ik heb Cocu hoog zitten, maar om heel eerlijk te zijn zie ik in Frank de Boer veel meer een toptrainer dan in Cocu. Vraag me ook af of ie misschien ook niet te introvert is.
Zag Zanka maandag spelen tegen Jong FC Twente. Die man (en Pieters trouwens ook) hebben werkelijk NIKS goed gedaan. Wát een drama achterin
Rustig brengen!
Maar treurig ja. Van Pieters is nog enigszins te begrijpen dat hij totaal uit vorm is. Maar Zanka heeft gewoon geen excuses voor zijn dramatische spel. We kunnen bijna het label miskoop uit de la trekken ben ik bang.
Maar treurig ja. Van Pieters is nog enigszins te begrijpen dat hij totaal uit vorm is. Maar Zanka heeft gewoon geen excuses voor zijn dramatische spel. We kunnen bijna het label miskoop uit de la trekken ben ik bang.
Ben sowieso erg geschrokken van het niveau van Jong PSV. Vond eigenlijk alleen Depay en Hiljemark een voldoende scoren
dat zou een keer aardig zijn ipv dat alles instort na de winterstop
Ben sowieso erg geschrokken van het niveau van Jong PSV. Vond eigenlijk alleen Depay en Hiljemark een voldoende scoren
En ja, Zanka is wmb een miskoop
was geen koop
Helaas was het geld op anders had hij ook miljoenen gekost.
best moeilijk bij een aflopend contract
De prijzen van de seizoenskaarten blijven volgend seizoen gelijk. Netjes, maar ook begrijpelijk en terecht. Ik kan me voorstellen dat ze bang zijn voor een leegloop.
Op donderdag 25 april 2013 15:33 schreef Lemming22 het volgende: De prijzen van de seizoenskaarten blijven volgend seizoen gelijk. Netjes, maar ook begrijpelijk en terecht. Ik kan me voorstellen dat ze bang zijn voor een leegloop.
Koopje dus als je de kampioen van volgend jaar wilt zien!!
Op woensdag 24 april 2013 15:58 schreef GGMM het volgende: Kyle Ebecilio heeft dus voor Twente gekozen ipv PSV? Dat vind ik wel treurig tbh
Dit snap ik nog steeds niet, waarom Twente, wie is er daar als speler nou beter geworden de afgelopen jaren? Of heeft de nieuwe coach een briljante visie en heeft hij Ebecilio weten te overtuigen.
Dit snap ik nog steeds niet, waarom Twente, wie is er daar als speler nou beter geworden de afgelopen jaren? Of heeft de nieuwe coach een briljante visie en heeft hij Ebecilio weten te overtuigen.
Ik denk dat het te maken heeft met geld en Feyenoord homies...
Misschien is daar een basispekkie een zekerheidje. Of goede secundaire arbvw. Of aantrekkelijke opties/bonussen in het contract. Zal wel een reden hebben.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Dit inderdaad. Het swag gehalte is bij Twente ook vrij hoog. Zo'n speler is niets aan verloren, PSV moet blij zijn dat ze niet weer zo'n hip-hop figuur er bij krijgen.
Misschien is daar een basispekkie een zekerheidje. Of goede secundaire arbvw. Of aantrekkelijke opties/bonussen in het contract. Zal wel een reden hebben.
Voornaamste reden is denk ik dat Twente al zaken kan doen en PSV moet wachten om te kijken wie er weg gaat en wat die dan opleveren.
Maar ik kan het ook fout hebben..
Bij PSV kon hij blijkbaar meer verdienen. Maar verder toch wel opvallend ja. Misschien kon PSV hem inderdaad nog een minder concreet (en dus minder interessant) plaatje schetsen nu ze nog niet weten wat gebeurt met Strootman, Van Bommel, Toivonen en in mindere mate Wijnaldum.
Zonder gekigheid. Voor zover ik begrepen had uit een interview met Thijs Slegers gaan er in de zomer een hoop spelers weg om balans terug te krijgen in het elftal. Een beetje hetzelfde probleem wat Brands bij AZ ook al had veroorzaakt door te veel type's met dezelfde persoonlijkheid aan te kopen.
Weer zo'n type jongen aantrekken zou dan inderdaad een onlogische keus zijn.
Voornaamste reden is denk ik dat Twente al zaken kan doen en PSV moet wachten om te kijken wie er weg gaat en wat die dan opleveren.
Denk ik niet. PSV was al bereid om m over te nemen. Net als Anderlecht. Hij heeft alleen (duidelijk) voor Twente gekozen. Dat PSV hierdoor niet kan beloven hoeveel kans hij heeft om aan spelen toe te komen heeft er wel mee te maken denk ik inderdaad. Terwijl Twente dit wel kan, omdat ze waarschijnlijk inspelen op een vertrek van Fer. En zelfs als hij niet vertrekt, kunnen ze ook nog samen spelen.
Zonder gekigheid. Voor zover ik begrepen had uit een interview met Thijs Slegers gaan er in de zomer een hoop spelers weg om balans terug te krijgen in het elftal. Een beetje hetzelfde probleem wat Brands bij AZ ook al had veroorzaakt door te veel type's met dezelfde persoonlijkheid aan te kopen.
Weer zo'n type jongen aantrekken zou dan inderdaad een onlogische keus zijn.
Ik hoop het. Moet het nog maar zien. De prima donna's zullen zich waarschijnlijk toch te goed voelen voor de meeste geinteresseerde clubs.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Ik ga een seizoenskaart aanvragen voor volgend seizoen.Is vak p of r een beetje een leuk vak op de noordtribune?En rij 19-23 is dan vooraan?Of rij 3-5?
Op donderdag 25 april 2013 20:53 schreef Tallie1982 het volgende: Oh ik zie net dat je hiervoor een certificaat nodig hebt.Dan wordt het O of S..zijn dat goeie vakken om te zitten?
Allebei goed. O is iets rustiger, S is ook mooi vakje. Op S sta je trouwens op O zit je. Zelf zit ik op M, maar ik sta nog wel eens op S-T-U. Het is allemaal goed.
Jawel man!! Groot talent kans geven KK-Advocaat met ze kut tiem PSV ga kapot aan Brantdzzz!!!!!!!!!!!
Je kunt het in het belachelijke trekken, maar de hoeveelheid geld wat er uit is gegeven en waaraan dan kun je rustig stellen dat Brands een bizar groot aandeel heeft in de misere waar de club nu in zit.
Heeft die gast een bende bijeen geraapt voor de absolute hoofdprijs, zeg
Je kunt het in het belachelijke trekken, maar de hoeveelheid geld wat er uit is gegeven en waaraan dan kun je rustig stellen dat Brands een bizar groot aandeel heeft in de misere waar de club nu in zit.
Heeft die gast een bende bijeen geraapt voor de absolute hoofdprijs, zeg
Ik deed een PN-er na die net las dat Brenet misschien vertrekt.
Die jongen kan serieus wel voetballen, maar heeft gewoon ervaring nodig op niveau. Ik zou proberen om hem te verhuren, of anders een terugkoop-clausule opnemen.
Ik twijfel of hij ooit het niveau voor het eerste zal halen, maar onmogelijk is het niet.
Die jongen kan serieus wel voetballen, maar heeft gewoon ervaring nodig op niveau. Ik zou proberen om hem te verhuren, of anders een terugkoop-clausule opnemen.
Ik twijfel of hij ooit het niveau voor het eerste zal halen, maar onmogelijk is het niet.
Verhuur m maar lekker inderdaad. Ik weet het nog zo niet met Brenet.
Tja, als hij het niveau van onze rechtsbacks van dit seizoen niet ontsteeg heb ik er een hard hoofd in.
Allebei goed. O is iets rustiger, S is ook mooi vakje. Op S sta je trouwens op O zit je. Zelf zit ik op M, maar ik sta nog wel eens op S-T-U. Het is allemaal goed.
Hoe weet ik welke vakken je staat en welke niet... staat niet op de plattegrond erbij?
Hoe weet ik welke vakken je staat en welke niet... staat niet op de plattegrond erbij?
Op Oost sta je, en op S-T-U. Je ziet overal goed op Noord, ligt eraan wat je zelf fijner vindt. Zijkanten of midden.. Ik vind het midden niks bv, maar het is wel duurder. En 1e ring is altijd beter vind ik
Op Oost sta je, en op S-T-U. Je ziet overal goed op Noord, ligt eraan wat je zelf fijner vindt. Zijkanten of midden.. Ik vind het midden niks bv, maar het is wel duurder. En 1e ring is altijd beter vind ik
Waarom vind je het midden niks?Je ziet dan toch veel meer?Als je de 1e ring hebt welke rij is dan het laagste?Die met de hoogste nummers stoelen?
Koeman: 'eens kijken of PSV ook met de druk in Enschede om kan gaan'
27 april 2013
Ronald Koeman liet vrijdag nogmaals weten dat drie overwinningen voor Feyenoord voldoende moeten zijn voor de tweede plaats. Hij richtte daarbij zijn pijlen nog maar eens op PSV. 'Tegen AZ is er gewonnen,' aldus Koeman in het Algemeen Dagblad over PSV. 'Maar ze spelen op de slotdag nog in Enschede tegen FC Twente, eens kijken of ze ook daar met de druk kunnen omgaan. Wij moeten zelf gewoon drie keer winnen. Dat zou voor ons voldoende moeten zijn voor plek twee.'
Daar is hij weer hoor met zijn wekelijkse praatje over PSV. Hij is echt bang dat Feyenoord het niet gaat redden hè?
Het gaat ook om formulering. Ik vind het een stuk netter om te zeggen dat je zelf de druk hoog wilt houden op de concurrentie, dan ik moet nog maar eens zien of de concurrentie met de druk om kan gaan. De boodschap is hetzelfde, het toontje een stuk irritanter.
Op zaterdag 27 april 2013 08:57 schreef Lemming22 het volgende: Het gaat ook om formulering. Ik vind het een stuk netter om te zeggen dat je zelf de druk hoog wilt houden op de concurrentie, dan ik moet nog maar eens zien of de concurrentie met de druk om kan gaan. De boodschap is hetzelfde, het toontje een stuk irritanter.
Ik heb de persconferentie niet gezien dus weet niet hoe het gezegd is, de geschreven pers heeft er altijd een handje van om quotes op een bepaalde manier neer te zetten, als je dan later ziet op wat voor vraag een trainer zoiets zegt lijkt het heel anders te liggen.
Waarom vind je het midden niks?Je ziet dan toch veel meer?Als je de 1e ring hebt welke rij is dan het laagste?Die met de hoogste nummers stoelen?
Ja maar ik vind het niet fijn kijken. Je kan toch even een plattegrondje opzoeken? Of kvk bellen.. Rij 1 is vooraan natuurlijk. Stoelnummers zijn gewoon van links naar rechts ofzo
Dat doet Advocaat toch ook over Ajax, is gewoon de gebruikelijke persconferentie bullshit
[..]
Al doet Koeman het alleen elke persco. Vorige week zou PSV sowieso geen 3e worden, nu is ie alweer voorzichter. Benieuwd wat komende week zijn mening is
Al doet Koeman het alleen elke persco. Vorige week zou PSV sowieso geen 3e worden, nu is ie alweer voorzichter. Benieuwd wat komende week zijn mening is
Wat ik al zei, ik heb het niet gezien, geschreven pers neem ik altijd met een korreltje zout
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even samengevoegd
[ Bericht 18% gewijzigd door mrstylo op 27-04-2013 16:00:54 ]
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even samengevoegd [ afbeelding ]
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even samengevoegd [ afbeelding ]
Als hij nu teletekst opzet, schijt hij 7 kleuren stront
In tegenstelling tot wat 99% hier denkt, vind ik dat Van Bommel gewoon nog een jaartje door moet gaan. Er zit hier wel een grote maar aan, want er moet sowieso een versterking in de verdediging komen. Van Bommel heeft doordat het allemaal zo uitermate zwak samenhing, veel meer moeite gehad om zich staande te houden. Als iedereen gewoon zijn taak goed uitvoert, kan Van Bommel nog van betekenis zijn volgend seizoen.
Op zaterdag 27 april 2013 20:55 schreef HL_Dog43 het volgende: In tegenstelling tot wat 99% hier denkt, vind ik dat Van Bommel gewoon nog een jaartje door moet gaan.
Dit is dan wel weer typisch voor de samenleving misschien wel:
quote:
Een voor een kwamen ze na een kort maar soms enigzins dwingend verzoek bij mijnheer voor een kort gesprekje, een hartelijke handruk en een fotomoment.
Waarom moet dat nou weer dwingend zijn? Als een levenslange supporter van PSV, die jarenlang bij Philips heeft gewerkt in de catacomben is ga je daar toch gewoon even mee op de foto man, je zegt even hoi en die man heeft de dag van zijn, helaas, nog korte leven.
Edit: Of ik begrijp het verkeerd aangezien verder op staat dat ze het allemaal graag deden.
Ik vind het zo mooi dat dit geregeld werd. Ook de voorgaande keren werd het voor andere mensen ook geregeld. Ik stond op een gegeven moment een paar stappen van de man af en ik zag zijn gezicht en dat was zo mooi.
Dit is dan wel weer typisch voor de samenleving misschien wel:
[..]
Waarom moet dat nou weer dwingend zijn? Als een levenslange supporter van PSV, die jarenlang bij Philips heeft gewerkt in de catacomben is ga je daar toch gewoon even mee op de foto man, je zegt even hoi en die man heeft de dag van zijn, helaas, nog korte leven.
Edit: Of ik begrijp het verkeerd aangezien verder op staat dat ze het allemaal graag deden.
Het zou me van een aantal spelers niks verbazen mocht het daadwerkelijk zo zijn. Waarschijnlijk te druk bezig met twitter in de kleedkamer om even zo'n oude man een hand te geven.
Op zaterdag 27 april 2013 20:55 schreef HL_Dog43 het volgende: In tegenstelling tot wat 99% hier denkt, vind ik dat Van Bommel gewoon nog een jaartje door moet gaan. Er zit hier wel een grote maar aan, want er moet sowieso een versterking in de verdediging komen. Van Bommel heeft doordat het allemaal zo uitermate zwak samenhing, veel meer moeite gehad om zich staande te houden. Als iedereen gewoon zijn taak goed uitvoert, kan Van Bommel nog van betekenis zijn volgend seizoen.
Het is natuurlijk prachtig dat hij is terug gekomen en dat eerbetoon verdient hij ook en hij mag van mij doorgaan hoor maar hij heeft toch ook heel veel wedstrijden verzaakt, daar wordt snel overheen gestapt.
Het is natuurlijk prachtig dat hij is terug gekomen en dat eerbetoon verdient hij ook en hij mag van mij doorgaan hoor maar hij heeft toch ook heel veel wedstrijden verzaakt, daar wordt snel overheen gestapt.
Verzaakt heeft hij nooit. Maar begrijp wat je bedoelt
Mertens trouwens ook gewoon al weer op 15 goals en 16 assists oid. Zo jammer dat hij het nog niet laat zien tegen ploegen als Ajax, Feyenoord en Vitesse. Dan hadden we echt goud geld voor die jongen gekregen.
Verzaakt? Dan kun je meerdere spelers aanrekenen. Mertens bijvoorbeeld, die stelselmatig in toppers door het ijs zakt. Van Bommel heeft echt geen slecht seizoen gedraait. Maar met een defensie als deze, was hij zelfs als 26 jarige overlopen.
Harry van Raaij hoopt dat Mark van Bommel nog een jaar bij PSV blijft. De middenvelder kreeg zaterdagavond in de slotfase van PSV-FC Groningen (5-2) een mooi eerbetoon van de supporters. Van Raaij zei zondag dat de Limburger eigenlijk geen mooier afscheid kan wensen. "En een beter hoogtepunt bestaat ook niet."
Het gezang van de supporters beïnvloedt geenszins zijn keuze om na dit seizoen te stoppen of niet, zo verzekerde Van Bommel na afloop. Van Raaij was diep onder de indruk. "Misschien werkt het wel averechts", reageerde de oud-voorzitter zondag bij Omroep Brabant. "Ze zeggen dat iemand op zijn hoogtepunt moet stoppen. Een beter hoogtepunt en een beter afscheid kun je niet krijgen."
Van Raaij is positief gestemd over het aanblijven Van Bommel. "Ik verwacht dat hij nog een jaar blijft. Dat hoop ik ook. Hij heeft me nog niet gebeld voor advies, maar Mark kan die beslissing zelf wel nemen."
Beetje lacherig doen over de rug van die oude (ondertussen lichtelijk seniele) man. Onder zijn bewind als voorzitter werd er tenminste nog wat gewonnen. Harry was een succesvollere voorzitter en meer voetbalmens dan dat Tiny Sanders de veredelde melkboer ooit zal worden.
Schakelde net telaat in maar hoorde m iets zeggen van ja ze hebben bijna 100 competitiedoelpunten maar als wij 3x winnen worden we 2e
Je moet iets proberen als je gewoon afhankelijk bent van de resultaten van anderen. Maar de "psychologische oorlogsvoering" heeft inmiddels wel erg sneue vormen aangenomen.
Op zondag 28 april 2013 14:59 schreef tja77 het volgende: Beetje lacherig doen over de rug van die oude (ondertussen lichtelijk seniele) man. Onder zijn bewind als voorzitter werd er tenminste nog wat gewonnen. Harry was een succesvollere voorzitter en meer voetbalmens dan dat Tiny Sanders de veredelde melkboer ooit zal worden.
Je moet iets proberen als je gewoon afhankelijk bent van de resultaten van anderen. Maar de "psychologische oorlogsvoering" heeft inmiddels wel erg sneue vormen aangenomen.
Kijk dat je een keer zoiets roept is niks mis mee, maar elke week zoals koeman, tsja
Daarna niet wil je zeggen? Zijn opvolgers die met veel bombarie aankondigden PSV weer gezond te maken hebben de club op de rand van het faillissement gebracht.
Koeman is gewoon bang dat ze het niet gaan redden. Dus dan maar zo hard en vaak mogelijk roepen dat PSV geen tweede wordt. Om toch nog wat hoop uit te kunnen putten. Bekend psychologisch fenomeen wel. Inmiddels is het zo sneu, dat ik om elke wanhopiger wordende poging wel moet lachen eigenlijk.
Koeman is gewoon bang dat ze het niet gaan redden. Dus dan maar zo hard en vaak mogelijk roepen dat PSV geen tweede wordt. Om toch nog wat hoop uit te kunnen putten. Bekend psychologisch fenomeen wel. Inmiddels is het zo sneu, dat ik om elke wanhopiger wordende poging wel moet lachen eigenlijk.
Dit inderdaad. Wat een zielige man is dat zeg, volgens mij zit het diep dat hij niet meer bij PSV werkt.
Kan het niet gewoon zijn dat hij het echt denkt en gewoon zijn mening geeft? Of is dat een hele gekke gedachte? Twente-uit is een hele lastige wedstrijd, zeker voor PSV met hun uit-syndroom. Feyenoord zal waarschijnlijk geen punten meer verspelen. Ze krijgen nog ADO en NAC.
Kan het niet gewoon zijn dat hij het echt denkt en gewoon zijn mening geeft? Of is dat een hele gekke gedachte? Twente-uit is een hele lastige wedstrijd, zeker voor PSV met hun uit-syndroom. Feyenoord zal waarschijnlijk geen punten meer verspelen. Ze krijgen nog ADO en NAC.
ADO-uit kan misschien nog wel een verrassinkje opleveren ..
En al denkt hij het, hij dacht dat vorige week ook, en daarvoor t/m begin vorig seizoen ook. En dat laat hij graag elke week opnieuw weten.
Op zondag 28 april 2013 19:50 schreef Ad_Infinitum het volgende: Leuk filmpje van die dansende Pieters. Is hij blij dat Ajax weer op een industrieterrein gehuldigd gaat worden?
Ik denk zomaar dat jij het niet erg had gevonden als PSV op Ekkersrijt werd gehuldigd als ze dit jaar kampioen zouden worden
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013