Wat een onzin. Hij zegt gewoon dat hij niet zoals Ronaldo bij een mindere club moet beginnen en gelijk al naar de wereldtop moet. Niet achter elke boom wat zien vrind.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Op maandag 22 april 2013 21:47 schreef Chase_Utley het volgende: Wat een onzin. Hij zegt gewoon dat hij niet zoals Ronaldo bij een mindere club moet beginnen en gelijk al naar de wereldtop moet. Niet achter elke boom wat zien vrind.
Inderdaad, laten we realistisch zijn, PSV is gewoon een derde rangs club op Europees niveau. Dan mag dat ook best gezegd worden.
Wat een onzin. Hij zegt gewoon dat hij niet zoals Ronaldo bij een mindere club moet beginnen en gelijk al naar de wereldtop moet. Niet achter elke boom wat zien vrind.
Volgens mij bedoelt Ronaldo dat zijn situatie anders was dan die van Neymar; Ronaldo was 17 toen ie naar PSV kwam (uit mijn hoofd) verre van gearriveerd nog, wel een toptalent natuurlijk. Neymar is 20 en al verder, ook bekender (en naast toptalent al een ster). Dan kun je een station wel overslaan.
In die context moet je het volgens mij zien, en er niet teveel achter zoeken.
PSV was nu eenmaal zijn eerste club toen ie in Europa ging spelen, vandaar dat ie het noemde.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
Op dinsdag 23 april 2013 11:03 schreef Caland het volgende: Ik vraag mij dan altijd af hoe zoiets naar buiten komt. Stiekem toch Bommeltje die hiervoor de credits wilt krijgen?
Raiola en Thijs zijn dik hè. Bommel heeft Raiola. Dat zal de link zijn.
Op dinsdag 23 april 2013 11:03 schreef Caland het volgende: Ik vraag mij dan altijd af hoe zoiets naar buiten komt. Stiekem toch Bommeltje die hiervoor de credits wilt krijgen?
Zolang Koeman en consorten blijft mekkeren over PSV is het heel verstandig om zoals van Bommel doet wat mentaliteit te tonen. Niet voor niks dat Slegers het op Twitter smijt.
Op dinsdag 23 april 2013 12:10 schreef Buitendam het volgende: Zolang Koeman en consorten blijft mekkeren over PSV is het heel verstandig om zoals van Bommel doet wat mentaliteit te tonen. Niet voor niks dat Slegers het op Twitter smijt.
Dat ze maar resultaat tonen en gewoon 3 keer winnen. Dat zie ik echter niet gebeuren
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Pieters heeft gewoon ritme nodig, hij heeft in 1,5 jaar nauwelijks gespeeld.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Op dinsdag 23 april 2013 12:10 schreef Buitendam het volgende: Zolang Koeman en consorten blijft mekkeren over PSV is het heel verstandig om zoals van Bommel doet wat mentaliteit te tonen. Niet voor niks dat Slegers het op Twitter smijt.
Dat en laten we ook niet vergeten dat Pieters sowieso nooit een echte geweldenaar is geweest in verdedigend opzicht.
uitgegroeid tot een prima linksback voor PSV en basisspeler van Oranje. Op het gebied van linksbacks was hij gewoon prima, daar is het nu eenmaal dun gezaaid.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
uitgegroeid tot een prima linksback voor PSV en basisspeler van Oranje. Op het gebied van linksbacks was hij gewoon prima, daar is het nu eenmaal dun gezaaid.
Je zegt het zelf al. Het was geen Numan, Lee of Heintze om er maar eens een paar te noemen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Alex eet Marcelo op als hij 1 grote bek heeft, Alex
Alex one man defence
Sierd zei het ook al tijdens Barça - PSG, met Alex was PSV kampioen, al voor de winterstop
Die man stond in de 16 van Barça, 10 seconden later haalt hij de bal weg uit de eigen 16..
Zo dat was mijn fap momentje
Alex was door zijn fysiek, snelheid en pure verdedigersinstinct idd in staat om ontzettend veel in zijn eentje op te lossen. Dat was echt fenomenaal . Vond hem persoonlijk bij PSV beter dan Jaap Stam.
Je zegt het zelf al. Het was geen Numan, Lee of Heintze om er maar eens een paar te noemen.
tja die lopen er sowieso weinig meer rond.
Sorry heren, maar hier moet ik toch even om komen lachen in jullie topic
quote:
Ook bij Jong PSV heeft Erik Pieters gisteravond gewerkt aan zijn status als schlemiel van dit seizoen. De verdediger maakte een eigen doelpunt in de met 6-4 verloren wedstrijd bij de beloften van FC Twente. De international was ook medeschuldig aan twee andere tegengoals.
Pieters miste het grootste deel van dit seizoen al door een gebroken middenvoetsbeentje en verwondde na zijn rentree tegen PEC Zwolle in januari zijn onderarm na een klap door een ruit. Ook dat kostte hem drie maanden.
Twee weken geleden, bij weer een rentree tegen Ajax, was Pieters met een fout verantwoordelijk voor de beslissende 2-3, die PSV zo goed als kansloos maakte in de titelrace.
Hoe lang ligt hij nog vast? Op deze manier gaat hij natuurlijk nooit meer opbrengen wat Newcastle destijds volgens de geruchten bereid was te betalen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Op woensdag 24 april 2013 11:40 schreef HL_Dog43 het volgende: Paar topics geleden werd de naam Kyle Ebicilio, en zoals ik al dacht komt ie niet naar PSV. Hij kiest voor Twente. Jammer, maar logisch.
Wat lul je nou slap man, Alex stamt zeker af van wat jij neger noemt
Nee. Alex stamt af van een Gorilla.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij is nu inderdaad een neger.
Witte of Albinoneger (negrus blancus) Deze neger onderscheidt zich van de andere negersoorten door zijn opvallend witte huidskleur. Deze huidskleur wordt ontwikkeld tijdens de puberteit, de witte neger wordt dus oorspronkelijk geboren als een andere neger en ontwikkelt vervolgens zich verder tot witte neger. Wetenschappers hebben tot op heden toe geen flauw idee hoe dit vreemde verschijnsel zich heeft kunnen voordoen. De witte neger is overigens zeer zeldzaam, maar u kent allen wel het goede voorbeeld Michael Jackson. Hij vertoont enkele trekjes die bij alle bekende witte negers voorkomen, namelijk:
Een onverbeterlijke neiging tot het maken van slechte muziek Een lelijke neus, die ondertussen reeds vervangen blijkt te zijn De grote droom tot het bezitten van een eigen pretpark ... Het fenomeen witte neger wordt onderzocht door het International Panel on Color Change
Witte neger is ook een bijnaam voor soulzangers/zangeressen.
Voorbeeld:"Dat geile, blanke gospelzangeresje is een echte witte neger, zo'n stem!" Het is niet duidelijk of dit terugslaat op eventuele pedofiele trekjes of gebruikt wordt omdat deze individuen doorgaans dikke lippen en een lelijke neus hebben.