SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Zeker, het is weer een klasse showtje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op maandag 22 april 2013 21:14 schreef Rodawa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
En terecht tegen dat schijtChelsea.quote:Op maandag 22 april 2013 21:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
En die Suarez uiteindelijk de 2-2 maken in de 97e minuut
quote:
Je hebt champions league winnaar 2011/2012 verkeerd gespeldquote:Op maandag 22 april 2013 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En terecht tegen dat schijtChelsea.
Snap ik ook niet.quote:
Die goal tegen United toenquote:Op maandag 22 april 2013 21:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk wel redelijk voetballen..
Nee hoor.quote:Op maandag 22 april 2013 21:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Je hebt champions league winnaar 2011/2012 verkeerd gespeld
het is wel zo. in de F'tjes deed iedereen de spelers van ajax 95 na toen ik er zatquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 21:17 schreef Eenskijken het volgende:
straks wordt ivanovich ook een suarez
Ook in De Koelquote:Op maandag 22 april 2013 21:18 schreef Paxcon het volgende:
Die man heeft gewoon in de Euroborg gespeeld
Bij mij niet.quote:Op maandag 22 april 2013 21:18 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het is wel zo. in de F'tjes deed iedereen de spelers van ajax 95 na toen ik er zat
Kabels in de F'jes?quote:Op maandag 22 april 2013 21:18 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het is wel zo. in de F'tjes deed iedereen de spelers van ajax 95 na toen ik er zat
HAHAHAHAHAAH, jij ook met dat gezeur.quote:Op maandag 22 april 2013 21:22 schreef Rickazio het volgende:
hij lijkt ook op een wijf met dat staartje
gewoon een constateringquote:Op maandag 22 april 2013 21:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAAH, jij ook met dat gezeur.
De kabelmeester.quote:
indd, snap het ook niet, ze kunnen beter praten over de hoeveelheid donkere spelersquote:Op maandag 22 april 2013 21:24 schreef marcodej het volgende:
Dat is toch normaal? Dat blanken met blanken optrekken en zwarten met zwarten?
Klopt. Is toch op de middelbare scholen al?quote:Op maandag 22 april 2013 21:24 schreef marcodej het volgende:
Dat is toch normaal? Dat blanken met blanken optrekken en zwarten met zwarten?
Maar nu insinueer jij dat Thijs een racist is......quote:Op maandag 22 april 2013 21:24 schreef Monolith het volgende:
Hoorde ik thijs daar nou tussen neus en lippen door beweren dat negers lui zijn?
Goed punt, ze noemen Toivoinen, Strootman en Van Bommel, weinig mensen die daar blij van worden.quote:Op maandag 22 april 2013 21:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Tja, als ik Strootman met zijn grindtegelkop zie zeuren, dan zou ik het ook niet op prijs stellen.
JEETJEquote:Op maandag 22 april 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
Oh nee toch. Willy en René Van der Kerkhof zijn boos.
Daar kwam weinig insinueren bij kijken.quote:Op maandag 22 april 2013 21:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Maar nu insinueer jij dat Thijs een racist is......
STOP DE PERSEN!quote:Op maandag 22 april 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
Oh nee toch. Willy en René Van der Kerkhof zijn boos.
Dus Thijs is een racist?quote:Op maandag 22 april 2013 21:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar kwam weinig insinueren bij kijken.
Die uitstraling heeft-ie altijd.quote:Op maandag 22 april 2013 21:29 schreef tochweerhenk het volgende:
Thijs zag eruit alsof hij zelfmoord gaat plegen.
Wat wil je als Psv-watcher.quote:Op maandag 22 april 2013 21:29 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Die uitstraling heeft-ie altijd.
Je weet maar nooitquote:Op maandag 22 april 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
laatste wedstrijd ja, dan is ajax al kampioen
Prachtig uitgespeeld inderdaad.quote:Op maandag 22 april 2013 21:32 schreef onlogisch het volgende:
Doelpunt van het seizoen :
Einde bericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op maandag 22 april 2013 21:34 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd kan er echt niets van.quote:Op maandag 22 april 2013 21:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Van Bommel![]()
Altijd al overschat geweest.
Hij is echt bijna net zo goed als Eriksen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op maandag 22 april 2013 21:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Haha, je gebruikte de verkeerde tags.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 april 2013 21:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Hoper.quote:Op maandag 22 april 2013 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat Hansie Wilfred een pofferd op zijn neus geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat Hansie Wilfred een pofferd op zijn neus geeft.
BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
Ajax wou toch met jeugd verder gaan? Verder is van Ginkel een prima speler inderdaad.quote:Op maandag 22 april 2013 21:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Van Ginkel is een baas. Mooie opvolger als De Jong weggaat.
Dat wordt de hoofdprijs betalen.quote:Op maandag 22 april 2013 21:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Van Ginkel is een baas. Mooie opvolger als De Jong weggaat.
Op het moment dat je dat gaat doen, verzint Hans gewoon wat text erbij om nog even aan het woord te blijven.quote:
Als ik er zelf maar om kan lachen HAHAHA sorry hoor.quote:Op maandag 22 april 2013 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twente ook niet idd.
[..]
Oh kijk eens jongens. We hebben een lolbroek in ons midden.
Het was niet de week van Koeman.... Leerdam erin gooien was ook al zo dom.quote:Op maandag 22 april 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
Dat was een bijzonder domme uitspraak van Koeman. Begint een arrogant mannetje te worden.
Ja, eens. Snapte ik ook niet.quote:Op maandag 22 april 2013 21:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Het was niet de week van Koeman.... Leerdam erin gooien was ook al zo dom.
100% welquote:
Acteur en naaier ook nogquote:
Als het om geld uitgeven aan onzinnige dingen gaat dan loopt Nederland in de EU altijd wel voorop, maar is het enigszins nuttig kan zijn dan wachten we graag af.quote:Op maandag 22 april 2013 21:48 schreef satecl het volgende:
Kan de KNVB daar niet als eerst mee beginnen.. Of moet je daarvoor toestemming hebben van de FIFA/UEFA? Zou goed zijn voor het Nederlands voetbal.
quote:Op maandag 22 april 2013 21:53 schreef Rodawa het volgende:
Wat een haatmail, Aad heeft topjaren achter de rug. Beetje VI, beetje schaatsen, niks mis mee.
EC-2-88. Ken je zijn middelvinger niet tegen Ajaxquote:
En jij wel? In het filmpje van Aad de Mos stelt hij ook dat Van der Brom door zijn gesprek aan ervaring paniek voetbal hanteert. Hij schijnt na een seizoen 4-3-3 nu ineens 4-4-2 te spelen, en enkel lange ballen te hanteren.quote:Op maandag 22 april 2013 21:54 schreef tong80 het volgende:
Gaan ze John van den Brom afbranden terwijl ze geen idee hebben waar ze het over hebben.
quote:Op maandag 22 april 2013 21:58 schreef GGMM het volgende:
Dit was een prima goaltje.
Zo zie je maar hoeveel teams het systeem van Ajax overnemen.
Ik hoop dat van den Brom kampioen wordt. iets dat Aad de Mos niet lukte.quote:Op maandag 22 april 2013 21:56 schreef Nativism het volgende:
[..]
En jij wel? In het filmpje van Aad de Mos stelt hij ook dat Van der Brom door zijn gesprek aan ervaring paniek voetbal hanteert. Hij schijnt na een seizoen 4-3-3 nu ineens 4-4-2 te spelen, en enkel lange ballen te hanteren.
Je gaat totaal niet in op mijn weerwoord, maar ok. Voor de rest heb ik geen favoriet in Belgie en vind het allemaal prima.quote:Op maandag 22 april 2013 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop dat van den Brom kampioen wordt. iets dat Aad de Mos niet lukte.
Ik vergeef hem zijn middelvinger nooit.
Ze zijn alleen de meest scorende ploeg in de Europa Leaguequote:
Welk weerwoord ? Benj moequote:Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef Nativism het volgende:
[..]
Je gaat totaal niet in op mijn weerwoord, maar ok. Voor de rest heb ik geen favoriet in Belgie en vind het allemaal prima.
Veelzeggend voor zo'n club inderdaad.quote:Op maandag 22 april 2013 22:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ze zijn alleen de meest scorende ploeg in de Europa League
Als Barcelona niet scoort hebben ze pech aldus gijpquote:Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef KingRoland het volgende:
Van der Gijp & Hansie voorspelling
Gelukkig heeft Johan het meeste verstand dus
Jij stelde dat de kritiek op Van der Brom ten onrechte was... maar ook ik ben moe. Dus laten wij hier mee stoppen.quote:
Aad300quote:Op maandag 22 april 2013 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zit vanavond ook alweer bij Sport 1.quote:
Wat doet die enge vent naast Aad?quote:
Ben je echt een Ajaciedquote:
Ok. Iemand die de middelvinger opsteekt naar Ajax vergeef ik nooit.quote:Op maandag 22 april 2013 22:02 schreef Nativism het volgende:
[..]
Jij stelde dat de kritiek op Van der Brom ten onrechte was... maar ook ik ben moe. Dus laten wij hier mee stoppen.
De Mos is wel kampioen geworden met Anderlecht.quote:Op maandag 22 april 2013 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met een Ajacied in de spits.quote:Op maandag 22 april 2013 22:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
De Mos is wel kampioen geworden met Anderlecht.
quote:Op maandag 22 april 2013 22:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
wie dan ? Je moet je feiten eens checken.
quote:Op maandag 22 april 2013 22:09 schreef Oliver23 het volgende:
1000ste VI Filmpje op mijn DM Kanaaltje is een feit
Feestje! Toetertjes.gif!quote:Op maandag 22 april 2013 22:09 schreef Oliver23 het volgende:
Ben je eigenlijk op vakantie geweest?quote:
Prima showtje ouwe reus. Verdien je nog wat met de Derksen bingo?quote:
Een krappe voldoende.quote:
Zoiets had meer met studie te makenquote:Op maandag 22 april 2013 22:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk op vakantie geweest?
Afgelopen weken kleine verliezen, nu weer 20 euro in de plus. Totaal weet ik niet precies, moet m'n excel sheetje weer eens bijwerkenquote:Op maandag 22 april 2013 22:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Prima showtje ouwe reus. Verdien je nog wat met de Derksen bingo?
Misschien moet AFCNiels eens openbaren hoe vaak hij de toto gewonnen heeft.quote:Op maandag 22 april 2013 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Afgelopen weken kleine verliezen, nu weer 20 euro in de plus. Totaal weet ik niet precies, moet m'n excel sheetje weer eens bijwerken
Net zo vaak als jou denk ik hahaquote:Op maandag 22 april 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet AFCNiels eens openbaren hoe vaak hij de toto gewonnen heeft.
quote:Op maandag 22 april 2013 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)0af-c7607078d9f3.mp4
thanks, na de eerste reclame gemist.quote:Op maandag 22 april 2013 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op maandag 22 april 2013 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
TOETERTJES! TOETERTJES!quote:Op maandag 22 april 2013 22:09 schreef Oliver23 het volgende:
Als een trainer zo staat te springen vraag ik me altijd af of hij nog wel goed in staat is een wedstrijd te analyseren.quote:
Daar gaf ik hem wel gelijk in ja, nu nog op een normale manier.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:26 schreef Symer het volgende:
Hans was goed bezig gisteravond, eigenlijk moet ie altijd aanwezig zijn om Wilfred even op z'n plek te zetten als hij zichzelf weer niet onder controle heeft en alle discussies loopt af te breken omdat ie 10 seconden niet aan het woord is geweest.
Dat kan ik me haast niet voorstellen, maar denk je dat het in het geval van Aad de Mos iets uitmaakt? Dat is een trainer, die is zo goed als zijn materiaal. Het vervelende is wel dat Aad dit zelf nog niet doorheeft. Dan zie ik hem op tv beslissingen van Sir Alex Ferguson in twijfel trekken en denk ik bij mezelf van, waar slaat dit op, waar gaat dit over? Ik zit niet op het meninkje van zo'n jan doedel te wachten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als een trainer zo staat te springen vraag ik me altijd af of hij nog wel goed in staat is een wedstrijd te analyseren.
Ik steek zo vaak m'n middelvinger op naar dat enge gezelschap uit amsterdamquote:Op maandag 22 april 2013 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Iemand die de middelvinger opsteekt naar Ajax vergeef ik nooit.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb toch maar een keer dat koningslied geluisterd. Man, wat is dat slecht zeg! Niet te geloven johan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |