Als hij straks geen knieschijven meer heeft weten we hetquote:Op woensdag 26 november 2014 22:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En of die dat allemaal via de officiële weg terug proberen te halen of dat ze toch hun eigen werkwijze zullen gaan hanteren. Of evetueel het eerste, bij gebrek aan succes gevolgd door het tweede.
Tot nu weet ie al dat soort gevaren deskundig te omzeilen.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als hij straks geen knieschijven meer heeft weten we het
En de zoon zijn van heeft ook voordelen.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:53 schreef sig000 het volgende:
Ik mag de man wel, het toont aan hoe je met heleboel praatjes ver kan komen.
Hij wist toch die Jinek te schaken voor een tijdje.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En de zoon zijn van heeft ook voordelen.
De Jordi Cruijff van de advocatuur.
Ik vind hem best koddig eigenlijk. Ik zou naar sympathie neigen en hem zelfs vermakelijk vinden, ein guter Kerl zeg maar. Hij deugt echter van geen kant en jezelf zo'n beetje uitroepen tot de beste advocaat van Nederland met gebakken lucht terwijl je het vak te schande aan het maken bent is ook niet echt netjes.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat je de man niet mag is duidelijk.
Het is meer de Hans Kraaij jr. van de advocatuur, zo goed was zijn vader al niet en de zoon moest het helemaal hebben van vals spelen.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En de zoon zijn van heeft ook voordelen.
De Jordi Cruijff van de advocatuur.
Dit zijn toch wel stellige uitspraken. Lijkt me dat die je slechts kunt doen als je een naaste collega bent geweest van beide heren, of simpelweg omdat je de familie Moskowicz niet mag. Dat laatste mag uiteraard, maar is niet wat je noemt een deskundigenoordeel.quote:Op donderdag 27 november 2014 09:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind hem best koddig eigenlijk. Ik zou naar sympathie neigen en hem zelfs vermakelijk vinden, ein guter Kerl zeg maar. Hij deugt echter van geen kant en jezelf zo'n beetje uitroepen tot de beste advocaat van Nederland met gebakken lucht terwijl je het vak te schande aan het maken bent is ook niet echt netjes.
[..]
Het is meer de Hans Kraaij jr. van de advocatuur, zo goed was zijn vader al niet en de zoon moest het helemaal hebben van vals spelen.
Dan moet je Nico Meijering maar eens bellenquote:Op donderdag 27 november 2014 21:35 schreef Quiche_lorraine het volgende:
Dat laatste mag uiteraard, maar is niet wat je noemt een deskundigenoordeel.
Het is mij bekend dat Moszkowicz en kantoor Meijering geen vrienden zijn. Dat ze negatief staan tov Moszkowicz kan door alleen een oordeel over de deskundigheid van Moszkowicz komen, echter gezien bv Spong - die door vriend en vijand als een uitmuntend strafpleiter wordt gezien - een andere mening heeft, kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken dat er meer speelt. Voor Weltschmerz geldt dit des te sterker, gezien hij niet alleen de jonge maar ook de oude Moszkowicz niet hoog heeft zitten, terwijl deze toch algemeen als een van de beste strafadvocaten van het land werd gezien, zonder de negatieve pers die de jonge Moszkowicz wel heeft. En dan heb ik het dus niet alleen over de boulevardpers, maar ook de meer inhoudelijk deskundigen.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan moet je Nico Meijering maar eens bellen![]()
Van kantoor Meijering, Ficq en Kleef![]()
Dan krijg je een deskundig oordeel van een confrere waar je rode oortjes envan zult krijgen
En is ook niet vies van de mediawereld.quote:Op donderdag 27 november 2014 09:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind hem best koddig eigenlijk. Ik zou naar sympathie neigen en hem zelfs vermakelijk vinden, ein guter Kerl zeg maar. Hij deugt echter van geen kant en jezelf zo'n beetje uitroepen tot de beste advocaat van Nederland met gebakken lucht terwijl je het vak te schande aan het maken bent is ook niet echt netjes.
[..]
Het is meer de Hans Kraaij jr. van de advocatuur, zo goed was zijn vader al niet en de zoon moest het helemaal hebben van vals spelen.
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:35 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Dit zijn toch wel stellige uitspraken. Lijkt me dat die je slechts kunt doen als je een naaste collega bent geweest van beide heren, of simpelweg omdat je de familie Moskowicz niet mag. Dat laatste mag uiteraard, maar is niet wat je noemt een deskundigenoordeel.
Wie ziet dat in het algemeen zo en op basis waarvan? Ik vind het toch een beetje vreemd dat mensen zich vastklampen aan het beeld van de ballon die al lang is doorgeprikt en ik me zou moeten verdedigen omdat ik altijd al heb gezegd dat dat allemaal beeldvorming is. Jij liep blijkbaar achter de hype aan, dan heb jij wat uit te leggen, ik niet.quote:Op donderdag 27 november 2014 22:13 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Het is mij bekend dat Moszkowicz en kantoor Meijering geen vrienden zijn. Dat ze negatief staan tov Moszkowicz kan door alleen een oordeel over de deskundigheid van Moszkowicz komen, echter gezien bv Spong - die door vriend en vijand als een uitmuntend strafpleiter wordt gezien - een andere mening heeft, kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken dat er meer speelt. Voor Weltschmerz geldt dit des te sterker, gezien hij niet alleen de jonge maar ook de oude Moszkowicz niet hoog heeft zitten, terwijl deze toch algemeen als een van de beste strafadvocaten van het land werd gezien, zonder de negatieve pers die de jonge Moszkowicz wel heeft. En dan heb ik het dus niet alleen over de boulevardpers, maar ook de meer inhoudelijk deskundigen.
Vader was een verdediger die tegenwoordig makkelijk de beste Nederlandse verdediger zou zijn (ok, dat zegt niet veel) en oud meervoudig international.quote:Op donderdag 27 november 2014 09:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Zijn grootste probleem is dat ie schulden gemaakt heeft bij tamelijk onprettige personen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:49 schreef DS4 het volgende:
Overigens, hoe zeer ik de mening van WS deel over de vakinhoudelijke kwaliteiten van Bram, ik heb inmiddels wel medelijden met hem. Al zou het mij niet verbazen als hij op zeker moment nog uit de shit komt...
Pandje aan de Herengracht gracht van de balans, schuld aan de fiscus omlaag. Staat geheel los van zijn verdiencapaciteit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:57 schreef VeX- het volgende:
Heeft hij toch aardig gedaan, binnen een paar jaar een schuld van 2,5 miljoen naar 3 ton weten te reduceren. Zo heel slecht zal het dus ook weer niet gaan.
Het pand was 2.6 miljoen waard maar voor slechts een derde van hem, dus daar zou hij alleen 8 ton mee afbetalen.quote:Op zondag 30 november 2014 00:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Pandje aan de Herengracht gracht van de balans, schuld aan de fiscus omlaag. Staat geheel los van zijn verdiencapaciteit.
De Belastingdienst bedoel je?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:36 schreef Hexagon het volgende:
Zijn grootste probleem is dat ie schulden gemaakt heeft bij tamelijk onprettige personen.
Ja, en? Ik vraag mij af waaruit jij concludeert dat zijn schuld van 2,5 miljoen naar 3 ton is gegaan. Voor hetzelfde geld is dit een schuld over een ander jaar. Geen idee. Als hij 2,2 miljoen aan schuld heeft weten af te lossen zonder significante werkzaamheden zal de fiscus dat ook weer met belangstelling volgen.quote:Op zondag 30 november 2014 01:10 schreef VeX- het volgende:
[..]
Het pand was 2.6 miljoen waard maar voor slechts een derde van hem, dus daar zou hij alleen 8 ton mee afbetalen.
Tenzij zn broers hem ook hun deel hebben gedoneerd/geleend.
quote:Op zondag 30 november 2014 11:38 schreef Hexagon het volgende:
Zou me ook niets verbazen als hij naar het buitenland verdwijnt. Daar heeft hij alle redenen toe en ook we de mogelijkheden voor.
Hij heeft wel een deel van zijn wagenpark verkocht en wie weet wat nog meer. Daarnaast kan het zijn dat familie bij heeft gesprongen.quote:Op zondag 30 november 2014 10:33 schreef eriksd het volgende:
Ja, en? Ik vraag mij af waaruit jij concludeert dat zijn schuld van 2,5 miljoen naar 3 ton is gegaan. Voor hetzelfde geld is dit een schuld over een ander jaar. Geen idee. Als hij 2,2 miljoen aan schuld heeft weten af te lossen zonder significante werkzaamheden zal de fiscus dat ook weer met belangstelling volgen.
Inderdaad.quote:Op zondag 30 november 2014 14:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een deel van zijn wagenpark verkocht en wie weet wat nog meer. Daarnaast kan het zijn dat familie bij heeft gesprongen.
Kortom: voor buitenstaanders blijft het gissen.
bronquote:Moszkowicz raakt deel spullen kwijt
Een deel van de inboedel van Bram Moszkowicz mag woensdag 3 december worden geveild. Dat heeft de voorzieningenrechter maandag bepaald.
Uitgezonderd van de executieverkoop zijn een eetkamertafel met vier stoelen, een driezitsbank en een tweezitsbank.
Het beslag op de spullen werd gelegd door zijn voormalig advocaat Gabriel Meijers, die Moszkowicz twee jaar bijstond in de tuchtprocedures die tegen hem liepen. Moszkowicz betaalde de rekening van 16.000 euro niet.
Met een kort geding probeerde Moszkowicz de veiling tegen te houden. Volgens zijn advocaat Loonstein zijn de spullen primaire levensbehoeften en vertegenwoordigen ze een geringe waarde.
De spullen van Moszkowicz die wel worden verkocht zijn onder meer een flatscreen-tv en laptop en kristalwerk. De voorzieningenrechter heeft besloten dat de verkoop niet mag plaatsvinden bij Moszkowicz thuis.
IJdelheid en hoogmoed vermoed ik.quote:Op maandag 1 december 2014 21:26 schreef Morendo het volgende:
Kan iemand kort vertellen waar het (financieel) mis is gegaan met Bram?
Veel inkomsten, nog meer uitgaven en geen belasting betalenquote:Op maandag 1 december 2014 21:26 schreef Morendo het volgende:
quote:Volgens zijn advocaat Loonstein zijn de spullen primaire levensbehoeften
Ik zou ook doodgaan zonder mijn flatscreen en kristal.quote:De spullen van Moszkowicz die wel worden verkocht zijn onder meer een flatscreen-tv en laptop en kristalwerk.
Van weggeven word je niet rijkquote:Op maandag 1 december 2014 23:23 schreef Adelante het volgende:
Vreemd dat pa en ma Moszkowicz niet even bijspringen, voor hen is die 16k een schijntje...
Misschien kan hij voor Telfort schnabbelen, in de plaats van die "Quote500-dropout".quote:Op maandag 1 december 2014 23:32 schreef WammesWaggel het volgende:
In het verleden gaf hij 10.000 plus per maand uit in de PC Hoof en nu dit![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 21:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
IJdelheid en hoogmoed vermoed ik.
Allemaal naakte plaatjes van die vette reet van Jinekquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:58 schreef agter het volgende:
Die laptop van Bram kan nog wel interessant zijn om te kopen.
Goede kans dat het daar vol gaat staan met journalisten die 3x de nieuwprijs van die Apple gaan willen betalenquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:58 schreef agter het volgende:
Die laptop van Bram kan nog wel interessant zijn om te kopen.
Hoge uitgaven, maar ook wat cliënten die geld terug eisen lijkt mij. Daar zaten er bij die je liever niet vertelt dat ze naar hun geld kunnen fluiten. Tsja, als je ineens tonnen moet ophoesten terwijl je geen reserves aan hebt gelegd doordat je geld er doorheen jaagt, dan is een paar ton ineens heel veel geld...quote:Op maandag 1 december 2014 21:26 schreef Morendo het volgende:
quote:
Bronquote:UPDATE 15:30 uur
Er was verwarring ontstaan over de datum van de veiling. Die zou op 3 december zijn, maar doordat het op een andere locatie is, is die datum onzeker.
Waarschijnlijk is de veiling een paar dagen later. 'Ga er maar vanuit dat het deze week nog is', zegt advocaat Gabriël Meijers in een reactie aan AT5.
Hij zal de inhoud wel goed gewist hebben, denk je niet?quote:Op dinsdag 2 december 2014 02:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Goede kans dat het daar vol gaat staan met journalisten die 3x de nieuwprijs van die Apple gaan willen betalen
quote:Op dinsdag 2 december 2014 06:32 schreef DS4 het volgende:
Hij zal de inhoud wel goed gewist hebben, denk je niet?
Hij zal het vast wel aan iemand kunnen vragen. Als ik mijn laptop in zou moeten leveren voor zoiets, dan zou ik ook even iemand uit mijn netwerk bellen waarvan ik weet dat die de inhoud zo wist dat niemand ooit nog die data terug kan krijgen. Mij lijkt dat iedere geheimhouder die weg dient te bewandelen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 07:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
want daar heeft hij geen verstand van verklaarde hij in een eerder interview
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |