Een weinig kritisch stukje.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:48 schreef Szura het volgende:
Stuk van de NOS:
[..]
.
Schitterende versnelling
Zijn Nederlands is ongeveer even goed als 't Engels van Cancellara.twitter:JetseBol twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 17:10:06De winnaar van vandaag word over een paar maandjes bekent.. reageer retweet
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Deze ook nog.Zijn Nederlands is ongeveer even goed als 't Engels van Cancellara.twitter:JetseBol twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 17:10:06De winnaar van vandaag word over een paar maandjes bekent.. reageer retweet
Wat is er met sayarquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou die Sayar een twitter-account hebben? Anders moet hij misschien antwoorden dat hij het aan ozon-therapie te danken heeft.
Ik weet niet over wat voor parcoursen zijn geweldige resultaten in de Tour of Blida en in de ronde van Algerije waren.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:20 schreef Zelva het volgende:
Meneer werd vorig jaar 160ste in dit rondje.
Bij de tour gaf die al bij de vlakke etappes opquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kittel zit natuurlijk wel in een luxepositie als 't over beschuldigingen gaat, want hem zullen ze nooit verdenken. Hij moet al lossen als ze door Bergen op Zoom rijden.
Omdat het hem dun door de broek liep, is dus volkomen irrelevant.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Bij de tour gaf die al bij de vlakke etappes op
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:48 schreef Szura het volgende:
Stuk van de NOS:
[..]
.
Schitterende versnelling
Het zegt wel wat over Kittels klimmerskwaliteitenquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Omdat het hem dun door de broek liep, is dus volkomen irrelevant.
En hij had aan al zijn vrienden verteld dat ze hun hele vermogen op hem moesten zetten die dag.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Was die winnaar vorig jaar in Turkije ook niet zo de berg op gevlogen?![]()
Bleek later dat die een luxe auto en een villa kreeg oid als hij zou winnen, aangezien hij verder nooit een platte prijs reed bleek het opzich een gouden zet (Zoiets had ik gelezen ergens)![]()
Wat is de hoofdprijs dit jaar als je Turkije wint?
Wat wil je nou zeggen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het zegt wel wat over Kittels klimmerskwaliteiten
quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:24 schreef VreemdeEend het volgende:
Vandaag stond in de krant ook nog een wat over dat andere renners wat commentaar hadden op tekenen van injecties op de arm van Sayar. En dat het natuurlijk vreemd is dat een team dat niet meewerkt aan het biologisch paspoort en in een land uitkomt waar weinig tot geen controles zijn wel aan dit soort wedstrijden met world-tourploegen mag meedoen.
quote:Argwaan in peloton om Turkse winnaar Sayar
De zege van de Turk doet heel wat stof opwaaien in het peloton. Inzet: de vreemde wonde op diens onderarm.
De Turk Mustafa Sayar (24) heeft op imponerende wijze de zesde etappe van de Ronde van Turkije gewonnen en greep zo de leiding in de ronde van zijn land. In het peloton werden er vragen gesteld bij de geloofwaardigheid van de winnaar.
De Duitse sprinter Marcel Kittel zei onomwonden wat velen ons impliciet lieten verstaan. ‘Ik ben zelden zo kwaad geweest om iemands resultaat. En velen rondom mij hebben hetzelfde gevoel’, tweette hij. Ook meteen na de finish in Selçuk, een klim van eerste categorie in een etappe van 182 kilometer, sprak Kittel al twijfels uit. ‘De ervaring leert dat er in deze ploeg in het verleden een dopinggeval was. We mogen hem niet meteen veroordelen, maar in het peloton wordt er gepraat over hem en Torku. Ja, er is argwaan.’
Enkele dagen eerder had een andere wielrenner al gewezen op een vreemde plek op de linkerarm van de Turk, wat de vermoedens van dopinggebruik nog meer aanwakkerde in het peloton.
Vorig jaar werd de Ronde van Turkije gewonnen door een renner van de Turkse continentale ploeg, maar de Bulgaar Ivailo Gabrovski werd nadien betrapt op epo-gebruik, waarna zijn zege werd geschrapt.
Gisteren plaatste Sayar op drie kilometer van de streep een verschroeiende aanval, waarbij hij in zowat een kilometer ruim dertig seconden afstand nam van het groepje met onder meer onze landgenoot Serge Pauwels. Hij raapte Yoann Bagot en Nicolas Edet, twee renners van Cofidis, makkelijk op en hield aan de streep tijd over om zijn zege te vieren. Waar zijn collega-renners de ketting op het binnenblad moesten leggen, bleef Sayar op het buitenblad rijden.
‘Hij reed twee tanden groter dan de rest’, zei ploegleider Dominique Arnould van Europcar. ‘Natnael was nochtans in goede doen (hij werd twaalfde op 43 seconden, nvdr.), maar aan die Turk viel niets te doen.’
‘Het was in ieder geval zeer indrukwekkend’, zei onze landgenoot Serge Pauwels, die dertig seconden moest prijsgeven.
In het algemeen klassement heeft de Turk 41 seconden voorsprong op de Eritreeër Behane. Zijn reactie op de argwaan bij zijn collega’s? ‘Ik heb hen niets te zeggen.’
Hoe laat begint het ?quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:23 schreef Drebbelman het volgende:
De laatste passage van de Col de la Croix in Romandië is vandaag vanwege sneeuw geschrapt. Finish dus nu bergop.
[ afbeelding ]
Dit is dus de reden waarom ze er wel een eerste keer over kunnen gaan, maar het te gevaarlijk zou zijn voor in de finale:
[ afbeelding ]
Oja inderdaad:quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:27 schreef baggerbaas het volgende:
Ook weer precies diezelfde bocht als met Keisse vorig jaar
Kruijswijk en Kelderman lijkt mijquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:28 schreef FredWielergek het volgende:
voorin zitten nog twee blanco, kruijswijk en gesink denk ik
Die zit voorin de groepquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:30 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman ook afgestapt ? Anders zou ie er toch wel bijzitten lijkt me.
Lijkt mij ook, Gesink zit er niet bij volgens mij.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:29 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Kruijswijk en Kelderman lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |