15 tot 22 miljoen is meer dan de grootste Nederlandse voetbalsponsors betalen. De vraag is of dat extra geld tot meer exposure leidt, het is nu niet dat Blanco interessante buitenlandse renners heeft.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:07 schreef Ereinion het volgende:
Dat wordt dus niks meer. Als een sponsor van 15 tot 22 miljoen (!) wilt hebben dan zou je nu toch al in zeer vergevorderde staat van onderhandeling moeten zijn. Bij de Tour zoekt iedereen al naar een andere ploeg (sterker nog, het is dat hij geen persoonlijkheid heeft, maar anders zie ik Kruijswijk ook wel gewoon voor eigen kans rijden deze Giro). Maar ja, Richard Plugge kan nog niet eens een fatsoenlijke column schrijven, waarom zou je ook verwachten dat hij nu in staat zou zijn 20 miljoen per jaar bij een bedrijf los te peuteren.
Je krijgt als sponsor meer voor je geld bij het wielrennen dan bij voetbal of een andere sport (je moet alleen wel meteen een erg dikke portemonnee hebben). Als doping niet zo'n groot probleem zou zijn, waren er wel meer Nederlandse bedrijven geinteresseerdquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:07 schreef Panthera. het volgende:
[..]
15 tot 22 miljoen is meer dan de grootste Nederlandse voetbalsponsors betalen. De vraag is of dat extra geld tot meer exposure leidt, het is nu niet dat Blanco interessante buitenlandse renners heeft.
Oh?quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je krijgt als sponsor meer voor je geld bij het wielrennen dan bij voetbal of een andere sport (je moet alleen wel meteen een erg dikke portemonnee hebben). Als doping niet zo'n groot probleem zou zijn, waren er wel meer Nederlandse bedrijven geinteresseerd
Qua minuten en kijkers op tv per betaalde euro is het wielrennen inderdaad de koploper. Het is vooral aan alle schandalen te danken dat de sponsorsituatie zo slecht is in het wielrennen.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:27 schreef Ereinion het volgende:
Syntix is zo'n succes-Sky fan, zoals je hier in het verleden in de hoogtijdagen van US Postal ook wel van die types had die alles van die ploeg gingen ophemelen, en Brajkovic en Bileka ineens als topfavorieten voor de Giro gingen zien.
Komisch. Aangenomen dan dat je met 'been' 'ben geen' bedoelt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
ik been succes-fan, gewoon Sky fan .
Domineren, goede renners, mooie kleuren pakken, EngelsThey got it all.
Jammer genoeg hebben ze geen echt goede sprinters meer of mannen voor de klassiekers (B. Hagen valt toch erg tegen). Zou leuk zijn als Sagan ook even naar Sky komt.
En verder weet je geen poep van wielrennen, ergo, je bent een succes-fanquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jammer genoeg hebben ze geen echt goede sprinters meer of mannen voor de klassiekers (B. Hagen valt toch erg tegen). Zou leuk zijn als Sagan ook even naar Sky komt.
Tuurlijk, maak de koers nog maar saaier. En dan jezelf geen succes-fan noemenquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
ging wat mis in de editing iddquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:35 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Komisch. Aangenomen dan dat je met 'been' 'ben geen' bedoelt.
Ik weet niks van wielrennen, want?quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:36 schreef Blik het volgende:
[..]
En verder weet je geen poep van wielrennen, ergo, je bent een succes-fan
Ik vind het ook een beetje een vaag verkooppraatje... Juist die hele structuur is een beetje het probleem, want eigenlijk leven ze wel iets boven hun stand als je de prestaties van de laatste seizoenen in ogenschouw neemt...quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je hebt in principe wel een redelijke plaat voor je hoofd als je in deze tijden nog 15 tot 22 miljoen voor een wielerploeg wil krijgen.
10 miljoen zou al realistischer zijn en ook beter bij de prestaties van de ploeg passen. De 9 ton (ofzo) die Gesink krijgt staat ook niet echt in verhouding met zijn prestaties.
Toegegeven, ik volg andere ploegen een stuk minder tijdens een tour/etappe/rit, maar de grote rondes volg ik over het algemeen wel.quote:
Nee hoor, tegen de negentig procent.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:49 schreef Ereinion het volgende:
Ik vond deze nog mooier:
[ afbeelding ]
Die Zoncolan tussen kilometer 50 en 60 is gemiddeld ongeveer 1% steil...
Waarom Poels? Hij voelde zich nog goed zei 'ie vanmorgen op Twitter.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:46 schreef TheArt het volgende:
O.a. opgaves Moreno (ziek), Poels, Blythe, Frank en Nizzolo.
Bagot deed het bergop toch al leuk dit jaar. Ook subtop in het Baskenland.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel schattig, allemaal van die renners die in een serieuze koers moeten lossen als het peloton nog uit 70 renners bestaat en hier de betere klimmers zijn.
Wat SoK zegt, zulke bijzondere klimmers zijn hier nou ook weer niet. Al is dit wel erg sterk, maar hij kan best een stukje fietsen natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:28 schreef Waaghals het volgende:
Etappe van morgen in Romandie gaat misschien niet door
quote:José Been@TourDeJosenu
I am not saying anything, only that I hope history won't repeat itself. The very dedicated organization here in Turkey doesn't deserve that
Aankomende tourquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sinds wanneer deed Contador mee in de Tour van afgelopen jaar? 0,0000001 remember?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom Poels? Hij voelde zich nog goed zei 'ie vanmorgen op Twitter.
quote:Wout Poels heeft de derde etappe in de Ronde van Romandië niet afgemaakt. De Nederlander van Vacansoleil-DCM gaf op omdat hij last heeft van irritatie aan de luchtwegen. Dit maakte zijn ploeg bekend. Poels stond 64e in het klassement.
.quote:Sayar verrast in Turkije
De zesde rit in de Ronde van Turkije is verrassend gewonnen door Mustafa Sayar.
De Turk van Torku Sekerspor kwam in de etappe over 177 kilometer (van Bodrum naar Selcuk) solo over de streep en nam ook nog eens de leiderstrui over van Natnael Berhane.
Sayar sloeg zijn slag vijf kilometer voor de finish. Tijdens de venijnige slotklim plaatste hij een schitterende versnelling, die voor alles en iedereen te machtig was.
De Italiaan Christian Delle Stelle en de Sloveen Aldo Ino Ilesic gingen al vroeg op avontuur. Ze hadden een voorsprong van meer dan acht minuten, maar werden ruim voor de finish teruggehaald
Mooi dat hij het gewoon hardop zegt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:43 schreef Szura het volgende:
@marcelkittel: I was not often in my life so angry about a result of someone else. And I see many people around me feeling the same. #TourofTurkey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |