Alleen Bobridge en Goos zijn gelost, de rest zit er.quote:
vraag me alleen af waarom zij zich nu leeg rijden op kop?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:32 schreef FredWielergek het volgende:
de giro-blanco's zien er wel goed uit
Ze zijn het best vertegenwoordigd in die groep, denk gewoon dat ze niemand wilden laten wegrijden.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:32 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
vraag me alleen af waarom zij zich nu leeg rijden op kop?
Ze willen niet onderdoen voor Argos in het hersenloos op kop rijden.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:32 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
vraag me alleen af waarom zij zich nu leeg rijden op kop?
quote:1 - Navardauskas
2 - Gasparotto
3 - Meersman
4 - Mezgec
5 - Nerz
6 - Gavazzi
7 - Bakelants
8 - Clement
9 - Albasini
10 - Mori
Tsja ze hebben natuurlijk ook geen sprinter erbij zitten, maar anders pikken die 4 een halve minuut. Je weet nooit waar types als Dyachenko en Sörensen uitkomen. Ach, het was nergens goed voor, maar ook nergens verkeerd voor.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Blanco
Dat was echt nergens goed voor.
Mwah, Clement is niet kansloos in zo'n sprintje hoor. Die heeft wel een paar mooie massasprinten op zijn palmares staan.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Blanco
Dat was echt nergens goed voor.
Tegen contador en schleck weer in vorm ? Dquote:Op donderdag 25 april 2013 20:16 schreef Marcoss het volgende:
Inderdaad, als je zelfs zo'n sprint in Romandië al niet kan winnen, wordt de Tour helemaal niks!
Vuelta winnaarquote:Op donderdag 25 april 2013 21:06 schreef Marcoss het volgende:
En Contador heeft z'n vorm ook in 2011 laten liggen.
http://www.blancoprocyclingteam.com/teamnews?id=35018quote:Clement is still seventh in the GC with Nico Kelderman three spots back in tenth.
waar hij er op praktisch elke berg er door Rodriguez werd afgeteden. Als hij de Tou wil winnen zal zijn niveau een stuk hoger moeten zijn.quote:
Nou niet echt rodriguez had juist moeite met hem en froome kon toen helemaal niet bijbenenquote:Op donderdag 25 april 2013 23:05 schreef Ereinion het volgende:
[..]
waar hij er op praktisch elke berg er door Rodriguez werd afgeteden. Als hij de Tou wil winnen zal zijn niveau een stuk hoger moeten zijn.
Fuente Dé is de enige berg/heuveletappe in de hele Vuelta waar Contador voor Rodriguez eindigde, en er waren veel. Dan ben je niet goed genoeg om de Tour te winnen. Hij zal moeten verbeteren om mee te doen voor de overwinning, want Froome is dit jaar nog beter dan hij vorig jaar was.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nou niet echt rodriguez had juist moeite met hem en froome kon toen helemaal niet bijbenen
Contador lukt t wel denk ik ik heb dr vertrouwen in hij is en echte winnaar alleen schleck zonder zn broer en met deze dip zie ik niet hoog eindigen..quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:12 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Fuente Dé is de enige berg/heuveletappe in de hele Vuelta waar Contador voor Rodriguez eindigde, en er waren veel. Dan ben je niet goed genoeg om de Tour te winnen. Hij zal moeten verbeteren om mee te doen voor de overwinning, want Froome is dit jaar nog beter dan hij vorig jaar was.
Froome zakte helemaal weg in die Vuelta door vermoeidheid, zelfs Gesink eindigde voor hem in de laatste bergetappes. In de Tour en dit voorjaar hebben we zijn topniveau gezien.
Daar kan je nog niks over zeggen op basis van die Vuelta. Hij had maar liefst 12 dagen om wedstrijdritme op te doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:05 schreef Ereinion het volgende:
[..]
waar hij er op praktisch elke berg er door Rodriguez werd afgeteden. Als hij de Tou wil winnen zal zijn niveau een stuk hoger moeten zijn.
Vind je ? Als je bv de CQ-ranking (de vroegere UCI ranking) erbij neemt zie je dat op basis van de dit jaar gescoorde "punten" in de al gereden wedstrijden dat Froome 6de staat en Contador 13de ... Zo ver van elkaar staan die niet hoor ...quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar je kan echt wel iets zeggen op basis van dit seizoen. Contador is erg ver verwijderd van zijn / Froomes topniveau. Hij zal zijn dopinggebruik flink moeten opschroeven wil hij kans maken.
Dat kan best een groot verschil zijn. Maar daar gaat het ook niet om. Vroeger reed contador in bijna elke rittenkoers waarin hij meedeed iedereen bergop uit de wielen. Dit jaar nog nooit als ik het me goed herinner. Froome wel. En bijvoorbeeld in baskenland reed contador bepaalde bergen minuten langzamer op dan in zijn prime.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vind je ? Als je bv de CQ-ranking (de vroegere UCI ranking) erbij neemt zie je dat op basis van de dit jaar gescoorde "punten" in de al gereden wedstrijden dat Froome 6de staat en Contador 13de ... Zo ver van elkaar staan die niet hoor ...
Scorebord journalistiek, Froome rijdt veel overtuigender rond.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vind je ? Als je bv de CQ-ranking (de vroegere UCI ranking) erbij neemt zie je dat op basis van de dit jaar gescoorde "punten" in de al gereden wedstrijden dat Froome 6de staat en Contador 13de ... Zo ver van elkaar staan die niet hoor ...
In de bergen zie ik hem wel iedereen de mond snoerenquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:16 schreef Ereinion het volgende:
Een echte winnaar zijn helpt je echter weinig als je concurrent 50 watt meer trapt.
En Schleck gaat natuurlijk geen topklassement rijden, dat lijkt me wel duidelijk.
quote:Tour de France kantelpunt voor Team Blanco
De Tour de France vormt een kantelpunt voor de Nederlandse wielerploeg Team Blanco. De deadline voor het vinden van een nieuwe hoofdsponsor ligt tegen het einde van juli.
Richard Plugge, de algemeen directeur van de ploeg die vorig jaar door het leven ging als Rabobank, laat daarom in NUsport magazine weten dat er in Parijs sowieso een groot feest gevierd gaat worden.
Of omdat de redding nabij is, of omdat het einde in zicht is en het een feest wordt met een trieste ondertoon.
"Het huis staat", laat Plugge echter met vertrouwen weten. "Alleen de sleutel moet je nog in het slot steken. En naar binnen lopen. De koffie staat al klaar en de televisie staat op de juiste zender", refereert hij aan de goedlopende ploeg zonder hoofdsponsor.
Ondanks de afwezigheid van een geldschieter blijft Plugge ambitieus vooruit kijken. Ook volgend seizoen wil hij dat zijn ploeg meestrijdt om een plek bij de beste acht ploegen in de World Tour. Om dat te bereiken is tussen de vijftien en 22 miljoen euro per jaar nodig.
"Inderdaad, serieus geld. Het is een goede ploeg die op het punt staat tot wasdom te komen
nu.nl
Sinds wanneer deed Contador mee in de Tour van afgelopen jaar? 0,0000001 remember?quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Contador lukt t wel denk ik ik heb dr vertrouwen in hij is en echte winnaar alleen schleck zonder zn broer en met deze dip zie ik niet hoog eindigen..
Het gaat toch over de Tour van dit jaar?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sinds wanneer deed Contador mee in de Tour van afgelopen jaar? 0,0000001 remember?
quote:A nasty uphill finish today in the Tour of Turkey, but Sports Director Jeroen Blijlevens is optimistic: "It will be hard for my sprinters to get a result here, but they're fresh and will do their best."
Die profielen zijn echt altijd lachwekkend jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:44 schreef Drebbelman het volgende:
De etappe in Turkije vandaag.. heerlijk zulke profielen:
[ afbeelding ]
en de reactie van Jeroen Blijlevens maakt het af:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |