Die weet zelf ook niet wat hij wel wil trouwens.quote:
Fout dus van mij.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:12 schreef Szura het volgende:
Quick Step op kop maar ik zie Cavendish eigenlijk nergens?
Bedankt. Had overal gekeken gisteren behalve op België 1. Vandaag op tijd thuis om de finish te zien.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Romandië is gewoon weer live bij Sporza sinds dit jaar.
ziekquote:Op woensdag 24 april 2013 18:45 schreef Evertjan het volgende:
Ik zie dat Matthews uit koers is gegaan in Romandie weet iemand ook de reden?
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 25-04-2013 om 13:57:34Nu in de kopgroep in Romandië: Johnny Hoogerland. Eerste koers sinds zijn comeback, meteen in de aanval. reageer retweet
Haha, stuk uit interview van vandaag met Johnny:quote:Op donderdag 25 april 2013 14:05 schreef Pino112 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 25-04-2013 om 13:57:34Nu in de kopgroep in Romandië: Johnny Hoogerland. Eerste koers sinds zijn comeback, meteen in de aanval. reageer retweet
quote:"Ik heb een kleine poging gedaan samen met teamgenoot Marcel Keizer en gelijk daarna moest ik lossen. Het is een beetje spelen met mijn krachten, maar dat moet ik niet te veel doen. Rustig aan."
De komende dagen draaien voor Hoogerland met name om volhouden. "Ik focus me op uitrijden, met mijn conditie liggen er ook geen kansen in die lastige etappes hier. De ploeg legt totaal geen druk op mij, dat scheelt."
Nee man, Johnny rijdt de Skytrein vandaag zover op achterstand dat hij morgen nog maar de enige is die hoeft te starten.quote:
Laat gaan man, zijn manier van koersen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind het maar dom van die Hoogerland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |