twitter:Mark_Renshaw twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 07:53:561/2 Hi Everyone, Thank you for all the kind words over night. I really hope all the other riders that crashed are ok. I'm pretty down now... reageer retweet
twitter:Mark_Renshaw twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 07:54:432/2 I will bounce back soon but it will take some weeks. That's the biggest crash I've ever had. You pay dearly for errors at this speed. reageer retweet
Ronde van Normandië is een beloftenkoers, logisch dat je die niet te zwaar maakt. Maar er zijn natuurlijk ook geen bergen in Normandië.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:13 schreef Syntix het volgende:
Welke mongool heeft die Tour de Normandie in elkaar gezet. Op de prologen na leuke etappes met flinke bergen, maar dan wel constant eindigen met een afdalingWaarom niet gewoon bergopwaarts eindigen, dat maakt het een stuk leuker.
Hebben we het over dezelfde ronde? Normandië is alweer van maart, kijk je wat oude videobanden terug?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:13 schreef Syntix het volgende:
Welke mongool heeft die Tour de Normandie in elkaar gezet. Op de prologen na leuke etappes met flinke bergen, maar dan wel constant eindigen met een afdalingWaarom niet gewoon bergopwaarts eindigen, dat maakt het een stuk leuker.
Was elke dag sprinten geloof ik? Met Wiggins, Hivert en 2x LLSG als winnaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ronde van Normandië is een beloftenkoers, logisch dat je die niet te zwaar maakt. Maar er zijn natuurlijk ook geen bergen in Normandië.
Trouwens, vandaag begint ook de Ronde van Romandië! Op zich wel een leuke koers, hoewel hij de laatste jaren wat tegenvalt.
Scheelt niet veel letters, ik snap de verwarring.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Hebben we het over dezelfde ronde? Normandië is alweer van maart, kijk je wat oude videobanden terug?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ronde van Normandië is een beloftenkoers, logisch dat je die niet te zwaar maakt. Maar er zijn natuurlijk ook geen bergen in Normandië.
Trouwens, vandaag begint ook de Ronde van Romandië! Op zich wel een leuke koers, hoewel hij de laatste jaren wat tegenvalt.
typo van mijn kant.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Hebben we het over dezelfde ronde? Normandië is alweer van maart, kijk je wat oude videobanden terug?
Prima inderdaad! Westra valt dan nog niet eens mee, maar wat Clement, Kelderman, Kruijswijk en Dumoulin hier laten zien is gewoon heel goed.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:29 schreef TheArt het volgende:
6 Nederlanders in de top-30 is toch niet verkeerd.
Maar we winnen nooit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:29 schreef TheArt het volgende:
6 Nederlanders in de top-30 is toch niet verkeerd.
De top-30 van de proloog van de Ronde van Romandië geldt als dé graadmeter voor het niveau van een wielerland.quote:
Wacht maar tot Jos van Emden volgend jaar bij Sky fietst. Winnen we gewoon de Tour.quote:
Ja dat is ook wat we allemaal beweren hierquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:36 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De top-30 van de proloog van de Ronde van Romandië geldt als dé graadmeter voor het niveau van een wielerland.
Verbazing was ook de manier waarop hij over de finish kwam. Talansky was echt helemaal steendood, bij Froome leek het alsof hij net een trainingritje erop had zitten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
6 seconden sneller is toch helemaal niet zo heel gek. Deed cance vroeger ook.
ah ok. heb dat niet gezien.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verbazing was ook de manier waarop hij over de finish kwam. Talansky was echt helemaal steendood, bij Froome leek het alsof hij net een trainingritje erop had zitten.
Alleen gaat dat hier niet gebeuren omdat alleen de eerste kilometers en de slotkilometers steil zijn. Daartussen zit een lang lang stuk dat vals plat benadert.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:16 schreef Ereinion het volgende:
Overigens niks mis met een aankomst na een afdaling. Kan er soms zelfs voor zorgen dat de toppers wat eerder moeten aanvallen op de berg, en niet a la Rodriguez wachten tot de laatste kilometer voor een sprintje.
Das altijd zo bij Sky. Die gasten lijden helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verbazing was ook de manier waarop hij over de finish kwam. Talansky was echt helemaal steendood, bij Froome leek het alsof hij net een trainingritje erop had zitten.
twitter:jeremyroy twitterde op dinsdag 23-04-2013 om 19:28:48Alerte Bus suspect #tourderomandie ! http://t.co/64yN8FZU1T
reageer retweet
Waar was dat te zien? Heb nog wel lopen zoeken. Turkije heb ik wel gezien.quote:Op dinsdag 23 april 2013 18:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Romandië is gewoon weer live bij Sporza sinds dit jaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar was dat te zien? Heb nog wel lopen zoeken. Turkije heb ik wel gezien.
bron: omroepzeeland.nlquote:Etappe Eneco Tour finisht op Schouwen-Duiveland
OOST-SOUBURG - De derde etappe van de Eneco Tour 2013 finisht op 14 augustus op Schouwen-Duiveland. De route van deze etappe wordt donderdag 25 april bekend gemaakt op de locatie Spuisluis Brouwersdam buitenzijde.
Het lijkt erop dat de Brouwersdam ook de finishlocatie zal zijn van de etappe, maar ook dat wordt pas donderdag bekend. Omroep Zeeland meldde eind maart al dat Schouwen-Duiveland de Eneco Tour graag binnen wilde halen en wethouder Ad Verseput (sport en recreatie) gaf toen al aan dat de Brouwersdam een optie was. Het is door de gemeente Schouwen-Duiveland uitgesloten dat de finishlocatie in het centrum van Zierikzee zal zijn. De bedoeling is om de Zeelandburg en de Oosterscheldekering in het parcours op te nemen.
Eerder
De wielerwedstrijd Eneco Tour deed Zeeland al eerder aan. Vorig jaar lag de finish in Middelburg. Toen won de Duitser Marcel Kittel.
WorldTour
De Eneco Tour is een etappekoers door Nederland en België die deel uitmaakt van de WorldTour, de hoogste categorie wedstrijden ter wereld. De koers wordt verreden van 11 tot en met 18 augustus.
En bij Italiaanse namen heeft ze dezelfde afwijking als DeMart, namelijk structureel een verkeerde laatste klinker gebruiken.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:41 schreef Chiappucci het volgende:
Die José Been is me er ook eentje. Eerst spreekt ze Michal Golas keurig uit als Mihaw Gowasj, komt ze vervolgens aanzetten Lekwatre
Die weet zelf ook niet wat hij wel wil trouwens.quote:
Fout dus van mij.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:12 schreef Szura het volgende:
Quick Step op kop maar ik zie Cavendish eigenlijk nergens?
Bedankt. Had overal gekeken gisteren behalve op België 1. Vandaag op tijd thuis om de finish te zien.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Romandië is gewoon weer live bij Sporza sinds dit jaar.
ziekquote:Op woensdag 24 april 2013 18:45 schreef Evertjan het volgende:
Ik zie dat Matthews uit koers is gegaan in Romandie weet iemand ook de reden?
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 25-04-2013 om 13:57:34Nu in de kopgroep in Romandië: Johnny Hoogerland. Eerste koers sinds zijn comeback, meteen in de aanval. reageer retweet
Haha, stuk uit interview van vandaag met Johnny:quote:Op donderdag 25 april 2013 14:05 schreef Pino112 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 25-04-2013 om 13:57:34Nu in de kopgroep in Romandië: Johnny Hoogerland. Eerste koers sinds zijn comeback, meteen in de aanval. reageer retweet
quote:"Ik heb een kleine poging gedaan samen met teamgenoot Marcel Keizer en gelijk daarna moest ik lossen. Het is een beetje spelen met mijn krachten, maar dat moet ik niet te veel doen. Rustig aan."
De komende dagen draaien voor Hoogerland met name om volhouden. "Ik focus me op uitrijden, met mijn conditie liggen er ook geen kansen in die lastige etappes hier. De ploeg legt totaal geen druk op mij, dat scheelt."
Nee man, Johnny rijdt de Skytrein vandaag zover op achterstand dat hij morgen nog maar de enige is die hoeft te starten.quote:
Laat gaan man, zijn manier van koersen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind het maar dom van die Hoogerland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |