Doe een GGMM quality TTquote:Op maandag 22 april 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
Ik had de lapo.
Ik vind dit echt niet kunnen.
Die post van je net ook nietquote:Op maandag 22 april 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
Ik had de lapo.
quote:Op maandag 22 april 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
Ik had de lapo.
Inderdaad, alleen die Nieuw-Zeelander was leuk.quote:
Er keken gister maar liefst 200.000 mensen.quote:Op maandag 22 april 2013 20:03 schreef Stickertje het volgende:
sabotage, bestaat dat programma ook nog?
200k die niks beters te doen hebbenquote:Op maandag 22 april 2013 20:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Er keken gister maar liefst 200.000 mensen.
quote:Op maandag 22 april 2013 20:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Er keken gister maar liefst 200.000 mensen.
quote:
Is dat dan geen man?quote:Op maandag 22 april 2013 20:07 schreef GGMM het volgende:
Dat meisje met dat stokje ziet er prima uit.
Oh, ik dacht dat ze dit spontaan deden.quote:
met die chinesestokjes?quote:Op maandag 22 april 2013 20:07 schreef GGMM het volgende:
Je bent zelf haatquote:Op maandag 22 april 2013 20:07 schreef GGMM het volgende:
Ik bedoel dus die volwassen vrouw, voordat ik allemaal haat-DM's krijg
quote:Op maandag 22 april 2013 20:07 schreef GGMM het volgende:
Je bent zelf een puist.quote:Op maandag 22 april 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
leuk hoor, close ups van jeugdpuisten
Zo'n uitzending repeteren zequote:Op maandag 22 april 2013 20:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze dit spontaan deden.
Dat meisje wilt jouw stokje niet zienquote:Op maandag 22 april 2013 20:07 schreef GGMM het volgende:
quote:
Groningen staat 8ste.quote:Op maandag 22 april 2013 20:08 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat meisje wilt jouw stokje niet zien
Thnx.quote:Op maandag 22 april 2013 20:10 schreef Doublepain het volgende:
ik ik ik ik...
Der is maar 1 man die zo mag praten
Zo dan.quote:
Dat wel een beetje. Zou wel vet zijn als Mart een fragment van anal cunt liet zien.quote:
Je bent zelf vet!quote:Op maandag 22 april 2013 20:11 schreef starla het volgende:
[..]
Dat wel een beetje. Zou wel vet zijn als Mart een fragment van anal cunt liet zien.
thuis, net als zijn muzieksmaak.quote:
Ze kwam tijdens het optreden.quote:
Normaal niet maar dit ging wel aardigquote:
Oh ja.quote:Op maandag 22 april 2013 20:13 schreef Eenskijken het volgende:
Black Eyed Peas in the good old days... toen ze nog geen 'hippe top40 muziek maakten'.![]()
zucht...
Nee, Mick wel.quote:
Daarom beperk ik me tot feiten.quote:Op maandag 22 april 2013 20:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
lol, over smaak valt niet te twisten
inderdaad, toen ze nog niet bestonden, heerlijke tijdquote:Op maandag 22 april 2013 20:13 schreef Eenskijken het volgende:
Black Eyed Peas in the good old days... toen ze nog geen 'hippe top40 muziek maakten'.![]()
zucht...
quote:
Lette even niet op, wat draaide hij?quote:Op maandag 22 april 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is hier zo geniaal aan als ik vragen mag?
Die kent u niet?quote:
Het moment kapi.quote:Op maandag 22 april 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
Wat Mart kiest is per definitie geniaal.quote:Op maandag 22 april 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
Ben jij de grootste zuurpruim van het topic?quote:
Overratedquote:Op maandag 22 april 2013 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Het liefst eigentijdse klassieke muziek.
Einaudi
Ben ik het een keertje nietquote:Op maandag 22 april 2013 20:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ben jij de grootste zuurpruim van het topic?
Ben je verplicht ervan te houden?quote:Op maandag 22 april 2013 20:17 schreef Pedroso het volgende:
Het is ook geen kindermuziek dus valt het al voor het gros hier af.
waarschijnlijk... maar ik ben vrouw dus het magquote:Op maandag 22 april 2013 20:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ben jij de grootste zuurpruim van het topic?
Welk stukje?quote:Op maandag 22 april 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn 100 genialere festivalmomenten te vinden dan dit magere stukje.
Opa vertelt...quote:Op maandag 22 april 2013 20:13 schreef Eenskijken het volgende:
zucht...
En dat kwam ie 8 jaar geleden al.quote:Op maandag 22 april 2013 20:17 schreef Jivis het volgende:
Apart dat Mart jonger is dan Jan, hij komt altijd over alsof die in de 70 is.
een tourklassieker.quote:
Wel met Mart er dwars doorheen.quote:Op maandag 22 april 2013 20:19 schreef starla het volgende:
Voor even, heel even, is coldplay geniaal omdat Mart.
2010 glastonburyquote:Op maandag 22 april 2013 20:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Kolere leeft die nog joh
En beetje jammer dit, ga echt over de baard van coldplay
quote:
Kunnen we het vbl-geneuzel in de daarvoor bestemde topics houden?quote:
Ah, nu je het zegt ! Daar komt het me ook bekend van voor.quote:
POW POWquote:Op maandag 22 april 2013 20:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kunnen we het vbl-geneuzel in de daarvoor bestemde topics houden?
alvast bedankt
nog nooit naar een show van hun geweest, maar van wat ik weet is dat ze wel nog prima shows opvoeren. alleen hun muziek is verder niveautje marco borsatoquote:Op maandag 22 april 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
HAHAHAHAH Coldplay een geweldige show vinden.Mi gado man. Als je niks gewend bent misschien. Ben nog nooit naar een saaier optreden geweest dan van Coldplay. Beetje tussen de North Face windjackers staan.
Ricki kan het welquote:
Thanks voor de tip.quote:
Volgens maatje van me die die hard fan is zong die vent ontzettend kut en was de show verder ook nogal butquote:Op maandag 22 april 2013 20:20 schreef Adames het volgende:
[..]
nog nooit naar een show van hun geweest, maar van wat ik weet is dat ze wel nog prima shows opvoeren. alleen hun muziek is verder niveautje marco borsato
ja, gewoon, extra info om inderdaad te bevestigen dat het geen optreden uit 1920 was.quote:Op maandag 22 april 2013 20:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja die leeft dus nog. Iig nog niet heel lang dood.
Nouja niet overdrijven, 69 eerder dan ofzoquote:Op maandag 22 april 2013 20:21 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, gewoon, extra info om inderdaad te bevestigen dat het geen optreden uit 1920 was.
Het is echt niet zo bijzonder man. Sowieso, als je opblaasballen de zaal in moet gooien om je publiek te animeren ben je volgens mij je doel als band een beetje voorbijgeschoten.quote:Op maandag 22 april 2013 20:20 schreef Adames het volgende:
[..]
nog nooit naar een show van hun geweest, maar van wat ik weet is dat ze wel nog prima shows opvoeren. alleen hun muziek is verder niveautje marco borsato
Zie mijn edit, beetje laf om mijn edit niet te posten. Ik zal het onthouden als iemand een gifje met poepende mensen postquote:Op maandag 22 april 2013 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee nee, jij was fan-af. Niet opeens weer met Nicki d'r naam lopen gooien jij.
Rammstein gaat met opblaasbootjes het publiek in.quote:Op maandag 22 april 2013 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is echt niet zo bijzonder man. Sowieso, als je opblaasballen de zaal in moet gooien om je publiek te animeren ben je volgens mij je doel als band een beetje voorbijgeschoten.
Lekkere Ice-truck chick op 7!quote:Op maandag 22 april 2013 20:22 schreef Nativism het volgende:
Die geforceerde Coldplay haat is wel grappig in zijn treurigheid. Maar he! jullie zijn allemaal lekker speciaal hoor of zo.
Ik ga ook geen album kopen o.i.d. maar het is gewoon zeer behoorlijke muziek. Zeker gezien het alternatief wat heden ten dage wordt uitgebracht.
Troost je, we keken allemaal.quote:Op maandag 22 april 2013 20:22 schreef NoCigar het volgende:
Weer een uitzending voor zwakzinnigen. Ik keek.
Hetzelfde geldt voor het Koningslied.quote:Op maandag 22 april 2013 20:22 schreef Nativism het volgende:
Die geforceerde Coldplay haat is wel grappig in zijn treurigheid. Maar he! jullie zijn allemaal lekker speciaal hoor of zo.
Ik ga ook geen album kopen o.i.d. maar het is gewoon zeer behoorlijke muziek. Zeker gezien het alternatief wat heden ten dage wordt uitgebracht.
Je bent zwakzinnig, congratulations.quote:Op maandag 22 april 2013 20:22 schreef NoCigar het volgende:
Weer een uitzending voor zwakzinnigen. Ik keek.
Mooie chauffeuse bij het Ice-road truck programma op RTL7.quote:Op maandag 22 april 2013 20:23 schreef Nativism het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Of slaat het gewoon nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |