That's the spirit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:20 schreef Karina het volgende:
Goeiemiddag, pfff mensen ik mag bijna naar huis
Oke, ik denk dat ik het snap, Het is zoals eens een playmate altijd een playmate.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:26 schreef Karina het volgende:
Nooit, we zijn ALTIJD website van het jaar 2010.
Nee dat zie je verkeerd, ze blijft ALTIJD de playmate van 1977, dat wordt nooit iemand anders.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:52 schreef hexje het volgende:
[..]
Oke, ik denk dat ik het snap, Het is zoals eens een playmate altijd een playmate.
[ afbeelding ]
1977
[ afbeelding ]
2008
Dat bedoelde ik. Maar op een gegeven moment wordt het sneu om die 'titel' te blijven gebruiken. Dat is de punt die ik wil maken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd, ze blijft ALTIJD de playmate van 1977, dat wordt nooit iemand anders.
Het. Dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach als ik ooit playmate of miss World was geweest bleef ik ook roepen: ja maar ik ben WEL playmate van 1977.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Maar op een gegeven moment wordt het sneu om die 'titel' te blijven gebruiken. Dat is de punt die ik wil maken.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het. Dat.taalnaziSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |