quote:NWS-slowchat bereikt nieuw dieptepunt
AMSTERDAM - De slowchat in het NWS-subforum van de populaire website Fok! heeft een nieuw dieptepunt bereikt. Het absolute nulpunt was vanavond om 19:37 uur een feit. Dat was het moment waarop een nieuw deel uit de topicserie werd geopend, met de titel: "Deze topic die je wist dat zou komen".
Gebruikers, onder wie diverse vaste bezoekers van de NWS-slowchat, hebben vol afkeuring en ontsteltenis ronduit goedkeurend gereageerd. De negatieve mijlpaal kwam, weinig verrassend, op naam van de beruchte forum-user Specularium; tot dusver vooral bekend van sippe gezichten, smakeloze opmerkingen en voortdurende Keith Bakker-bashing.
Boze tongen beweren dat de topictitel een verwijzing is naar het fel bekritiseerde Koningslied, dat eerst werd teruggetrokken en toen toch weer niet. Specularium zou een "vuile republikein" zijn, beweert een homoseksuele zanger die anoniem wil blijven. Een verongelijkte Marokkaanse Fok!-user meent er echter ook de denigrerende opmerking "deze topicje" in te herkennen.
Fok!-admins en -moderators waren maandag niet voor commentaar bereikbaar. De topic-starter in kwestie liet alleen het volgende commentaar achter:
Zou Specularium zich nu terugtrekken? Of trekken de mods het boetekleed aan? Hoeveel procent van de NWS SC users is het met hem eens?quote:
Wie ben jij nou weerquote:Op maandag 22 april 2013 19:56 schreef Koningslied het volgende:
Daar sta je dan
Ieder mens heeft een taak in dit leven
quote:Op maandag 22 april 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weersp3c? VS? Speculaasje?
Nee Specularium kunnen we wegstrepen, die is niet zo poetisch ingesteld.quote:Op maandag 22 april 2013 19:58 schreef Koningslied het volgende:
[..]
Ik draag een vaandel met jouw naam
Geloof in jou zolang we bestaan
Ik bouw een dijk met m’n blote handen
En hou het water bij jou vandaan
Dus jij vond Kies Keurig?quote:Op maandag 22 april 2013 19:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit klopt niet. Ik vind dat Kies onterecht vast zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope.quote:
Ben je zo jong dat je dat haaltquote:Op maandag 22 april 2013 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben zojuist gebeld door de RVD. Of ik de tekst voor het Koninginnelied in 2044 wil schrijven.
Geen idee of ik het haal. Wel ben ik tegen die tijd net zo'n beetje met pensioen.quote:
Nou als je NU al begint dan kan het nog heel mooi worden, tijd zat om te schaven.quote:Op maandag 22 april 2013 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee of ik het haal. Wel ben ik tegen die tijd net zo'n beetje met pensioen.![]()
Maar goed, ik kan gewoon vooruit werken, natuurlijk. Gewoon wat loze zinnen over zon, wind, hagel en regen.
Goed, dan trek ik me nu terug.quote:Op maandag 22 april 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als je NU al begint dan kan het nog heel mooi worden, tijd zat om te schaven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |