Dat is een White Walker.quote:Op maandag 22 april 2013 19:05 schreef Rickazio het volgende:
Waar zijn die wildlings van einde season 2 gebleven??
[ afbeelding ]
Wat dacht jij, ik geef hem maar gelijk een kut TT...quote:
Om je een idee te geven:quote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hoe groot zijn die andere legers dan ?
Ze heeft ook nog een paar dozijn krijgers en bloodriders hoor.quote:Op maandag 22 april 2013 19:27 schreef Kirov het volgende:
Die Dothraki van Daenerys zijn oudjes, vrouwen en kinderen dus die kun je wel weglaten
En vergeet niet een ridder en een voormalig Lord
Goed, drie zeer jonge Bloodriders en wat verdwaalde krijgersquote:Op maandag 22 april 2013 19:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog een paar dozijn krijgers en bloodriders hoor.
Uit hoeveel man bestaat zijn sellsword company eigenlijk?quote:Op maandag 22 april 2013 19:28 schreef Khaleesi het volgende:
Iemand moet Noah Taylor ook even props geven voor zijn goeie acteerwerk.
Ik vrees alleen dat ie niet lang in de serie blijft... (een vermoeden hoor)
Had hem graag nog vaak gezien.
[ afbeelding ]
Hij doet het goed inderdaad, heb 'm erin gezetquote:Op maandag 22 april 2013 19:28 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
En Jaime mocht geen kinderen verwekken en heeft zijn claim op Casterly Rock officieel opgegeven, dat hindert Tywin ook niet om hem als erfgenaam aan te duidenquote:Op maandag 22 april 2013 19:32 schreef Kyubey het volgende:
Loras kan heul niet trouwen, hij zit bij de Kingsguard.
In wat? In de OP? Nee man haal weg joh.quote:Op maandag 22 april 2013 19:33 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hij doet het goed inderdaad, heb 'm erin gezet
Piss offquote:Op maandag 22 april 2013 19:34 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
In wat? In de OP? Nee man haal weg joh.
In ieder geval heeft ze aan haar huidige legertje nog niet genoeg.quote:Op maandag 22 april 2013 19:28 schreef Kirov het volgende:
[..]
Goed, drie zeer jonge Bloodriders en wat verdwaalde krijgers
Loras zat in de Kingsguard van Renly, maar die bestaat niet meer.quote:Op maandag 22 april 2013 19:32 schreef Kyubey het volgende:
Loras kan heul niet trouwen, hij zit bij de Kingsguard.
/waarschijnlijk spuit 11
Nou ja, je kan op je vingers natellen dat die niet lang blijft leven als Jaime vrij zou komen (en dat denk ik dus gewoon). En dan met Brienne trouwenquote:Op maandag 22 april 2013 19:28 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
Vast niet veel erger als zijn stompjequote:Op maandag 22 april 2013 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, je kan op je vingers natellen dat die niet lang blijft leven als Jaime vrij zou komen (en dat denk ik dus gewoon). En dan met Brienne trouwen(of misschien draaf ik nu door)
Die hand om zijn nek, zou dat niet ongelofelijk gaan stinken?
Hij is toch die bastard van Bolton?quote:Op maandag 22 april 2013 19:28 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat stompje krijgt nog zuurstof, die hand is volledig aan het rottenquote:
Missandei!quote:Op maandag 22 april 2013 14:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja dat was heel duidelijk ja
Tevens:
[ afbeelding ]
Ook die van Joffrey toch?quote:Op maandag 22 april 2013 19:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Loras zat in de Kingsguard van Renly, maar die bestaat niet meer.
Neen de Bastard of Bolton is iemand anders.quote:Op maandag 22 april 2013 19:48 schreef Kirov het volgende:
[..]
Edit: ik heb geen idee wie hij is eigenlijk![]()
Nee, hij is Vargo Hoat oid.quote:Op maandag 22 april 2013 19:44 schreef VeX- het volgende:
[..]
Hij is toch die bastard van Bolton?
Vooral dat stukje waarin hij Jaimes hand eraf hakt vond ik goed gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op maandag 22 april 2013 19:54 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Neen de Bastard of Bolton is iemand anders.
Deze gast however is Locke die ingehuurd is door Roose Bolton de vader van de Bastard.
quote:Op maandag 22 april 2013 19:54 schreef Silv het volgende:
[..]
Nee, hij is Vargo Hoat oid.
De bastard van Bolton isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
quote:Op maandag 22 april 2013 19:54 schreef Silv het volgende:
Nee, hij is Vargo Hoat oid.
Edit: Oh Locke kennelijk. Heb je de boeken gelezen, snap je het nog niet.
De bastard van Bolton isDat wist je al, want dat zeiden die mannen voor hij ze één voor één afschoot met pijl en boog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Vervangt hij dan The Hound of Mandon Moore soms?quote:
The Hound was nooit een "knight".quote:Op maandag 22 april 2013 20:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Vervangt hij dan The Hound of Mandon Moore soms?
Maar wel een Kingsguard. Daar ging het om.quote:
Scheelt introductie denk ik.quote:Op maandag 22 april 2013 20:17 schreef GooseFM het volgende:
Kan niet echt zeggen dat ik het nut zie van het veranderen van Vargo Hoat in Locke, tbh...
Meh Lord Commander verdiende het niet hor, eervolle man was dat juist.quote:Op maandag 22 april 2013 19:03 schreef 2Happy4U het volgende:
wel terecht dat die ouwe mormont en die andere rukker nu dood is
Daardoor worden vaker sommige karakters samengevoegd. Je hebt anders niet genoeg tijd om de kijker met iedereen kennis te laten maken, dus dan zitten mensen zich steeds af te vragen wie ze nu weer zien.quote:
Introductie kan hetzelfde zijn lijkt me?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door GooseFM op 22-04-2013 20:31:34 (derpderp) ]|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
Hij speelt ook in Misfits, kan hij soms ook echt geweldig psycho uit de hoek komenquote:Op maandag 22 april 2013 20:52 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
Way een blik, een echte psycho.
[
Maar wat bedoelden ze precies met datgene wat Joffrey leuk vindt om te doen en dat daar een halt toe geroepen moet worden?quote:Op maandag 22 april 2013 21:21 schreef xFriendx het volgende:
Vooral die uitsprak van Tywin over Cersei was wel heerlijk. Een beetje alsof Cersei dacht op te scheppen door te zeggen dat ze Altavista is en hij zegt dat hij Google is.
Ik weet niet of daar een specifiek iets mee bedoeld werd?quote:Op maandag 22 april 2013 21:37 schreef skudkind het volgende:
[..]
Maar wat bedoelden ze precies met datgene wat Joffrey leuk vindt om te doen en dat daar een halt toe geroepen moet worden?
Aardig doen voor de mensen(ja, hij heeft alleen gezwaaid).quote:Op maandag 22 april 2013 21:39 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik weet niet of daar een specifiek iets mee bedoeld werd?
- Puberen
- Mensen martelen
- die griet van hem
Kan genoeg bedenken
Precies, vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 22 april 2013 21:39 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik weet niet of daar een specifiek iets mee bedoeld werd?
- Puberen
- Mensen martelen
- die griet van hem
Kan genoeg bedenken
Nou, volgens mij is dat iets wat zijn moeder helemaal niet wil.quote:Op maandag 22 april 2013 21:47 schreef skudkind het volgende:
Bij het volk in het gevlei proberen te komen is niet bepaald iets wat Joffrey leuk vindt om te doen, en al helemaal niet iets wat een probleem zou kunnen vormen voor House Lannister.
Kan kloppen, maar het is sowieso niet iets waar Cersei naar zou refereren als 'wat ie leuk vindt om te doen'. Denk dat we eerder richting zijn wreedheid moeten denken.quote:Op maandag 22 april 2013 21:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is dat iets wat zijn moeder helemaal niet wil.
Mjah, hij is in de ban van Margaery en geeft haar te veel macht, in de ogen van z'n moeder.quote:Op [url=http://forum.fok.nl, /topic/1962223/2/50#125619276]maandag 22 april 2013 21:56[/url] schreef skudkind het volgende:
[..]
Kan kloppen, maar het is sowieso niet iets waar Cersei naar zou refereren als 'wat ie leuk vindt om te doen'. Denk dat we eerder richting zijn wreedheid moeten denken.
dat kwam er wel een beetje geforceerd ingepushed jaquote:Op maandag 22 april 2013 22:01 schreef Kyubey het volgende:
Het enige bezwaar dat ik heb is dat er te veel kleine stukjes waren per personage. Dat hadden ze beter kunnen opsplitsen. Vooral het stuk met Bran voelde overbodig aan.
Verder was het wel vet.
Tis echt zo, zijn acteerwerk is echt tenenkrommend slecht.quote:Op maandag 22 april 2013 22:34 schreef Saavedra het volgende:
Slecht acteerwerk kom nou heeAlfie Allen was briljant vorig seizoen.
Kom op man, dat neppe geschreeuw en gejank van hem als hij zo'n bankschroef op z'n voet krijgt aangedraaid..quote:Op maandag 22 april 2013 22:34 schreef Saavedra het volgende:
Slecht acteerwerk kom nou heeAlfie Allen was briljant vorig seizoen.
die scene begreep ik niet, want die gast had wel noorderlingen gedood toen hij theon "redde", maar hij is dus waarschijnlijk zelf een noorderling dus???quote:Op maandag 22 april 2013 22:32 schreef Discombobulate het volgende:
Overigens dat moment dat Theon weer precies terug kwam in die martelkamer.. Echt psycho, eng gewoon.
Hoop dat ze Theon helemaal mentaal stuk maken met dat soort spelletjes, want ik erger me dood aan hemen dan ook aan het slechte acteerwerk.
Ik hoop het, het is wel een mysterieus gebeuren namelijk,quote:Op maandag 22 april 2013 23:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
die scene begreep ik niet, want die gast had wel noorderlingen gedood toen hij theon "redde", maar hij is dus waarschijnlijk zelf een noorderling dus???
daarnaast vraag ik me af of "the lord of light" een grotere rol zal spelen in het verhaal aangezien we weer met een nieuwe groep kennismaken die in hem hem geloven
ja klopt, red witch, zoon van de onion king, nu deze gasten, dat ze het hebben over "the one true god", maar dat ze er niet dieper op ingaan maakt het wel mysterieus idd, daarnaast vraag ik me af of die man die varys had geknipt ook uit diezelfde hoek komtquote:Op maandag 22 april 2013 23:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik hoop het, het is wel een mysterieus gebeuren namelijk,
net zoals de Others ( white walkers ) waar we veel te weinig over weten.
Ik vind d'r wat stijf. Nu weet ik niet of Sansa stijf hoort te zijn, en of ze ook een niet-stijf personage zou kunnen spelen. Maar binnen de serie is het inderdaad zeker niet verkeerd.quote:Op maandag 22 april 2013 23:11 schreef Zhenar het volgende:
Okee, dat einde was echt vet, maar ik moet bekennen dat ik het mooiste stukje eigenlijk vond toen Maergery vroeg of Sansa haar zusje wilde worden: de blik en trillende lip van Sansa spraken boekdelen over hoe alleen ze is daar in King's Landing. Ik vind die actrice (doorgaans) echt heel goed acteren!
quote:Op maandag 22 april 2013 23:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja klopt, red witch, zoon van de onion king, nu deze gasten, dat ze het hebben over "the one true god", maar dat ze er niet dieper op ingaan maakt het wel mysterieus idd, daarnaast vraag ik me af of die man die varys had geknipt ook uit diezelfde hoek komt
quote:Op maandag 22 april 2013 22:59 schreef TwenteFC het volgende:
Khaleesi timmert aardig aan de weg zo.
Ditquote:Op maandag 22 april 2013 23:01 schreef Merkie het volgende:
Dat einde. Ik zag het wel aankomen, maar alsnog supervet.
Dan nog snap ik hem nietquote:Op maandag 22 april 2013 23:23 schreef Merkie het volgende:
Bij dat einde moest ik denken aan zo'n "RET aardig onderweg" reclame, maar ik kan er geen plaatje van op internet vinden. Voor de ekte Rotterdammers onder ons moet je je de grap maar inbeelden
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |