Zolang je maar blijft uitgaan, nieuwe mensen ontmoeten en je ook nog je best doet op datingsites komt er echt wel wat op je pad.quote:Op maandag 22 april 2013 12:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Amper poolende vrouwen hier. En als ze d'r al zijn zijn ze 20 en met een groepje, waar d'r vriend hoogstwaarschijnlijk ook tussen zit.
Dat ik iemand met poolen ga ontmoeten geloof ik allang niet meer in.
Of: Wat is liefde... dit was even genoeg nemen met, tot de ideale man langs kwam (Faxie dus).quote:Op maandag 22 april 2013 12:51 schreef ook_gek het volgende:
Positief blijven denken, ze zijn gewoon met hun broer of buurjongen.
Lijkt me duidelijk: compleet gebrek aan zelfvertrouwen en uitstraling tegenover vrouwen.quote:Op maandag 22 april 2013 14:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
Toch snap ik de slechte rate of success/onzekerheid van Faxie niet.
Als ik naar zijn fobo kijk zie ik een volgens mij toffe (best) aantrekkelijke gozer (no gay), met een aantal interessante hobbies (zou de auto's niet op een date-site zetten), dus wat is dan jouw addertje Faxie ?
But why then, is the questionquote:Op maandag 22 april 2013 14:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk: compleet gebrek aan zelfvertrouwen en uitstraling tegenover vrouwen.
Nee hoor. Hoewel ik ook geen hosselkoning ben.quote:Op maandag 22 april 2013 14:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk: compleet gebrek aan zelfvertrouwen en uitstraling tegenover vrouwen.
Wat denk je zelf dan dat het is?quote:Op maandag 22 april 2013 14:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoewel ik ook geen hosselkoning ben.
iig een coole foto die van t kytenquote:Op maandag 22 april 2013 14:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
Als ik naar zijn fobo kijk zie ik een volgens mij toffe (best) aantrekkelijke gozer (no gay), met een aantal interessante hobbies (zou de auto's niet op een date-site zetten), dus wat is dan jouw addertje Faxie ?
hahahaquote:Op maandag 22 april 2013 14:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daten? Dan ga ik surfen en mag jij foto's maken, ik wil graag nieuwe actiefoto's
quote:Op maandag 22 april 2013 14:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoewel ik ook geen hosselkoning ben.
quote:Op maandag 22 april 2013 14:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daten? Dan ga ik surfen en mag jij foto's maken, ik wil graag nieuwe actiefoto's
Zeelandquote:Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeeland en onderin Zuid-Holland (Oostvoorne, Rockanje)
Natuurlijk wel! Vertrouw in jezelf! Hoppa! Zeg tegen jezelf "Ik ben de hosselkoning!"quote:Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denken dat ik succes ga hebben daarmee
Voor dat je dit zei gaf ik je veel kans.quote:Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op een date die ik ooit heb gehadquote:Op maandag 22 april 2013 14:00 schreef Cinderella_Man het volgende:
Dat dus. Probleem lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 22 april 2013 14:19 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Voor dat je dit zei gaf ik je veel kans.
Hier zit ook je probleem, leer hier uit.
En dan zeg je eerder dat geen totaal gebrek aan zelfvertrouwen hebt.quote:Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die uitspraak komt juist omdat ik er van geleerd hebquote:Op maandag 22 april 2013 14:19 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Voor dat je dit zei gaf ik je veel kans.
Hier zit ook je probleem, leer hier uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |