vreemdquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:24 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Daarom dus. Omdat kinderen het gebruiken voor werkstukken etc. Het heeft dus een kinderlijke imago.
Wat heb jij voor taal op fb dan? 'minute gelede' 'hou hiervan'quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hij liked zijn eigen statussen en comments ook nog eens
Die onderste dus eerst lezen want die postte hij als eerste
je kunt lettertypen in groepen indelen en de sans groep heeft een erg informeel character tegen over bv New Romanquote:
Dat is helemaal niet vreemd, Comic Sans is juist ontworpen als informeel lettertype voor stripverhaaltjes etc.quote:
Binnen de bebouwde kom schieten is een felony, dat kan je beter niet doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:21 schreef Sapstengel het volgende:
Overigens zou ik ook gewoon een heel wapenarsenaal aanleggen als ik daar zou wonen, want het mag. Lekker schieten in je tuin enz.
Afrikaans wellicht?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heb jij voor taal op fb dan? 'minute gelede' 'hou hiervan'
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heb jij voor taal op fb dan? 'minute gelede' 'hou hiervan'
Yep Afrikaans.quote:
quote:
2 vrienden van me, die ik hoog inschatte, hebben dit gedeeldquote:
als er een bmw te winnen valt dan wordt iedereen zwakquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:21 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
2 vrienden van me, die ik hoog inschatte, hebben dit gedeeld
Tja delen vind ik nog niet zo'n ramp (als ik dat wel zou gaan vinden zou ik nogal eenzaam wordenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:21 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
2 vrienden van me, die ik hoog inschatte, hebben dit gedeeld
Dan is het toch nog steeds een gezin? Volgens mij staat de mooiheid van moeder en kind niet benoemd in de definitie van het begrip 'gezin'.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:41 schreef EDMAN- het volgende:
'Terug van Egype met mijn gezinnetje´
fuck off. kind is lelijk, moeders ook, vaders ongelukkig. maar oh oh wat een gezinnetje
het is dat 'tje' dat het em doet, net als 'mijn mannetje' etc. En dit gedrocht zet er elke dag op hoe gelukkig ze is met haar 'gezinnetje'.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:11 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Dan is het toch nog steeds een gezin? Volgens mij staat de mooiheid van moeder en kind niet benoemd in de definitie van het begrip 'gezin'.
Dus 'tje' mag alleen gebruikt worden bij mooie mensen ofzo?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:36 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
het is dat 'tje' dat het em doet, net als 'mijn mannetje' etc. En dit gedrocht zet er elke dag op hoe gelukkig ze is met haar 'gezinnetje'.
jij bent er ook zo 1?
Jaloers kutjong.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:41 schreef EDMAN- het volgende:
fuck off. kind is lelijk, moeders ook, vaders ongelukkig. maar oh oh wat een gezinnetje
Waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:55 schreef Scissor het volgende:
[..]
Dus 'tje' mag alleen gebruikt worden bij mooie mensen ofzo?
reactie daaropquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:41 schreef EDMAN- het volgende:
jouw reactie daaropquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:11 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Dan is het toch nog steeds een gezin? Volgens mij staat de mooiheid van moeder en kind niet benoemd in de definitie van het begrip 'gezin'.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:36 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
het is dat 'tje' dat het em doet, net als 'mijn mannetje' etc. En dit gedrocht zet er elke dag op hoe gelukkig ze is met haar 'gezinnetje'.
jij bent er ook zo 1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |