Ja want er mag geen speelgoed in snoepgoed zitten. Stel je voor dat ze stikkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
zijn kindereien verboden in amerika![]()
schande, kindermishandeling!
hoe fucking achterlijk ben je dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja want er mag geen speelgoed in snoepgoed zitten. Stel je voor dat ze stikken
'Merica.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hoe fucking achterlijk ben je dan?
"oh, als ik het ei schudt rammelt er iets aan de binnenkant, laat ik het negeren en het hele ei in één keer opeten!"
Het is dan ook om een andere reden. Kinderen niet belonen voor snoepen dmv een speeltje. Net zo'n kansloze reden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hoe fucking achterlijk ben je dan?
"oh, als ik het ei schudt rammelt er iets aan de binnenkant, laat ik het negeren en het hele ei in één keer opeten!"
M'n zwager is apotheker en heeft daar dus de godganse dag mee te makenquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hij liked zijn eigen statussen en comments ook nog eens
Die onderste dus eerst lezen want die postte hij als eerste
En Happy Meals dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:26 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Het is dan ook om een andere reden. Kinderen niet belonen voor snoepen dmv een speeltje. Net zo'n kansloze reden.
Ik werk bij PsyQ dus de patiënten bellen om de haverklap of de medicatie al gefaxt isquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zwager is apotheker en heeft daar dus de godganse dag mee te maken
Oh ja, nee de apotheek moet er wel rekening mee houden dat ze altijd alles op tijd in grote voorraden hebben, maar de client niet?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hij liked zijn eigen statussen en comments ook nog eens
Die onderste dus eerst lezen want die postte hij als eerste
Dat is een maaltijd en geen snoep aldus Amerikaanse logica.quote:
Pten bellen hierheen: 'Mijn medicatie is op, ik moet NU een nieuw recept hebben'.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh ja, nee de apotheek moet er wel rekening mee houden dat ze altijd alles op tijd in grote voorraden hebben, maar de client niet?
Of ze staan met de camper voor de deur van de noodapotheek om medicijnen te halen want ze gaan NU op vakantie.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Pten bellen hierheen: 'Mijn medicatie is op, ik moet NU een nieuw recept hebben'.gaat echt nergens over, totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel.
Dat jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ze staan met de camper voor de deur van de noodapotheek om medicijnen te halen want ze gaan NU op vakantie.
Tot nu toe maar 1x, maar wel door iemand waarvan ik het nooit had verwacht. Heb haar namelijk wel hoger zitten dan de meeste mensen in mijn TL die normaal gezien meedoen met Like, Share en Win-acties.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:26 schreef Joenes het volgende:
Zie nu overal in mijn Timeline mensen die het de win een BMW 1 serie delen. Alsof dit echt zou kunnen zijn.
quote:
Tuurlijk moet de apotheker grote voorraad voorhandig hebben, daarom bel ik altijd op, zodat ze het apart kunnen leggen of kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh ja, nee de apotheek moet er wel rekening mee houden dat ze altijd alles op tijd in grote voorraden hebben, maar de client niet?
als je 8 bent en je wilt limonade verkopen in je voortuin is het erg geschikt,quote:
Of als je in groep 6 zit in je werkstuk moet maken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:09 schreef Matty___ het volgende:
[..]
als je 8 bent en je wilt limonade verkopen in je voortuin is het erg geschikt,
maar WAAROM? Ik heb altijd mensen horen zeggen van 'lol comic sans zo slecht' maar nooit echt waarom het zo slecht is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:09 schreef Matty___ het volgende:
[..]
als je 8 bent en je wilt limonade verkopen in je voortuin is het erg geschikt,
M'n moeder gebruikt het voor haar werkstukken voor school. Ze vind het een suuuuuuperleuk lettertype.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:21 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Of als je in groep 6 zit in je werkstuk moet maken.
Daarom dus. Omdat kinderen het gebruiken voor werkstukken etc. Het heeft dus een kinderlijke imago.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar WAAROM? Ik heb altijd mensen horen zeggen van 'lol comic sans zo slecht' maar nooit echt waarom het zo slecht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |