Ik merk daar niet enorm veel van, keertje om 9 uur s avonds genomen en kon gewoon om 01:00 slapen.quote:
Ik wilde het alleen uitproberen. Tijdens de training merkte ik er weinig van helaasquote:Op maandag 22 april 2013 11:56 schreef 16meter het volgende:
ook te laat als je vrouw bent en geen tolerantie hebt
quote:Op maandag 22 april 2013 10:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
spesjaal voor jouw dese mooije damme
[ afbeelding ]
bb.com is goed, groot en betrouwbaar. Wel mogelijk issues bij douane. Zoek maar even op dbb.comquote:Op maandag 22 april 2013 11:49 schreef 16meter het volgende:
Dit lijkt me wel een goede pre-workout.
http://www.bodybuilding.com/store/ans-performance/ritual.html
Zit in ieder geval een berg stimulanten in. En veel beta-alanine, zodat het lijkt alsof je huid in de fik staat.
Iemand ervaring met bestellen bij bodybuilding.com?
Welke heb je gebruikt?quote:Op maandag 22 april 2013 12:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik wilde het alleen uitproberen. Tijdens de training merkte ik er weinig van helaas
Achja, eerste keer en ook meteen de laatste
Nooit van gehoord. Ik neem aan dat dit op een pauperzender te zien is?quote:Op maandag 22 april 2013 11:20 schreef Sapstengel het volgende:
Zitten al die gasten uit Geordie Shore aan de juice? Hebben best goede fysieken, maar het zijn echt domme mongolen en ze zuipen standaard elke nacht.
Ik heb geen zin in dat ingewikkelde gedoe met multi-quote.quote:Op maandag 22 april 2013 12:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Anders post je ff 4x achter elkaar.
anders ga je ff huilenquote:Op maandag 22 april 2013 12:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Anders post je ff 4x achter elkaar.
quote:Op maandag 22 april 2013 10:58 schreef Jahr00n het volgende:
al die haters van barbie.zelf kunnen ze nog geen wijf krijgen maar barbie is gwon lekker naturel en zichzelf gebleven. ze trekt gwoon haar eigen pad
post maar gewoon niks meer dan. dit is fucking irritant.quote:Op maandag 22 april 2013 12:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in dat ingewikkelde gedoe met multi-quote.
quote:Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
fo real? dat til ik met mijn lul of waren het dubmels
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 22 april 2013 12:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
post maar gewoon niks meer dan. dit is fucking irritant.
Met 2 armen? Damn, jaloersquote:Op maandag 22 april 2013 12:31 schreef no1uknow het volgende:
zo net lekker 10 kg bicep curl gepompt lekker ijzer vreten hoppa![]()
![]()
al die beachboys kijken
fixed.quote:Op maandag 22 april 2013 11:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Goed vol te houden in de zon guys! Even vitamine BD tanken vandaag.
Zoveel pak ik niet hoor, krijg je van die dikke bodybuilder armen van, wil niet te breed wordenquote:
Kom hier dan.quote:
quote:
Hoop niet dat je daar voor hebt betaald?quote:Op maandag 22 april 2013 12:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)grenade-pre-workout/
Neuh. Mijn broertje heeft het gehaald. Hij heeft een stuk of 4 verschillende pre workout potten. Ik wilde het alleen ff proberenquote:Op maandag 22 april 2013 12:49 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hoop niet dat je daar voor hebt betaald?
quote:Op maandag 22 april 2013 12:58 schreef seto het volgende:
nog 2 minuten voor mijn feeding window
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie soundtrack alleen te rustig voor mijquote:
Ik d8 eerst 13 dozijn trance nummertje maar na 2:30 wordt die goede plaatquote:Op maandag 22 april 2013 13:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit nummer zo lekker..heeft VMSDKR mij gestuurd.
Gewoon een dikke troll.quote:Op maandag 22 april 2013 13:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er worden ergere dingen op Facebook gepost
[ afbeelding ]
Waarom niet, smaakt anders heerlyck.quote:Op maandag 22 april 2013 13:42 schreef Panzermaus het volgende:
Ik hoef geen meisje dat haar eigen ass van mijn ploeg wil aflikken. Is zelfs voor mij teveel van het goede.
hoezo? je moet tog geniete meidquote:
Ja tog blinddoeken ens hit.quote:Op maandag 22 april 2013 13:45 schreef kaasplankje het volgende:
ik kijk tog pas naar me lul als ik ben klaargekomen
Lange broek, anders gaan mensen vragen hoe ik mn kuiten train. Verder een T-shirt aan en momenteel nog hardloopschoenen (binnenkort lifting shoesquote:Op maandag 22 april 2013 13:46 schreef 16meter het volgende:
waar trainen jullie eigenlijk in?
korte/lange broek?
longsleeve/t-shirt/tanktop/singlet/hoodie
ben benieuwd in welke outfit de ekte beesten het best presteren
[..]
hoezo? je moet tog geniete meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |