Helaas niet nee, gelukkig plakt ze zo veel zooi op dr hoofd dat je het origineel toch niet kan zienquote:
Wat vond je chickie daar van?quote:Op maandag 22 april 2013 10:38 schreef Beach het volgende:
vanochtend eerste keer roll of shame
ik kreeg het gewoon echt niet omhoog
ik zag een glimlach in de spiegelquote:
lol mattiequote:Op maandag 22 april 2013 11:02 schreef Beach het volgende:
[..]
ik zag een glimlach in de spiegel
vaarwel zelfvertrouwen
edit: ik ben dom zie nu pas de connectie van chickie en omhoog krijgen
was incline bp 30kg 5x5quote:Op maandag 22 april 2013 11:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol mattie
traag van begrip
hoeevel pomp je momenteel?
for real. bbquote:Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
fo real? dat til ik met mijn lul of waren het dubmels
oh oke kdacht al miss miss heb je maar 1 arm kan ook ja. weet je nooit darom bne ik voorzichtig met mensen beoordelenquote:Op maandag 22 april 2013 11:11 schreef Beach het volgende:
[..]
for real. bb
2e keer dat ik incline deed he pas
quote:Op maandag 22 april 2013 11:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
oh oke kdacht al miss miss heb je maar 1 arm kan ook ja. weet je nooit darom bne ik voorzichtig met mensen beoordelen
mijn eigenquote:Op maandag 22 april 2013 11:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
incline 5x5
wat voor routine is dat dan?
voor dat je het weet scheurt je bovenkant borst af en dan ben je nog verder van huisquote:Op maandag 22 april 2013 11:16 schreef 16meter het volgende:
zou als beginner nie rond lope fucke met je eige gemaakte schema's vriend
bewaar dat voor later
maar maar gewoon beetje aangepaste van bb.comquote:Op maandag 22 april 2013 11:16 schreef 16meter het volgende:
zou als beginner nie rond lope fucke met je eige gemaakte schema's vriend
bewaar dat voor later
is dat überhaupt mogelijkquote:Op maandag 22 april 2013 11:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
voor dat je het weet scheurt je bovenkant borst af en dan ben je nog verder van huis
alleen die jay is aardig grootquote:Op maandag 22 april 2013 11:20 schreef Sapstengel het volgende:
Zitten al die gasten uit Geordie Shore aan de juice? Hebben best goede fysieken, maar het zijn echt domme mongolen en ze zuipen standaard elke nacht.
Niet doenquote:Op maandag 22 april 2013 11:18 schreef Beach het volgende:
[..]
maar maar gewoon beetje aangepaste van bb.com
[..]
is dat überhaupt mogelijk
Hoezo doe je geen starting strength of stronglifts?quote:Op maandag 22 april 2013 11:18 schreef Beach het volgende:
[..]
maar maar gewoon beetje aangepaste van bb.com
[..]
is dat überhaupt mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |