het enige probleem met die dingen is dat je 2 uur aan het sleutelen bent om 10 minuutjes te kunnen rijdenquote:
netjuuuuuusquote:Op maandag 6 mei 2013 22:49 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Mijn Zip SP '08:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat na twee jaar trouwe dienst eruit.
Een 'echte' SP, dat zie je niet vaak. De jeugd van tegenwoordig zet meestal SP-kappen op die goedkope Zipjes.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:49 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Mijn Zip SP '08:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi man, alleen vind ik die uitlaten zo lompquote:Op maandag 6 mei 2013 22:49 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Mijn Zip SP '08:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veerring ertussen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
grmbl
Weer een uitlaat bout er uit getrilt :| nog even en ik las ze vast :|
zat er tussenquote:
Moer bedoel je?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
grmbl
Weer een uitlaat bout er uit getrilt :| nog even en ik las ze vast :|
Huh? Hoe moet ik dat zien?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
moer? nee ik heb gaten voor bouten in mn cylinder
gewoon schroefdraad in je uitlaatpoort, heb ik ook (Tomos , 1979)quote:
haal uitlaat boutjes, die kan je veel beter vastzetten. (ronde kop met 12mm rand)quote:
Ah bij mn Puch zit er schroefdraad op mijn cilinder en dan de uitlaat vast met moertjesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:27 schreef leeell het volgende:
[..]
gewoon schroefdraad in je uitlaatpoort, heb ik ook (Tomos , 1979)
en wat is daar anders aan dan een stel inbussies..? like een grotere kop past niet echtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:28 schreef leeell het volgende:
[..]
haal uitlaat boutjes, die kan je veel beter vastzetten. (ronde kop met 12mm rand)
die staan juist bekend met een feit dat je ze voor geen mogelijkheid los krijgt, als ze lostrillen is er echt wat mis.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en wat is daar anders aan dan een stel inbussies..? like een grotere kop past niet echt
vies, verkeerde afstelling, valse luchtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:32 schreef Blester het volgende:
Wat een gekut met zo'n minibikeje zegLamme arm van het starten terwijl ik wat aan het afstellen ben gegaan. Helaas heeft het niet geholpen. Moet met flink gas bij starten, hij start en valt weer uit (en als ik flink gas blijf geven blijft hij aan). Binnenkort even dat ding helemaal strippen (10 minuutjes werk aldus vorige keer) en dan even alles nalopen (carb, bougie, motorblokje e.d.). Waar gokken jullie dat ik hiervoor moet zoeken?
hmm nouja binnenkort maar eens langs de brommerboer dan..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:31 schreef leeell het volgende:
[..]
die staan juist bekend met een feit dat je ze voor geen mogelijkheid los krijgt, als ze lostrillen is er echt wat mis.
misschien is je schroefdraad verrot, mooie excuus voor een nieuw mooi cilindertjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hmm nouja binnenkort maar eens langs de brommerboer dan..
morgen eerst er even een nieuw inbusje in steken..
Heb jij nog wat naast je Tomos?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:34 schreef leeell het volgende:
[..]
misschien is je schroefdraad verrot, mooie excuus voor een nieuw mooi cilindertje
3 tomossenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |