geluidquote:Op maandag 22 april 2013 21:50 schreef Ballsofsteel het volgende:
Haha ja daar kun je moeilijk tegenop.
begrijp me niet verkeerd hoor heb zelf een 2t en ben fan van het geluidje, maar waarom die grote afkeer tegen 4t?
Laatste 3 kan ik me in vinden, maar ze kunnen toch wel echt een lekker geluidje maken hoor, een zip of kymco niet natuurlijk, een skyteam daarentegen....quote:Op maandag 22 april 2013 21:50 schreef leeell het volgende:
[..]
geluid
geur
geen powerband
de techniek erachter.
MIJNES GAAT HET HARDSTEEEEUHquote:Mag ik hier ook "showen" met mijn bromfiets of snorfiets?
Natuurlijk mag dat, het is alleen niet de bedoeling om er een "welke bromfiets en snorfiets kan het hardst rijden" topic van te maken. Foto's van jouw bromfiets of snorfiets zijn altijd welkom in dit topic!
nee das lekker voor je kleppenquote:Op maandag 22 april 2013 23:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
Geur kan je ook wel fixen door gewoon wat olie mee te mengen in je benzine
Ik zou voor geen geld met een 2takt de snelweg op gaan (ja okay met je brommer mag dat niet maar dat rijd gewoon niet)quote:Op maandag 22 april 2013 21:50 schreef leeell het volgende:
[..]
geluid
geur
geen powerband
de techniek erachter.
honda NSRquote:Op maandag 22 april 2013 23:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik zou voor geen geld met een 2takt de snelweg op gaan (ja okay met je brommer mag dat niet maar dat rijd gewoon niet)
jezus. Eerst verwachte ik een lamborghini. Komt er een brommertje in 3 seconden langsracen. Baasquote:
¤250?quote:Op maandag 22 april 2013 19:20 schreef scooby92 het volgende:
[..]
Jaa, enige nadeel is dat het frame snel roest als de lak eraf is en dat zie je ook goed
[..]
Nee, 2e hands 15.000 km op de teller en 70 cc blok eronder voor 250 euro
nieuw is die 1450
Wil nog een keertje een open uitlaat eronder leggen, klinkt mooier bij 4takt
4-takt 49cc powerrrr.quote:
en we hebben nog een uitlaten beunertquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:45 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
4-takt 49cc powerrrr.
Ik zag trouwens dat er ook een snorfiets-lijst in de OP is, binnenkort maar eens een foto maken van mn Vespa Si met homemade uitlaat
quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:45 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
4-takt 49cc powerrrr.
Ik zag trouwens dat er ook een snorfiets-lijst in de OP is, binnenkort maar eens een foto maken van mn Vespa Si met homemade uitlaat
die van veen gaat wel dubbel zo hardquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:45 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
4-takt 49cc powerrrr.
Bestaande uitlaat omgelast, en hij gaat er nu zon 7 km/u per uur sneller door.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:05 schreef -niemand- het volgende:
[..]
en we hebben nog een uitlaten beunert
heb je een bestaande uitlaat omgelast? of heb je iets helemaal zelf gecreerd?
Die KVV mag ook niet op de weg, de Honda CR110 was wel een echte racer en ik denk dat die haast evensnel is als een KVVquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:26 schreef leeell het volgende:
[..]
[..]
die van veen gaat wel dubbel zo hard
Wat een kut filmpjequote:Op woensdag 24 april 2013 16:45 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Bestaande uitlaat omgelast, en hij gaat er nu zon 7 km/u per uur sneller door.
[..]
Die KVV mag ook niet op de weg, de Honda CR110 was wel een echte racer en ik denk dat die haast evensnel is als een KVV
leuk, heb ik ook gedaan. maar dan met een honda MT5 uitlaatquote:Op woensdag 24 april 2013 16:45 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Bestaande uitlaat omgelast, en hij gaat er nu zon 7 km/u per uur sneller door.
[..]
Die KVV mag ook niet op de weg, de Honda CR110 was wel een echte racer en ik denk dat die haast evensnel is als een KVV
Haha geniaal, die is wel wat beter gelukt dan die van mijquote:Op woensdag 24 april 2013 18:53 schreef -niemand- het volgende:
[..]
leuk, heb ik ook gedaan. maar dan met een honda MT5 uitlaat
[ afbeelding ]
ging wel ontzettend hard, sneller dan een leovince handmade.
ik moet hem nog een keer proberen, maar ik wil hem eigenlijk omlassen zodat hij onder de brommer kan en er een beetje fatsoenlijk mee te rijden is.
dat lijkt alleen maar zo op de fotoquote:Op woensdag 24 april 2013 19:07 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Haha geniaal, die is wel wat beter gelukt dan die van mij
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:08 schreef -niemand- het volgende:
[..]
dat lijkt alleen maar zo op de foto
post eens een plaatje van de jouwe?
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:11 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hij is hier nog niet helemaal af, heb nog een ophangingspunt erbij gemaakt en alles gepolijst
vroeger "braken we in" bij de dibo slipschool, we raasden als 7 jarige daar het circuit over.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:06 schreef Blester het volgende:
M'n nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt alleen uit op stationair, zal wel weer een afstelling zijn
Ach, het is leuk speelgoedquote:Op maandag 6 mei 2013 22:35 schreef spekbek het volgende:
[..]
vroeger "braken we in" bij de dibo slipschool, we raasden als 7 jarige daar het circuit over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |