Water wordt echt hard ondergewaardeerd. Totdat mensen opstaan na een nachtje stappen, dan erkennen ze opeens wat een bazenvloeistof het is.quote:
Een hoop aannames en bovendien symptomen die door tal van andere producten veroorzaakt kan worden, van kaas tot chocolade en wijn en tal van andere productenquote:
Als je discipline hebt, drink je ook geen cola light maar gewoon gezond.quote:Op maandag 22 april 2013 13:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van discipline hebben.
Dus volgens jouw redenering heb ik geen discipline. Als ik 24 uur vast (geen eten maar wel caloriearm drinken) is 250 ml cola light de perfecte afwisseling naast liters water.quote:Op maandag 22 april 2013 20:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je discipline hebt, drink je ook geen cola light maar gewoon gezond.
Leven van light drank en water.quote:Op maandag 22 april 2013 21:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dus volgens jouw redenering heb ik geen discipline. Als ik 24 uur vast (geen eten maar wel caloriearm drinken) is 250 ml cola light de perfecte afwisseling naast liters water.
Eat Stop Eat heet het. Zouden meer mensen moeten doen i.p.v. 10 keer op een dag eten.quote:Op maandag 22 april 2013 21:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Leven van light drank en water.![]()
Dan ben je sowieso al verkeerd bezig.
Gewoon gezond eten en genoeg bewegen. Lijkt me niet gezond om een hele dag niets te eten en enkel te drinken.quote:Op maandag 22 april 2013 21:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Eat Stop Eat heet het. Zouden meer mensen moeten doen i.p.v. 10 keer op een dag eten.
Als het niet gezond was, zou ik het niet doenquote:Op maandag 22 april 2013 21:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon gezond eten en genoeg bewegen. Lijkt me niet gezond om een hele dag niets te eten en enkel te drinken.
Is niks mis mee hoor. Een mens hoeft niet elke dag te eten, maar omdat we het kunnen doen we het wel.quote:Op maandag 22 april 2013 21:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon gezond eten en genoeg bewegen. Lijkt me niet gezond om een hele dag niets te eten en enkel te drinken.
Uit een glazen flesje, ijskoud!quote:
Dat is pas bullshit. Die lopen standaardquote:Op zondag 21 april 2013 22:48 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat is enorme bullshit; die anorexia patiënte zie je ook allemaal met Zero of light lopen.
Waaruit blijkt dan dat dit gezond is? Onderzoeken? Iets?quote:Op maandag 22 april 2013 21:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Als het niet gezond was, zou ik het niet doen
quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:55 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dan dat dit gezond is? Onderzoeken? Iets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://aventadores.files.(...)lon-eat-stop-eat.pdf
Zijn bronnen kun je onderin vinden.
Interessante contradictie. Glucagon zorgt namelijk voor verhoogde bloedglucosewaarden. En wat me ook opvalt is dat de afgifte van noradrenaline en adrenaline verhoogd. Dit zorgt voor een stressreactie in het lichaam, wat bewezen ongezond is. Daarbij heeft hij geen bronvermelding bij dat stukje en kan ik dus concluderen dat hij dit zelf verzonnen heeft zonder onderzoek. Dus drie uitspraken van het door jou gequote stukje zijn al dingen die op mij geen gezonde of betrouwbare indruk maken. Begrijp je zelf de tekst wel of neem je het gewoon voor waar aan zonder enig scepticisme?quote:Decreased blood glucose levels
Increased Glucagon levels
quote:Op zondag 21 april 2013 22:39 schreef pussycatdoll het volgende:
er zit minder suiker in dan gewone cola dus val je af kom je minder aan.
En op de volgende pagina staat een tabel waaruit blijkt dat je na het vasten steevast bijna al het verloren gewicht weer aankomt met dikke rode tekst '2% reduction in bodyweight after 24 days!'.quote:Research shows that you will lose 2-3 pounds every time you fast. THIS IS NOT ALL FAT. Much of this is extra body water being lost (insulin causes you to store extra water, so when insulin is low, you tend to lose water). You are also losing fat, but it’s a slow and steady process.
Welk type, 1 waar je zelf niks aan kan doen...of type 2 "het dikke teveel te slecht etende mensen" type?quote:Op maandag 22 april 2013 23:54 schreef Bamba het volgende:
Ik heb diabetes en wanneer ik eens niet water of suikervrije ranja wil drinken, drink ik wel eens een glas cola light of zero. Het heeft niet altijd met afvallen te maken
Jij noemt het uithongeren. Ik noem het een levensstijl. Ik vast 1 a 2 maal per week. Ik voel me piekfijn en tijdens mijn vastendagen ervaar ik geen krachtverlies (tijdens KT). Ik ben afgevallen, mijn kracht is toegenomen en ik voel me gezonder dan ooit. Mijn lichaam schreeuwt niet naar suikers zoals voorheen. Het hele document is gebaseerd op verschillende onderzoeken en Brad Pilon, de auteur, is een gerespecteerde man in de wereld van Intermittent Fasting.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:40 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
En op de volgende pagina staat een tabel waaruit blijkt dat je na het vasten steevast bijna al het verloren gewicht weer aankomt met dikke rode tekst '2% reduction in bodyweight after 24 days!'.
Na 24 dagen zou ik in mijn geval 1,3 kilo zijn afgevallen. En daarvoor heb ik dan 5 dagen in zijn geheel niet moeten eten. Wat een waardeloos dieet.Dat kan veel sneller, efficiënter, zonder 5 dagen te hongeren.
IF en Eat Stop Eat is geen dieet, maar een eetpatroon. Dat is het belangrijkste verschil.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:40 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
En op de volgende pagina staat een tabel waaruit blijkt dat je na het vasten steevast bijna al het verloren gewicht weer aankomt met dikke rode tekst '2% reduction in bodyweight after 24 days!'.
Na 24 dagen zou ik in mijn geval 1,3 kilo zijn afgevallen. En daarvoor heb ik dan 5 dagen in zijn geheel niet moeten eten. Wat een waardeloos dieet.Dat kan veel sneller, efficiënter, zonder 5 dagen te hongeren.
Lekker kataboolquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:58 schreef G.R.S. het volgende:
levensstijl. Ik vast 1 a 2 maal per week. Ik voel me piekfijn en tijdens mijn vastendagen ervaar ik geen krachtverlies (tijdens KT). Ik ben afgevallen, mijn kracht is toegenomen en ik voel me gezonder dan ooit. Mijn lichaam schreeuwt niet naar suikers zoals voorheen. Het hele document is gebaseerd op verschillende onderzoeken en Brad Pilon, de auteur,
Type 2. En je krijgt type 2 echt niet alleen door te veel en te slecht eten. Leuk vooroordeel waar je als type 2 zijnde vaak mee te maken krijgt ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:57 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Welk type, 1 waar je zelf niks aan kan doen...of type 2 "het dikke teveel te slecht etende mensen" type?
Zijn onderzoek is incompleet en niet voldoende onderbouwt. Ik onderwerp mijn lichaam echt niet aan zulke fratsen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:31 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Interessante contradictie. Glucagon zorgt namelijk voor verhoogde bloedglucosewaarden. En wat me ook opvalt is dat de afgifte van noradrenaline en adrenaline verhoogd. Dit zorgt voor een stressreactie in het lichaam, wat bewezen ongezond is. Daarbij heeft hij geen bronvermelding bij dat stukje en kan ik dus concluderen dat hij dit zelf verzonnen heeft zonder onderzoek. Dus drie uitspraken van het door jou gequote stukje zijn al dingen die op mij geen gezonde of betrouwbare indruk maken. Begrijp je zelf de tekst wel of neem je het gewoon voor waar aan zonder enig scepticisme?
Daarbij richt dit stuk zich enkel op de effecten van vasten. Is er ook onderzoek gedaan naar de reactie van het lichaam na de vastperiode?
Je moet juist zo veel mogelijk maaltijden per dag eten om je stofwisseling op gang te houden. Wat jij doet is heel erg ongezond. Eet meer kleine maaltijden per dag.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het is maar 24 uur vasten, geen 24 dagen
http://en.wikipedia.org/wiki/Quickbornquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:17 schreef Stereotomy het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Intermittent_fasting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |