ik heb niet meer trek in meer eten dan toen ik gewoon cola dronk. Toen ik gewoon cola dronk oid werd dat aangevuld met chips en weet ik wat nog meer. Omdat het kon ofzo.. Nu moet ik wel vermelden dat door omstandigheden een lichte diabetes bij mij aan het licht is gekomen (ik ben/was overigens totaal niet dik) maar ben toen radicaal gestopt met zoete drankjes terwijl ik altijd dacht nooit zonder te kunnen.quote:Op maandag 22 april 2013 09:39 schreef Piye het volgende:
Jij kan helemaal niet weten of je daar last van hebt. Of schrijf je elke keer dat je iets drinkt op wat je ernaast hebt gegeten?
Ik moet zeggen dat ik zelf nou ook niet echt een aanhanger ben van het calorieen tellen. Ik vind dat eten geen hele wetenschap moet worden. Maar je theorie klopt zeker. Zolang je meer verbrandt dan je binnenkrijgt val je af.quote:Op maandag 22 april 2013 10:29 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Maar koolhydraten zijn het meest essentieel voor het lichaam.
Mensen begrijpen gewoon niet dat al die stomme dieetmethodes nooit zullen werken. Zowel koolhydraten , vetten als eiwitten zijn belangrijk voor het lichaam. Het gaat gewoon om calorierestrictie, 600 calorieën minder per dag dan dat je nodig hebt en je gaat afvallen op een gezonde manier + sporten voor een snellere stofwisseling.
Dan begrijp ik je vermoeden. En het is natuurlijk wel zo, dat je uiteindelijk zelf in de hand hebt of je iets in je mond stopt. Maar de trend is wel, dat mensen meer gaan eten. En veel mensen die lightproducten gebruiken, doen dit nou juist omdat ze zichzelf niet heel erg in de hand hebben.quote:Op maandag 22 april 2013 10:47 schreef kawotski het volgende:
[..]
ik heb niet meer trek in meer eten dan toen ik gewoon cola dronk. Toen ik gewoon cola dronk oid werd dat aangevuld met chips en weet ik wat nog meer. Omdat het kon ofzo.. Nu moet ik wel vermelden dat door omstandigheden een lichte diabetes bij mij aan het licht is gekomen (ik ben/was overigens totaal niet dik) maar ben toen radicaal gestopt met zoete drankjes terwijl ik altijd dacht nooit zonder te kunnen.
Que?quote:
nee ik ook niet maar het is wel goed om het een weekje ofzo bij te houden om zo inzicht te krijgen van hoeveel je nu werkelijk eet en te vergelijken met de norm.quote:Op maandag 22 april 2013 10:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zelf nou ook niet echt een aanhanger ben van het calorieen tellen. Ik vind dat eten geen hele wetenschap moet worden. Maar je theorie klopt zeker. Zolang je meer verbrandt dan je binnenkrijgt val je af.
Sjezusquote:
Volgens mij is het wel serieus ja.quote:Op maandag 22 april 2013 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sjezusis dit echt? lekker dan... gelukkig kom ik niet eens in de buurt van die zooi.
Dat vind ik ook zo triest. Dat je zo verslaafd bent aan troep, dat je troep in een "gezonde" variant gaat nuttigen. Want niet meer dan 1 glas cola drinken op een dag is natuurlijk te veel moeite.quote:Op maandag 22 april 2013 11:06 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik vind het sowieso fout dat light spul drinken. Als je wilt afvallen, stop dan met die light rotzooi en ga sporten en gezond eten en drinken.
Man, man, man, wat ben ik blij dat ik die shit eigenlijk nooit drink. Alleen heel af en toe met wat bacardi.quote:Op maandag 22 april 2013 11:08 schreef zovty het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel serieus ja.
Nog een leuke: door het dronken van coca cola heb je een 3 keer zo hoge kans op botbreuken dan wanneer je dat niet doet. De hoge concentratie fosforzuur ontkalkt je botten.
En als je nou gewoon lekker in je vel zit, je fietst iedere dag op en neer naar je school/werk/dagbesteding. Je eet regelmatig. Boterhammetjes met ham of kaas, en 's avonds aardappelen/groente/vlees. Gewoon oud hollandsche maaltijden zoals je moeder je voorzette.quote:Op maandag 22 april 2013 11:06 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik vind het sowieso fout dat light spul drinken. Als je wilt afvallen, stop dan met die light rotzooi en ga sporten en gezond eten en drinken.
Ik drink gewoon de echte cola als ik cola wil. Ga geen light producten drinken of eten. Als ik chocola wil, dan eet ik gewoon chocola. Hiervoor moet ik wel sporten, maar anders word ik ook moddervet of krijg ik zo'n 'blub' buikje en vetrandjes. Je moet gewoon sporten en dan kun je in mate eten wat je wilt. Dat is ook veel fijner om zo te moeten leven dan calorien te gaan tellen of al die dieten te gaan volgen.quote:Op maandag 22 april 2013 11:12 schreef zovty het volgende:
[..]
En als je nou gewoon lekker in je vel zit, je fietst iedere dag op en neer naar je school/werk/dagbesteding. Je eet regelmatig. Boterhammetjes met ham of kaas, en 's avonds aardappelen/groente/vlees. Gewoon oud hollandsche maaltijden zoals je moeder je voorzette.
Maar je hebt toch een klein buikje of een bobbeltje boven de rand van je zwembroekje. En je wil toch strak op het strand liggen. Is cola light dan echt zo erg? Het kan net dat verschil maken.
quote:Op maandag 22 april 2013 11:24 schreef Kesefkesef het volgende:
Wat zielig voor je, * Kesefkesef knijpt in ts haar babyvet
Laat ze toch lekker. Dikke mensen sterven sneller = minder kosten voor zieken.quote:Op maandag 22 april 2013 13:03 schreef ntm het volgende:
Ik had het moeten nuanceren, ik doelde meer op dikke mensen met slechte eetgewoontes die cola light drinken. Ik heb dan het idee dat ze denken ja 'ik drink cola light dus een patatje enz. kan er ook nog wel bij'
Net als die lerares van mij die eet gewoon gebak, koek en chocola in de les, met standaard 2 blikken cola light op de tafel en dat al om 9 uur 's ochtends.
Nee helemaal niet. Dikke mensen vervuilen het straatbeeldquote:
maar als je blijft eten dan val niet afquote:Op zondag 21 april 2013 22:42 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Geen suiker, geen calorieën.
Hoezo zou het niet werken?
Ja, dus? Goed, ik vind het ook geen gezicht, maar als die vetkleppen gelukkig worden van hun cola light naast hun gebak + patat? Laat ze.quote:Op maandag 22 april 2013 13:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Dikke mensen vervuilen het straatbeeld
Is gewoon een kwestie van discipline hebben.quote:Op zondag 21 april 2013 23:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het tegendeel is ook nooit wetenschappelijk bewezen. Maar er zijn wel veel mensen met klachten na veel inname van aspartaam. En naast dat, is het ook nog eens onnatuurlijk. Je lichaam denkt suikers binnen te krijgen, maar krijgen het niet binnen. Waardoor je lichaam blijft vragen om suikers.
Dit idd. Maar tegenwoordig zit overal suiker inquote:Op maandag 22 april 2013 13:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van discipline hebben.
quote:Op maandag 22 april 2013 09:36 schreef Pulzzar het volgende:
Als het zogenaamd 0 calorieën is, dan moet het water zijn en dat is het niet.
Daarom water.quote:Op maandag 22 april 2013 13:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit idd. Maar tegenwoordig zit overal suiker in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |