Geen last van.. ligt er maar net aan hoe sterk jezelf in je schoenen staat (hoe stom t ook klinkt)quote:Op zondag 21 april 2013 23:06 schreef d12 het volgende:
mensen die cola light of zero drinken krijgen juist meer trek omdat hun lichaam denk dat ze suiker binnen krijgen, maar vervolgens niks binnen krijgen. is vooral met zero zo.
Van die leuke filmpjes waar ze een tand 24 uur in een glas cola doenquote:
Nooit wetenschappelijk bewezen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan best, maar aspartaam is gewoon slecht voor je.
Ik houd niet zo van melk.quote:Op zondag 21 april 2013 23:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom gewoon water, melk en vruchtensappen zonder chemicaliën drinken. Suikers zijn niet zo slecht zoals men doet vermoeden. Je moet er gewoon geen overschot van hebben.
Het tegendeel is ook nooit wetenschappelijk bewezen. Maar er zijn wel veel mensen met klachten na veel inname van aspartaam. En naast dat, is het ook nog eens onnatuurlijk. Je lichaam denkt suikers binnen te krijgen, maar krijgen het niet binnen. Waardoor je lichaam blijft vragen om suikers.quote:Op zondag 21 april 2013 23:26 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Nooit wetenschappelijk bewezen.
Is nog geen slecht idee, in de snackbar frieten bestellen die klaargemaakt zijn in de oven. Ietsje duurder maar veel gezonder. en dan presenteren als ''friet light''quote:Op zondag 21 april 2013 22:49 schreef Strani het volgende:
Schade beperken wellicht? Als ze patat light zouden hebben, zouden dikke mensen dat vast ook bestellen.
Prima, we kunnen het patent delen en rijk worden, en dan kopen we FOK!.quote:Op maandag 22 april 2013 01:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is nog geen slecht idee, in de snackbar frieten bestellen die klaargemaakt zijn in de oven. Ietsje duurder maar veel gezonder. en dan presenteren als ''friet light''
jaquote:
koffie is okquote:Op maandag 22 april 2013 02:36 schreef smitjew het volgende:
Sowieso iets zwarts drinken en denken dat het goed is
Met mate is alles okquote:
Als je er echt van houdt is zelfs dat met mate oké. De maat is dan misschien één microliter, maar toch.quote:
Iddquote:Op maandag 22 april 2013 02:35 schreef sturmpie het volgende:
of het light, zero of regular is. maakt niks uit. de smaak blijft het zelfde. cola is een zoete drank, en zoet is suiker. 0 kalorien ??? kan best, toch zoet is suiker, of dat nou aspartaan is of een ander slim suikertje, suiker is suiker en suiker word vet als je het niet verbrand
Jij kan helemaal niet weten of je daar last van hebt. Of schrijf je elke keer dat je iets drinkt op wat je ernaast hebt gegeten?quote:Op zondag 21 april 2013 23:22 schreef kawotski het volgende:
[..]
Geen last van.. ligt er maar net aan hoe sterk jezelf in je schoenen staat (hoe stom t ook klinkt)
Lijkt wel een rokersdiscussie, ja maar ik ben verslaafd, kan echt niet stoppen..
quote:Op zondag 21 april 2013 23:20 schreef Vaatwastablet het volgende:
Laat die mensen lekker sterven aan een overkill van aspartaam. Natural selection all the way.
wtf is dit voor onzin?quote:Op maandag 22 april 2013 01:38 schreef Biekuh het volgende:
Niets mis mee. Cola bevat suiker. Dat die mensen bij de friettent eten is niets mis mee. Koolhydraten zijn dikmakers, niet vetten of eiwitten. Als je weinig koolhydraten binnenkrijgt, kun je zoveel vet en eiwit eten als je wilt.
Dat komt uit 1 of andere dieetmethode die ondertussen allang ontkracht is.quote:Op maandag 22 april 2013 10:04 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
wtf is dit voor onzin?![]()
Sowieso heb je koolhydraten nodig voor de hersenen en de de rode bloedcellen.
een dieet bestaande uit alleen vet en eiwittenquote:Op maandag 22 april 2013 10:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat komt uit 1 of andere dieetmethode die ondertussen allang ontkracht is.
Nou ja er zit wel een beetje wat in. Omdat er tegenwoordig zo'n overload aan koolhydraten in allerlei producten zit, is het naar mijn idee vrij makkelijk om je dagelijkse behoefte binnen te krijgen. Dus als je het combineert met veel sporten, is zo'n dieet met veel vetten en eiwitten misschien nog niet zo'n gek idee. Alleen de meesten met overgewicht zullen ook niet echt actief gaan sporten, die proberen zichzelf gewoon te verhongeren.quote:Op maandag 22 april 2013 10:07 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
een dieet bestaande uit alleen vet en eiwitten
Maar koolhydraten zijn het meest essentieel voor het lichaam.quote:Op maandag 22 april 2013 10:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ja er zit wel een beetje wat in. Omdat er tegenwoordig zo'n overload aan koolhydraten in allerlei producten zit, is het naar mijn idee vrij makkelijk om je dagelijkse behoefte binnen te krijgen. Dus als je het combineert met veel sporten, is zo'n dieet met veel vetten en eiwitten misschien nog niet zo'n gek idee. Alleen de meesten met overgewicht zullen ook niet echt actief gaan sporten, die proberen zichzelf gewoon te verhongeren.
Sws stoppen met suiker, gezien dat erg nadelig is voor het lichaam.quote:Op maandag 22 april 2013 10:29 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Maar koolhydraten zijn het meest essentieel voor het lichaam.
Mensen begrijpen gewoon niet dat al die stomme dieetmethodes nooit zullen werken. Zowel koolhydraten , vetten als eiwitten zijn belangrijk voor het lichaam. Het gaat gewoon om calorierestrictie, 600 calorieën minder per dag dan dat je nodig hebt en je gaat afvallen op een gezonde manier + sporten voor een snellere stofwisseling.
Gewoon meer verbranden dan je eet. Pas dan worden reserves gebruikt.quote:Op maandag 22 april 2013 10:29 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Mensen begrijpen gewoon niet dat al die stomme dieetmethodes nooit zullen werken. Zowel koolhydraten , vetten als eiwitten zijn belangrijk voor het lichaam. Het gaat gewoon om calorierestrictie, 600 calorieën minder per dag dan dat je nodig hebt en je gaat afvallen op een gezonde manier + sporten voor een snellere stofwisseling.
"Maar ik eet al veel minder vet"quote:Op maandag 22 april 2013 10:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon meer verbranden dan je eet. Pas dan worden reserves gebruikt.
Dat vergeten veel mensen. Die zitten de hele dag lui te wezen en eten nog steeds meer dan er gebruikt wordt, logisch dat je dan niet afvalt.
ik heb niet meer trek in meer eten dan toen ik gewoon cola dronk. Toen ik gewoon cola dronk oid werd dat aangevuld met chips en weet ik wat nog meer. Omdat het kon ofzo.. Nu moet ik wel vermelden dat door omstandigheden een lichte diabetes bij mij aan het licht is gekomen (ik ben/was overigens totaal niet dik) maar ben toen radicaal gestopt met zoete drankjes terwijl ik altijd dacht nooit zonder te kunnen.quote:Op maandag 22 april 2013 09:39 schreef Piye het volgende:
Jij kan helemaal niet weten of je daar last van hebt. Of schrijf je elke keer dat je iets drinkt op wat je ernaast hebt gegeten?
Ik moet zeggen dat ik zelf nou ook niet echt een aanhanger ben van het calorieen tellen. Ik vind dat eten geen hele wetenschap moet worden. Maar je theorie klopt zeker. Zolang je meer verbrandt dan je binnenkrijgt val je af.quote:Op maandag 22 april 2013 10:29 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Dan begrijp ik je vermoeden. En het is natuurlijk wel zo, dat je uiteindelijk zelf in de hand hebt of je iets in je mond stopt. Maar de trend is wel, dat mensen meer gaan eten. En veel mensen die lightproducten gebruiken, doen dit nou juist omdat ze zichzelf niet heel erg in de hand hebben.quote:Op maandag 22 april 2013 10:47 schreef kawotski het volgende:
[..]
ik heb niet meer trek in meer eten dan toen ik gewoon cola dronk. Toen ik gewoon cola dronk oid werd dat aangevuld met chips en weet ik wat nog meer. Omdat het kon ofzo.. Nu moet ik wel vermelden dat door omstandigheden een lichte diabetes bij mij aan het licht is gekomen (ik ben/was overigens totaal niet dik) maar ben toen radicaal gestopt met zoete drankjes terwijl ik altijd dacht nooit zonder te kunnen.
Que?quote:
nee ik ook niet maar het is wel goed om het een weekje ofzo bij te houden om zo inzicht te krijgen van hoeveel je nu werkelijk eet en te vergelijken met de norm.quote:Op maandag 22 april 2013 10:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zelf nou ook niet echt een aanhanger ben van het calorieen tellen. Ik vind dat eten geen hele wetenschap moet worden. Maar je theorie klopt zeker. Zolang je meer verbrandt dan je binnenkrijgt val je af.
Sjezusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |