Ja want als het light is, kun je er meer van nemenquote:Op zondag 21 april 2013 22:49 schreef Strani het volgende:
Schade beperken wellicht? Als ze patat light zouden hebben, zouden dikke mensen dat vast ook bestellen.
Kan ook nog, dat ze dat denken.quote:Op zondag 21 april 2013 22:50 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Ja want als het light is, kun je er meer van nemen
Ah, die zie ik eigenlijk nooit, met of zonder cola.quote:Op zondag 21 april 2013 22:48 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat is enorme bullshit; die anorexia patiënte zie je ook allemaal met Zero of light lopen.
Waar woon jij dan, want die zie ik eigenlijk alleen maar. Dikke mensen hier interesseert het inmiddels niet meer.quote:Op zondag 21 april 2013 22:51 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ah, die zie ik eigenlijk nooit, met of zonder cola.
In een van de grotere steden in het westen des lands.quote:Op zondag 21 april 2013 22:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waar woon jij dan, want die zie ik eigenlijk alleen maar. Dikke mensen hier interesseert het inmiddels niet meer.
Ja, dan kan het kloppen ja. Ik woon in een emo-stad.quote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef Nobu het volgende:
[..]
In een van de grotere steden in het westen des lands.
Waar je dus heel goed thuishoort.quote:Op zondag 21 april 2013 22:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, dan kan het kloppen ja. Ik woon in een emo-stad.
Dat is wel waar.quote:Op zondag 21 april 2013 23:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan best, maar aspartaam is gewoon slecht voor je.
Daarom gewoon water, melk en vruchtensappen zonder chemicaliën drinken. Suikers zijn niet zo slecht zoals men doet vermoeden. Je moet er gewoon geen overschot van hebben.quote:
Daarom bestellen ze ook patat en kipnuggets bij hun cola.quote:Op zondag 21 april 2013 23:06 schreef d12 het volgende:
mensen die cola light of zero drinken krijgen juist meer trek omdat hun lichaam denk dat ze suiker binnen krijgen, maar vervolgens niks binnen krijgen. is vooral met zero zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |